charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hier nu bij dokt, maar loopt al uit, zit hier nu dus in spanning...

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeetje meid, wat spannend zeg! Ik ben heeeel benieuwd en duim voor je!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Pff, ik moet mezelf nou echt even losmaken van de computer, meiden! Voel me nu echt een beetje dweilerig worden en ben op de computer ook niks nuttigs aan het doen.

Ik ga me even flink kwaad maken op het huishouden. Is hard nodig en wie weet is dat even lekker! (het is iig gratis ;))

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    JIJ BENT HEEEEEEEEEEL ERG ZWANGER! Wow zo'n test heb ik niet gehad met KV. Ik zou maar heel gauw een CB met indicator doen. Hoe was het bij de HA?

Enne GEFELICITEERD!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ga proberen om vanavond nog even te reageren op iedereen. Ligt er een beetje aan hoe laat ik thuis ben, maar ik ga mn heeeeeeeeeeeel hard mn best doen!

Liefs,
    DD

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hee lieve meiden,

Hier naar huisarts geweest en de urine was oke, geen blaasonsteking ofzo en idd naar verloskundige gaan voor inwendige echo.

Bij verloskundige bleek mijn baarmoeder gekanteld te zitten.... En ze kon mijn baarmoeder niet echt zien maar zag geen vruchtje dus heb een miskraam gehad........ Wel een positieve test maar dat kan dus........

Toch verdrietig maar wel realistisch...... wist dat er iets niet klopte..... Komt wel weer goed 1 positief ding we kunnen dus wel zwanger worden alleen geen plakbeeb!!!

Liefs

ps weet niet hoe mijn cyclus nu gaat worden deze maand dus vandaar haal me maar uit lijstje en ga mijn banner aanpassen.....''

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    AnnekeLoes, wat balen meis :( Jeetje, dat is toch wel even een domper dan! En dat terwijl die test zo onwijs duidelijk was, dat is dan wel gek hoor, vind ik!

Echt superjammer, had nog zo hard geduimd!

Meis, heel veel sterkte hiermee! Dikke knuf!

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Sterkte Annekeloes! En MC, hoe voel je je nu? Dikke knuffel voor jullie meiden!

9. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ Annekeloes: Jeetje meis wat ontzettend verdrietig wat ik nu lees..Ik vind het heel erg klo*te voor je ik wil je even heel veel sterkte wensen en natuurlijk een hele dikke knuffel!! Als er wat is wij zijn er voor je..Knuf

10. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @fafa: Ben je nog steeds aan het snotteren of voel je je ondertussen al weer iets beter? Volgens mij heeft iedereen dioe verkoudheid te pakken gehad de afgelopen weken en hij duurt inderdaad heeeeeel lang!!

@ Uk: Vroeg me af of je de dokter al had terug gebeld??

@sasje: Jammer dat de test negatief was meid!! Ben je wel vaker later ongi geworden??

@Mamac: Wat vervelend dat je je zo naar voelt meissie!! Maar je hebt inderdaad wel een bende stress in je lijf is niet goed hoor je moet proberen om dat eruit te laten. Ik weet dat het makkelijker klinkt dan het is, ikzelf heb begin dit jaar ook tegen overspannenheid aangezeten had last gehad van vreselijke paniek aanvallen door een te grote portie stress..Ik heb ook nog weleens off-dagen, maar kan begrijpen hoe je, je voelt!! Wat ik wil zeggen kop op meissie, voel je even super k*t en maak je even zorgen huil/schreeuw/ schrijf het van je af, maar ga daarna leuke dingen doen..!! Lekker wandelen even onder de zonnebank goed voor de vitamine D, want het weer zit nou ook niet mee!! Probeer met school te praten om te kijken of je er een jaartje langer over mag doen, want het is heeeel veel de pabo in 2 jaar!! Nou dikke knuf van mij!!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden, even heel snel want we hebben nog steeds geen nieuwe oplader.

@AnnekeLoes: Aaah meid,wat balen..:( Sterkte ermee!

@MamaC: Kop op meis..hou je rustig!

12. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Nee ik wacht eerst de uitslag van me bloed af.. Hoe is het met jou?? Ook vandaag je ei zie ik in je banner

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @ukkepuk, kweenie wat voor medicijnen je hebt meegekregen, maar geeft dat geen problemen als je misschien al wel zwanger bent ??

@fafa, ik was bij lars ook chronisch verkouden, en ga nu ook weer hard die katn op

@mamaC, is toch vast wel een oplossing te bedenken, sterkte ermee iig, en je mag hier altijd klagen ;)

@annekeloes, wat verdrietig meis !! sterkte met je verlies, enne die gekantelde BM is dat verder een probleem ? of kan je daar "gewoon" zwanger mee blijven ?

@hier, zo gaar als boter, maar nu lekker 2 dagen vrij.

14. fafa

fafa Niet meer actief

@AnnekeLoes: wat verdrietig meid :( superk*t! Had je gevoel toch gelijk...
    maar wat je zelf al zegt: je weet nu in ieder geval dat er een bevruchting kan plaatsvinden... en de volgende wordt dan gewoon een plakker!

@fioon: ja, ik hoorde van nog iemand dat ze dat had: zo'n beetje heel dr zwangerschap verkouden, en de dag na dr bevalling spontaan weer over... bizar.

@hier: ik ga zo de halloween-versieringen van zolder halen, leukleukleuk, en dan het huis klaarmaken voor de "weerwolven-party" zaterdag :)

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Anneke wat ontzettend verdrietig meid. Veel sterkte een dikke knuf.

16. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    komt goed meiden ben ik van overtuigd!! Ik voel me niet helemaal lekker dus lig al in bedje.... Deze ronde kan ik denk ik niet mee tellen dus december zal onze volgende kans zijn.....

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Thanks voor de knuffel! Voel me wel ietsjes rustiger, maar ook omdat ik vanavond niet naar school ben gegaan ;) En hoe is het met jou?

@ miracle of love: Jij ook thanks voor de knuffel! En ook thanks voor je lieve berichtje! Ik heb gelukkig zelf geen paniekaanvallen, maar ik verwerk heel veel in m'n slaap met dromen.. Ik droomde bijvoorbeeld eergister dat mn zusje me helemaal de grond in boorde en zei dat ik helemaal niet leuk ben. En vannacht heb ik gedroomd over m'n overleden nichtje van vorig jaar.. :( Bah! Heb idd ook nog wel eens off-dagen gehad, maar het duurt nu wel heel lang merk ik.. En het wordt niet beter. Volgende week idd even goed praten!

@ Pluis: Balen dat jullie nog steeds geen nieuwe oplader hebben! Het is dus nu internetten met het laatste beetje stroom? Hoe gaat het met jou verder?

@ fioon: Fijn dat ik hier altijd mag klagen hoor :) Geniet van je 2 vrije dagen, heerlijk!

@ fafa: Wat vet, weerwolven! Kan je dat goed? Gaaf idee om er een Halloween-sfeertje van te maken dan!

@ Isra: Hoe gaat het verder met jou meis? De misselijkheid niet meer teruggekomen?

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Wat goed meis, dat je er zo positief in kan blijven staan! Doe een beetje rustig aan, gun je lichaam ook even deze verwerking! En ik hoop dat je cyclus gauw weer op gang komt! *knuffel*

@ hier: Lekker in bedje nog wat kijken met vriendje! Ik ga ook een beetje rustig aan doen, want ik merk veel teveel van m'n buikpijn door alle stress.. Morgen weer werken, ik sta alleen dus zal ook wel druk worden. En dan is het alweer donderdag.. Ziekenhuis!! :$ Pff, we zijn allebei echt zenuwachtig!

19. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Tuurlijk doet het me verdriet! maar ben realistisch het klopt gewoon niet als je ongesteld bent en midden in je cyclus opeens bruine en soms wat rode afscheiding hebt en buik krampen..Die test verbaasde me ook enorm. Ik had stiekem wel gehoopt op een wonder maar helaas val ik altijd buiten de boot had dat nu ook verwacht dus daarom is het geen shock. Vriendlief heeft het er moeilijker mee heb ik het idee..... We hopen verder op een wondertje..

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden..
    Ik kom alleen even een reactie geven op AnnekeLoes.. Morgen ben ik vrij dus meer op zp. Nu vallen mn ogen bijna dicht..

@AnnekeLoes; Een hele dikke knuffel voor jou!! En wat een enorm respect naar je toe dat je zo positief kunt blijven.. Ik hoop dat je snel een plakbeeb mag hebben en intens kunt gaan genieten!
    Heel veel sterkte en nogmaals; een dikke knuffel voor jullie!!

Slaap lekker meiden..

Deel Deze Pagina