Het huisje is nu echt helemaal rond. De notaris heeft gebelt en ons gerust gesteld. Jippie! Het is w.s. niet Driekes die loopt te duwen.. Omdat het ruisje in het hart nog steeds hoorbaar is. Maar goed, mn bloed is goed dus we rusten gewoon lekker verder @Vlinder3; Doe je rustig aan meid? Werk kan fijn zijn, als je ook aan jezelf denkt! @DD: doe maar lekker rustig aan, je bent altijd druk bezig.. Nu even jij en mini-muts tijd! @MoL; Hopelijk is jullie huisje snel verkocht! @Pluis; Ik duim hard voor je! Weet je al wanneer je wilt testen? @Fioon; Fijn dat je zo snel al naar de vk kunt!
hee Dames, Wat ben ik blij jullie weer te zien!!!! Tjonge jonge ik gister helemaal in de stress omdat we weg waren?? En iokk maar denken en denken wat te doen dus heb toen toch maar zelf een topic geopend maar zag dat fioon ook al eentje geopend had later. Maar leuk dat we in ieder geval weer samen kletsen!!! Hier moe moe moe en vage klachtjes zoals darmen van de waps, pijnlijke tepels en moe... We zien wel........ Ik wens vlinder sterkte!!! Verders weinig nieuws. liefs
@ Mol: Heb jij elke maand ongi-krampjes, een week voor je NOD? Of is dat voor jou iets nieuws? En waarom ben je ineens negatief nu over deze maand? Je had eerst toch ook wel een goed gevoel? Nou, ik hoop heel erg dat jouw gevoel het goed heeft voor mij En ik hoop dat je gevoel het fout heeft voor jezelf! Spannend, bezichtiging! Wanneer horen jullie daar iets over? En welke zw- en ovu-testjes heb je besteld? @ DD: Fijn dat jij ook hoop voor mij hebt! Ik ben benieuwd! Je pendel zegt wel deze maand he! Balen @ rukdag meis.. En dan ook nog een vervelend dochtertje.. Geef er maar lekker even aan toe vanavond! Even lekker onderuitzakken en niks doen! @ Vlinder3: Vind je dat niet erg, dat je dan alleen thuis zit? Had ook nog een ander vraagje aan je: Heb je sinds je operatie minder last van je menstruatie? Of is het hetzelfde gebleven, of zelfs erger? Sterkte vast morgen met werken! Hopelijk geeft het wat afleiding! @ Neel: Pff, nog een opluchting! Gelukkig @ AnnekeLoes: Jij bent ook wel erg vaak moe he! Heb je dat altijd tussen je ei en je NOD?
@ hier: Last van een hele vervelende hoofdpijn sinds eind v/d middag! Hopelijk gaat 't gauw weer over.. Verder ook niet zoveel nieuws hier. Ik maak er een lekker rustig avondje van!
MamaC, sinds de operatie ben ik niet meer echt ongie geweest he. Overgang weet je nog. Nu valt het gelukkig mee maar is natuurlijk eerste week zonder hormonen enzo dus endo is rustig. Ik moet vanavond weer beginnen met de pil om de endo ook rustig te houden.
Oh trouwens, ik zeg wel leuk dat ik geen nieuws heb, maar ik heb nog wel iets wat ik met jullie wil delen: Toen ik gister uit school kwam had ik 'n vriendin thuis afgezet en toen ben ik toch nog maar even langs m'n moeder gereden (die woont daar vlakbij, en ineens stond ik in de rijbaan naar haar huis voor 't stoplicht). Het was toch wel goed om haar weer even te zien hoor. Ze moest heel erg huilen en zei dat ze het heel fijn vond dat ik er even was en dat ze me gemist had. Ze zei ook dat ze 'nog niet goed' was, dus als ik daar niet tegen zou kunnen, dat ik dan maar gewoon afstand van d'r moest nemen. Een beetje hetzelfde als wat ze toen op een hele rare manier zei. Maar goed, we hebben er verder niet meer echt over gepraat, maar wel een beetje bijgekletst. Maar ben wel blij dat ik haar weer even gezien heb en even in haar huisje ben geweest. Het blijft gewoon een hele rare situatie. Veel meubeltjes van mijn ouderlijk huis staan daar nu, en de katten lopen er rond natuurlijk. Zijn jullie daar ook weer even van op de hoogte..
@ Vlinder3: Tja, wist niet of je tussendoor nog ergens ongi was geweest, maar niet dus. Maar nu wel, dus was gewoon even benieuwd. Omdat jij ook zo onwijs veel pijn had bij je ongi! Wilde weten of je dat verschil merkt. Gek idee om weer aan de pil te moeten.. Hopelijk geeft dat je lijf iig even wat rust.
@mamac: ik heb mijn banner op 28 dagen gezet, maar mijn nod wisselt tussen de 24 en 30 dagen dus misschien dat ik wel al over 2 dagen mijn ongi krijg...Ja en ik weet niet waarom, maar ik heb gewoon het gevoel dat het deze maand niet gelukt is... Goed dat je toch met je moeder gepraat hebt, ik hoop dat het vanaf nu wat beter tussen jullie zal gaan!! @hier: het lijkt wel of er een ware baby-boom gaande is in mijn omgeving iedereen is zwanger of net bevallen..Laatst ook een kennisje gelijk de eerste maand na het stoppen met de pil..Kan ik soms best wel een beetje jaloers op zijn en dan voel ik me weer gelijk schuldig, omdat ik niet vind dat ik jaloers mag zijn..Ik gun het iedereen namelijk verschrikkelijk, maar dan wordt ik er gewoon aan herinnerd dat wij het ook zo graag willen...
Meiden ik ga nu naar vrienden dus ik ben er vanavond laat pas weer..Geniet van je vrije weekend (heerlijk de vrijdag)!!
Wat is het hier rustig vanavond! @ Mol: Spannend meis, ik hoop echt dat je ongi wegblijft! En ik begrijp het goed hoor, dat het soms een beetje moeilijk is om te zien dat iemand in je omgeving zo snel zwanger raakt! Daar hoef je je ook niet schuldig om te voelen, want je gunt het die mensen toch ook gewoon. Je mag best jaloers zijn hoor! Als je maar blijft denken: Onze tijd komt nog wel! En dan maak jij vast weer andere mensen jaloers, toch!
ik was vooral jaloers als ze na 2 rondes al zwanger waren terwijl wij al 1,5 jaar bezig waren. @vk, was leuk gesprek, ik belde en zei wil afspraak, en ze zijn met zijn 2en, en ik trof degene met adhd :d dus zij helemaal blij ooh, en hoever ben je, en wat leuk en wat spannend en kan je dan. eerst vrijdag, maar dan moet ik met lars naar oogarts (en dan zou ik naar de gyn) dus ooh dan dinsdag. ja beeeeter ! ben heeeel benieuwd. vk maakt hier zelf echo, dus hoop dat ze dat gelijk gaat doen verder weet ik t allemaal niet zo erg meer .. @neel, is alles nou goed gekomen met huisje ? iedereen dus mijn fijne avond en lekker weekend, ga morgen nieuwe poging doen
@MamaC; wel fijn dat je moeder in ziet dat ze op dit moment niet goed in haar vel zit.. Dat is een goed teken, toch? @MoL; Natuurlijk mag je best jaloers zijn, als je maar goed onthoud dat jullie snel ook mensen jaloers zullen maken! @Fioon; Wat leuk dat ze zo enthousiast was! Maakt een gesprek toch veel leuker Met het huisje is alles goed gekomen! @hier; Manlief had me vanavond mee uit eten genomen om te vieren dat het nu officieel is met het huis! Erg leuk! Hadden eigenlijk afgesproken deze maand niet 'gek' te doen, maar hij vond dat dit een uitzondering was! En gelijk heeft ie Nu zijn we allebei moe en gaan lekker bankhangen! Tot morgen meiden!
Goedenavond! Even snel want ik moet morgen weer om 05.45 uur op om te gaan werken.. Getver,ik heb er geen f*ck zin in! Ik heb volgens mij nu een paar meiden aangestoken met het Meneer Cactus gebeuren..haha Allemaal boelkloedig blijven meiden! @Neeltje: Fijn dat alles nu rond is met het huis en gelukkig was je bloeduitslag goed! Heerlijk hoor,een onverwacht etentje! @Vlinder3: Ik had je al gesmst maar laat nog even weten dat ik met je mee baal maar tegelijkertijd ook weer met je mee hoop voor de volgende poging!! Ik ben benieuwd wat ze de 14e allemaal te zeggen hebben. Hopelijk hebben ze een manier om je eitjes beter te laten groeien zodat je dan wel door kunt voor een IVF poging! @MamaC: Fijn dat je even met je moeder hebt kunnen praten en dat het nu weer wat rustiger is tussen jullie. Ik kan me voorstellen dat het erg vreemd is om allerlei oude spulletjes en de katten in een ander huis te zien. Dat went ook wel weer hoor meid,heeft even tijd nodig! @Fioon: Dinsdag al naar de VK,beter hoor! Ik hoop voor je dat je idd gelijk een echo krijgt,ik zou er gewoon brutaal om vragen! @Miracle: Oeh leuk! Wat voor huisje gaan jullie bekijken? Je moet je hoop nog niet laten varen voor deze ronde he meis,wie weet heb je binnenkort hartstikke goed nieuws! @XVlindertje: Jeetje,dag 30 zonder ei alweer! Ik zou er ook eens achteraan gaan als dat zo doorgaat hoor meid. Dit schiet niet op! @Handbalster: Lekker veel bier gezopen vanavond? Je hebt gelijk ook hoor meid,even alles van je af gooien en genieten! @fafa: Hoe gaat het met Oebie? @Roske: Wiel van St Katrien? Was da?? @AnnekeLoes: Spannend hoor, die vage klachtjes! Hopelijk betekend het goed nieuws! @Hier: Vanmiddag uit nieuwsgierigheid een tampon-test gedaan (ik weet het,is misschien stom) en er zat alleen een beetje lichtgeel slijm aan. Verder niet echt bijzonderheden hier..we wachten maar af. Het ene moment krijg ik de kriebels en denk ik: misschien is het wel raak maar het andere moment vraag ik me weer af waarom ik dan geen positieve ovu-test heb gehad. Misschien sla ik wel gewoon een ronde over.. We zullen het meemaken. Morgen weer vroeg op dus ik ga er nu echt vandoor! Slaap lekker! Hmm..ik zou het kort houden maar dat is niet helemaal gelukt Ik had ook echt alles onthouden dus kon aan 1 stuk door typen!
Pluis, jij bent echt de antwoord-queen hier! altijd (nou ja, heel vaak iig) even reply-en op iedereen.. en dus nog uit je hoofd ook! respect
@MC: goed dat je nog even met je ma hebt gepraat. Ook mooi dat het zo'n spontane, onderbewuste actie was: je gevoel wilde dat dus wel, en je verstand had zo geen tijd gehad om daarmee in discussie te gaan @Pluis: ik weet dat je geen tester bent, maar deze keer vind ik dat het mag! (alsof je daar mijn toestemming voor nodig hebt ) Ga je testen morgen? of overmorgen? of....? @Neel: wat een stelletje bureaucraten daaro! Sjiesus. Blij dat alles toch weer goedgekomen is. @fioon: zo snel al naar de vk, dat is fijn. Lekker spieken naar het (nu nog) vormeloze bolletje wat jullie kindje gaat worden @handbalster: cheers! hoop dat je ervan genoten hebt... ook al is het om een niet-leuke reden.
ow, en met oebie alles goed... voorzover je dat weet. Ze beweegt in ieder geval vrolijk door, dus zal wel goed zitten (zo even alles in 3 berichten... want met die verdwijnende berichten word ik anders nooit VIP )
Whahaha, destijds was ik daar ook mee bezig en nu zag ik pasgeleden dat ik ineens elite was geworden Ouwehoer dus echt veel hier! Liefs, DD