charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja ik snap het wel hoor. Maar ik geloof niet dat een lange LF moeilijkheden zou veroorzaken. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs,
    DD

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoe is het trouwens met alle kittens in het topic? :D Gedragen ze zich nog voorbeeldig allemaal? ;)

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hmmm nou.... draakie doet haar naam eer aan hoor, ze zet overal haar nagels en tandjes in, bij voorkeur in mij :(

@handbalster, maf van je ovu testen, maar zal toch eerder de gyn geloven, dus flink klussen maar :)

@neel, wat balen zeg van je echo, wel fijn dat je ergens anders terecht kan, hier in de buurt zit niet zoveel op dat gebied.

Corine, ik heb altijd begrepen dat je eierstokken om de beurt werken, dus als je altijd aan dezelfde kant pijn hebt weet ik niet of dat dan wel je ei is ? maar ik ben geen expert natuurlijk

@mamaC, ik kan nogsteeds heeeeel makkelijk slapen :D maar t gaat wel goed verder. geen kwaaltjes verder, boobs zijn wel gevoelig,maar daar ben ik inmiddels aan gewend haha

@roske, ik vertrouw die dikke teen van jou wel ;) die had t bij mij ook goed :D

@sasje, goed dat je de ha hebt gebeld, als je het niet vertrouwd, aktie ondernemen.

@dd, veel plezier morgen bij k3

@hier, ga ff kleurtje in mn haar gooien en dan lekker slapen. tot zondag, morgen ben ik ff weg :D

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Ja is dat zo? Dat je inderdaad eerste maand een linkse eisprong hebt en tweede maand dan een rechtse? Ik had hem de eerste maanden altijd links, maar rechts voel ik hem niet of minder, heel vreemd altijd.. Misschien ben ik stuk aan 1 van de 2 kanten ;)

Wat voor kleurtje wordt het? :D Slaap lekker vast!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama moet lachen om jou opmerking!!!!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sas: Haha ja, je gaat toch dingen denken dan he :p Ik ben ook echt superbenieuwd waar mijn eitje deze maand weer gaat springen. Voordat mn eipijn doorzet, heb ik links en rechts om en om steken. Alsof ze een gevecht hebben, wie gaat er springen? :D Haha!

Oh sasje, ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik gok op rechts want die zal nu wel aan de beurt zijn ;)

thanks mama!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, vorige maand was rechts, dus ik denk dat ik nu weer links heb :D Die voel ik altijd zo lekker duidelijk, is wel fijn, weet ik precies wanneer ik moet klussen ;)

Heb overigens net nog een ovutestje gedaan weer, omdat ik de pijn weer een beetje voel opkomen. Hij is wat donkerder dan vanmorgen, dus het gaat de goede kant op. Morgen m'n piek alweer? ;)

9. fafa

fafa Niet meer actief

druk geweest met vanalles... hier niet geweest, wel alles gelezen, maar te slaperig om te reageren... dus even een blz.

tot snel lieffies!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Haha, ik zag je al bezig met Farmville :p Te druk geweest met je moestuintje ;) Rustig aan he!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hmm, ik moet toegeven dat ik ook al ontzettend moe ben eigenlijk. We gaan vanavond om financiële redenen de kroeg niet meer in (toch wel jammer), maar vind het ook wel een lekker idee dat ik mn bedje vroeg in ga!

Slaap lekker meiden, tot morgen!

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; gaat nu wat beter met je buik? Geen vervelend gevoel meer?

@Sasje; wat naar dat je zo'n onzekerheid hebt nu :(

@Corine; hoe is het nu met de pijn????

@Roske; dat jij zo geduldig kan zijn met testen zeg!

@Fioon; wat voor kleurtje heb je in je haar gedaan?

@Fafa; rustig aan meid!

@MamaC; Slaap lekker meid!

@Hier;
    Vannacht redelijk geslapen.. Vandaag is mn mama gekomen om me op te vrolijken.
    We zijn lekker weesten winkelen en hebben flink bij gekletst..
    Toch wel fijn dat ik een mama heb die gelijk klaar staat als ik het moeilijk heb..
    We werden vandaag gebelt, we mogen ipv 13 november!
    Scheelt weer een weekje :)

13. fafa

fafa Niet meer actief

hahaha, betrapt! sh*t. Farmville is wel even lekker brainless klikken ter ontspanning ;) (terwijl het lijkt alsof je nog iets aan het doen bent ook... heerlijk!)

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @kleurtje, goudbruin

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@Sasje: Ik ben benieuwd voor je meid! Ik duim heel hard voor een positieve uitslag!:)

@Neeltje: Fijn dat je weer wat opgevrolijkt bent door de leuke dag met je mama. Wat zijn moeders toch geweldig he..ik ben ook echt stapelgek op mijn lieve mammie! Leuk hoor,5 november nu "al" de pret-echo! :)

@MamaC: Toch jammer he,dat geld zoveel bepaald in je leven;)
    Ik ken het hoor meid,wij hebben dat ook weleens.. Ik ben benieuwd naar je ovu-testje van morgen,misschien idd al een piek. Lijkt mij echt handig om dmv die testjes je eisprong te kunnen vinden. Bij mij werkt het echt voor geen meter helaas.

@Fioontje: Is het kleurtje mooi geworden? Veel plezier morgen met wat je ook gaat doen!:D

@fafa: Ben je verrot meid?:D
    Ik wilde trouwens nog even reageren op je "boob-verhaal". Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt,maar ik lees op Google dat kleine borsten geen belemmering hoeven te zijn voor het geven van borstvoeding. De kans dat je gewoon bv kunt geven is zeer groot en zelfs groter dan dat het niet lukt. Ook lees ik dat je borsten ook pas kunnen gaan groeien in de periode dat je borstvoeding geeft. (ervaring van een vrouw met pectus carinatum die tweemaal langdurig borstvoeding heeft gegeven)

@AnnekeLoes: Fijn dat de bloeduitslag goed was. En nu?

@Roske: Ik blijf hier ook voor je duimen hoor,je weet maar nooit!:)

@Duveldraakje: Haha,wat een drukte met die twee kids he. Kun je alvast wennen voor als minimuts 2 er straks is.:D Veel plezier morgen bij K3! Heb je het jurkje al gegeven of krijgt ze dat morgen?

@Kittens: Goed hoor! Ze zijn erg ondeugend (ik kan soms wel 20 keer in een uur opstaan om ze uit de plantenbak te vissen:D) maar ook wel heel lief en aandoenlijk. Het zijn echt maatjes geworden.:)

@Hier: Vandaag was het druk op het werk.. Ik ben normaal om 22.00 uur klaar maar vandaag was ik om 22.40 uur pas onderweg naar huis. Ach ja,morgen weer een late dus ik kan lekker uitslapen.
    Ik heb nog wat ovu-testjes liggen dus ik ga morgen daar wel mee beginnen,misschien kan ik er toch nog iets uithalen..

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Die plantenbak (we zijn nu 10 minuten verder ongeveer sinds mijn laatste bericht hier) is inmiddels kapot..;)

Stoute Binkie!!:x:D

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

ik moet vandaag gaan werken dus ik reageeer vanmiddag pas weer!!! in iedergeval nog niet ongi!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Fijn dat je even lekker tijd met je mams hebt doorgebracht! En wat relaxed dat jullie de 5e al mogen!

@ fafa: Eens, FV kan echt relaxed zijn, even de hersenen uit :p

@ Pluis: Ben ook benieuwd naar mn testje. Ik ga hem over 'n uurtje doen ofzo, denk ik. Lekker uitgeslapen inmiddels? Hopelijk ben je vanavond wat eerder klaar dan gister! Lol @ kittens! Hahah! Zal je altijd zien ;) Maar even afkloppen dat ze braaf zijn :D

@ sasje: Spannend hoor! Ook geen ongi-gevoel nog? Werkze!

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Sasje: Werk ze!

@MamaC: Volgens mij gaat dat testje knallen:) Tsja,die kittens..ik kan er niks over zeggen. Haha!:D

@Hier: Echt lekker uitgeslapen vandaag..heeeerlijk!
    Minpunt: Wij gebruiken de laptop-oplader van m'n schoonmoeder maar zij heeft nu ook weer internet aangevraagd dus ze wil 'm terug..:( Onze eigen oplader is echt helemaal verrot dus dat wordt snel op zoek naar een nieuwe (niet makkelijk voor deze laptop) anders kunnen we niet meer internetten:$

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Neee, je moet wel kunnen blijven internetten hoor! Anders gaan we je missen natuurlijk! :$ Dat kan echt niet :D

Hihi, geef maar een knuffeltje aan je kittens!
    Mijn 'kittens' liggen inmiddels weer lekker te slapen, ik ben echt blij dat ze niet meer zo druk zijn! Al hebben ze soms nog hun momenten..

Deel Deze Pagina