charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

Heel veel plezier lieverd!! Geniet lekker van je vrije dag. Naar welke film gaan jullie?
    Succes met je ovutestje.
    Ik moet weer werken:(

Dikke kus

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fafa nou hopelijk heb je snel antwoord...

@ mama mooie schilderijtjes hoor!!! en veel plezier van shoppen en met de film!

@roske hehe ik moet echt lachen hoe je typt..ech belgiees :)
    nou dan ben je nog wel even zoet met schoonmama!! heb je een groot huis? zodat je je af en toe kan terug trekken??

@ handbalster succes in ziekenhuis vandaag

@hier nog steeds niet ongi.....

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Dank je wel meis :) We gaan naar 'Eat, Pray, Love', gezellige film lijkt me! Jij werkze meis, veel succes!

@ sasje: Thanks :) Ga jij het nog volhouden meid, wachten tot morgen met testen? :p

4. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasje: Wanneer ga je testen.....spannend!!! *duim duim*

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoor houd het goed vol...dacht wel vanmorgen om 5 uur toen ik naar wc moest...jammer dan daar gaat mijn ochtendplas ;

morgen vroeg ga ik testen....mijn tepels zijn ook wel wat gevoelig..maar heb toch iedere keer het idee dat ik ongi wordt.....

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Haha, dat ken ik, dat je later toch soort van 'spijt' hebt dat je je ochtendplasje al hebt laten gaan ;) Wel vervelend dat je toch een ongi-gevoel hebt! Maar dat zegt helaas niet zoveel he, dat kan nog steeds van alles betekenen :) Nou, ik duim voor je hoor! Zou super zijn als het raak is!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoop het ook natuurlijk....ergens heb ik ook goede hoop omdat ik nderhalve week dat bruinverlies heb gehad????innesteling???hopelijk haha

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    anderhalve week terug bedoel ik..

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, dat klinkt supergoed! Wanneer heb je je eitje gehad? En was dit bruinverlies ook ongeveer een paar dagen/week ofzo na je eitje?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb altijd rond dag 12 mijn ei.....dus was ongeveer 10 dgn erna ofzo dat ik bruinverlies heb gehad...

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend!! Wat heb jij dan trouwens een lange LF zeg! Heb je dat elke ronde, dat je weet? Dan zou je nu toch zeker al wel kunnen testen :)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja zit rond de 20 dgn.....nee omdat ik twijfel kan ook op dag 14 ei hebbeb gehad....en ben nu uitgegaan van 33 dgn cyclus..

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en daarbj je lf kan niet iedere ronde anders zijn...zit hoogstens 1 a 2 dgn verschil in ofzo....

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nee, dat is waar. En ik denk, als het al zo weinig van elkaar verschilt elke maand, dat je blij mag zijn hoor :)

Maar ik bedoelde meer: ze zeggen altijd dat je 14 dagen na je eitje kan testen! En je zou met zo'n lange LF ook zeggen dat het al goed ingenesteld zou zijn inmiddels!

Wat voor test ga je morgen mee testen? KV ofzo?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik weet eigenlijk niet precies hoe het zit.... en of het niet goed is dat het zolang duurt enz.... maar ja morgen vroeg weten we meer...en ja heb tensloote dinsdag avond toch al getest en deze bleef wit....
    ik ga testen met sensitest... kruidvat hoor je steeds vaker slechte verhalen over..

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou ja, een LF van 14 dagen is een ontzettend 'ideaalbeeld', en het is zeker niet slecht als je dat niet hebt! Dat heeft bijna niemand volgens mij! Er zijn genoeg meiden die een kortere of juist langere LF hebben, dus zou me er geen zorgen om maken :)

Laat je het ons morgen wel weten wat je test deed? :D

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja tuurlijk!!!!!!

18. tricia82

tricia82 Niet meer actief

vandaag naar de dokter geweest.
    en die heeft mijn zwangerschap onomstotelijk bewezen zei ze hahah
    ze kon niet om het streepje heen.
    gelukkig maar.
    ze vond het onwijs leuk voor ons en straalde zelf de heletijd hahah
    verder wat recente informatie mee gekregen en ik moest nu volop gaan genieten ihhiih
    ik besef nu zij het dus heeft bevestigd pas echt dat ik zwanger ben.
    gek eigenlijk.
    ik dacht altijd..... als je zwanger ben voel je je zo en zo en doe je dit en dat.
    maar dat heb ik dus helemaal niet.
    echt heel gek met wat ik altijd dacht.
    oja ik heb mijn eerste kadootje al gehad van mijn schoonouders.
    een hanger van pip voor aan de maxi cosi :D

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    mamaC niet veel meer gedaan gisteren, lekker met de kleine man s’middags in bed gedoken :D

Handbalster begrijp het helemaal meid. Succes bij de gyn.

AnnekeLoes jij ook al zo actief geweest. Uiteindelijk is het bij mij bij de trapkast gebleven en uiteraard eten gekookt.
    En die goed bedoelde raadgevingen van je bent nog jong genoeg, bla bla bla vond ik ook altijd heel vervelend. Een ander bepaalt niet wanneer ik er aan toe ben.

Fafa had nog nooit van Pectus gehoord. Ik hoop dat er voor jou een manier is om borstvoeding te kunnen geven. Mocht het niet lukken is er misschien een mogelijkheid om met een goede borstkolf te kolfen zodat je je kindje met het flesje kan voeden maar wel met eigen melk.

MamaC leuk dat jullie een geslaagde avond hebben gehad.

Sasje spannend meid, wanneer wil je gaan testen?

Tricia wat fijn dat de HA je zwangerschap heeft bevestigd en wat lief dat je al een cadeautje hebt gehad.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    morgenvroeg...

Deel Deze Pagina