Goeie morgen! @MamaC: Wat een supermooie echo meid! Er groeit echt een wondertje in je. @Neel: Meid neem wel je rust he. Als Mick lekker even slaapt, moet jij ook even lekker gaan slapen. Wel heel vervelend dat Mick zo'n last van zn darmpjes heeft. Zou t idd even navragen bij het CB. @xVlinder: Het is heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt. Maar ik deel het gevoel van Pluis wel! @fioon: Balen dat de kachel het zo slecht doet, hopelijk kan je thuis wel een beetje opwarmen! @Nouk: Vannacht even een bagger nachtje gehad. Nouk had heel erge oorpijn en ik heb dus bijna een uur bij dr gezeten. Mocht ook niet weggaan, zo zielig! Ze is gelukkig wel weer wat gezelliger (nu heel hard hopen dat dat zo blijft). @hier: Sinds gister erg veel last van mn buik, veel krampen en ik voel ons meisje op het moment heel erg goed bewegen (das wel heel erg fijn). Sinds vorige week ook gigantisch last van zuur. Ik eet nu dus maar even 6 keer per dag, want elke keer als ik teveel eet gaat t weer mis. Gister ook bloed laten prikken, denk dat ik morgen even bel voor de uitslag, kijken of mn hb nog steeds zo laag is. Liefs, DD
goedemorgen meiden, @mama wat mooie echo's hoor meid..en boeiend die banner jij weet toch dat je dan 1 dag later bent uitgerekend?? of moet alles perfect zijn haha? @ vlindertje oh ik herken je gevoel zo he!!!! maar onze tijd komt ook nog wel..... @hier sinds vanmorgen vroeg flink aan de diarree...? alles borrelt dus maar rondom huis blijven vandaag hehe net al 2 cracker op en 1 kopje thuis hopelijk blijft het nu ff stil van binnen
Nou de vk is hier net even langs geweest. Ik moet verplicht rusten, blijk last van oefenweeen te hebben en aangezien ik bij Anouk daarvoor in het zh heb gelegen, is dit wel echt dringend. Pffffff, kon dr ook nog wel bij! Dus vandaag rustig aan. Liefs, DD
oh dd goed voor je zelf zorgen nu hoor probeer te regelen dat anouk af en toe naar de opa en oma's kan gaan...al is het maar voor een halve dag.....!! je moet nu echt even aan je zelf denken en aan de baby hoor!!!
@DD; Wat zielig dat Anou zo'n oorpijn had Hopelijk is ze snel weer de oude Anouk! Vervelend dat je zo'n last hebt van je buik en maagzuur! Idd wel fijn dat je je kleintje goed voelt bewegen.. Probeer rustig aan te doen!! Lees net je volgend berichtje hier in het topic; heb je even gesmst! @Sasje; Hmmm.. Misschien een beginnend buikgriepje? @Mick; Woeeeehoe !! Hij heeft vannacht gepoept! Hopen dat het nu zo door gaat.. Denk dat we overstappen naar Friso Krampjes & spugen.. Hij krijgt nu ook Friso, dus dan is de overstap minder hevig voor 'm.. Maar we horen vanmiddag wat het CB ervan zegt..
net ziekenhuis gebeld...maag darm lever arts want daar ben ik onder behandeling maar alleen al 1 jaar niet meer geweest dat is weer buikpijn heb en slijm...moet volgnde week woensdag alweer komen dus das snel!!!! hoop alleen niet dat ik weer meteen aan de medicatie moet want ze denken dat ik crohn heb...
@ fioon: Ik hoop dat we er plek voor hebben, haha Wat vervelend dat die kachel nog steeds niet goed is, brr! Tis veel te koud voor stukke kachels.. @ Neel: Balen van de tandarts zeg.. Heb je nog een beetje bij kunnen tanken? En jeej dat Mick eindelijk z'n poepie heeft gedaan! @ DD: Tof dat je je kleintje zo goed voelt, maareh.. oefenweeën? Damn.. Dat is ff schrikken! Ik hoop dat het niet zover komt dat je het ZH weer in moet! @ sasje: Mjah, ik ben Pietje Precies, ik ben een neurotische controlfreak en ik kan er heeel slecht tegen als ik weet dat die banner dan niet helemaal goed loopt, whahah! Misschien ergens een foutje in het aanmaak-script Aargh! Wat vervelend van de diarree en mogelijk crohn (wat het ook is, sorry, nooit van gehoord). Hopelijk valt het allemaal mee! Toevallig ben ik ook weer aan de derrie, maar dat zal wel komen door de hormonen.. ofzo.
@ hier: Sinds gisteravond al 2 overgeef-avonturen gehad. Niet van de misselijkheid (thank god) maar van het kokhalzen. Bah! Al 2x moeten dweilen, ik maak er maar een bende van hier Tweede stagedag zit er iig weer op! Ik ben gevloerd en lig nu op bed. Moet eigenlijk nog van half 7 tot half 11 naar school, maar dat ga ik nu even niet redden. De verkoudheid is gelukkig bijna weg! Jeej! Ben ik blijkbaar toch gezond genoeg bezig geweest! Alleen nu weer aan de diarree, haha, je blijft bezig!
@ banner-mysterie @ Lilypie, soort van opgelost: Ingevuld: 1 oktober uitgerekend en LM-dag 25 december '10 geeft: 9w4d. Ingevuld: 1 oktober uitgerekend geeft: 9w3d. Raarheid, maar waar. Ik heb dus mijn LM-dag maar even niet meer ingevuld, nu klopt mijn banner weer hoor
@Sasje; He bah.. Chrohn.. Succes! @MamaC; Redelijk bij kunnen tanken.. Scheelt dat er vandaag niet veel gepland stond, waardoor ik lekker lang in bed kon liggen met Mick! Wat vervelend van je overgeef avonturen.. Doe maar lekker rustig aan vanaaf! @Mick; Net bij het CB geweest. Daar werden we niet wijzer van.. Moesten de HA maar bellen.. Dus gedaan.. Donderdag ochtend moeten we langs komen. W.s. krijgt hij dan een lactulose siroopje waarmee het opgelost is. W.s. is het gelukkig ook maar 'eenmalig'.. Zit iets in de weg wat de boel blokkeerd.. Nu dus gewoon verder met de olie en de 10cc extra water bij zijn flesje.. Hopelijk poept ie zichzelf en alles onder.. Woehoe, dan bouwen we een feestje !!
Haha, Neel: Ik hoop ook dat Mick zichzelf helemaal onderpoept Haha, het arme jochie, hopelijk helpt het wat!
@mama nou fijn dat het is opgelost met je banner je kent de ziekte van crohn niet???? @neeltje oh daar schiet je dus niks mee op dat ze het ook niet wisten op het cb! nou dan maar snel donderdag worden!
Hey meiden, ik wil echt reageren en kletsen maar ik ben er gewoon te moe voor. Weet iemand of je een paar dagen voor de eisprong (vermoedelijk) ook bepaalde klachten kunt hebben die lijken op zwangerschapskwalen? Ik weet namelijk onderhand wel heel zeker dat ik niet zwanger ben maar ik ben zooo moe,had gisteren zulke branderige tepels dat ik er van stond te schreeuwen en ik heb continu dorst.. Zou ik schijnzwanger zijn? Of ben ik nu aan het ijlen? btw: MamaC: Gefeliciteerd met de goede echo weer,hij is heeel mooi!
Hi meiden, Schaam schaam dat het alweer even geleden is dat ik langs ben geweest, nou eigenlijk ben ik wel langs geweest om even bij te lezen maar mezelf niet de tijd gegeven om even iets te posten. Ik probeer het toch echt wat rustiger aan te doen waardoor ik niet meer zo snel achter mijn laptoppie kruip want als ik daar weer achter zit ga ik toch weer aan het werk en anders zit ik lekker 's avonds op het bankie en dat bevalt me eigenlijk ook wel en dan lees ik even snel bij op mijn iPhone! Nog 4 weken werken en dan lekker 16 weken verlof! Ook voor mijn eigen bedrijfje heb ik besloten om de maanden april en mei helemaal niks te doen, dus ik ga gewoon echt genieten van mijn verlof en mijn kindjes! We zijn inmiddels ook uit onze jongensnaam, vandaag kwam R. ermee thuis en was het er helemaal mee eens ook een hele opluchting! Fafa wat een prachtig mooi meisje hebben jullie zeg! Dat hebben jullie saampjes mooi gemaakt hihi! En wat fijn dat de BV nu goed gaat, hopelijk blijft dit zo. Want het was toch ook jij die afwijkende (sorry als ik het niet goed bewoord) borsten heeft en er over inzat of borstvoeding wel zou lukken?? Mamac wow ook een mooie foto van jullie moppie! Vervelend dat je hebt moeten spugen en kokhalzen. Hoop zo voor je dat net als bij mij bij de 12 weken het keerpunt komt en je eigen goed gaat voelen. Sasje ach niet te hopen dat je Crohn hebt, maar krijg je dan geen endoscopie om dit vast te stellen?? Vriendin van mij heeft het ook en die heeft toch zodra het allemaal weer opspeelt zo'n endoscopie! Dd doe jij wel een beetje rustig meid, goed aan jezelf denken, maar ik weer maar al te goed dat dit met een rondrennende peuter niet altijd meevaltnen je wilt er natuurlijk ook voor je meisje zijn. Dat heb ik ook met Ryan er gaat voor hem ook zoveel veranderen dat ik er nu gewoon ook even extra voor hem wil zijn nu we nog saampjes zijn. Maar probeer misschien net als mij wanneer Nouk naar de PSZ is even lekkernij het bankie te gaan zitten en of liggen en ook 's avonds als ze naar bed gaat jij daarna tijd voor jezelf neemt! Succes! Pluis en nog een nieuw bod uitgebracht? Neeltje ah wat sneu dat Mick zo moeilijk kan poepen. Vriendin van mij had dit ook met haar zoontje en zij deed door iedere fles 1 of 2 druppels olijfolie en dit werkte bij hun heel goed!
Zo en dan is het toch nog een heel verhaal geworden op mijn iPhone, zie alleen wel dat er snel typ fouten gemaakt worden door de kleine lettertjes en de autocorrectie! Pluis kan je helaas geen advies geven, maar de verschijnselen zeggen mij ook (schijn)zwanger!
Zo,ik ben weer terug op aarde. Sorry voor die bizarre uitbarsting van net,dat is echt helemaal niets voor mij en het slaat natuurlijk ook nergens op..
Wie zegt dat het nergens op slaat? Misschien ben je wel zwanger? Schijnzwanger weet ik niet.. Lijkt me niet, je bent er altijd wel behoorlijk nuchter onder geweest.. Maar kan goed zijn dat je er 'onbewust' toch veel mee bezig bent.. Hmm.. Nee, ik denk niet schijnzwanger hoor..
@Isra; Groot gelijk dat je lekker op de bank blijft zitten! Ook slim om in april en mei niets met je eigen zaak te doen.. Even lekker genieten! (Mick krijgt al 2 dagen olijfolie voor zijn voedingen, maar ook dit helpt niet.. Toch bedankt voor de tip) @hier; Ik ben kapoooooooot.. Mick's gejengel (het is niet huilen, maar ook niet 'brabbelen') breekt ons op.. We worden er zelf chagerijnig van, juist omdat we het ventje niet kunnen helpen.. Nog 2 nachtjes.. En hopelijk komt er dan een oplossing..
@ Pluis: Hoezo bizarre uitbarsting? Geeft helemaal niks toch! En schijnzwanger, ik kan het me ook niet voorstellen hoor, met jouw nuchtere instelling. Het kan toch zijn dat je wat klachtjes hebt, ik geloof bij jou niet dat je ze inbeeldt iig. Hoe staat het er vandaag voor met die klachtjes? @ Isra: Goed dat je het wat rustiger aan probeert te doen en dat je verlof ook echt helemaal verlof gaat worden! En wat leuk dat jullie een jongensnaam hebben gedacht! Ben benieuwd! @ Neel: Dikke knuf meis, lastige situatie.. Ik hoop heel erg voor jullie dat er gauw een oplossing komt voor kleine Mick! @ hier: Ik heb het gevoel alsof ik de hele nacht gefeest heb, zo brak voel ik me (na 9 uur slaap!). Misschien heeft ons feutje gewoon een dik feest gegeven in mijn buik vannacht, want bewegen kan ie al, haha! Ik ga mezelf zo weer naar m'n werk slepen.. Oja, ik heb lentekriebels, haha! Rare hormonen Het zal wel een momentopname zijn (straks gaat het vast regenen of voel ik de intense kou weer), maar ik zie ineens die blauwe lucht, het zonnetje en luister leuke zomermuziek.. Laat maar komen, die warmte, die zomer, die dikke buik...!!!
hey meiden, @Pluis...schijnzwanger het kan wel..maar jij bent toch altijd wel een nuchter persoon geweest..ik heb trouwens rondom mijn eisprong ook kei gevoelige tepels!!! dus misschien idd wel gewoon je ei! dus nu druk aan de klus!!! @isra wat fijn dat jullie uit de jongensnaam zijn meid!!! en heerlijk 16 wkn verlof en dan ook lekker niks doen als alleen genieten van de kids!! wat betreft crohn ik heb alle onderzoeken gehad die je je maar kunt bedenken...helaas bij endoscopie zijn ze vroegtijdig moeten stoppen omdat ik bij kwam van rouche en ik hun vriendelijk heb verzocht te stoppen dus net dat stukje wat ze bij dunne darm onderzoek iets meende te zien hebben ze met endoscopie niet kunnen zien..dus we willen we er achter komen dan moet ik nog een keertje dat onderzoek doen..en op dat moment toen ik alles had gehad wilde de arts dit niet nog een keer doen en ik zelf ook niet!!! want wat zijn dat vervelende onderzoeken zeg!!! @mama oh ja de zomer...ik kan er ook niet op wachten hoor!!! @hier nog steefs last van rommelende buik...misselijk en kan weer bijna niet eten..dus circus begint weer van vooraf aan