charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    neeltje wat een eikel zeg!!!!!!!!!!! Lekker respectvol naar een zwangere toe bah bah bah

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Neeltje,

wa een klet isda zeg!!!kan je geen klacht indienen?

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Denk niet dat ik een klacht kan indienen, hij is de eigenaar van dat bureau. Dusja, hij zal die klacht niet eens serieus nemen..

Dames! Slapen jullie uit vandaag? ;)

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Neel: Wat een &*%%$$%^&^. Ik zou dar echt zo pissed om zijn. Bah. Hele dikke knuf meis en op naar een hele mooie echo op de 13e!

@xVlinder: Meid ik hoop dat je over een kleine 2 weken een mooie test hebt!

@MamaC: Hoe was de film?

@handbalster: Oeh spannend meid, maar wel raar dat de ovu-test wit is. Ach ja, de gyn weet het beter dan zo'n test!

@Corine: Hoe is het meid?

@Sasje: En getest?

@hier: Heb gisteren de hele ochtend en middag last van mn buik gehad echt een heel vervelend gevoel. Ik weet nog steeds niet of het mn darmen of banden waren of allebei. Gelukkig ging het in de avond een stuk beter en nu voel ik het lichtjes.
    Vanochtend ben ik aan t oppassen. Zoontje van vrienden is hier en is nu lekker met Nouk aan t spelen.
    Vanavond komt een vriendin hier gezellig film kijken en morgen naar K3! Jeeeeeeeeej we hebben er zin in!

Liefs,
    DD

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

@neeltje nou ja zeg wat een sukkel zeg!!!! wel jammer dat je nu weer 3 wkn ofzo ongeveer moet wachten :(

@hier vanmorgen getest maar bleef helaas wit...ik snap er nu ook helemaal niks van!! ik heb altijd een lf van 20 dgn. zit nu inmiddels al 21 al...dus laat me dan maar snel ongi worden!!!

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    He wat balen meid! Zo'n lange lf is niks. Bah...hopelijk wordt je of snel ongi of test je alsnog positief!

Knuf!

7. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Neeltje: Heb je een beetje kunnen slapen meis?

@DD: Gezellig een ochtendje oppassen. Ook leuk voor Nouk!! Heb je tegen haar ook al gezegd dat er een baby in je buikje groeit? Of snap ze dat nog niet?
    Heel veel plezier morgen bij K3. Zal vast een hele leuke dag worden.

@MamaC: Hoe was de film meis?

@Sasje: EN? EN? Al getest? Ben zo benieuwd.

@AnnekeLoes: Dat zou idd kunnen dat als je zwanger bent, je ovulatietest positief is. Dat was bij mij nl ook zo!!

@Handbalster: Wat raar zeg dat je ovutesten wit blijven en de gyn zegt dat hij 1 deze dagen springt. Uhm...weet het ook niet. Maar ik zou de gyn geloven....dus hup aan de klus;)!!

@hier: *klaagmodus aan* Nou ik weet het ook niet meer hor. Gisteravond zo'n vreselijke pijn gehad aan me eierstok...echt niet normaal!! Vooral s'avonds is de pijn echt heel erg. Dit heb ik echt nog nooit gehad. S'avonds ook met vlage misselijk...en had dinsdag een flinke migraine aanval (dit had ik vorige ronde ook rond me eisprong).
    De pijn zit zoals alle andere rondes links. Ben zo bang dat het iets anders is...een ontsteking ofzo....het houd wel heel lang aan. Of zit me eitje gewoon klem....pfff vind dit echt niet leuk, die pijn moet echt binnen nu en 2dagen over zijn anders ga ik maandag naar de huisarts *klaagmodus uit*

8. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sasje....

Wat vervelend meis, dat je test wit blijft. Maar het kan nog he...geef de moed niet op meis. Misschien is je eitje wat later gesprongen en test je wat later positief. *knuf*

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja Anouk weet het, kunnen we ook moeilijk verborgen houden. Gisteren gaf ze voor het eerst een kusje en een knuffel aan de baby, dat was zooooooo schattig!

Liefs,
    DD

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Bij mij duurde het de laatste ronde voor ik zwanger werd een hele week, het werd ook steeds erger. Maar van de een op de andere dag was het ineens over. Als je het niet vertrouwd zeker naar de HA gaan.

Liefs,
    DD

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik weet het ook niet..zit trouwens nu op dag 20 m.b.t. lf! is toch eigenlijk niet goed dat die nog langer wordt??? en dan ga ik ok nog eens uit dat ik mijn ei pas op dag 16 heb gehad...maar dat he ik ook nog nooit gehad...

12. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha, dus er is goeie hoop voor mij!! ;)

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    O ja zeker!

14. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat super schattig!! Over een paar weken zal ze wel gaan vragen: Mama waar blijft de baby? :)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, het is hier weer ouderwets druk, super!! :D

@ tricia: Wat fijn dat je zwangerschap echt bewezen is nu! Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat :) Geniet ervan!

@ Isra: Haha, goed dat je lekker met je kleine man even bent gaan slapen! Heel veel plezier op vriendenweekend :)

@ handbalster: Huh, wat vreemd dat je nu toch al een eitje krijgt volgens het ZH, en dat de test nog spierwit is?? Vervelend zeg, dat je er nou toch weer veel mee bezig bent. Hoe was het gesprek over de samenlevingstest? Veel succes (als je nog moet)!

@ Pluis: Haha, lekker lui zijn hoor :p

@ xVlindertje: Van harte gefeliciteerd jullie! Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!! Lekker genoten dus samen! Top! :) Bij jou zijn de ovulatietestjes dus ook vreemd, net als bij handbalster! Je gaat toch bijna twijfelen of we die dingen nog kunnen vertrouwen he? :( Want je had toch al een positieve? Nou ja, maar weer even klussen dan he ;)

@ fioon: Inmiddels al iets minder moe?

@ Neel: Omg.. Ik heb je verhaal echt met woede zitten lezen.. Wtf bezielt zo'n man?!?! Kunnen jullie hier nog ergens flink over klagen ofzo? Arme jullie! Jullie keken er zo naar uit! Wel fijn dat jullie iig op een andere plek terecht kunnen, al duurt het nog eventjes. Gaat het weer een beetje met je/jullie? Hele dikke knuffel!!!

@ AnnekeLoes: Hahah, kleine kans denk ik: je woont in Limburg ;) Daarnaast ken ik ook verder niemand die jouw naam heeft :p Nou ja, als je het niet wil, dan respecteer ik dat hoor! Maar ben gewoon erg benieuwd :) Succes met het 'minder-verplicht' klussen.. Rare dokter die zegt dat je er minder mee bezig moet zijn! Maar gelukkig lukt het wel een beetje!

@ DD: Wat superschattig van Anouk, hihi! Kleine kinderen zijn altijd zo lief als het gaat om een zwangerschap, ze denken dan ook dat het baby'tje uit de navel komt, of uit het hoofd :p Succes met oppassen en alvast heeeel veel plezier bij K3!

@ sasje: Ooohh wat balen :( Hopelijk heb je gauw duidelijkheid (in de vorm van een posi test natuurlijk ;))

@ Corine: Wat vervelend meis, die pijn :( Al ken ik wel dat angstige gevoel dat het om een ontsteking gaat ofzo, dat heb ik idd ook wel eens.. Zo kan het dan ook echt voelen he! Hopelijk gaat het gauw over meis! Ennuh: Er is zeker goeie hoop voor je meis!!! Echt hoor! *dikke knuf*

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Gisteravond was heel gezellig! Film was ook wel leuk! :)

Vandaag doe ik heerlijk rustig aan! Misschien duik ik vanavond nog even de kroeg in met vriendlief, we hebben het nodig.. We houden ons allebei veel bezig met volgende week, toch wel.. Het vervelende is dat je gaat malen he, en dan ga je vooruit denken: wat als dat niet goed is, of dat..? Moeten we maar niet doen, maar is toch lastig!

(en nu nog even klagen..)
    En dan hoor je ook weer een verhaal dat er weer iemand zwanger is van de 2e.. Alsof het niks is! Pff.. Gister in de Ikea ook weer zoooveel dikke buiken :( Soms vind ik het echt even moeilijk allemaal hoor!

Zo, moest er even uit..!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @vlindertje...jij had ook een lange lf toch?

18. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeltje, hier bij ons bestaat er een ombudsdienst waar je ook effectief een klacht kan indienen tegen een privé kabinet, want als patient heb je rechten

sasje, wa jammer van je test...ma geen bloed geeft moed ;)

MC :(
    dikke knuf meid!!

19. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    op welke cyclusdag zit je eigenlijk sasje??

DD, mijn zoon vond het toen ook lief enzow, maar toen de tijd naderde en dat buik zichtbaar werd van m'n dochter, kwam em op een dag tegen mijn buik liggen en zei "blijf gij nog ma lekker lang zitten, dan heb ik mama voor mij alleen"
    was een beetje jaloerse reactie....ma, tis wel goedgekomen met die jaloersheid, gelukkig maar!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @roske vandaag zit ik op dag 36.... en jij zelf..ga jij niet testen?

Deel Deze Pagina