Hey meiden, @Neeltje: Wat goed dat Mick toch gepoept had! Hopelijk werkt het overstappen op de Friso en krijgt hij een regelmatig ontlastingspatroon! @MamaC: Wat heerlijk dat jullie zo op een roze wolk zitten! Ik kan het me helemaal voorstellen,lijkt me zo gaaf om je kleintje te zien! @Isra: Heel verstandig dat je nu wat rustiger aan doet meis,het is voor je eigen bestwil (en voor Purkie natuurlijk). Lekker hoor,nog maar 4 weekjes werken! Joehoe!! @Sasje: Weer zo beroerd meid? Getsie! Wanneer moet je onderzocht worden ivm Crohn? Hoe gaat het verder? Al gesproken met je leidinggevende? @Duveldraakje: Oei,jij moet echt rustig aan gaan doen meid! Hoe gaat het vandaag met je? @Lente-kriebels: Hier ook!! Ik kan niet wachten tot het voorjaar echt aanbreekt! Mensen zijn zoveel vrolijker als het zonnetje schijnt! @De rest: Hoe gaat het met jullie allemaal? @Hier: Ik voel me helemaal niet lekker,misschien een ovulatiedipje ofzo? De klachtjes zijn nog hetzelfde alleen m'n tepels doen nu maar af en toe even zeer en niet heel de tijd.
@pluis nee mijn leidinggevende is met vakantie..ik hoop haar morgen vroeg te zien want volgens mij komt ze morgen weer... ik moet woensdag naar het zh naar maag/darm lever arts en dan zullen we zien wat deze zegt wat er gaat gebeuren...
@MamaC; Lentekriebels.. Ik ken 't! Ik ging net ff met Mick naar de slager en dacht; ach.. zomerjas voor mij moet kunnen.. Nah, dat was nog best koud hihi! @Pluis; Hmm.. Lastig! Maar ik geloof niet dat jij schijnzwanger bent! Even afwachten.. Ik duim gewoon kei hard dat je zwanger bent!!! @Sasje; Balen meid.. @Hier; Net met Mickie naar de slager geweest.. Ook even een extra boxkleed gehaald.. Gisteravond hebben we Mick 30cc extra voeding gegeven.. En heb 'm vanmorgen om 07.15uur wakker moeten maken voor zijn fles! Heerlijk doorgeslapen weer die kleine man!! Vanavond eens kijken of hij ook doorslaapt als we zijn laatste fles om 22.30uur geven ipv 23.00uur.. En ik denk nu 'n luier verschonen
Hey meiden ! Jullie nog vakantieplannen voor de zomer ? Vandaag te horen gekregen dat vakantie-aanvraag goed gekeurd is Dus ben nu lekker aan het spitten naar een leuke vakantie.. Jullie nog ideeen, aanraders ? * ben nu aan het kijken voor Gran Canaria
@mamaC : Heerlijk he die lentekriebels ! @Sasje : Balen meid @Pluis : Ik denk niet dat je schijnzwanger bent, maargoed ik kan de klachten die je hebt ook niet echt verklaren.. @Neeltje :Wat goed dat de kleine man weer heeft doorgeslapen !
@Vlindertje; Fijn dat je vakantie goed gekeurd is! Altijd een fijn gevoel! En Mick slaapt idd heerlijk door.. Tot nu toe maar 2 of 3x 's nachts geweest.. Niet te klagen! @Pluis; Weet niet of ik erover heen heb gelezen; maar hadden jullie nu een tegenbod gedaan na de afwijzing van jullie eerste bod? @Vakantie; Wij gaan lekker naar de camping hier in NL. We zien het niet zo zitten om heel lang in de auto te zitten, of te vliegen met ons klein ventje.. Misschien volgend jaar! Maar een camping is net zo leuk! @Hier; Mick had vanmiddag genadig veel gepoept! EINDELIJK !!! Morgen ochtend moeten we toch naar de HA toe.. Ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen, en niet belangrijk; wat doen!? Papa geeft Mick nu zijn laatste fles en dan gaan we snel naar bedje! Slaap lekker meiden!
Hallo! @Sasje: Balen meid,wanneer moet je weer naar de gyneacoloog/fertiliteitsarts? @XVlindertje: Gran Canaria,lekker hoor! Wij gaan deze zomer niet op vakantie,heel misschien een paar dagen naar vrienden in Finland maar verder niets denk ik. Zou wel lekker zijn,het is alweer een poosje geleden @Neeltje: Jeeeej! Super dat Mick zo goed gepoept heeft vandaag! Hopelijk blijft hij het nu zo goed doen! Succes morgen bij de huisarts! @Huis: We hebben aangegeven wat we er maximaal voor willen betalen (nog wel 5000 euro achter gehouden) maar we hebben niets meer gehoord. Ach,we wachten nog even af maar het is geen ramp. We zitten niet op een schopstoel en blijven gewoon rondkijken naar andere leuke huisjes! @Roske: Als je nog eens meeleest..hoe gaat het met je? Ik ben echt heel benieuwd of je al aan het herstellen bent! @Hier: Druk dienstje gehad vandaag maar ik hoef nu alleen morgen nog maar een late dienst te werken en dan ben ik 3 daagjes vrij! Lekker hoor! Slaap lekker allemaal!
Goeie morgen meiden! @Pluis: Misschien wordt je nog wel verrast met je bod! Ik ga duimen voor je. @Neel: GO MICK! Super dat ie nu zo goed gepoept heeft. Ben je al wel overgestapt naar andere voeding? @xVlinder: Ah fijn dat je vakantie is goed gekeurd, nu kan je lekker gaan snuffelen! @vakantie: zit hier niet in de planning, lijkt me ook niet echt handig om met een kleine op vakantie te gaan. Misschien dat we volgend jaar wel gaan. Effe kijken wat we kunnen tegen die tijd. @MamaC: Met dat zonnetje krijg ik ook lentekriebels, jammer alleen dat t dan toch nog koud is. Hoe voel je je nu? Al wat beter? @hier: Gister een redelijk rustig dagje gehad qua buik dan. Af en toe een flinke harde buik, maar gelukkig niet meer zo heel pijnlijk. *effe de klaagmodus aan* Ik heb een heel geniepig meisje. Al 3 nachten wordt ze wakker, de ene keer heeft ze oorpijn dan weer zand in dr ogen, nu ben ik erachter gekomen dat ze dus de ene smoes na de andere heeft. Als ik dan 's nachts bij haar ben mag ik niet meer weg want dan gilt ze serieus de hele buurt bij elkaar. Afgelopen nacht werd ze om 2:00 wakker (nacht daarvoor om 4:45) en er is dan echt niks aan de hand. Ik met zeggen dat het me aardig begint op te breken die onderbroken nachten en dan ook nog haar humeur overdag. Ben blij dat ik morgen naar het CB kan met dr en dan hebben zij misschien wel de gouden tip voor me. Ik ben blij dat manlief vanaf morgenavond lekker een paar dagen vrij is, misschien dat dat wel helpt. *klaagmodus uit*. Dadelijk gaan we even lekker winkelen in het dorp hier en misschien ook nog ergens op visite. Even kijken! Maar verder lekker rustig aan doen vandaag! Liefs, DD
hey meiden, @pluis ik moet 13 maart weer naar het zh voor metingen... dus nog even 1 weekje rust wat een rust hier zeg...waar hangt iedereen uit?? @vlindertje wij gaan naar portugal op vakantie..albufeira. @hier het vanmorgen aan mijn teamleidster verteld aangezien het me toch allemaal te veel aan het worden is! ze heeft me gezegd dat als ik die week veel naar het zh moet gaan ik dit zelf moet aangegeven zodat ik dan meer vrij krijg!!!! wat lief he!!! dus alles komt goed..pff ik vindt het wel erg moeilijk om te moeten vertellen.....iedere keer dikke tranen
@ Pluis: Wat vervelend dat je je niet lekker voelt.. Hoe gaat het vandaag? Jammer dat jullie niks meer hebben gehoord van het bod. Misschien nog eens achteraan bellen, en anders lekker verder kijken! Succes met je late dienst! @ sasje: Toch weer balen dat je ongi bent geworden hoor.. Vind het heel goed van je dat je het op je werk hebt besproken! En het geeft helemaal niks dat je er dan bij moet huilen (dat had ik ook elke keer als ik het vertelde..) *knuf* Moest je nou trouwens gister nog naar het ZH voor je darmen? Hoe ging dat? Of heb ik er overheen gelezen? @ xVlindertje: Lekker hoor, Gran Canaria! Bij ons geen vakantieplannen. Zie het niet zo zitten met de dikke buik en het kost gewoon even teveel geld die ik liever in de babykamer stop Maar we gaan in de meivakantie nog een weekje naar Zuid-Frankrijk @ Neel: Haha, jeej @ Mick! Hoe was het bij de HA? @ DD: Wat naar dat Anouk zo dwars is.. Tja, ik heb helaas ook geen gouden tip voor je. Hopelijk hebben ze bij het CB een tip!
@ hier: Best druk met school en andere zaken. Verkoudheid is er nog wel, maar gelukkig niet meer zo erg! Verder niet zoveel te melden eigenlijk.. Oja, wilde nog wel iets kwijt: ik heb het idee dat ik mijn baarmoeder al een beetje kan voelen aan de buitenkant als ik op mijn rug lig, zou dat al kunnen? Ik voel (vooral aan de linkerkant) net boven mijn schaambot iets wat een beetje hard is. Dacht gisteravond dat het misschien mijn darmen met inhoud zou kunnen zijn maar toch geloof ik dat niet (want het verplaatst niet, meestal voel je het ook wel duidelijk in je darmen als je die 'masseert' ofzo en vanmorgen zat het er ook nog). Als ik iets harder druk erop krijg ik een beetje ongesteldbuikpijn op die plek. Kan bijna niet missen dan toch? Best wel gek idee! Ik blijf er nu verder maar af, heb het idee dat ik het feutje aan het pesten ben als ik er teveel op druk
@Pluis; Hm.. vreemd dat ze niks hebben laten horen!! @DD; Dat is idd geniepig! Helaas heb ik niet de gouden tip voor je @MamaC; Mijn VK vertelde dat de baarmoeder pas naar boven komt rond de 12 weken.. Maar misschien groeit 'ie wel erg hard! @fafa; Hoe gaat het met jullie??? @Mick; Hij heeft een lactulose drankje gekregen.. Dit zou binnen 1 a 2 dagen moeten helpen. De arts stelde vast wat wij dachten; een verstopping.. We mogen niet overstappen op andere voeding. Eerst de lactulose een paar dagen afwachten en als het niet helpt weer contact opnemen. Maar ze dacht dat dit Mick goed zou helpen! En weer heeft ons ventje doorgeslapen tot 7 uur ! @hier; Dadelijk naar het ziekenhuis; weer een gesprek met de psycholoog..
nou ik benieuwd neeltje of het gaat helpen!! laten we hopen van wel!! en wat een slaapkoppie die Mick!!! Maar dat is wel erg fijn natuurlijk
@Neel: Oh fijn dat mick nu iets gekregen heeft, ik hoop echt voor je dat het gaat werken! @MamaC: Het zou kunnen dat je nu iets voelt, meestal is het pas na 12 weken, maar bij Anouk voelde ik het ook rond de 10 weken. Net alsof er iets heel hards boven je schaambeen uitkomt! @Sasje: Fijn dat je met je teamleidster hebt kunnen praten, scheelt natuurlijk wel een hoop als je wat meer rust hebt in de tijd dat je naar het zh moet. @hier: Ow ow ow ik voel me een hele slechte mama. Nouk was vanochtend weer onuitstaanbaar en heeft zelfs van papa op dr donder gehad. Vanmiddag na het eten (wat ze weer niet op had) begon ze ineens dat ze het koud had. Ik had de verwarming al omhoog gegooid, maar dat hielp niet. Aangezien ze echt erover door bleef gaan had ik zoiets van OK dan gaan we even temperaturen! Ik verwachtte eigenlijk hooguit iets van een milde verhoging, maar madam had dus gewoon 38,9 -> KOORTS! Dat verklaarde dus meteen alles, maar ow wat voel ik me nu schuldig tegenover mn kleine meisje! Het gekke is ook dat ik het totaal niet heb gevoeld aan dr, dr wangen waren koud en de rest was voor mijn idee gewoon normale temperatuur. Mysterie is dus opgelost, maar niet op de manier waarop ik hoopte! Liefs, DD