echt een aparte droom Pluis, misschien wel een voorspellende droom over mij?? Als je nou de volgende keer droomt dat ik zwanger ben. Als je maar niet van die nare dromen blijft houden over mij hoor. De droom over jezelf is ook bizar, ik moet er wel om lachen. Wie weet een voorspellende droom over jezelf. Ik ga bellen!!!!!!
@MamaC: Ik begrijp het meid. Ik kan je nu ook wel gaan vertellen dat je er minder mee bezig moet zijn maar zo werkt het nu eenmaal niet! Iedereen beleeft haar kinderwens op een andere manier. Wat betreft je krampjes: Misschien wordt het toch nog spannend?!?
@ Pluis: We blijven elkaar hier gewoon steunen, hoe testverslaafd iemand ook is toch Dat vind ik zo fijn hier! En uiteindelijk zijn we er allemaal veel mee bezig, want het is gewoon onze grootste wens! Voel jij trouwens al iets van je menstruatie ofzo? Herken je dat meestal van tevoren? Het is iig eerst voor jou ff spannend!! @ Vlinder3: Denk aan je!
pluis, ik hang zowa hier en daar en wa zie ik...pluis klachtjes??????? ik duim meis!! @kittens, hier ook met zo'n kleine monster, het enige nadeel is dat we de poes eigenlijk nie teveel mogen aanraken, maar ik heb het daar echt wel heel moeilijk mee doordat ik degene ben die hem verzorgt en zijn flesje melk geef en dat die mij overal volgt, en als ik ga zitten, dan moet die perse op de schoot bij de "mama" de reden waarom we die mogen aanraken is doordat de kitten een ziekte heeft opgelopen "voetschimmel" ofzo en ik heb al op 4 vershillende plekken van mijn lichaam de wiel van sint Katrien opgelopen...erg lastig..
Er is helemaal niks geweest.... Ook geen innesteling. 14 oktober hebben we een gesprek. We moeten perse langskomen ze wilden het niet telefonisch doen omdat de behandeling niet goed is gegaan....
@ Vlinder3: ... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Veel sterkte meis! Heb je wel even iemand in de buurt nu die er voor je is?
Hey honeys, @Vlinder: wat onwjs k*t dat er niets is geweest. Je schreef trouwens dat "de behandeling niet goed is gegaan"; bedoel je dat de dokters alles hebben gedaan wat zou hebben moeten werken, maar dat het door onvoorziene redenen geen goed resultaat heeft gehad, of hebben zij fouten gemaakt? En betekent dat dat een volgende IVF-poging beter zou kunnen lukken omdat ze nu dingen daarop kunnen aanpassen etc.? Of weet je dat allemaal de 14de pas? @Neel: oei! dat is zeker even schrikken.. klinkt eng. Maar kan inderdaad ook iets heel onschuldigs zijn. Hoe voel je je nu? @Pluis: grappig, dat 2 mensen opeens aan je gaan vragen of je zwanger bent... daar kan zelfs mevrouw cactus' boelkloedigheid niet tegenop hoor! Dan zou ik toch ook opeens heel erge hoop gaan krijgen. En lol@droom over dat apparaat... heel bizar. @Handbalster: sh*t! Had stiekem wel gehoopt dat de die hsg wonderen zou doen. En ik snap heel goed dat positieve resultaten van testen niet perse fijner zijn. Want daarmee ben je nog steeds niet zwanger, en kun je bovendien nergens constructief aan "werken".
de 14e hopen we te horen wanneer de volgende IVF poging zal zijn en meer weten we ook niet dat zullen we allemaal de 14e pas weten, hoe of wat met hormonen en zo. Met 'niet goed gegaan' bedoelen ze een mislukte stimulatie en ook geen reactie na verhoging van de hormonen. Geen fouten van hun maar mijn stokjes willen niet meewerken. Het is uiteindelijk ook geen IVF geworden omdat er maar 1 eiblaasje groeide en hebben ze dus een escape IUI uitgevoerd. Ze bellen me zo nog even terug ivm de endometriose of ik de pil moet slikken ofzo.....afwachten dus weer.
@ Vlinder3: balen zeg! Hoop voor je dat je makkelijk 2 maanden doorkomt en dan wellicht hogere dosis hormonen wel een geslaagde IVF kunt doen!! @ Pluis; Ik probeer ook altijd een beetje nuchter te zijn richting nod, maar je kunt jezelf slecht voor de gek houden. En tja het enige wat we misschien zouden zeggen: "mevrouw Stemband, wat heeft u nou geleerd?" Als je met je armen en benen strak omhoog "dood" op de grond ligt. @ Mama C; nog een paar dagen geduld meis. Nog effe volhouden! @ Neel: wanneer krijg je uitslag van bloed prikken? Doe je rustig an! @ fafa; ja ik had de kansen na hsg ook hoog zitten. Maar schijnt dat je een vergrote kans hebt binnen 4 maanden, dus wel hebben nog hoop. @hier; ik ga vanavond eens even flink benutten dat ik niet zwanger ben! lees; lekker veel biertjes drinken tijdens de voetbal haha
Neel : Dat is even schrikken ! * Dikke knuffel & doe rustig aan.. * Pluis : Nou klinkt toch allemaal wel spannend die klachtjes.. ik zou testen Hier : Ik zit vandaag op dag 30 & nog geen positieve ovu-test Waar gaat deze cyclus weer naar toe .. ?
Hoi meiden! Eerst het goede nieuws; mijn bloed is in orde! Als ik benauwd blijf moet ik maandag weer terug naar de huisarts. Dan het stress nieuws over het huis.. (jaja.. nog steeds!) Er werd tegen ons gezegd dat alles in orde was.. wij de huur opgezegd van flat e.d. bel ik vandaag de notaris voor de passeer afspraak.. Hebben ze nog NIKS binnen! En als het vandaag niet binnen is, geen huis! Wij stress, ik bellen.. man bellen.. iedereen heeft zich suf gebelt! Nu is het zover 'opgelost' dat de bank vandaag zijn best doet om alles bij de notaris te krijgen.. ben benieuwd!
pff neel, ja daar krijg je het ook benauwd van..... vlinder, heeeeeele dikke knuf voor je en vind t zooo jammer voor je dat t weer niet zo mocht zijn rest doe ik vanaaf ff, ben aan t werk, maar ik wou ff melden dat ik dinsdag naar de vk mag
@ handbalster: Klinkt goed meis, geniet er lekker van vanavond!! Bier is lekker @ xVlindertje: Wat jammer meis! Het ging zo de goede kant op met je testjes! Nu toch maar even rust van de ovutestjes? @ Neel: Wat een opluchting, heel fijn!!! Weten ze wel waar de benauwdheid vandaan komt? Zou het een drukkende Driekes kunnen zijn? En laat die stomme bank- en notarismensen maar even lekker voor jullie rennen! Die blijven ook bezig he, met moeilijk doen!! :x Sterkte ermee! @ fioon: Wat leuk, dinsdag al! Werkze nog even!
Hey dames, @vlinder3: vind het heel erg rot voor je meid ...leef heel erg met je mee het is jullie zo gegund!! Doe rustig aan meis...*knuf* @pluis: ja de klachtjes en de voorspellende dromen klinken natuurlijk wel erg spannend, wanneer wilde je ook al weer gaan testen? @mamac:hier beginnen ook ongi krampjes te komen, gister liep ik mezelf gek te maken doordat ik steeds steken in mijn lies had...Maar ik heb voor mij het gevoel dat het deze maand niet raak ik. Voor jou heb ik dat gevoel nog steeds hoop heel erg dat ik het bij het rechte eind heb!! @ xvlindertje: ik weet ook niet meis waar deze cyclus naar toe gaat voor je..kan het zijn dat je, je eitje misschien gemist hebt en hem misschien al gehad hebt? @fioontje: spannend dinsdag naar de vk zoooo leuk!!! @neel: gelukkig goed nieuws wat betreft je gezondheid en vervelend dat je weer onnodig veel stress hebt door de notaris...Rustig aan hoor meis!!! @handbalster: veel plezier vanavond Zou ik ook doen als ik jou was, lekker biertjes drinken!! @hier: net bezichtiging gehad voor ons huis..ben benieuwd!! Ohw en mijn zwangerschaps- en ovulatie testen zijn weer binnen
Goeie middag! @MamaC: Mijn hoop voor jou blijft hoog! @Fioon: Fijn dat je dinsdag al naar de VK mag! @Vlinder: Ow meid ik vind het echt heel erg voor je, ik zou willen dat ik een rugzak vol HCG naar je kon toesturen en dat het dan raak is. @Handbalster: Ah nee, we hadden zoveel hoop. Bah, hopelijk kunnen jullie met de samenlevingstest en cyclusanalyse verder komen. (en jij zit momenteel in een Meneer Cactus-fase? ) @Neel: He bah das echt nie niks die benauwdheid. Ik hoop voor je dat het nu weg blijft en ik duim heel hard dat alles toch goed komt met t huisje! @xVlinder: Alweer zo'n belachelijk lange cyclus. Zou na deze ronde echt wel een keer aan de bel trekken, lijkt wel of je steeds er een overslaat. @de rest: Heb t allemaal wel gelezen, maareh weer compleet vergeten! @hier: Vandaag echt een ontzettende ruk-dag. Zo ontzettend moe en een dochter die echt zooooooo aan t puberen is met alles erbij. Grote mond, geen antwoord geven en volgens mij zitten dr oren vandaag echt op een hele andere plek. Gisteren balen dat ZP het niet deed, maar we zijn de dag doorgekomen Schrok trouwens wel heel erg van de dood van Antonie Kamerling. Pfff, komen meteen weer hele zware herinneringen boven...bah. Vanavond ga ik helemaal niks doen, zei t vanmiddag al tegen manlief en die zei dus ook meteen...Jij hebt vandaag een op en top-zwanger dag, zo voelt t inderdaad heel erg aan. Liefs, DD
Hee DD, je moet ff kijken of de oren van je dochter niet nog op haar nachtkastje liggen of onder haar kussen, dan kun je ze er weer opzetten. Oooh nee sorry flauw. Laat je je eigen vanavond maar lekker in de watten leggen door je mannetje. Hier vanavond weer eens alleen want manlief gaat weer naar een VW meeting. Voor hem is dat zijn uitlaatklep dus ik laat hem lekker doen. Morgen moet ik werken maar ja beetje afleiding kan geen kwaad.