charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei spannend wjb!!! niet zo druk maken meid! komt alles goed!

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff dikke knuffel voor nou xvlindertje ik weet hoe je baalt
    als het steeds zo lang duurt voordeel mijn vriendin was
    ook onregelmatig lees bijna nooit ongi en die is nu 12 weken
    zwanger! Terwijl de dokter tegen haar zei dat het moeilijk
    voor haar was om zwanger te worden en ze is nog eerder dan
    ik zwanger !

3. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks sasje lief van je maar ja dat druk maken gaat vanzelf
    jammer genoeg

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @wjb daar weer ik ook alles van hoor!:)

@x vlindertje....j dat is shit he iedere keer die onzekerheid! ik weet het bij ook nog steeds niet wat het nou is......

5. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaC had je al gesmst, maar wat fijn dat de zaadjes van je manlief goed zijn!!
    Uhmmmm, ja ik begrijp heel goed dat je onzeker wordt over je eisprong (ik denk nu precies hetzelfde), maar waar komt dan die pijn vandaan. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het gewoon je eisprong is hor die je iedere maand voelt. En je testjes dan?? Ik zeg dit niet met zekerheid, maar volgens mij hoef je daar geen zorgen over te maken.
    Jeetje, dat zou wat zijn dat je die 12 maanden voor de gek ben gehouden...nee ik geloof het niet!!
    Ik zou denk ik ook idd voor HSG gaan, maar het is jou keuze meis. Denk er goed samen met je mannetje overna...en maak geen overhaaste beslissingen!! Het komt allemaal goed.

*Knuf*

Wat leuk dat jullie a.s zondag naar Scheveningen gaan met de meiden. Heb je ook een beter beeld van iedereen...grappig!!

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Dikke knuffel terug !
    Dus er is nog hoop voor me ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Wat jammer dat het op die manier gaat in je clubje.. (is dat het clubje 'roze kletskoppen'?) Tja, vrouwen kunnen gauw jaloers zijn, maar wel een beetje jammer. Want ik begrijp inderdaad wat je bedoelt met dat je toch een band opbouwt met die meiden, dat is hier net zo! Zo'n hecht clubje! Nou ja, dan blijf je hier toch gezellig meekletsen? ;)

@ xVlindertje: Jaa, zo is je avatar idd beter :D Zo balen dat je alweer op CD 50 zit.. :( Ik kan heel goed begrijpen dat je het daar soms best moeilijk mee hebt hoor. Maar ik weet ook zeker dat het helemaal goed gaat komen met je! Wanneer wil je gaan testen? Dikke knuffel voor jou!

@ wjb: Had nog helemaal niet op jou gereageerd! Maar je hebt wel een lekkere vakantie gehad?? Superspannend, jij morgen je uitslag he! Nou, ik zal voor je duimen, en hou ons op de hoogte!
    Trouwens, prikken op 3e dag? Vreemd.. Geen idee wat ze dan kunnen testen..

@ Corine: Dank je wel meis, ook superlief dat je me smste! Ik begin ook langzaamaan weer te geloven dat het wel goed zit met mijn eisprong. Kan toch bijna niet anders? Dan zou ik toch ook niet zo overtuigd ongesteld worden? Hoe gaat het met jou meis? Dikke knuf terug!

8. fafa

fafa Niet meer actief

@AnnekeLoes: succes met de computers. Hoop dat je ze snel weer hebt, ik zou er zelf echt van moeten afkicken ;)

@xVlindertje: je begon wel aardig - niet extreem in ieder geval - met cycli van rond de 40, maar nu alweer 2 keer richting de 60 pfffffft, zou er gek van worden! Snap dat je je dan gaat afvragen of alles wel okee is :(

@wjb: welkom terug! Lekker bruin geworden? ;) En veel succes morgen, hoop dat de uitslagen goed zijn. (ow en btw, tantrixweekend is pas over 2 weken :))

@sasje: heb die soap daar ook even doorgelezen... inderdaad jammer dat het zo gaat. Ben heel blij dat we hier allemaal ons verhaal gewoon kwijt "mogen".

@all: vertel me eens dat ik moet gaan strijken

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    fafa : GA NOU EENS STRIJKEN !! :D

* Jaa ik ga het me echt wel een beetje afvragen..:)

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa he ! Ik vind um echt lovely :D
    Het zal vast ooit goedkomen.. maar wanneer :)
    Ik wil denk pas echt volgende week gaan testen.. vooral omdat vorige cyclus ook 60 dagen was.. Maar ga denk echt na deze cyclus keertje langs de HA.

Ik heb je btw nog een mailtje gestuurd meis :)

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Lijkt me slim om even langs de HA te gaan meis! Die kan je vast verder helpen. En als hij dat niet wil, of moeilijk gaat doen, dan grijp je hem gewoon even in z'n kraag en zeg je maar dat het MOET van ons ;) :D

Ik ben je even aan het terugmailen :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tijd voor Oh Oh Cherso, even brains op nul! :D

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    You've got mail !
    Heerlijk, inderdaad even nergens aan denken :
    kijkt ook Oh Oh Cherso :)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Jij hebt ook weer mail ;)

Dames, ik ga de computer weer lekker uitzetten! Nog even lekker douchen, en dan zien jullie mij morgen uiteraard weer online!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    En jij ook weer ;)

Slaaplekker meid & dikke knuffel terug

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hee meiden, ff snel voor t slapen gaan, vandaag naar VK geweest, beeb is goed gegroeid, meting kwam op 8+6 en ik ben 8+4 dus das helemaal goed, en hartje was nu ook heeel goed te zien. bloeddruk was gelukkig weer "normaal", vond m de vorige keer zelf te hoog, maar was normaal zei vk
    mag over 4 weken weer terug (pff dan pas :D) en dan gaat ze uitwendig echo maken dus dan mag lars ook lekker mee

verder vandaag hele dag aan t soppen en slepen geweest, maar broer en schoonzussie slapen in hun nieuwe stulpje, en ik ben gesloopt (alweer) dus ga lekker slapen nu :)

17. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltrusten allemaal jullie horen morgen van me!

Oh en fafa heb ik het alvast gevraagd haha!

Wat goed fioontje dat alles goed is met je beeb heeft
    die van jou ook trouwens een naam?

Oh en mc geeft niet hoor je had vandaag toch ook al
    zoveel aan je hoofd.

Ik weet niet meer wie dat vroeg maar ben wel bruin
    geworden maar ben meestal wel iets bruiner? Was net
    lekker op gang aan het komen en toe. Gingen we naar huis
    maar mensen zeggen hier wel dat ik bruin ben dus zal wel.

Dag lieve meiden!! Slaap lekker

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey lieve meiden!

Even een snel berichtje! Straks reageer ik op iedereen.

Dadelijk naar de VK en ik begin heel zenuwachtig te worden. Kweet niet waarom, maar ik heb het idee dat we dadelijk het hartje (nog) niet kunnen horen. Volgens de echo zou ik nu 9 weken en 5 dagen zijn ipv 10 weken, zou dat echt verschil uitmaken??? Ow ow ow ik ben mezelf gek aan t maken!

Dadelijk ff Nouk wegbrengen en om 9:20 moet ik er zijn!

Tot straks!

Een zenuwachtige DD

19. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dd doe rustig aan ( makkelijk praten) en duim dat
    alles goed is maar mijn gevoel bij jou zegt dat het wel
    goed is! Dikke knuff en we horen het straks wel

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Wat fijn dat alles goed was! Volgens mij ben je wel veel te druk geweest met soppen en slepen, haha! Maar lief van je dat je ze zo geholpen hebt!

@ wjb: Heeel veel succes vandaag! Ik duim hoor!

@ DD: Jij ook heeel veel succes meis, het gaat helemaal goedkomen! Geen zorgen!

@ fioon + DD: Vet grappig, ik heb net over jullie gedroomd! Fioon was bij mij in de kralenwinkel en maakte er een zooitje van en schreef de prijsjes niet goed op, hahaha (mijn grootste nachtmerrie ;))! En DD was samen met haar 9-jarige zoon (?) met mij en m'n familie een weekend in een bungalow-huisje en moest overgeven.. Vervolgens raakten we allemaal verdwaald in dat huisje en kwamen we uit op een hele andere plek. Rare ik!

Deel Deze Pagina