charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama de fysio was weer goed haha nu over 2 wkn pas...ben benieuwd! hoe gaat het eigenlijk met je buikpijn?deze heb je nu niet meer of wel???balen dat je zo moe bent...hopelijk wordt dit snel wat beter zeg!! en ik krijg van iedereen complimeten over mijn setje sieraden hoor ;) dus binnenkort bestel ik weer wat :)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @handbalster waar gaan jullie kijken?? wel al iets in de gedachten of nog niet???

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

even snel:

De makelaar belde net, ze vonden het bod (zoals verwacht) veel te laag en willen op z'n minst 195.000 euro voor het huis hebben. Dat is hun eindbedrag volgens hem.
    Ik had in principe meteen kunnen zeggen dat het dan ophield voor ons maar ik stond zó met m'n mond vol tanden dat ik alleen heb gezegd: "Oke,u hoort nog van ons"
    Nu vraag ik me 1 ding af: Menen ze dit echt of is het een trucje om ons uit de tent te lokken?

Tsja..;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja dat weet je niet..staat het allang te koop pluis??

anders niet meer bieden of nog 1 keer maar dan weer lager dan de prijs die ze willen...en als ze dan nog niet akkoord gaan dan houden ze het huisje maar lekker zelf.....

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: De buikpijn is zo goed als weg :D In het begin nog wel iets last van gehad, maar ik vind het wel tof dat het nu weg is! Enige buikpijntjes die ik nu heb zijn de groeipijntjes, die voelen echt heel anders :) Wat leuk dat je zoveel complimenten krijgt, altijd leuk om te horen!

@ Pluis: Oh wat jammer zeg! Wat hadden jullie geboden, als ik zo bijdehand mag zijn? :) Ik ben zelf helemaal (nog) niet thuis in bieden op een huis, dus kan je niet vertellen of dit een trucje is.. Wel vreemd dat ze hun minimale bod wel zeggen eigenlijk, daarmee kunnen ze potentiële kopers toch ook weer afschrikken, lijkt me?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    das fijn mama dat de buikpijn zo goed als weg is hoor!!!

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: We hadden 170.000 geboden en de vraagprijs was 200.000. Klinkt weinig maar in deze periode mag je best een wat "lager" bod doen. Ik vind het belachelijk dat ze nu zeggen dat ze maar 5000 euro willen zakken,als je geen water bij de wijn doet raak je je huis in deze tijd nooit kwijt!
    Gelukkig heb je minder last van je buik maar ik vind wel dat je echt opvallend moe bent. Is dat wel normaal? Ik weet wel dat je (vooral in het eerste trimester) veel moe bent maar als ik jou zo eens hoor vraag ik me af of alles wel goed gaat met je..
    Het is geen aanval hoor meis,mocht je het zo opvatten,het is meer bezorgdheid.:)

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Pluis en MamaC we willen het liefst natuurlijk wel een naam die leuk bij Ryan past en hip is. Maar ik heb ook een hele leuke naam in gedachten die eigenlijk helemaal niet bij Ryan past, maar wel ontzettend leuk is en totaal anders. Dus eigenlijk sta ik voor veel dingen wel op. Het enige wat ik absoluut niet wil is namen die eindigen op I of Y.

MamaC wel goed aan jezelf denken he en niet teveel hooi op je vork willen nemen.

Handbalster leuk lekker babyshoppen. Weet je al een beetje wat je wilt?

Pluis ik denk niet dat dit hun laagste bod is, want normaal is het dus zo jullie doen een bod, dan doen zij een tegenbod en dan komen jullie weer met een bod etc etc etc tot jullie er samen uitzijn. Ik weet ook niet wat jullie geboden hebben en max willen uitgeven. Toen vrienden van ons hun huis verkochte en een bod kregen die zij veel te laag vonden, is het enige wat hun gezegd hebben, als ze serieus zijn moeten ze nu met een serieus bod komen. Dus die hebben toen helemaal geen tegenbod gedaan.
    Dus ik zie dit dus eigenlijk wel als een tegenbod en dat er nog onderhandelingsruimte is. Je gaat als verkopen lijkt mij niet gelijk zeggen okay dit is wat ik er voor hebben wil klaar, je wilt er uiteindelijk ook zoveel mogelijk aan over houden toch?? Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.

Neeltje hoe gaat het met Mick?? En hoe heeft L. het op zijn nieuwe baan?

Fafa hoe gaat het met jullie en met de kleine meid?

Vanavond weer lekker in bad gelegen en ga nu lekker met een bakje fruit op de bank ploffen.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Isra: Het waren de woorden van de makelaar,dat dit hun eindbedrag is. Ik geloof het zelf ook niet helemaal hoor.. :)
    Geniet van je fruit en de bank!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Ik snap ook heel goed dat jullie laag inzetten hoor! Dat is meestal ook wat je als eerste doet, onderaan beginnen. Zeker in deze tijd! Inderdaad erg raar dat ze maar 5000 willen zakken.. Ik geloof dat ook niet helemaal..

@ moeheid: Lief dat je zo bezorgd bent hoor! Ik heb echt geen idee wat normaal is qua moeheid.. Ik denk alleen steeds maar: ik mag me niet aanstellen en ik mag niet klagen, ik moet juist blij zijn dat ik zwanger ben! Maar ik zie er stiekem weer als een berg tegenop dat ik volgende week weer zo'n enorm drukke week heb.. :( Ik zat er vanavond wel aan te denken: misschien is het mijn eigen schuld, omdat ik zo'n slechte conditie heb? Ik deed verder niet aan sport ofzo. Als ik een betere conditie zou hebben gehad voordat ik zwanger raakte, zou ik het misschien beter hebben aangekund? Mijn hemel, dan ga ik nog meer opzien tegen de bevalling, nu al :)

@ Isra: Je zou natuurlijk ook gewoon die naam kunnen kiezen die helemaal niet bij Ryan past, dat heeft ook wel weer wat leuks! Lekker dat je weer in bad bent geweest :)

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mamac bij Ryan was ik ook echt heel moe! Als ik uit mijn bed kwam verlangde ik er alweer na om er weer in te kunnen springen. Er is op dit moment zoveel gaande in je lichaam dat het niet gek is hoor! En je eigen er lekker aan toegeven mag hoor! En vooral ook aan jezelf denken en niet van alles willen en moeten! En goed vitamientjes eten!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Pluis, ik lees overal toch wel dat extreme moeheid in het eerste trimester heel normaal is (en dat het wel overgaat, al geloof ik dat bijna niet ;)). Daarnaast zal de combinatie met mijn erg lage bloeddruk het misschien net even erger laten lijken, vanwege die nare duizeligheid. Geeft me toch wel iets rust, dat het wel normaal is.. :)

J. is ook een mooie.. Zegt ie: "Ach, je hoeft alleen maar te ontspannen bij de bevalling..." Hahah nou, als ie dat op dat moment durft te zeggen... dan denk ik dat ik heel hard kan slaan ;)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hihi, dat is zoo moeilijk, ik heb nergens trek in! Enige wat ik ineens wel eet is snoep, nooit eerder zoveel gesnoept :)

Maar thnx voor je berichtje! ;)

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mamaC, ik was ook heeeeel moe eerste trimester, bij beide, als ik mijn hoofd neerlegde vielen mijn ogen dicht :D en echt, nu gaat t beter. zo veel mogelijk aan toe geven, en denk maar zo, hoe moeier (is dit nederlands haha) jij bent hoe meer energie je beeb krijgt om groot en sterk te worden :D

@pluis, staan er meer soortgelijke huizen in de buurt te koop, en voor welke prijs . als je dat weet kun je daar een beetje het gemiddelde van nemen en als dat bv 185 is, bied je dat. als dat het gemiddelde is kun je dat ook onderbouwen naar de verkopende partij. mits je dat kunt betalen natuurlijk ;)
    ik weet niet in hoeverre je de makelaar kunt vertrouwen, maar als dat de makelaar van de verkopende partij is zal hij het maximale eruit proberen te halen voor de verkopers.

succes met beslissen

@hier, kachel deed t weer, en na een uurtje was ik ook wel weer ontdooit :) nu lekker weeeeeeeekkkkkkkkeeeeeennnndddd !!!!

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @isra, paar sugesties,
    nick
    dylan
    liam
    mike
    shane

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    whahaha, ontspannen, hoe verzint ie t, vraag maar eens hoe hij denkt dat het komt dat vrouwen kinderen baren en niet mannen hahaha, als mannen kinderen moeten baren sterven we uit hahaha

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken, tot straks

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

@ fioon: Joehoe, dan krijg ik vast een grote en sterke beeb! ;) Haha! En lol @ mannen die kinderen baren! Nee, dat zou inderdaad niet gaan denk ik, dat kunnen die mannen echt niet aan!

@ sasje: Werkze!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ ontspannen tijdens bevalling: Ik weet weer hoe hij erop kwam. Hij had ook een stukje gevonden over moeheid tijdens het 1e trimester, en toen las hij dit:

"Tijdens je zwangerschap kun je vaker en heftiger dromen dan voor je zwangerschap. (...) Je angsten gaan in die dromen een eigen leven leiden. Psychologen beweren zelfs dat vrouwen die dat soort dromen vaak hebben gehad vlotter zouden bevallen omdat ze hun angsten al verwerkt hebben in hun dromen. En zich tijdens de bevalling beter ontspannen."

Toen zei ik tegen hem: "Nou, zal ik dan maar gauw gaan dromen over mijn angsten?" Waarop hij zegt: "Nee joh, nergens voor nodig. Je hoeft je alleen maar te ontspannen tijdens het bevallen!" :p Mooie interpretatie hoor!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whaha mama ik moet wel lachen hoor :)

Deel Deze Pagina