Hier echt vaag........... Pijn in buik en met zitten ook pijn, balgevoel in buik. In ondergoed zat lichtbruine afscheiding. Kan toch geen innesteling zijn??? Of van ongi is wel laat???????? Iemand bekend mee?
@mama zou wat mooie testjes hoor!! veel plezier met de verjaardagen..en met van bil gaan vanavond ik heb zelf ook een hele korte lh piek hoor! @ neeltje wat leuk om al zoveel te hebben..ik wil ook!!! @roske en nog geen ongi??? @handbalster pff wat een geren, maar ja wel fijn dat alles zo snel kan! @hier nog geen ongi....
@ Corine: Zo, jullie hebben iig ook goed geklust! Hahah, ik ga nu niet meer van bil, vanavond weer. En dan gooi in mn charmes in de strijd hoor Ik ben altijd de bob, vriendlief heeft zn rijbewijs nog niet Maar dat vind ik niet erg, ik drink bijna nooit. Thanks, jij ook fijne dag nog meis! @ AnnekeLoes: Wat raar.. Misschien toch nog een klein restje oudbloedverlies van je ongi? Zou natuurlijk kunnen.. Of met het klussen misschien een adertje geraakt? Of vast wat bloedverlies van je eisprong? Ik weet het niet.. @ sasje: Haha, thanks, zal wel lukken Heb jij al een ongi-gevoel? Of echt nog helemaal niks?
@mama nou ik heb wel af en toe het gevoel ..maar eigenlijk vandaag nog helemaal niet gehad..... dus als ik nu ongi zou worden zou dat als verrassing komen zeg maar..
Vaag! het lijkt me in ieder geval geen innesteling aangezien je net ongi bent geweest. Misschien nog een restantje daarvaan? @ Sasje: voor jou blijft het nog spannend dus!! Succes met wachten Zo, ik ga nog even bij vriendinnetje langs. Daarna nog klussen met mijn lief en dan morgenochtend weer kijken of de zaadjes het overleeft hebben Ovutest wordt trouwens al een stuk donkerder, dus eisprong ligt op de loer (krijgt de gyn toch gelijk gelukkig 8)) Zo dat waren wel weer genoeg smileys Knuffel voor allen O en ik deze week vakantie !!!!! *** Keek net nog even op mijn ovu-test en hij is niet donkerder geworden, maar KNAL-positief ***
@Handbalster; je mag mopperen hoor! Kan me voorstellen dat je denkt; wanneer ik! Ik duim kei hard voor jullie!! En ik zie dat je een knal ovutest hebt!! Klusze @Corine; fijn gewerkt?? @mamaC; was het te doen, de verjaardagen?? @AnnekeLoes; ik ben er helemaal niet bekend mee.. @Sasje; Geen ongie.. Heb je nog getest?? @hier; Net klaar met werken.. Vanavond voor het eerst 'alleen' thuis in het nieuwe huis.. Manlief is stappen.. Vind het wel spannend hoor, slaap denk ik met een lampje aan Gelukkig met mn mams afgesproken dat ik mag bellen als ik het eventjes eng vind.. OH! En Driekes bedje staat, zoooo gaaf! Van de week de commode neerzetten, de muur schilderen en de rest van de spullen neer zetten.. Heerlijk
ff snelle update; ik had ff ovutest gedaan en die was kei positief!! Dus waars springentje eitje hier binnen nu en 2 dagen.......
Goedemorgen! Even een snel berichtje vanaf m'n werk want thuis kan ik dus niet meer op de laptop. @Neeltje: Leuk hoor,al die spulletjes! Hoe is het nachtje alleen gegaan? @Handbalster: Nou nou,heb je lekker vakantie..moet je nog huiswerk doen Meid,veel succes en hopelijk geeft de samenlevingstest een goede uitslag! @AnnekeLoes: Ik heb ook echt geen idee meid,sorry.. @Roske: Hoe zit het bij jou nu? Misschien ben jij dan tóch 1 van die mensen bij wie het juist lukt als ze het achter zich gelaten hebben.. Ik duim! @MamaC: Hoe waren de verjaardagen? Jullie spaarpot zit zeker al aardig vol met al dat klussen? @Sasje: Hmmm..nog steeds niet ongesteld? Gemeen he,je krijgt er zoveel hoop van. Wat denk je zelf? @Corine: Zozo,ook flink aan de klus lees ik.. Goed bezig hoor! Nu duimen! @Hier: Wij zijn helemaal niet flink aan de klus en dat komt toch echt doordat mijn vriend bijna nooit zin heeft.:x Hij zegt dat ie vast meer energie heeft als hij straks wat gewicht gaat verliezen maar ik moet het nog zien. Oke,we zijn niet vaak samen thuis maar ik vind gewoon dat we best een keer een uurtje slaap kunnen missen..Het is tenslotte wel de bedoeling dat we er wat voor doen. Zo worden we natuurlijk nooit zwanger! Genoeg geklaagt! Vanmiddag na m'n werk gelijk door naar Rotterdam. De oom van mijn vriend is jarig en we gaan wokken. Wel gezellig!
Net terug uit ziekenhuis. 2e samenlevingstest gehad. Zuurgraad te laag (waardoor het dus te zuur is)... en dus niet echt bevordelijk voor de zaadjes! Mijn ei was al gesprongen, dus het kan zijn dat we te laat waren. Joepie, mag ik volgende ronde nog een cyclusanalyse. Tjonge jonge wat een gedoe. Nou, kansen voor deze ronde zijn vandaag gezakt naar 0.0 (en waarschijnlijk dus ook voor alle rondes hiervoor) NOD wordt 4 november... heb er ff helemaal geen zin meer in!
@ sasje: Nog niet ongi vandaag meis? @ Neel: Is het meegevallen, alleen in je nieuwe huisje? Wat superleuk dat Driekes' bedje staat! Weer een stapje verder, waardoor het nog wat echter wordt. Lijkt me echt super! We willen wel een foto he, van de babykamer als ie af is @ AnnekeLoes: Dan zal dat bruinverlies wel hebben geduid op je eitje! Gauw aan de klus jij! @ Pluis: Hihi, ja die spaarpot gaat wel hard Leuk he! Wat jammer dat je vriend nooit zin heeft.. Dat schiet niet echt op.. Voelt hij zich dan onder druk staan? Of praten jullie er niet zoveel over? Werkze, en heel veel plezier in Rotterdam vanmiddag @ handbalster: Meissie, wat een domper na een mooie knal-ovutest van gisteren! Ik begrijp heel goed dat je er even helemaal klaar mee bent hoor! Al die rondes wachten en keihard hopen, en dat je dan doodleuk te horen krijgt dat het tot nu toe waarschijnlijk ook nooit heeft gekund Maar ze hebben dus nu gevonden waar het hoogstwaarschijnlijk aan ligt, wat kunnen ze hieraan doen? Hele dikke knuffel meis! We zijn er voor je hoor!
@ hier: Verjaardagen waren gezellig! Maar het was echt: auto - verjaardag 1 binnen rennen - auto - verjaardag 2 binnen rennen - auto - eindelijk slapen En ook nog dat vieze weer onderweg! Was ook wel erg moe hoor, toen we thuiskwamen! Dus hebben gruwelijk uitgeslapen! @ eisprong: Zoals ik al vermoedde (na het donkere testje gisterochtend) kreeg ik gisteravond laat last van mijn eipijn. Het was dit keer weer echt heel erg! We zaten op de laatste verjaardag en ik heb me echt zo moeten inhouden om daar niet kreunend in elkaar te duiken! Toen we weer buiten stonden mocht ik er even aan toegeven en sprongen de tranen me in de ogen, kon ik bijna niet meer lopen (en toen nog een uur naar huis rijden...) Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat het 'geplande klusavontuur' als een ontzettende verplichting voelde. Maar ik wilde het per se, omdat ik bang was dat het vanmorgen te laat was geweest.. Maar goed, gelukkig is het nog wel gelukt, om de pijnen heen! En nu maar weer wachten he.. Vreemd: het lijkt dus wel alsof ik veel meer eipijn heb als het buiten kouder is! Van de zomer voelde ik hem echt veel minder, zelfs 2 maanden niet gevoeld!
Goeie morgen Angels! Effe snel, straks reageer ik op iedereen! K3 was SUPER. Echt ontzettend leuk. Anouk heeft zich helemaal vermaakt en echt genoten. Het was echt een kei leuke show! Gisteravond bij een vriendin op bezoek geweest en dadelijk gaan we lekker met andere vrienden naar het bos. Liefs, DD
hallo dames, @handbalster oh nee wat balen..en nu dan?? @mama oh wat balen dat je iedere keer zulke pijn hebt meid!!! nou dus ook weer op de wachtbank...!!! @hier nog steeds niet ongi..weet niet wie het ook alweer vroeg maar dinsdag morgen ga ik pas weer testen als ik dan nog niet ongi ben!
snap er echt niks van dat oud bloed blijft aanhouden en soms ook helder rood..... straks geklust en was ook pijnlijk........ misschien maar weer langs huisarts
@ DD: Fijn dat K3 zo geweldig was @ AnnekeLoes: Wat vervelend! Vreemd, dat bloedverlies. Ik zou het ook niet kunnen verklaren. Ben je wel heel duidelijk ongesteld geweest laatst? @ sasje: Pfoeh, blijft spannend bij jou!
hey meiden, ik kwam jullie dus ff op de hoogte brengen, want heb gelezen dat jullie in mijn plaats aan't stressen waren lol zoals ik al tegen MC zei, ik voel aan m'n dikke teen dat ze gaan komen (zonder enige voortekens van m'n ongi te hebben) en ze zijn gisterenavond doorgekomen dus testen was dus voor niks nodig en ook geen geldverspilling 8)
Dag Lieverds, Zooo voor me gevoel ben ik hier heeeeel lang niet meer geweest.. Maar zat net te kijken en mijn laatste berichtje was van 17 oktober, vorige week dus.. Hoe is het hier met iedereen???? Hier alles zn gangetje. Manlief was 3 weken weg zoals jullie weten en net is hij weer vertrokken voor een week.. Deze ronde word vast niks denk! Nog niet echt actief geweest met ovu-testen want manlief is toch steeds weg. Maar ben toch nieuwsgierig wanneer ik mn ei zou hebben. Dus had vrijdag of gister een ovu-test gedaan, deze was negatief, net weer één gedaan en zag een heeeeeeel licht streepje.. Tja nu weet ik natuurlijk nog niks haha. Ga over 2 dagen ofzo maar weer testen, weet ik in ieder geval een beetje wanneer mn NOD is.. En anders mag mn eitje nog wel wachten tot vrijdag hoor, heb ik toch nog een kans deze maand hahaha.