charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Bizar eigenlijk, dat zo'n kleintje verstopping kan krijgen van z'n vloeibare voeding. Hopelijk helpt het drankje! Hoe was het in het ZH?

@ DD: Arme Nouk! Maar jij kan er ook niks aan doen hoor, je moet je geen slechte moeder voelen! Geef haar maar een beetje extra aandacht als je het kan opbrengen ;)

@ hier: Even de deur uit geweest met dit mooie weer, wat inkopen gedaan voor de sieraden. Had ik wel verdiend na al het huiswerk van vanmorgen. Nu ben ik weer erg moe en moet vanavond nog tot half 11 naar school, weinig zin in ;) Nou mis ik WIDM en Oh Oh Tirol :p

@ baarmoeder/buik: Ik ga het even in de gaten houden of het blijft en steeds wat hoger komt. Ik vind het zelf ook wat vroeg, maar het zou natuurlijk kunnen (denk ik). Het groeit iig goed, dat voel ik wel aan de krampen :p En ik heb zo'n dikke, opgeblazen buik aan het eind van de dag, door m'n darmen :) Ik had daar normaal al gauw last van, maar nu helemaal! Dus omgeving kan er al bijna niet meer omheen, erg he? Ik denk dat ik echt een enorme buik ga krijgen, zo'n voorgevoel heb ik. Ben benieuwd!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    succes op school mama...en een enorme buik....is ook fijn hoor :)

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha mamaC, ik zie t al helemaal voor me, jij als een enorme bol op pootjes... ik was er ook altijd bang voor, maar t viel allemaal best mee hoor :D zelfs nu, nu ik 2 keer zo snel begon te groeien asl bij lars, alles zit van voor haha

@dd, zou me niet schuldig voelen, ze is al een paar dagen opstandig las ik, en dat was vast niet allemaal door de koorts.

verder lees ik wel alles bij, maar ik heb een kop vol snot, en er past gewoon niks meer bij, dus er blijft niks hangen.
    ga zo lekker even te zwemmen en dan vroeg naar bed, morgen drukke dag op t werk, er zijn vandaag 750 boeken binnen gekomen die allemaal geprijsd en opgeruimd moeten worden....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ga ook sluiten want morgen weer om 6 uur op werken....

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Laat Mick maar een slaapkop zijn ;)

@DD; Geen slechte mama voelen! Zoiets kan gebeuren! Je weet het nu en kunt er nu op inspelen.. Beterschap voor het meissie!
    Hoe is het nu met jouw buikje?

@MamaC; Kan goed wel je baarmoeder zijn hoor! Laat je door mij niet aan het twijfelen brengen, jij kent je lichaam het beste! Enne.. Net zo'n grote buik als ik had krijg je! Tuimelaar-buikje ;)

@Fioon; Beterschap! En succes met al die boeken morgen!

@Mick; De vlag mag uit! Het spulletje van de huisarts heeft al geholpen! Een GIGANTISCHE broek vol! Damn.. En stinken! Haha
    Zodra hij gepoept had heeft ie lekker geslapen! Tenzij ik hem in de box legde, dan werd ie wakker.. Maar goed; hij heeft geslapen !!

@hier; Ziekenhuis was oke. Hoef niet meer terug te komen bij de psychologe, tenzij ik merk dat ik het weer moeilijk krijg met de bevalling.. Nu alleen de 11e nog de controle van de gyn. en dan hoef ik dat ziekenhuis niet meer te zien!
    Nu gaan we lekker slapen.. Ben kapot!

Slaap lekker meiden!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Duveldraakje: Je hoeft je echt geen slechte moeder te voelen hoor! Zoals Fioon al zei: ze is natuurlijk al een poosje bezig en dat zal heus niet allemaal door die koorts komen. Misschien zit ze niet zo lekker in haar velletje,zou dat kunnen? In ieder geval succes en beterschap met je meisje!

@Neeltje: Wat is Mick toch een kanjer zeg! Lekker doorslapen en meteen zo goed reageren op de lactulose,wat zullen jullie trots zijn! Ik hoop voor je dat hij zo goed blijft doorslapen,dan kunnen jullie s'nachts lekker bijtanken! Fijn dat je niet meer terug hoeft naar de psycholoog,voelt het nu ook beter voor je?

@MamaC: Ik heb echt geen flauw idee,wat die baarmoeder betreft. Misschien kun je het de volgende keer bij de verloskundige eens vragen? Krijg je verder al een buikje? Is het al een foto waard? :D

@Fioon: Zozo,750 boeken..das de moeite! Nou succes ermee,jij kan morgenavond vast geen boek meer zien:p

@Sasje: Aha,de 10e weer naar het ziekenhuis dus..In ieder geval super dat je wat meer vrij kunt krijgen als je het druk hebt met alle ziekenhuisbezoekjes,goed dat het aangegeven hebt op je werk!

@XVlindertje: Hoe is het met jou? Wanneer is je nod ook alweer?

@Hier: Vandaag een drukke dienst gehad maar nu ben ik lekker ruim 3 dagen vrij! Ik hoef maandag om 15.45 uur pas weer te beginnen!! Maandag ook naar de gyneacoloog,om 10.40 uur. Ik ben echt benieuwd!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier zeg.....is trouwens wel veel de laatste tijd :(

hier weekend!!!! en vanaf morgen flink carnaval vieren!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Haha, bol op pootjes! Ja, zoiets zal het worden ja :D Maar dat vind ik niet erg! Succes vandaag met alle boeken op je werk!

@ Neel: Vind ik wel leuk, jij had een supermooie buik! :) Wat fijn dat het spulletje van de HA helpt voor Mick! En ook wel lekker dat jullie niet terug hoeven te komen bij de psych!

@ Pluis: Ja, ik heb al wel een buikje :p Vooral 's avonds dus, dan is ie ontzettend opgeblazen ofzo. Maar toch wacht ik nog even met een fotootje hoor, ik vind het leuker als het echt een zwanger buikje wordt van het kindje :) Lekker dat je nu even 3 dagen vrij hebt! Vind je het spannend, maandag?

@ sasje: Jeej, weekend! Heel veel plezier met carnaval alvast! Lekker feesten en alles even lekker van je af zetten! :)

@ fafa: Hoe is het bij jullie?

@ hier: Druk met huiswerk en vanmorgen de douche gesopt (vraag me niet waar ik de energie vandaan heb gehaald, maar het was heeel hard nodig). Ik moet dit weekend trouwens echt nieuwe BH's gaan kopen, dit kan echt niet meer.. :p Ik heb het gisteravond op school aan nog 2 vriendinnen verteld en die begonnen er al over, whaha! En een andere vriendin zei gisteravond ook dat ik grotere truien moest gaan kopen ;) Overigens al de hele week bruinverlies, het was paar dagen geleden zelfs zo erg dat het wel leek alsof ik een beetje ongesteld was! Maar geen helderrood bloed, dus het zal wel goed zijn.

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ovulatiedatum:Woensdag, 23 februari 2011

Conceptiedatum: Woensdag, 23 februari 2011

Innestelingsdatum:Vrijdag, 4 maart 2011

Bevaldatum: Dinsdag, 15 november 2011

Meiden, pfff ik ben weer beetje confused !
    Vanmorgen verloor ik opeens een heel klein beetje bruin. Dus dacht okee.. daar gaan we weer, dit is over deze ronde !
    Net met manlief naar de stad geweest, uit voorzorg maar wat in m'n broekje gedaan, en ik dacht echt dat ik leeg liep :) Komen we net thuis, ik ren gelijk naar de wc.. NIKS ! :$

Nu zou vandaag de innestelingsdatum zijn ; want gyn wist haar met zekerheid te zeggen dat die woensdag m'n eitje zou springen.

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow als vriendinnen er ook al over beginnen, dan misschien toch maar nieuwe BH's kopen inderdaad ;)

Wel balen van dat bruinverlies zeg, werd je daar toch niet een beetje onzeker van of... ?

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @DD : Ow arme Nouk ! :( Beterschap iig. Hoe is het vandaag met haar ?

@Pluis : M'n NOD zou 9 maart zijn ; maar lees bovenstaand verhaaltje maar even.. I don't know dus ! :p
    Spannend maandag 1e afspraak.. ; ben erg benieuwd !

@Neeltje : Dat spul van de HA helpt dus goed voor voor Mick, wat fijn ! En ook wel fijn dat jullie niet meer terug hoeven te komen bij de psych! :)

@Sasje: Veel plezier met Carnaval vieren.. :D

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Nou, spannend hoor meis! Hopelijk was het bruinverlies echt eenmalig en inderdaad een innestelingsbloeding! Ik duim voor je!! Wie weet is het meteen je eerste ronde met Clomid raak ;)

Mijn bruinverlies: tja, ik vond het wel heel spannend. Maar ik wil mezelf niet te gek maken. Het is niet rood, dus volgens mij is er geen gevaar. Daarnaast was het afgelopen maandag best erg, maar toen hadden we ook de echo en die was helemaal goed. Dat lucht dan wel op :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama heb je het toen niet besproken het bruinverlies bij de echo?

@vlindertje oh spannend meid..ik begin alvast te duimen :)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Neuh, ik had het maar gewoon als 'normaal' beschouwd. Daarnaast was de echo ook niet bij mijn eigen VK. En zag het pas toen ik thuis was, dat het zo erg was ;)

Nou ja, ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken. Ik moest ineens denken aan een berichtje van handbalster, die had een aantal weken geleden ook bruinverlies dacht ik.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja als je idd toch nog een echo gehad toen je het ook al had..dan zal het wel geen kwaad kunnen.

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    fafa volgens mij ook hoor! En die heeft nu echt een wolk van een meisje.

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zoooo daar ben ik weer. Lekker kort nachtje gehad, Nouk was errug vroeg wakker vanmorgen en heeft nog steeds koorts. Ben benieuwd of we wel kunnen carnavallen! (Nou ja naar de optocht en een speelmiddag, verder doen we niet veel).

@MamaC: Zolang er idd geen rood bij zit en het feit dat je afgelopen maandag een goeie echo hebt gehad, denk ik ook wel dat het goed zit.

@Sasje: Jij gaat dus ook carnavallen! Veel plezier.

@xVlinder: Oeh spannend, ben heel benieuwd of dat bruinverlies met de innesteling te maken heeft!

@Neel: Wat fijn dat Mick zo goed gepoept heeft met het spul van de HA. Nu hopen dat het weg blijft!

@Pluis: lekker genieten van je vrije dagen meid! Ga jij ook nog iets met carnaval doen?

@de rest: Hoest bij jullie?

Liefs,
    DD

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Ik voel me er goed bij, dat ik niet meer naar de psycholoog hoef. Ik merk dat ik nu echt geniet. De eerste twee weken ook wel, maar nu het langzaam een plekje krijgt, geniet ik nog meer van Mick. Heerlijk! Lekker zeg, 3 dagen vrij! Ga je nog carnavallen?

@MamaC; Ik ben het met je eens, het was een hele mooie buik! Nu niks meer van te zien.. Op wat straie na.. ;)
    Wat bruinverlies kan.. Als het echt helderrood wordt; VK bellen!

@Vlindertje; Hmmm.. Vreemd! Ik hoop goed vreemd ;)

@Mick; Het menneke begon vandaag om 5 uur te spoken.. Toen weer slapen tot 7 en na zijn flesje weer geslapen..
    Nu is 'ie zo hard aan het persen, dat er wel iets uit MOET zijn gekomen! ;)

@hier; Vandaag 1 jaar getrouwd! Manlief kwam net met bloemen binnen, maar die waren niet voor ons 1 jaar huwelijk.. Maar, zoals manlief het zei: 'Omdat je mij een mooie zoon hebt geschonken!'
    Ahhww.. Lief! Nu ga ik me klaar maken; Mick gaat naar mijn zus, wij uit eten, dan Mick ophalen en dan naar m'n moeder toe.. Die is vandaag 50 geworden !!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    veel plezier neeltje en wat lief van je mannetje ;)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Beterschap voor Anouk! Wanneer gaan jullie (misschien) carnavallen?

@ Neel: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk vandaag! Leuk dat jullie het even gaan vieren zo! En gefeliciteerd met je moeder ook! Doen jullie nog iets speciaals voor de 50 jaar?

Deel Deze Pagina