charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Spannende tijden!!!! Ben benieuwd morgen!!!

Nou even een update na ziekenhuisbezoek:
    Had vandaag dus eerste follikelmeting op dag 14. Nou heb ik altijd mijn ei pas na dag 21, dus verwachtte nog niet zo'n grote.
    Wat blijkt: volgens gyn is hij al zo groot dat hij gaat springen binnen 1 á 3 dagen :$. Dat zou dus rond dag 16/17 zijn. (voor het eerst sinds.......??? )

Nou moet ik morgen dus alweer terug komen voor de samenlevingstest, want die moet vlak voor je ei. Huiswerk mee voor vanavond dus!! :D

Rare alleen is: heb net een ovu-testje gedaan en echt spier en spier wit, niet eens een vaag streepje. Ik vind het raar hoor! Ik vraag me dus echt af of hij wel al zo snel komt.

Nou morgen maar eens afwachten!

En zo dit je weer midden in je cyclus er even niet meer teveel aan te denken.........NOT haha

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @handbalster....wat gek dat de ovu testen wit blijven....

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik heb weer even bijgelezen maar heb vandaag gewoonweg geen zin om te reageren omdat ik lekker lui ben!:):D

Alleen ff @handbalster: Spannend meid! Wel erg vreemd dat je ovu-test spierwit is gebleven terwijl je volgens de meting binnen nu en 3 dagen je eisprong moet hebben. :( Succes voor morgen!

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hey meiden,

Thnx voor jullie lieve berichtjes. Hebben gisteren echt een superleuke dag gehad ! :D

Eerst naar het stadhuis ; daarna nog met de aanwezigen ergens iets gedronken. Met zusje & zwager naar de bioscoop gegaan & daarna zijn we met hun + m'n moeder + schoonouders uiteten geweest ! :) En daarna nog met een hele groep familie + vrienden/vriendinnen thuis gevierd :p

En dit is echt heeeel vaag : Ik heb vanaf eind van de middag weer pijn rechtsonderin m'n buik / lies.. Dus denk laat ik toch een ovu-test doen voor de zekerheid. Nou deze is echt het het meeste donker van alle ovu-testen die ik heb gedaan deze cyclus.. Dus zou dan toch nu nog pas m'n eitje komen !? :$ Ik zit vandaag op cyclusdag 43.. Ik ga er zeker weten morgen nog eentje doen..!!

Ik ga zo trouwens op iedereen even reageren hoor ;)

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:

Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)
    michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 23 februari 2011)
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011)
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    6 november: Corine26, MamaCharlotte, xVlindertje
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: wjb

Ik voeg me erbij op 6 november.. :)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi lieve meiden!

Ik meld me even tussendoor! Ik heb alles gelezen maar ga vanavond of morgen weer reageren!

Mijn shopdagje was geslaagd, zusje heeft veel gekocht en heeft een hele gave prullenbak van ons gekregen voor in haar huisje (kreeg ze nog)! En het was erg gezellig!

Nu ga ik naar de film en een borrel drinken! Tot gauw weer, en fijne avond allemaal!

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hej leedies

ff bladwijzertje, ben te moe om iets te onthouden.....
    tot morgen

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @vlindertje....pff wordt dan een lange cyclus...maar je hebt wel je ei gevonden!!! klussen maar ;)

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ja dan gaan we weer richting de 60 dagen :(

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Handbalster spannend meid, maar wat vreemd dat de ovu testen nog niks aangeven.

Xvlindertje sorry meid helemaal vergeten je te feliciteren. Dus als nog van harte gefeliciteerd en zo te lezen hebben jullie een super dag achter de rug.

Morgen gaan we weer op vriendenweekend, dus ben dan weer een paar dagen niet online :(

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    60 dgn...pff dat is wel lang zeg!!

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Dankjewel !! :D We hebben een super dag achter de rug..

Fijn weekend & Veel Plezier :)

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden..

Even geen zin om op iedereen te reageren.. Ik ga zo even een topic openen over de 3D echo.. Want hoe dat is gegaan.. De tranen hebben zich weer laten zien, en dan niet van blijdschap.. zal kijken of ik die hier neer kan zetten, de link..

liefs..

14. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er Neeltje??

*knuf*

15. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey xVlindertje,

Ben jou ook helemaal vergeten te feliciteren. Dus bij deze meis. Van harte gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie een onvergetelijke dag gehad. Wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe.

*knuf*

16. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, wat een heftig verhaal!! Wat een EIKEL zeg. Zo ga je toch niet met je mensen om. Wtf, wat denkt tie wel niet!! *begin hier ook helemaal boos te worden* Dit kan toch niet.
    Ik snap heel goed dat je verdrietig bent lieverd, jullie hadden zo gehoopt om jullie wondertje vandaag te kunnen zien. Maar gelukkig hebben jullie een nieuwe afspraak ergens anders kunnen maken, helaas duurt dit nog wel even!
    Ow meis, vind het zo naar....

Dikke knuffel voor jullie

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij balen er ook gruwelijk van.. Heb het er vanavond ook best moeilijk mee.. Had graag mijn kindje willen zien.. Nu nog best lang wachten.. Maar van mij hoeft die man geen goede mond tot mond reclame te verwachten.. de kwal.. :(

Maarja..

18. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat begrijp ik meis. Nou van mij zullen hun ook zeker geen goeie reclame krijgen!! Hopelijk kun je die kwal snel vergeten en uitkijken naar 13 november voor een prachtige 3D-echo.
    Kom even lekker tot rust....

Knuffel

19. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Mamac; mmmm ik ga ff over fotootje nadenken is wel privé he!! Misschien ben je mijn buurvrouw wel of collega??? Ik moet trouwens kijken of ik een up to date foto heb…

Tricia; heb je je schoonouders en ouders het al verteld dan??

Isra; idd niemand bepaald of het voor jou de juiste tijd is dat bepaal je zelf!!fijn weekend!

Handbalster; mmm vaag dat je ovu test wit is. Maar fijn dat je morgen al terug kan en geholpen word!!!

Xvlindertje; misschien is je hcg zo groot dat je zwanger bent en weer een dikke ovutest kan toch laatst hier gelezen???toch??gefeliciteerd nog!

Neeltje wat is er meid?*knuffel*

Hier 2e ovutest waarschijnlijk verknoeid, mmm en nu teveel gedronken morgen maar weer. Heb er ook niet zoveel zin in wat ik al dacht ben geen volhouder met ovutesten tempen enz niks voor mij dus begin er al niet aan. Klussen nog steeds om de dag ondanks dat ik er niet teveel mee bezig mag zijn, ben ik ook niet maar dat klussen doen we wel. Gaat nu wel wat minder verplicht vaag maar is zo…..Wachten wel weer af tot er een ei is……

liefs

Deel Deze Pagina