charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    effe snel want ik ga dadelijk lekker eten bij vrienden.

@Fioon: Heb je al een hotel gevonden?

@Isra: Oww wat fijn dat je misselijkheid over is en geweldig dat je zo'n topvakantie hebt gehad. Nu nog even lekker genieten!

@Roske: Ik hoop voor je dat je goed met je schoonmoeder overweg kan, ik zou persoonlijk knettergek worden! Suc-6!

@Pluis: Fijn dat het goed gaat met je katjes, wel minder van de niesziekte. Hou het wel goed in de gaten, mijn kat had het zo vaak dat ze voortaan chronische niesziekte had.

@Sasje: Ik vergeet jou helemaal. *schaam, schaam* Ehm hoe is het meid?

@buik: Was net bij de fysio en daar ben ik 2 weken geleden voor het laatst geweest. Zegt ie ineens, je bent echt zwanger he, je kan het niet meer verbergen, maar ja bij een 2e gaat het ook veel sneller. (en dat van een man...:(:D)
    Ben zo blij met mijn fysio, hij behandelt me al 7 jaar en heeft dus ook de hele zwangerschap met Nouk meegemaakt en nu deze. Vind het toch wel speciaal!

Goed nu ben ik weg, lees morgen weer bij!

Liefs,
    DD

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja mercure in rosmalen

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden!! Ik leef ook nog :D

Fijn dat jullie hier weer lekker hebben gekletst, ik moest echt weer even bijlezen!

Wacht, dit wordt een lang bericht hoor..

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Pff.. 2 verschillende gerechten per dag koken?! Hahah, toch maar niet ;) Maar thanks voor de info, we gaan het lekker afwisselen!

@ tricia: Succes met wachten :) Is iets leuks om naar uit te kijken iig!

@ Neel: Fijn dat je nog leeft meis! ;) Maar vervelend dat je effe niet lekker in je vel zit.. Is ook niet zo gek hoor! Neem je tijd, denk goed aan jezelf en doe maar veel leuke dingen! *knuffel*

@ fioon: Heel begrijpelijk hoor, dat jullie die stagiair geen dingen laat doen die jullie niet zelf doen :p! En gelukkig mag hij veel doen, haha! Ik ben als stagiaire al een paar keer zo slecht behandeld dat ik daar nu echt helemaal op tegen ben, dus vandaar dat ik het effe aankaartte :D Wat heerlijk trouwens dat je zo makkelijk slaapt en toch energie hebt! Wel balen natuurlijk dat je nu geen biertje mag proeven zaterdag ;)

@ wjb: Wanneer ga je weg? Morgen of overmorgen? Lekkerrrr! Je moet maar heerlijk genieten van die warmte inderdaad :) Hopelijk is je ongi dan ook helemaal over!

@ Pluis: Hoe is het met jou verder nu meis? Lees nu dat je ongi weer over is, dat is fijn. Ik vind het helemaal niet gek dat je geen zin hebt in tempen/ovutestjes hoor! Het is alleen maar goed dat je jezelf er bewust van bent dat je je ook niet al te gek moet maken! En goed dat je er vertrouwen in hebt!! Hoe was het bij de dierenarts? Oh, dat lees ik nu ook :D Succes nog even met je late dienst!

@ DD: Fijn weer even wat van je te horen meis! Je hebt ook lekker veel kwaaltjes, lees ik :p Nou ja, hopelijk voel je je gauw weer wat beter! Wel grappig dat je fysio het al zag, je buikje!

@ Roske: Succes met je schoonmoeder.. Lijkt me niet echt heel erg leuk! Of is ze wel oke?

@ sasje24: Jammer dat het zo rustig is in je topic! Maar het komt vast wel weer een beetje terug hoor! Hoe gaat het met jou? Over 2 dagen testen? :)

@ Isra: WB meis! Wat fijn dat je vakantie zo heerlijk was en dat je ventje zich ook zo vermaakt heeft :D Fijn dat je weer meekletst! Heb je gemist hoor! En jeej, wat super dat je niet meer misselijk bent!!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Ook niet echt helemaal toppie in m'n vel, ondanks het lekkere weekend. Maar het gaat al langer niet helemaal lekker, vandaag was alleen een dag dat het er weer even uitkwam.. Moest naar stage en mijn les ging zo beroerd dat ik daar na afloop tijdens het bespreken weer echt heb zitten janken bij m'n mentrix.. Het arme mens zit zelf ook niet goed in d'r vel en heeft net iets heel naars meegemaakt, dus we zijn gewoon samen niet echt een lekker stel wat dat betreft. En dan ook nog zo'n k*t-klas waar we maar mee moeten dealen.. :) Tis toch wat!

In ieder geval heb ik met haar besloten dat ik wel door blijf zetten, ook al haal ik het misschien niet. Het is toch extra ervaring, en gelukkig klikt het met haar wel. Ze is er van overtuigd dat pabo in 2 jaar eigenlijk gewoon niet haalbaar is (met nota bene 1 dag stage in de week he), je moet gewoon echt meer ervaring krijgen voordat je echt bekwaam bent. En dat ben ik ook met haar eens! Alleen ben ik gewoon maar doorgegaan tot ik daar iets van ging merken, en dat is nu denk ik.. Pff! ;)

Anyway (wat een verhaal, sorry hoor), door deze vermoeiende, stress-achtige dag heb ik ook weer vreselijke buikpijn, damn.. Dus ik lig alweer op bed, lekker rustig aan!

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hey meiden !

Hier even een snel berichtje van mij.. druk druk druk met alles.
    Morgen is het zover : Geregistreerd Partnerschap ! :D
    Hele dag is vol gepland :p

Nog niet ongi ; dus zal dan echt afgelopen vrijdag m'n eisprong geweest zijn ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Oohhh morgen al, superleuk meis, en heel spannend! Heel veel plezier morgen, geniet heel erg van jullie dag! :D

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Thnx meis ! Dat ga ik zeker doen ; dag is helemaal volgepland.. dus zal morgen niet te vinden zijn op ZP :p

9. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even me handtekening gewijzigd. Zo te voelen is me eitje weer in aantocht!! Deze ronde even geen zin om ovulatietesten te gebruiken. Deze pijn zegt alweer genoeg! Helaas houd het vaak 3dagen aan, dat is zo vervelend. Is dat wel goed, dat ik het zo lang voel?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Terecht hoor! Lekker genieten morgen! Waag het eens om hier te komen :p ;)

@ Corine: Vervelend dat je ei-pijn hebt :( Als je het 3 dagen hebt voel je waarschijnlijk gewoon ook de laatste momentjes van de rijping, volgens mij is dat niks ernstigs hoor! Ga iig maar flink aan de klus ;)

11. fafa

fafa Niet meer actief

hey meiden,

gelukkig, het topic leeft weer op :)

@fioon: cool, zo'n bockbierwedstrijd. *krijgt opeens waanzinnig behoefte aan een bockbiertje... mmmmmm* Ben wel benieuwd, voor welke bierbrouwer werkt manlief? (of heeft ie een heel klein eigen brouwerijtje die ik waarschijnlijk niet ken?)

@xVlinder: leuk, gaan jullie het morgen uitgebreid vieren of hou je het klein?

@Isra: fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.En ook dat Ryan het zo naar zn zin heeft gehad. En jeeeeeeeeej dat de misselijkheid voorbij is! *knock on wood*

@Roske: poehhhh... je schoonmoeder permanent in huis, lijkt me wel heftig hoor. Goed dat je wel meteen de positieve, praktische kant ervan inziet ;)

@DD: heb je nu al zo'n zichtbaar buikje? dat wordt nog wat! ;) heb je nog positiekleding liggen van Anouk?

@Pluis: als je niet aan het tempen wil inderdaad gewoon niet doen. Ik vond het wel spannend om een soort "wetenschappelijk experiment" op mn eigen lijf te doen (ben een beetje een mislukte wetenschapper-wannabee ;)) maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet zo mee bezig wil zijn. En dan gewoon flink aan de knikker deze maand! Goed voornemen :D

@MC: kl*te, dat het zo vervelend loopt op je stage. Zo'n klas voelt vast onbewust aan dat jullie geen van beide lekker in je vel zitten, en dan worden ze nog lastiger... zo blijf je natuurlijk ook in een vicieuze cirkel :(

@Corine: vervelend dat je ei 3 dagen lang pijn doet :( Ik voelde mn eitje ook altijd een dag of 3 lang, maar in het begin alleen tijdens niezen, zwaar tillen, seks enz. Dus dat was niet zo lastig.

@hier: we hebben vandaag een kinderwagen besteld... een lelijke! *zucht* No offence aan degenen die hun kinderwagen prachtig vinden, maar ik vind die moderne dingen echt stuk voor stuk, zonder uitzondering, spuuglelijk. Ik zou zo graag zo'n jaren '60-modelletje willen, en we hebben er een paar uitgeprobeerd maar met 1.80 en 1.95 zijn die dingen gewoon veel te laag :( Dus vandaag praktische overwegingen maar laten triomferen over esthetische. In ieder geval weer wat van het to-do lijstje af ;)

12. fafa

fafa Niet meer actief

ow en @wjb: ik ga een weekend tantrixen en dan twee dagen in stockholm toeristen :)

vind het trouwens wel spannend... ik ga voor het eerst uit couchsurfen! (voor wie het concept niet kent: ipv in een hotel, slaap je gewoon bij iemand thuis - een onbekende die je via internet hebt "uitgezocht") Heb wel eens gasten bij mij thuis gehad, maar ben nog nooit bij iemand op bezoek geweest. Dus ben benieuwd :)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Jaa, fijn he, dat het topic weer een beetje leeft :D
    Ben nu wel benieuwd naar je kinderwagen, haha! Hoe gaat het trouwens met jouw buikje? Voel je oebie goed bewegen en groeit ze hard? :)

Enne, couchsurfen, ik kende het inderdaad niet. Maar spannend ja! Je weet maar nooit bij wat voor persoon je dan terecht komt :p

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb trouwens zin om weer te beginnen met m'n ovulatietestjes! Die krijgen tenminste 2 streepjes :p Maar ik moet nog eventjes wachten, heeft nu nog niet zoveel zin. De ongesteldheid is iig gelukkig weer over sinds vandaag! En nu echt hoor :D Dus het echte klussen kan weer beginnen ;)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oja, ook weer zoiets zinloos.. Ik heb een 'LF-lijstje' gemaakt van mijn rondes, voor zover ik ze wist! Zien jullie ook een stijgende lijn? Vreemd vind ik dat! Maar zal wel toeval zijn! Ik hoop dat mijn aankomende LF 8 maandjes duurt ;)

LF-lijstje
    12 | 12 | 13 | 12 | ? | 13 | 13 | ? | 13 | 14 | 14 | 14 | ...

16. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: Dit is m:

Bekijk bijlage 102254

en inderdaad, dat is wel een typisch grafiekje. Maar ja, als het gewoon 14 blijft is er natuurlijk niks aan de hand, dat is wel een soort van "ideaal", toch? moet alleen niet langer gaan worden.

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb net in t AD het hele artikel over eten zitten lezen, het is voor beiden goed om de hollandse pot te combineren met de mediterane (veel vis, groente en plantaardige olie)
    het sleutelwoord is eigenlijk gewoon vers (groente, fruit, vlees, vis).

@bockie, ja best jammer dat ik niet mag proeven, maar gelukkig heeft de lokale bakker hier bockbiertaart gemaakt van ons eigen bockbier :D. en met eigen bedoel ik het texels bier.

@MC, wel lekker toch, ff samen janken, kun je elkaar steunen toch
    en ja ik heb zelf dus ook slechte ervaring met stage. liep in een kledingzaak en mocht alleen maar soppen, kleren opvouwen en strijken :$

@xvlinder, gefeliciteerd met jullie partnerschap ! mak er een mooi feesie van morgen meis

@fafa, wat voor kinderwagen heb je ? dat vind ik nu wel jammer, ik heb alles nog van lars, dus ga geen nieuw kopen, maar dat vond ik toen wel leuk.

@roske, respect hoor, schoonma in huis !

@hier,.... nou niks eigenlijk, heb alles al wel verteld haha
    morgen werken, dus dan word t al weer avond voor ik weer kom kletsen
    truste voor straks iedereen !

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oow haha, zie je wagen nu ook hihi. best aardig toch :)
    wij hebben een quinny freestyle 3 in donkerblauw

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey dames,

@isra klinkt als een heerljike vakantie..waar ben je naar toe geweest?

@fafa mooie kinderwagen hoor...welke is het eigenlijk?

@ mama ach meid, hopelijk komt alles goed...... je lf kan volgens mij niet iedere ronde veel van elkaar verschillen toch? kan toch hoogstens maar 1 a 2 dgn verschil in zitten? tenminste zo hebben ze het mij uitgelegd?

@vlinder veel plezier morgen en maak er een leuke dag van!

@hier ja ik ga denk ik donderdag morgen testen...of misschien dadelijk nog?????????

20. fafa

fafa Niet meer actief

@fioon: tsja.. ik ben een romanticus denk ik. Vroeger was alles beter! :D En ik vind kinderwagen tegenwoordig gewoon allemaal lelijk. Deze niet meer of minder dan een andere. Maar goed, misschien moet ik wat minder het verwaande trutje uithangen ;)

en bockbiertaart?!? gimmegimmegimme! hahaha

Deel Deze Pagina