charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Wow, vannacht gewoon bijna het klokje rond geslapen :$ Lichaam zal het wel nodig hebben! Voel me nog steeds erg moe. Zin om allemaal dingen te gaan doen met dit mooie weer op m'n vrije dagje, maar kan de energie niet vinden. Maar goed, momenteel gaat alle energie gewoon even naar het kindje. Nu al veeleisend, whaha! ;) Vriendlief is vandaag overigens ook thuis met z'n snothoofd, dus gezellig samen vaatdoekje spelen en een beetje voor elkaar zorgen :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whaha mama das ook gezellig samen thuis toch!! en vooral dat voor elkaar zorgen :)

@ hier voel me wel weer goed...net al gesport! vanmorgen met afvegen op wc kei veel wit doorzichtig verlies! wat zal dit nou weer zijn?? mijn ei is het zeker niet! en nu blijft het ook een beetje lopen zeg maar bleh!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Het litteken ga ik vanzelf minder voelen, het littekenweefsel moet nu langzaam aan wegtrekken..
    En lekker dat je zo langs geslapen hebt! Je lichaam zal het nu nodig hebben!

@Vlindertje; Succes bij de gyn !!

@DD; Wat fijn dat het wat beter gaat in huize Muts! Heeel veel plezier bij de echo !!

@Uk; Showen die buik !!

@Sasje; Vreemd.. Ik kan ook niet verklaren wat het zou kunnen zijn..

@Mick; Net bij het CB geweest. Ons menneke doet het super goed !! Hij weegt nu 4320gr en is 54,2 cm lang!
    Allemaal super volgens de normen! Ook stond ze versteld hoe sterk hij al was; hij tilt al 2 weken zijn hoofje op.. Stond ze wel even van te kijken toen 'ie dat deed hihi
    Nu moeten we 30 maart weer op controle; prikjes :(

@hier; Dadelijk proberen auto te rijden.. Mick's fopspeentjes zijn lek.. Grr! Haal ze uit de verpakking, kook ze uit.. Allemaal water erin! In alle 3, van hetzelfde merk.. Prut spul!
    Gelukkig verkopen ze hier bij de babydump zijn favo speentjes van Nuby, dus gaan we die maar inslaan!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was bij cb!!!!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    BIG NEWS!!! :D :D :D
    We hebben er weer een nieuwe Angel-baby bij!!! SUPER! *stuiter*

Ik kreeg net een smsje van fafa:

"We zijn vanochtend rond half tien papa en mama geworden van een prachtig meisje: Lieselotte Rosa :) Alles okee met de kleine en mij... alleen de hele nacht bezig geweest, dus zometeen lekker slapen... kun jij het op het forum zetten? Ik spreek jullie snel! X"

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey van harte gefeliciteerd fafa!!! ik heb helaas je 06 nummer niet anders had ik je gesmst!!!! en een meid!! leuke naam hoor!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #4787 MC86, 22 feb 2011
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
    En ik ben zo vrij geweest meteen het lijstje aan te passen hoor ;)

Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s:
    Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986)
    Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa)

Zwanger:
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie

Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2
    fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje

handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011)
    Ukkepukkie (uitgerekend: 22 augustus 2011)
    miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011)
    wjb (uitgerekend: 27 september 2011)
    MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC

NOD:

Datumloos: xVlindertje, AnnekeLoes, sasje24, Pluis

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat heb je goed gedaan mama...wie is nu de volgende??

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wacht zie het al..isra maar dat duurt nog wel eventjes!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, eind april klinkt nog onwijs ver weg, maar volgens mij gaat het hard zat! Ik ben heel benieuwd! Vind het zo leuk, al die baby's! Besef me weer even hoelang we al met elkaar kletsen, leuk :D

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Woehoeeee !!!

Gefeliciteerd mama en papa met jullie dochter !!!

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jippieeeeee angelbaby nr 2 !!
    we hebben een koningskoppel haha

fafa van harte meid en geniet ervan !!!

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ja een meisje voor Fafa!! Gefeliciteerd en wat een mooie naam!
    Meid, nu eerst even uitrusten en dan snel foto's posten haha~!

14. fafa

fafa Niet meer actief

dankjulliewel voor de felicitaties meiden... we zijn superblij met ons fantastische meisje!

Even samenvattinkje: droombevalling!
    Okee, okee... het deed natuurlijk hoe dan ook ver-schrik-ke-lijk pijn... duh ;) maar niks wat ik écht niet aankon. Om half twaalf gisteravond begonnen de weeen - was dus van plan geweest jullie vóór de geboorte al wat te laten weten, maar met MC's moeheid beetje lullig om haar uit dr bed te sms-en ;)) en rond half 10 vanochtend is ze thuis - na slechts 10 minuten persen - geboren. Meteen mooi roze en een flinke schreeuw, dus dat was allemaal prima... alleen wat onderkoeld; dus eerst op mijn blote borst met twee warme kruiken en toen bij E. - lekker tussen zn borsthaar, hahaha - opgewarmd, en nu houdt ze zich vooralsnog goed op temperatuur.
    Ikzelf liep natuurlijk weer veel te hard van stapel: meteen mn bed uit om te douchen: "ja joh, alles gaat prima!" maar toch flauwgevallen daar, oeps! gelukkig kon ik de kraamhulp (hele leuke meid trouwens) op tijd roepen, en hield ze me overeind en kreeg ze me snel weer bij.

dus nu lekker relaxen met zn drie :) vanavond de s-ouders en morgenochtend mijn pa&ma op bezoek.

Ik post snel foto's.

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @fafa : Jaaaaa !! Jullie meisje is geboren :)
    En wat een onwijs leuke naam :D

Gefeliciteerd met jullie meisje !
    Geniet ervan.. X

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Lieve meiden,

Morgen naar de gyn!
    Vandaag weer wat last van steekjes in linkerlies.
    En vanmiddag rOnd 16.30 ovu-testje nog gedaan.
    en jahoor positief.
    dus hopelijk heeft de Clomid zijn werk gedaan,want zit vandaag pas op dag 16 :p

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Wauw, 10 minuten persen.. Dan heb je echt lang met je weeën gelopen nog vannacht zeg, pff! Moest wel lachen om je enthousiasme om meteen te willen douchen :p Ben blij voor je dat het allemaal mooi thuis mocht gebeuren, zoals jullie wilden! En geen complicaties gelukkig, super! Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Ennuh, heel lief dat je aan me gedacht hebt met smsen! :) Ik dacht er gisteren nog aan: zal ik je nog laten weten dat dat niet nodig is, ik heb mn geluid wel uit ;) Maar zo is het prima gegaan toch!

@ xvlindertje: Jeej, zo snel al een positieve ovulatietest, lekker hoor! :D Geeft ook weer wat minder spanning voor morgen, kan ik me zo voorstellen.

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #4798 xVlindertje, 22 feb 2011
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
    @mamaC : Nja meer ook dat ik eventueel morgen de bevestiging krijg dag m'n eitje is gesprongen, of op springen staat. Ben zo benieuwd !! :)

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Fafa wow super meid je hebt het erop zitten! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het is gegaan zoals je graag wilde 'thuis' en 10 min persen wow daar ga ik ook voor :)

Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's van jullie meisje!

Ga lekker genieten van je gezinnetje en laat je lekker verwennen enne niet te hard van stapel lopen jij, laat de kraamverzorgster maar lekker voor je rennen :)

I am next :D

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    geweldig fafa, zo willen we allemaal wel bevallen, en 10 uurtjes voor de eerste is helemaal niet gek.

Deel Deze Pagina