Goeie morgen! @MamaC: Heel veel suc-6 in het ZH. @Neel: Balen dat je niet kon gaan zwemmen, maar je kan natuurlijk ook recreatief gaan zwemmen. @Pluis: Oeh heel veel plezier vandaag bij Michael Buble! @fafa: Het is idd wel heel lekker om te gaan zwemmen als je wat boller wordt. Bij Anouk zat ik bijna elke week in het zwembad. @hier: Vandaag weer zo'n blegh dagje. Moet zo echt iets gaan ondernemen...maar ik heb totaal geen zin! Ben blij als het maandag is en de "gewone week" weer begint! Liefs, DD
goedemorgen dames, @fafa nee heb nu al aantal rondes niet meer getempt..dus als ik mijn ongi heb ga ik daar weer mee starten..maar ik moet wel zeggen dat het voor mij erg moeilijk is om op hetzelfde tijd stip uit te voeren omdat ik onregelmatig werk, en ook wel vaker de nachten werk..... @mama veel succes vandaag spannend meid!!! brr dat geloof ik dat je gisteren niet erg prettig in de winkel hebt gestaan zeg...... @neel wauw spannend....zijn ze al geweest voor kamertje??? balen van het zwemmen zeg! @pluis wat leuk allemaal die kids langs de deur..pff wat geef je ze allemaal??? @voor de rest weet k ff niet meer wat k heb gelezen
zo heb mijn banner gewoon maar even aangepast en er nu maar vanuit gegaan vorige ronde 21 dgn was...en nu weer gewoon 35 heb ofzo????
Dank jullie wel voor de succeswensen! Ik moet er om 11:50 zijn. Jullie horen vanmiddag van me. Dikke knuffel!
MamaC succes vandaag in het ziekenhuis. Dd wat creatief zeg echt leuk zon pompoen. Hier leeft Halloween helemaal niet. Neeltje wat leuk dat de baby spullen vandaag komen.
Dag meiden ben weer terug in ons kikkerlandje! Was heerlijk daar 28 graden dus een lekker luie vakantie gehad! Gaat alleen zo snel! Oh voor ik het vergeet!! Toch nog wel snel gegaan mamac je bent er al waarschijnlijk heel veel succes en ben benieuwd naar de uitslag! Ik heb alleen nog maar de laatste 2 pagina's gelezen dus kan nog niet op alles reageren! Neeltje leuk vandaag de babyspullen we willen wel foto's zien! Dd leuke pompoen van vorig jaar is die dit jaar ook mooi gelukt? Fafa wil ook wel weer zo een mooie buikfoto van je zien ik heb iedergeval geprobeerd de zon achter het vliegtuig te binden maar denk dat die de wolken onderweg ook hebt meegenomen? Hoe was jou tantrixweekend trouwens? sasje raar hoor je cycles hopelijk gaat deze ronde beter! Mol las dat je een nieuwe huisarts hebt die er werk van maakt toch wel een fijn gevoel hè! Pluis hoe is het nou bij jou? Je had toch een hele rare ongi gehad? Of heb ik dat nu mis? Fioontje moest draakje voor de inenting? Wel goed dat hij zo lief was daar! De katjes hier hebben ons duidelijk gemist ze lopen ons de hele tijd achterna en als we gaan slapen gaan ze toch miaauwen bij de deur voelde me gewoon schuldig om naar bed te gaan. De oppas van hun was ons ook niet echt goed bevallen dus volgende keer een ander! Oh las dat Anneke Loes het moeilijk had nou heel veel sterkte en hopelijk ben je voor 2011 zwanger! Dan begint het jaar helemaal goed! Nou voor iedereen die ik vergeten ben sorry! Maak het van de week wel goed. Veel liefs
ze is geloof ik naar de canarische eilanden geweest als ik me niet vergist!!! oh heerlijk die warmte zeg!!!!
Idd Sasje, ik kom ook telkens effe langs hier om te kijken of er al wat van mamaC opstaat! Dus aan MamaC: laat snel iets van je horen!!
Meisjes, wat lief dat jullie zo meeleven! Echt heel fijn! Het duurde even, moest het zelf even laten bezinken en op een rijtje zetten. En ik heb nog even geluncht, was ook nodig. Het wordt een heel verhaal.. Momentje!
Zaadtest is goed!! Wat een opluchting, ook voor vriendlief! Bloedtest was ook alles goed, dus schildklier e.d. Erg fijn! Alleen zei de dokter: "Ik zie dat je geen eisprong hebt, je hebt een veel te lage progesteronwaarde!" Was iets van 3,6 ofzo. Dus we schrokken natuurlijk heel erg. Maar waarschijnlijk heeft hij vorige keer te laat in de cyclus geprikt, dus het moest opnieuw. Meteen laten doen, want zat nu blijkbaar wel op een goede tijd in de cyclus. Daarbij word ik ook meteen getest op anti-stoffen voor chlamydia. Maar goed, de grote vraag ligt nu bij ons: hoe gaan we nu verder? Een volgende stap kan dus (toch) een kijkoperatie zijn, want voor die buikklachten zijn we oorspronkelijk gekomen natuurlijk. Of toch een HSG (mooi meegenomen: de kans op een zwangerschap in de maanden daarna zijn aanzienlijk groter) en daarna verder met andere vruchtbaarheidsonderzoeken. Hij gaf wel aan dat hij de kans groot acht dat het toch zal lukken om zwanger te worden, altijd fijn om te horen. Ik vind het heel moeilijk om te beslissen wat de volgende stap gaat worden.. Wat zouden jullie doen? Donderdag kan ik in ieder geval bellen voor de nieuwe bloeduitslag. Wordt dus weer vervolgd!
Ik zie dat we gelijk hebben gepost. Oh gelukkig nog niet helemaal negatief. Maar hij geeft aan dat hij ziet dat je geen eisprong hebt, maar waar komen die afschuwelijke pijnen dan vandaan, of willen ze daar dan die kijkoperatie voor doen? Een HSG is toch wat (ik geloof) handbalster ook gehad heeft??
Dank je wel Isra! Nee, gelukkig niet helemaal negatief! Ik zei dat ook tegen de dokter; dat ik elke maand zoveel pijn heb. Daarnaast gebruik ik ook ovulatietestjes en word ik heel overtuigd ongesteld. Dus geloof gewoon niet dat ik geen eisprong heb, ik kan er niet bij komen dat ik al 12x in de maling ben genomen door m'n lichaam Hij kon zich ook herinneren van vorige keer dat ie inderdaad ook dacht dat het misschien te laat was. Maar toch was het even schrikken! Donderdag krijgen we denk ik gewoon wel de bevestiging die we willen horen (ga ik maar van uit..) Oja, en een HSG is inderdaad hetzelfde als wat handbalster heeft gehad: een röntgenfoto van mn baarmoeder die ze d.m.v. contrastvloeistof kunnen maken. Dan kijken ze of alles open / toegankelijk is.
gelukkig zit er toch nog iets positiefs aan. Ben heel benieuwd of je progesteron waarde nu toch hoger is. Ik zou persoonlijk eerst voor een HSG gaan en als daar niks uitkomt een eventuele kijkoperatie. Maar die keuze moet je echt zelf maken. Pffff, ben blij dat je iets laat horen, was me stiekem al ongerust aan t maken. Meiden ik ga ff naar de fysio! Dikke knuf, DD
@ DD: Wij zaten inderdaad zelf ook toch wel aan de HSG te denken.. Baat 't niet, dan schaadt 't niet. En zo'n kijkoperatie is toch ingrijpender. Succes bij de fysio!
Ik heb inderdaad een HSG gedaan, kon ook voor een kijkoperatie kiezen. Nadeel van een HSG is dat als ze wel wat zien, ze niet diect iets kunnen doen en dat kan bij een kijkoperatie wel. Maar dat vond ik ook veel inschijpender. En je progesteron is idd te laag, die moet (volgens mijn gyn) rond de 30 zitten. Op welke dag na je ei zit je nu, schijnt de 7e dag het beste te zijn. Wel fijn dat het zaad goed is!!! Daar is moeilijk wat aan te doen.