charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @handbalster..ik werk al met ovu testen..en heb afgelopen ronde dag 13 s avonds of dag 14 smorgens mijn ei gehad..want heb maar een hele korte piek! temp. heb ik ook 2 rondes gedaan..maar is erg moeilijk omdat ik onregelmatigwerk en ook s nachts om iedere keer rond hetzelfde tijdstip te doen..maar i kga wel weer beide doen ja als ik mijn ongi heb gehad ja!

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Lieve meiden dank je wel voor jullie lieve woordjes knuffeltjes...... Vanacht op zich goed geslapen en vanmorgen alweer gewerkt. Soms weat buikpijn en nog wat bruine afscheiding. Vriendlief had echt gedacht dat het goed zat dus is echt verdrietig en ik had hem nog zo gezegd ga van het slechte uit....We hebben het er straks nog ff over gehad en dat luchte hem wel op.... Ook gezegd dat alles een redenen heeft en het bv geen gezon kindje zou zijn..... Ik heb ook gezagd 1 voordeel voor jou mag je weer om de dag klussen haha dat grapje kon ie wel waarderen elke keer erom treuren werkt niet.....
    En zoals ik al eerder gezegd heb 2010 is niet ons jaar....k*t jaar dus dit kon er nog wel bij. 2011 WORD ONS JAAR!!!(hoop ik)

liefs

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hmmmm ik wou vanalles schrijven, maar nu weet ik t niet meer ..... naja, geef nie, komt wel weer :)

@annekeloes, goed dat je het los kan laten, tis wel verdrietig, maar als je daar in blijft hangen duurt t alleen maar langer.

@sasje, ik kan me voorstellen dat ze een jaar aanhouden als je regelmatig bent, maar bij jou lijken je rondes wel steeds langer te worden, dat is dan toch een ander verhaal lijkt mij. had de ha je zelf gebeld of de assistent, anders zou ik t gewoon nog eens aankaarten

@hier, zo even met draakie naar DA voor 2e prikje en dan nog maar even bij s-zusje kijken of er nog wat moet gebeuren. ws morgen soppen en dan kunnen ze er van t weekend in:D

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ Corine: Vervelend is dat altijd he als je 's ochtends uit je lekkere warme bedje moet en dan die vreselijke kou in.. (haha ja ik ben een kou kleum en het is nog niet eens winter hihi ;))
    En meis ik snap dat het spannend voor je is en je eigenlijk nergens op durft te hopen..Ik ga in ieder geval heel erg voor je hopen en duimen...!! Hoop verder dat je een beetje een leuke dag op het werk heb gehad!!

@Isra: Ik zou het ook wel erg leuk vinden om je buikfoto te mogen bewonderen :D:D Vind ik altijd zo gaaf om te zien!! Ohw en ga de komende tijd weinig doen dan gaat de tijd tenminste minder snel...!!
    Kan je voor je gevoel nog langer genieten van je zwangerschap ;)

@DD: Ben ook blij dat ik nu een fijnere ha heb!! Hoe is het verder met jou..Lees dat jij ook al zo lekker aan het dromen bent, misschien een zw kwaal heel veel dromen 's nachts?? Wel leuk dat je je dromen kunt onthouden, ben ik nooit zo goed in..!!

@ handbalster: Ben het met je eens dat wij dikke buiken willen zien!! hihi Gaat verder alles goed met je??

@sasje24: Is balen meis dat je nog moet wachten, maar klopt idd dat ze pas na een jaar verder willen onderzoeken. Mijn oude ha wilde mij 2 jaar laten aan modderen. Las bij 1 van de andere meiden dat jou cyclus steeds langer wordt dus snap heel goed dat je doorgestuurd wilt worden dat zou ik ook willen..Jammer dat de ha daar anders over denkt..Vervelend dat wachten..!!

@Annekeloes: Rustig aan meis en we gaan er gewoon vanuit dat 2011 jullie jaar gaat worden..Is je gegund!!

@fioon: Hoe was het met draakie bij de DA heeft hij zich netjes gedragen tijdens de prik?? Mijn kat heeft het er nooit zo op de DA springt dan zowat richting plafond hihihi

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Anneke: Meid 2011 wordt zeker jullie jaar, ik hoop dat je zelf zwanger het komende jaar in mag gaan! Doe rustig aan he!

@Fioon: Ook al last van de bekende "dementie" :D
    Veel suc-6 bij de DA en heel veel plezier met shoppen!

@MoL: Ja normaal ben ik er ook niet goed in, maar nu blijven sommige dromen echt hangen!

@MamaC: Ik las iets op hyves over een overval, bij jou toch niks gebeurt he!

Liefs,
    DD

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb helaas alleen assistente aan de lijn gehad..want arts in opleiding had me gebeld toen ik in supermarkt stond dus niet opgenomen natuurlijk ;) dus toen ik terug belde was ze alweg en komt pas vrijdag weer. dus toen heeft assistente me opgelezen wat in pc stond.....ik wacht nu we af tot volgende week woensdag ofzo als ik dan nog niet ongi ben wil ik dat er iets gaat gebeuren en anders maak ik een afspraak bij mijn eigen ha!

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Annekeloes : Jeetje wat Kl*te :( Ik hoop echt dat 2011 jullie jaar wordt ! Sterkte..

8. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@DD: jaaah, halloween is cool. Ik wil je pompoenkunstwerken zien! :) Maak je die trouwens zelf? Ik heb die van de AH met zo'n sjabloongezichtje, voelt toch een beetje als valsspelen ;)
    marrehhh fioon ging toch soppen? en niet shoppen? :D (hoewel dat laatste wel duidelijk leuker is)

@sasje: wat raar, dat je je ei op dag 13/14 hebt gehad en nu noch ongi, noch een posi test?? Zit je op FF, want dan ben ik wel benieuwd naar je grafiek?

@handbalster, hoe is het nu met jou? Is de wachtbank draaglijker als je nu even weinig hoop hebt, of maakt dat alleen maar dat je nog meer de dagen tot ongi weg zit te strepen?

@MoL: wat fijn die nieuwe HA er werk van maakt! Fijn om gehoord en begrepen te worden.

@buikfoto: zal eens kijken of ik er binnenkort eentje kan maken, wacht een beetje op wat beter licht, dit grijzige wordt waarschijnlijk niet zo mooi (ja sorry, mierenn**ker)

9. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Vanmiddag bij vriendin geweest die bevallen is, mocht kindje vasthouden oh wat was dat confronterend!!Kon wel huilen...... Gelukkig droog gehouden

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi!

Even snel een reactie op DD voor ik ga zwemmen..

Fontys in Eindhoven is best makkelijk te vinden. je houdt Centrum aan, eenmaal in het centrum houdt je de bordjes MMC (maxima medisch Centrum) aan. En daar is het tegen over. Auto kun je kwijt bij het ziekenhuis!

Nu snel weer weg anders ben ik te laat!

Liefs!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Dank je wel voor je lieve berichtje meis! Dikke knuffel!
    Lekker gewerkt vandaag? Wat stom dat je steekjes hebt! Ga je toch weer van alles denken he.. Duim voor je hoor!

@ Mol: Wat fijn dat jullie doorgestuurd zijn en dat de onderzoeken nu beginnen! Heel spannend, hou ons op de hoogte!

@ DD: Jij krijgt gewoon ook een jongetje, haha! Wat heb je geknutseld?

@ handbalster: Kan ik niet bij jou stage komen lopen? ;) Lijkt me wel gezellig! Jammer dat het zo ver weg is, hihi! Hoe voel jij je verder?

@ sasje: Wat balen meid.. Ik denk ook niet dat dit iets is waar ze echt iets mee kunnen doen (dat is misschien een troost..?) Wel stom dat ze zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, dat is zo'n k*topmerking! Misschien is tempen niet eens zo'n slecht idee, want straks was het toch je ongi en krijg je nu alweer bijna je eitje..?

@ AnnekeLoes: Nogmaals sterkte meis, het is niet niks! Maar jullie komen er samen wel helemaal uit, en het gaat zeker goedkomen met jullie! Logisch dat het even flink confronterend was om een kindje vast te houden. Maar ook voor jullie komt het er he!

@ fioon: Was draakie braaf @ DA?

@ xVlindertje: Oeh, mooie avatar heb jij ... ;) Alleen vind ik wel dat hij een beetje verkracht is door ZP, ik zal hem je nog even in een mooier formaatje sturen, dat ie niet zo 'korrelig' is! Hoest met je? Steekjes al wat minder?

@ fafa: Haha, lol @ gezeur om licht voor een mooie foto ;) Ik snap het wel hoor.. Ik heb van die daglichtlampen, kan heel gunstig zijn! (iig voor productfotografie :p)

@ Neel: Zwem-ze :D

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Nou, vreemd werkdagje! Sommige van jullie hebben het misschien al gelezen op facebook / hyves, maar een van de winkels in het straatje waar ik ook werk is vandaag overvallen (overdag, vlak na openingstijd). Best eng allemaal!

Er kwam ongeveer half 12 een klant binnenlopen, die zei: "Sta jij hier alleen??? Nou, lijkt me niet zo prettig, daar verderop is de juwelier overvallen! Ja, helemaal erg, met pistool enzo! Ja, ik denk: ik zeg het maar even hoor, ik wil je niet bang maken ofzo.." MISLUKT! :x Op dat moment zat m'n hart wel even in m'n keel natuurlijk. Ik dacht echt: shitt, ik sta de hele dag alleen, het is pokkeweer en er komt geen klant.. Niet prettig!! :( Hoewel de kans natuurlijk heel klein was dat ze terug zouden komen, de buit was binnen en die hele straat stond vol met politie, maar toch!

Politie is ook nog bij me geweest om me te ondervragen, of ik iets wist of gezien had. Verder is het erg rustig gebleven, dus ik heb de winkel ook mooi even een kwartiertje eerder dichtgegooid. Sluitingstijd is natuurlijk ook echt zo'n moment en het werd al een beetje donker..

Nou ja, gelukkig ben ik weer veilig thuis! Nu even een relaxed avondje en morgen ziekenhuis.

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @fafa:Oeps, helemaal verkeerd gelezen, jammer dat Fioon moet soppen ipv shoppen!
    Jaaaaaa ik maak de pompoen zelf, heb alleen nog geen foto gemaakt...heb vandaag wel nog spookjes, ponponnen en andere versiersels gemaakt. Hopelijk is mn pompoen morgen droog zodat ik er een kaarsje in kan zetten en een mooie foto kan maken.

Dit is trouwens de pompoen van vorig jaar...
    Bekijk bijlage 104014

@Anneke: Meid ik gun je echt alle liefde en geluk van de wereld en zo'n kleintje dat is heel erg confronterend, maar het komt zeker voor jou!

@Neel: Dank je wel. Weet jij trouwens ook hoe lang het ongeveer duurt? Zwem ze btw!

@MamaC: Ik had het gelezen ja, bah bah, overvallen worden (in mijn geval was het een insluiper) is zoooooooo eng. Brrrrr, daar kun je echt nachten lang van wakker liggen!

@Hier: Vrij weinig te melden eigenlijk, morgen fysio en 's avonds gaat Noukie bij opa en oma logeren. Dus lekker rustig avondje in de planning. Kan alleen niet uitslapen vrijdag omdat ik om 9:20 bij de VK moet zijn. Ben heel benieuwd of we het hartje dan kunnen horen!

Liefs,
    DD

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha DD brilletje nodig meis :D, ging idd soppen, maar voor goed doel, huisje is bijna klaar, als t meezit wonen ze van t weekend. morgen iig weer helpen, gaat de tijd lekker snel, moet eind van de middag naar VK

@draakie heeft zich voorbeeldig gedragen, gaat zonder problemen de tas in en uit, en vind t allemaal wel best daar. DA vond dat ze er goed uitzag.

zo en nu lekker met voetjes omhoog op de bank tegen manlief aankruipen. ben er wel weer klaar mee voor vandaag :)

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Helloooo

@Fioon: volgende keer gewoon gaan shoppen hoor ;)

@DD; mooie pompoen! Bij mij duurde het ongeveer een uurtje. Maar geef wel aan wat je wel en niet prettig vind.. Ze duwen namelijk best hard op je buik..

@MamaC; Heh bah! Dat moet akelig zijn geweest! Gelukkig ben je veilig thuis. Hoelaat moet je morgen in het ziekenhuis zijn??

@MoL; Wat fijn dat je nieuwe ha je wel snapt en in ziet dat je er onzeker door bent! Ook nog best snel al die onderzoeken, niet?

@Hier; Niet weesten zwemmen. Aan de tel zeiden ze dat ik me niet in hoefde te schrijven, bleek dus van wel. En zou dan elke week op woensdag moeten komen. Dat kan ik dus niet ivm werk.. Morgen hier in de buurt bij het zwembad maar zwemmen dan! Is wel laat op de avond, maar ach.. Kan vrijdag nog uitslapen..

Morgen komen de babyspullen! Ik ben helemaal hyper, ben zo benieuwd :D
    En hopelijk komt papa (Driekes' opa) morgen de lampen ophangen.. Is het toch iets meer thuis..

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Vet koele pompoen! :D Aargh, een insluiper? Dat lijkt me ook supereng! :$

@ fioon: Wat lief van draakie! Die van ons zijn niet meer zo makkelijk helaas :p

@ Neel: Uhmm.. (wat erg) ik moet even in m'n agenda kijken, ik dacht 11:45..

Wat stom van dat zwembad, lekker onduidelijk van ze! Nou, morgen nog eens overdoen! Leuk dat morgen ook de babyspulletjes komen, spannend hoor! Maak je mooie foto's als het allemaal staat? :)

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

Ik zit nu op de i-phone van m'n vriend en dat typt echt zwaar k*t dus het wordt geen lang verhaal.
    Alleen ff laten weten dat ik nog leef! :)

Vandaag heel de dag bezig geweest in de voor- en achtertuin. Alles is weer winterklaar. Morgen komen ze grind leveren. Vanavond met m'n moeder 2 pompoenen uitgehold en gezichten eruit gesneden,ze zijn echt leuk geworden! Zaterdag is er hier een Halloween-tocht in het dorp en wij zijn "aanbel-adres" Er komen ongeveer 100 kinderen aan de deur dus moet het hier natuurlijk leuk aangekleed zijn!
    Morgen vroege dienst en rond 15.00-15.30 uur vertrekken
    we richting Arnhem voor het concert van Michael Buble! Ik heb er echt zin in!

Lieve schatten,ik schaam me kapot dat ik het alleen over mezelf heb gehad maar over dit stukje heb ik al een half uur gedaan dus als ik nu op iedereen ga reageren zit ik hier vannacht toch,hihi!

Morgen of overmorgen kan ik op m'n werk nog wel even online komen.
    Slaap lekker meiden! Dikke kus!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Geeft niet meis, is allang fijn dat je even laat weten dat je nog leeft, haha! :D Lekker dat je in de tuin gewerkt hebt. Was het bij jou wel mooi weer? Hier heeft het de hele dag geregend, bah! Alvast heel veel plezier bij Michael Buble! Leuk hoor, dat je daar heen gaat! :)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh! Ik kijk op de klok en zie dat het alweer tijd is om naar bed te gaan! Ik ben ook wel weer erg moe, dus kan geen kwaad ;)

Slaap lekker meisjes!

20. fafa

fafa Niet meer actief

@DD: coole pompoen! Hij kijkt zo lief :D

@MC: jeeminee... dat is schrikken, dat overvalverhaal! :$ Dat hoop je inderdaad nooitoftenimmer mee te maken, dat ze opeens gewapend voor je neus staan. Brrrrr. Niet bij de juwelier gaan werken in ieder geval ;)

ennehhh, succes in het ZKH (als het nog leest vantevoren), niet te druk lopen maken he?

@Pluis: Michael Buble, was dat nou inhalen van dat concert wat toen afgelast was? Of ga je gewoon nog een keer? :)
    En ik wil jouw pompoenen ook zien! (hmmm, heb ik nou een dirty mind of klinkt dat een beetje ranzig? :D) maar kan me voorstellen dat dat zonder laptop een beetje lastig is.

@Neel: lekker, zwemmen. Moet ik misschien ook maar eens gaan doen :) Voel me nu af en toe al een beetje "log" worden, dus beetje opwaartse druk kan geen kwaad :p

Deel Deze Pagina