charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hey meiden,

Kom me effies melden hier!

Heb voor mezelf effe een forum break ingelast... niet te veel mee bezig willen zijn zeg maar... jullie begrijpen het wel.

Ik moet morgen voor de 1e echo naar 't ziekenhuis om te checken hoe mij eitje groeit. Verwacht er nog niet zoveel van, eisprong is toch pas over een week.

Knuffel voor jullie allemaal!!!

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    tjeemineeee wat hebben jullie hele teksten gepraat zeg............waar halen jullie die tijd vandaan??? Ik snap er echt geen biet van ik ben blij als ik ff op internet kan om mail/hyves en zp te checken.Zijn jullie zoveel online>>??

3. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    mamac ikea leuk leuk leuk kom ik ook regelmatig handig pracktisch en niet duur!!!

roske ; respect ik zou het echt niet in mijn hoofd halen om schoonfamilie in huis te halen mensen zijn me goed af maar toch ben ik blij met mijn privacy, maar de redenen ?? Of vraag ik nu te prive???

dd laat ie inderdaad jullie autootje overslaan en hopelijk pakken ze hem snel op zijn er al aanwijzingen?? Gotver wij zitten toch ook niet aan zijn auto!!!! Mensen maken zoms dingen kapot waar ze absoluut de waarde/emotionele waarde niet van weten.....

4. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    isra oh ben je ook al zo actief bezig geweest vandaag, ik ook!!!! vriezer gedaan huis gepoetst eten gekookt alvast papierwerk uitgezocht enz...... lekker actief dus...

sasje nog geen tekenen van rood?? Hopelijk een roze test!!

DD SAW vond ik anders ook mega eng zijn ook meerdere delen van toch?? OF heb ik de verkeerde in mijn hoofd met die vreemde levens reddende opdrachten gatver vond ik zon k*t film en dan toch doorkijken he! En bang op de bank en naar bed gaan, gstoord eigelijk dat ik hem afgekeken heb....

wjb fijne reis!

handbalster; succes morgen in ziekenhuis!!! Wat gaan ze allemaal doen...

Hier weer aan de klus maar niet te gefocust maar onbewust doe je dat wel....... Kreeg van de week te horen dat ik nog jong ben dus nog alle tijd heb en degene weet dat we bezig zijn toch maar ff duidelijk laten weten hoe ik hier over dacht bah!!

liefs

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    blz

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee nog geen rood....

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@handbalster: Succes morgen meid en je forum-break is begrijpelijk hoor. Rustig aan!

@MamaC: Veel plezier bij Ikea!

@wjb: Te laat maar nogmaals een fijne vakantie gewenst! Ik wacht hier geduldig op de zon die je mee terug brengt!:)

@Duveldraakje: Zozo,dat is idd al een aardig buikje! Mooi hoor! Ik wil die film wel een keer zien hoor,kan voor mij niet eng genoeg zijn..

@AnnekeLoes: Ach meid,sommige mensen zijn zo lomp. Het is gewoon bijna onmogelijk om er niet mee bezig te zijn..de wens is zo groot! Succes met klussen deze ronde!

@Isra: Haha,de nesteldrang slaat al toe!:D

@Sasje: Spannend hoor,ik duim nog steeds voor je!

@Hier: Jeetjemina.. we moesten eerst om 12.20 uur bij de Pre-operatieve screening zijn en daarna om 14.15 uur pas bij de anesthesie. We moesten dus ongeveer anderhalf uur wachten in het ziekenhuis. Komen we bij de anesthesie,die man zegt: "Nou,alle voorbereidingen zijn getroffen. Hebben jullie nog vragen? Niet? Oke,dan zijn we klaar" :$ Anderhalf uur gewacht voor 10 seconden!
    Na thuiskomst nog ff wat dingetjes in huis gedaan,lekker gegeten en nu maar een beetje bankhangen. (zometeen miss nog ff strijken)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw DD je hebt gewoon echt al een buikje hoor...mooi ;)

9. fafa

fafa Niet meer actief

Hey ladies,

@DD: dat is inderdaad al een aardig buikje :) Mooi hoor. Dat hou je niet lang meer voor de hele buitenwereld verborgen.
    En wtf met die autobrandstichter?! Idioot! Ik duim heel hard met je mee dat ie jullie autootje overslaat (of beter nog, vanacht in z'n kladden gegrepen wordt en van iedereens autootje afblijft)

@Pluis: lekker dan. Ziekenhuizen kunnen daar echt fantastisch in zijn inderdaad. Die denken waarschijnlijk dat je niks leukers te doen hebt met je leven dan op harde bankjes slappe koffie zitten drinken in deprimerend-beige ruimtes. En wanneer wordt vriendlief nou precies geopereerd?

@handbalster: succes in het ZH morgen, ook al verwacht je er zelf niet veel van.

@Isra en AnnekeLoes: bezige bijtjes :) word al moe als ik het alemaal lees ;)

@hier: ben me eens wat meer gaan verdiepen in borstvoeding... en dan specifiek in de combinatie met pectus excavatum (zie: Pectus - Wikipedia) Ik heb het zelf ietsje minder dan die jongen op de foto, maar ziet er wel ongeveer zo uit. Door die afwijking groeien je borsten ook veel minder dan eigenlijk zou moeten, en ook nog a-symmetrisch. Heb aan de ene kant een A-cup en aan de andere kant een AA... zelfs nu nog, met 22 weken zwangerschap :(
    Dus ik hoop nog steeds heel heel heel erg dat ik straks gewoon bv kan geven, lijkt me supermooi om te doen, maar ik weet niet of dat wel gewoon kan. Ik kan nauwelijks ervarings-verhalen vinden op internet (lijkt me ook geen goed teken) En heb mn vraag hier al gepost aan de lactatiekundige (maar nog geen antwoord)... ik word er een beetje onzeker van :(
    *ego-modus uit* (en geen sorry! ;))

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Wat heerlijk dat de week dan lekker snel gaat! Heel veel plezier meis, geniet er lekker van!!!

@ DD: @ buikfoto's: Wow, idd al goed zichtbaar ja! :)

@ handbalster: Jammer dat je er even niet zoveel meer bent, maar heel begrijpelijk! Doe rustig aan meid, denk goed aan jezelf! En we zijn er voor je als je je ei kwijt wil! Veel succes morgen in het ziekenhuis!

@ AnnekeLoes: Haha, zoveel tijd heb ik ook weer niet hoor! Maar vind het gewoon erg fijn om thuis even een half uurtje aan de computer te zitten. Ik heb het soms ook gewoon nodig om het van me af te schrijven! En als ik hier niet ben ga ik jullie teveel missen! ;)
    Oh bah, iemand die zegt dat je nog jong bent is bijna hetzelfde als 'je moet er niet teveel mee bezig zijn'! Heel vervelend! By the way, jij bent een van de weinigen hier waarvan ik niet weet hoe ze eruit ziet! Heb je een fotootje? :) Ik ben stiekem wel erg benieuwd namelijk!

@ sasje: Spannendddd!!!

@ Pluis: Jeetje! Wat een raar ziekenhuisbezoek zeg! Sta je dan, na anderhalf uur.. Pff! :( Nou, geniet lekker van je avondje!

@ fafa: Daar had ik echt nog nooit van gehoord, pectus excavatum. Wat balen dat je nog steeds kleine borsten hebt, zelfs nu je al 22 weken zwanger bent! Je mag wel een beetje van mij ;) Ik hoop ook voor je dat je straks gewoon borstvoeding kan geven, dat is ook gewoon iets geweldigs en natuurlijks. Ben benieuwd wat voor antwoord je hierop krijgt. Misschien kan je het eens aan de VK voorleggen? Of weten die hier niks vanaf?

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  12. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: vk had wel vaag van die afwijking gehoord, maar ze wist er ook niet veel van - heb het haar overigens alleen verteld toen we het rijtje welke-erfelijke-afwijkingen-komen-er-in-de-familie-voor gingen doornemen, en niet in combi met bv. Heb net een mailtje gestuurd naar een lactatiekundige hier in Delft, zullen zien wat zij antwoorden.

en@ikea: hahaha, bekend verhaal: alles in de ikea lijkt een stuk kleiner dan bij je thuis! Zo kwam mijn hoogslaper ook opeens pal tegen het plafond te staan, terwijl ie in de showroom eeeecht niet zo hoog leek! :D

ennehhh.. ja hoor.. doe mij maar een beetje extra (.)(.) van jou ;)

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @fafa, ik heb je link bekeken (wiki) en gegoogled op pectus en borstvoeding, en ik kwam eigenlijk alleen maar pagina's tegen van meiden die gewoon bv hebben gegeven. ik las wel iets over ingetrokken tepels, als je dat hebt is het wel moeilijk denk ik, maar anders lijkt t mij geen probleem. als ik je iig een tip mag geven, raak niet in paniek als het niet lukt, ze krijgen vaak meer binnen als jij denkt, en als je goede kraamhulp hebt is het een kwestie van tijd voorhet gewoon goed gaat, dat is mijn ervaring tenminste. en anders het je het geprobeerd, van een flesje is nog nooit een beeb minder geworden ! ik heb lars 6 weken bv gegeven en toen was t gewoon op. dus aan de kv, nou, hij is nooit ziek, dus is allemaal prima.

verder kan ik me niet veel herinneren van wat ik allemaal gelezen heb....,

@roske, bockbier :D

@neel, veel suc6 met gesprek morgen en veel plezier met echo

verder weet ik t echt niet meer, ga nu lekker naar bedje toe

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, gaaf hoor !

15. fafa

fafa Niet meer actief

@fioon, thanks voor de tip. Ja, inderdaad, als ik bv kan geven is dat natuurlijk fantastisch, maar is het niet zo, is het niet zo... jammerdebammer. Ga ik me dan ook niet onwijs druk om lopen maken ofzo. Zou het alleen wel heel graag wél doen. En mn tepels zijn trouwens gewoon "normaal", dus daaraan zou het niet moeten liggen :)

16. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben pcies weer de eerste met een post :D

@annekeloes, wa de schoonmama betreft mogen jullie da weten, no prob ;)
    tis dus zo dat er verschillende factoren een rol spelen, de eerste is dat wij dus een huis hebben met een terrein van 14are waarbij dus ook bouwgrond en wij waren van plan om een gebouw te zetten om 4kleine appartementjes te maken, nu, wij zijn nie rijk :D dus moeten we het geld ergens anders gaan halen....schoonmama en zoon ( mijn ventje dus, hij is enig kind) hebben dus een appartement in brussel die zou verkocht worden, en met dat geld gaan we dus da gebouw neerzetten, maja, da's dus app waar schoonmoeder woont ;)
    tweede reden is dat ze een hartpatient is en de laatste weken wa problemen vertoont, en zolang ze in brussel is, hebben we daar geen controle over en kunnen we brussel nie verkopen

en normaal is de bedoeling dat schoonmoeder hier blijft tot alles af is en dan krijgt zij 1appertement en worden de andere 3 verhuurd en da kan makkelijk 10jaar duren8)

voila, da was een ganse boterham :D

17. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, wat fijn dat er weer wat meer gekletst word. Helaas heb ik het heel erg druk gehad, mijn excuses hiervoor :)

@MamaC: Lekker hor dat je zo'n fijn weekendje heb gehad. Ik ken het verhaal dat als je lekker even weg bent, dat je dan meer zin heb. Hier nog 1. Gelukkig is je ongi weer over (duurde wel lang of nie?). Nu weer lekker aan de klus, zonder rood...hihi!! Hebben ze nog wat gezegd over de rode lakens?
    Wow wat een mooie schilderijen zeg! Echt gaaf.
    Nog een paar daagjes meis en dan de uitslag...spannend!!

@Roske: Pfff...zou er niet aan moeten denken dat mijn schoonmoeder bij ons in huis komt wonen. Die bemoeid zich overal mee. Respect voor jou!

@fafa: Vervelend dat je borsten zo klein blijven. Maar idd, je kan het altijd proberen. En als het niet lukt kan je altijd nog overgaan op de fles! Heb je wel pijnlijke borsten gehad?

@DD: Wow:$...je hebt idd al een heerlijk buikje. Echt super snel!! Dat hou je niet lang meer verborgen hor;). Geniet ervan meis.

@Handbalster: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Ik denk aan je.....

@Wjb: Geniet van je vakantie meis. En hopelijk kan je het zonnetje mee terug nemen naar NL. Tis hier zoooooo koud!!

@Pluis: Jeetje zeg, dat was jullie middagje ziekenhuis wel zeg. Pffff....die mensen denken soms echt dat je niets anders te doen heb. *spreekt uit ervaring*

@Sasje: Ja daar heb je gelijk in. Als het maar gezond is!! Maar wel grappig dat je geen meisjesmama bent en dat ook al je pendels zeggen dat je een jongen krijg....suc6, hopelijk heb je snel een roze(blauwe:)) test.

@rest: Weet het even niet meer;)

18. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier: Nou volgens mij heb ik wel een heel groot ei...pfff nu inmiddels al 3 dagen last van me ei!!
    Wel heel vervelend hor, dat je niet weet wanneer die springt. Normaal gesproken had ik er maar 1 a 1,5 dag last van! Dus heb vanaf zondag al iedere dag geklust. Wil hem niet missen!! Gisteravond niet, maar dat hebben we vanmorgen goed gemaakt.
    Gister manlief aan de stamppot gezet...haha!!

Nu maar weer afwachten.....alhoewel ik nog steeds twijfel of hij al gesprongen is. Maar er liggen nu genoeg zaadjes op me eitje te wachten....:D:D

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal!

@ fafa: Hahah, lol @ hoogslaper tegen het plafond ;) Dat slaapt toch niet zo tof dan he :p *stuurt stukje (.)(.)* ;)

@ fioon: Thanks :D

@ Roske: Zo, wat een verhaal! Maar dat maakt het wel wat logischer dat ze bij jullie in huis zit! Het is dus ook voor jullie goede toekomst ;) Hee, ben jij inmiddels nog niet ongesteld?! :D

@ Corine: Geen excuses maken voor drukte hoor!
    Mijn ongi duurde dit keer niet heel lang, 6 dagen ofzo. Soms ben ik op dag 8 nog steeds een beetje aan het vloeien. Verschilt heel erg per maand! Wel irritant, want dan zitten mijn vruchtbare dagen er alweer aan te komen, hihi ;) Ze hebben niks gezegd over de lakens hoor, gelukkig! We hebben ze gewoon in een hoekje gepropt voor de schoonmakers en gelukkig hadden we voor de ergste zooi een donker handdoekje ;)
    Wat vervelend dat je nog steeds veel eipijn hebt! Maar inderdaad, veel klussen is goed, en dan mis je hem echt niet hoor! Succes ;)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Vandaag maar eens mijn eerste ovulatietestje doen vanmiddag! Heb er alweer zin in :)

Verder ga ik vandaag even shoppen met zusje en 's avonds naar de film met een goede vriendin! Lekker vrij dagje dus, heerlijk!

Fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina