charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Duveldraakje: Wat een verhaal meid. Anouk zit dus in de koppigheids-fase als ik het goed begrijp? Oow meid,wat supervervelend voor je dat het zo loopt momenteel. Is er geen mogelijkheid om Anouk een dagje naar familie te brengen zodat jij even bij kunt tanken en er weer tegenaan kunt? Het lijkt me erg rot dat je zoveel tegen haar moet mopperen maar ik kan me goed voorstellen dat het gebeurt hoor! Kijk je weleens naar Supernanny? Die heeft altijd super-goede tactieken om die kleintjes in het gareel te krijgen/houden! Succes ermee meid en hier mag je altijd je verhaal doen!:) Ow ja,coole foon btw!

@MamaC: Wat een gezellige spulletjes heb je gekocht meid! Leuk he,dat Hensvik spul,wij hebben er nu ook een kast van. Jakkie,nog steeds flink aan de snotter? Hmmm..hopelijk krijg je snel wat meer weerstand want van een verkoudheid kun je zooo duf zijn! Veel plezier en succes met de echo vandaag,ik wacht op een uitgebreid verslag!:D

@Sasje: Meid,ik zou graag even naar Limburg rijden om jou eens flink door elkaar te schudden! (goed bedoeld uiteraard) Dat er problemen zijn op het werk wil niet zeggen dat jij die allemaal op moet lossen,daar heb je een leidinggevende voor. Je moet nu echt aan jezelf gaan denken en op je strepen staan want anders hebben ze over een paar weken helemaal niets meer aan je. Ik ken dat soort problemen maar al te goed,wij hebben ze ook gehad. De werkdruk was op een gegeven moment zo hoog (extreme agressie dus we waren gewoon bang tijdens het werk) dat de één na de ander uitviel en helemaal uitgeblust thuis zat. Toen ze van hogerhand merkten dat het helemaal misliep hebben ze pas ingegrepen en zijn er dingen veranderd. Dat moet bij jullie ook gebeuren!

@Neeltje: Oeh! Je eerste dagje zonder Mick gehad! Nog leuke dingen gekocht in Amsterdam? Vrouwen/mama's kunnen zich altijd zo druk maken maar als je thuiskomt leeft iedereen nog en het huis is niet afgebrand:D Maar ik snap het hoor meis,hij is nog zooo klein!

@fafa: Aaaah wat een supermooie meid zeg! Ik liet de foto net aan T. zien en hij zei: "He,das een Chinees!" Hahahaha:D:D Dat was nog een hele uitleg om duidelijk te maken dat het gewoon een kindje is van 2 Nederlandse ouders..mannen! ;)
    Fijn dat ze nu aan de borst drinkt,dat wilde je zo graag he! Succes ermee en lekker genieten van jullie prachtige dochter!

@Fioon: Wat is dat toch leuk dat Lars helemaal blij is als hij naar school mag! Was hij vanmorgen nog net zo blij? Hoe ziet jouw dag er uit vandaag? Werken,vrij?? Fijne dag in ieder geval!

@De rest: Hoe was jullie weekend?

@Hier: Het was gisteren echt supergezellig in de kroeg! We zijn heel lang blijven hangen en daarna nog ergens anders heen gegaan. Wat een leuke dag! Vandaag weer een late dienst maar ik heb er eigenlijk wel zin in! ;):)

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    even gespiekt, ja die serie ken ik, mijn oom en tante hadden die kinderstoel, zal ik wat ingezeten hebben :) enige jammere aan die vind ik dat hij zo open is, ik vind lades handiger ivm stof enzo.

daarom ben ik wel blij dat lars al wat groter is, die gaat iig nu naar school, dan kan ik bijtanken :)
    maar ik kan me de frustratie van dd goed indenken, ik heb ook een kort lontje nu, en die kids hebben heel goed in de gaten dat mama niet helemaal fit is, en dan gaan ze grenzen verleggen, of iig proberen. laatst was lars ook in zon lekkere baldadige bui,en verder zat ook al alles tegen, toen ben ik keihard gaan huilen, en daar schrok hij zo van dat ie de hele dag super lief is geweest :)

@fafa wat een prachtig meisje, geniet ervan meis, ze worden zoooo snel groot

@neel, haha, arme leon, heb tegen ron ook wel eens gezegd, tis niet dat ik jou niet vertrouw, maar als ik jullie mee had kunnen nemen had ik dat gedaan haha.
    vrienden van ons willen perse een of 2 keer per jaar samen weg, zonder kinderen. nou dat hoeft voor mij niet hoor, neem m liever mee, vind t heel af en toe best als hij een nachtje bij opa en oma gaat logeren, maar een week op vakantie zonder, no way !
    en ja lars is wel een waterratje, hij heeft al 3 diplomas haha (guppy 1,2 en 3 :D)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@fafa oh smelt.....wat een mooie meid hoor!!! hebben jullie goed jullie best op gedaan :)

@mama spannend..veel plezier bij de echo meid!1

@dd oh jaja puber fase hehe erg leuk is dat..zolang ze niet van je zelf zijn :) grapje meid....erg vervelend dat je je zo voelt..is het idd geen optie dat ze bijv 1 hele dag in de week naar opa en oma gaat zodat jij kan bijtanken??

@Pluis ja mijn leidinggevende is op dit moment met vakantie dus ik zie haar volgende week pas weer..dus dan zal ik maar eens ff een mijn gevoelens met haar delen..

4. fafa

fafa Niet meer actief

Even snel op DD reageren: Een vriendin van mij met een jongetje van Nouk's leeftijd gaf eens een tip (voor mij nog ver weg natuurlijk): kindjes kunnen zich vaak "afgewezen" voelen als ze "nee" te horen krijgen. Wat zij als ergens had gelezen - en dat werkte voor haar super - was: letterlijk (lichamelijk) ondersteunen: Dus natuurlijk wél heel duidelijk en consequent zijn in je "nee", maar ondertussen op je hurken naar haar niveau en liefdevol doch stevig met je handen haar heupen of romp of schouders vastpakken.

Voor haar voorkwam dat krijspartijen. (van beide richtingen ;)) Dus misschien werkt het voor jou niet, maar wellicht dat je er wel iets aan hebt. Kijk maar of je er wat mee kan.

Maar hoe dan ook sterkte met die peuterpubertijd, hoop dat het niet te lang zo heftig is ... :/

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even gauw voordat ik naar mijn werk moet:
    De echo was super!!! Kleintje doet het heel erg goed, was lekker aan het bewegen al (!) en we hebben zelfs al het hartje mogen horen (!!!) Helemaal verliefd dus... :D Kleintje is nu 2,5 cm, dus ik ben weer 1 dagje 'teruggezet' naar waar ik al vandaan kwam, dus vandaag 9w2d. Kindje groeit dus echt heel netjes volgens het boekje!

Ik zal straks de foto's laten zien (moeten nog even ingescand worden natuurlijk), maar ik vind ze kwalitatief helaas een stuk minder dan die van de inwendige ZH-echo.. Maar goed, alles wat goed, dus zijn natuurlijk helemaal blij en gelukkig!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh mama fijn dat de echo goed was meid..ik wacht met smacht op de foto :)

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa ik mag weer op het wachtbankje vertoeven.. :p Nog iets meer dan een week ! Wat grappig dat je er een goed gevoel over hebt bij mij ; ik hoop zo dat je gelijk gaat krijgen :D

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @fafa : Wauwww wat een mooie meid !! * smelt * :)

@MamaC : Wat fijn dat de echo weer super was ! Ik ben erg benieuwd naar de foto's ! :cool: En wat een leuke spulletjes heb je gekocht bij de Ikea :) Lijkt me zooo heerlijk, babyshoppen !
    Hoe reageerde je vriendin op het goede nieuws ? :D

@Neeltje : Ow je eerste dagje zonder Mick gehad, lijkt me erg onwerkelijk dan ;) Je bent eigenlijk continue samen.. Maar wel fijn dat je het naar je zin hebt gehad & dan heerlijk thuiskomen en de kleine man te knuffelen ! Okee en de grote natuurlijk ook :D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo meiden ik ben er ook weer na 3 uurtjes slaap heerlijk had het schijnbaar toch wel nodig......:)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; Ohjeej.. Dat is niet hoog, je ijzer! Als je staaltabletten krijgt; vraag naar Floradix! Daarvan kun je gewoon naar de wc ;) Wat vreemd dat Anou opeens zo doet.. Hopelijk is het een heel korte fase!! En rustig aan meid!!! Je mag me altijd bellen he!!
    (mooie foon btw!)

@Pluis; Kleertjes voor Mick hebben we gescoord.. En een trui voor mij ;) Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de kroeg! Werze vanavond! Oh! Hoe is het afgelopen met het huis? Nog een tegenbod gedaan?

@Fioon; Ik had ze liever ook meegenomen, maar mams vond dat ik even een dagje voor mezelf verdiend had.. Wel lief natuurlijk!
    Nee ik moet er niet aan denken om zonder Mick op vakantie te gaan! Vrijdag zijn we 1 jaar getrouwd en gaan we uit eten. Mick gaat dan eventjes naar mijn zus.. Dat vind ik al zooo erg!
    Hihi Guppy 1,2 en 3! Mooi toch! :D

@MamaC; Wat mooi dat alles goed is met BabyC! Ben je nu weer wat gerust gesteld?? Lekker genieten he! :D

@Vlindertje; De grote man moest wel lachen; Kwam binnen, jas op de grond en gelijk Mick weg gritsen bij hem.. Leon daarna ook geknuffeld hoor ;) Spannend, het wachtbankje! Ik duim!

@Sasje; Als je moe bent, moet je slapen!

@hier; Pff.. Mick kan niet poepen!! Dat is zooo zielig! Dus maar (weer) de arts gebelt.. Nu moeten we bij iedere voeding wat olie geven (via een pipetje, lekker hoor.. bah bah..)
    Als het vrijdag nog niet beter gaat moeten we weer bellen. Alsof ik tot vrijdag ga wachten, dit is al bijna een week! Morgen gaan we Mick wegen bij het CB, dan gelijk vragen hoe en wat.
    Misschien zit er in deze voeding teveel ijzer en is het slimmer om over te stappen.. We horen het morgen hopelijk..
    Wel is het manneke een stuk vrolijker, rustiger en
    slaapt overdag (gelukkig) nog steeds!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh neeltje wat vervelend dat Mick niet goed kan poepen...hopelijk kunnen ze morgen helpen met te doen nu....

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Tis weer rustig hier.. :p

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Fijn dat het gezellig was in de kroeg :) Succes nog even met je late dienst, scheelt wel als je er zin in hebt!

@ fioon: Ja, commode is inderdaad heel open, maar we gaan gewoon lekker van die bakken erin zetten. Verder genoeg mooie kastjes gezien waar wel laden inzitten, dus ik ga helemaal los straks ;)

@ xVlindertje: Jaa, dat babyshoppen is zoo verslavend joh! Ik kan me echt niet inhouden (moeilijk)! Vriendin reageerde erg leuk, ze wordt een soort van tante, hihi ;)

@ sasje: Nou, ik vind het niet gek dat je die uurtjes slaap nodig had hoor! Lekker toch, dat dat dan even kan!

@ Neel: Ja, ik ben wel weer gerustgesteld hoor ;) Tis meer een soort zelfbescherming die dan ineens opkomt, maar het voelt goed!
    Ohh, arme Mick! Hopelijk helpt die behandeling met de olie, wat een gedoe dan zeg.

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Pff ik ben misschien een beetje een aanstellerd aan het worden ; lees net op hyves dat een collega (nja is een leerling op de afdeling bij ons) zwanger is..
    Merk de laatste tijd dat ik er wat minder goed tegen kan.. ; als ik weer lees/hoor dat iemand zwanger is.. :)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Je bent totaal geen aanstellerd, het is alleen maar meer dan logisch dat je een beetje jaloezie voelt/ervaart! Dit is iets wat jij ook heel graag wilt, en als je dat dan zo lukraak bij iemand anders voorbij ziet komen is dat gewoon pijnlijk, ik weet er alles van.. Het liefst wil je eigenlijk dat iedereen zou moeten doormaken wat jij doormaakt, heel gemeen, maar zo voelt dat een beetje ;) Lieverd, ook jouw tijd komt, en dan ga je anderen lekker jaloers maken!!!

(Heel maf trouwens, ik ben af en toe ook nog steeds een beetje jaloers als ik een dikke buik zie, maar ik begrijp niet helemaal waarom... :))

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    dat word helaas alleen maar erger naar mate het bij jou langer duurd, vooral als je dan meiden hoort die al na 1,2,3 ronden zwanger zijn of nog erger, omdat ze een keer de pil waren vergeten oid. maar houd moed, en wie weet heeft pluis wel gelijk :D

mamaC, jaaa dat kan natuurlijk ook, als je daar plek voor hebt, wij hadden dat niet, vandaar dat wij voor dicht gekozen hebben. en ik heb zelf alles grenen, dus hebben wij voor de leksvik serie gekozen.
    fijn dat de echo weer goed was, en wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt, mooiste geluid van de wereld :D (nouja tot t geboren is en je t hoor huilen, lachen, pruttelen enz enz)

hier, half dagje gewerkt, was blij toe, de kachel is nogsteeds niet goed, is al monteur bij geweest, maar ze kunnen niet vinden wat er is. hij gaat iig steeds uit, maar voor je dat door hebt ben je al weer half bevroren .... nu lekker bankhangen met ventje, en maar op tijd naar bed, wat ja nu de vakantie weer voorbij is gaat t wekkertje weer een uurtje vroeger ....

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Euuhww.. Ik snap hier helemaal niks van en dat vind ik irritant :p

Uitgaande van m'n laatste menstruatie zou ik vandaag 9 weken en 2 dagen zwanger zijn. Volgens de echoscopiste was het kindje ook 9 weken en 2 dagen, dus klopt helemaal. Oke, helder, top enzo!

Maar.. ik begrijp het niet met die banner van Lilypie.. Als ik mijn LM-dag invul en mijn verwachte bevaldatum (1 oktober dus), geeft ie 9 weken en 3 dagen zwanger aan.. Pfft!
    (Bij iemand anders hier op 't forum die ook precies dezelfde LM-dag heeft staat haar banner ook op 9w3d, en haar uitgerekende datum is volgens die banner ook een dag eerder, 30 september. Vind ik ook vreemd!)

Om mijn banner nu goed in te stellen moet ik dus een andere datum in gaan vullen (die dus niet waar is), zodat die banner goedloopt? Snapt iemand het nog?

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Ik hoop het..

@MamaC; Ja een hoop gedoe.. En het ergste is nog dat wij er niks aan kunnen doen als ie zo'n verdriet heeft.. Alleen knuffelen, maar zelfs dat maakt hem soms niet rustig..
    (moet zeggen dat ik erg blij ben als Leon thuis komt van zijn werk; het is soms best vermoeiend als ie zo aanhankelijk is maar toch verdriet blijft houden..) Oeh oeh oeh !! Wat een mooie echo! Je kunt de kleine BabyC goed zien groeien! Wanneer heb je weer een echo?

@Vlindertje; Je bent geen aansteller! Het is ook erg moeilijk.. Jullie willen zo graag en al zo lang moet je er op wachten.. Ik hoop zo dat je snel een mooie test in handen hebt, en lekker kunt genieten en het van de daken kunt schreeuwen.. Het is jullie zo gegund !!! *knuff*

@Fioon; He wat *** dat de kachel raar doet! Ook een fijne timing met dit weer.. Brrr.. Succes met opstaan morgen ;)

@LilyPie banner; Klopt.. Ik had dat bij mijn vorige banner.. Maar ik, het CB, de kraamhulp en de VK zijn er nog steeds van overtuigd dat ik verder was dan gedacht werd, dit aan de hand van hoe Mick het nu doet..

@Hier;
    Even klagen hoor.. Ik moest vanmorgen naar de tandarts.. 3 (!!!) gaatjes.. Ik heb nu zo'n na pijn van het vullen dat ik vrij weinig kan hebben.. En ik ben ook gewoon moe.. Sinds de bevalling niet echt bij kunnen tanken omdat Mick zoveel wakker was.. Toen Leon thuis was kon ik af en toe nog gaan liggen, maar nu hij weer aan het werk is merk ik gewoon dat ik moe ben.. Hopelijk slaapt Mick morgen ook lekker overdag zodat ik ook ff een tukkie kan doen..

Zo.. Dat was het klagen.. :)

Deel Deze Pagina