charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Wat raar joh, dat je jezelf wakker krabt..? Auw! Ik heb ook een krasje op m'n gezicht, maar dat heeft mijn kattenbeest gisteren gedaan :D

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Het is weer superrustig hier, maar ik ga even lekker tegen mezelf aan lullen. Een mens moet wat. Mijn dag is best wel bizar! Eerst besloten stage stop te zetten. En nu dit.

Lang verhaal. Jullie wisten volgens mij al dat mijn mams 4 katten had, waarvan ze er eentje heeft weggegeven. En een andere (rode kater) is bij de vriend van m'n zusje gaan wonen. Maar die is weggelopen en al erg lang vermist. Erg sneu natuurlijk!

Mijn mams zit vandaag in de Efteling met haar werk, en ze belde me dat de nieuwe bewoners van ons oude huis hadden gebeld dat ze een rode kat hadden zien lopen! Dus zij belde mij gelijk, misschien kon ik even langsgaan om te kijken. Misschien is dat beest helemaal teruggelopen naar z'n oude huis? Geen seconde over getwijfeld, ik sprong zo in de auto. Ik weet hoeveel die kat voor m'n zusje betekent.

Ik bij mijn oude huis aangebeld (bij vreemde mensen, had ze nog nooit gezien), ben naar binnen geweest en heb in de tuin gezocht naar onze vermiste kat. Die kat was natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen, en we wisten natuurlijk ook niet of het hem was. Maar ik was daar binnen.. Alles was helemaal gesloopt en doorgebroken e.d., dikke laadbak voor de deur. Heeeeel raar. Ik ben nog steeds een beetje 'ffllrgmrfbl', zo bizar..

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @MamaC: Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je je heel raar voelt om zo weer in je oude huis te komen. Maar hopelijk is het wel jullie kat en vind je m een dezer dagen!

@hier: Nou ben een tand kwijt. Gistermiddag was ie al afgebroken en vandaag toch maar even naar de tandarts geweest. Bleek een ontsteking onder te zitten (heb ik tijdens de zwangerschap van Anouk ook gehad, maar dan met een andere tand) en omdat opbouwen eigenlijk niet mogelijk was en medicatie vrij weinig zou uithalen hebben we maar besloten om m te trekken. :$:$:$
    Dus mijn dagje is helemaal top, voel mn eigen kei beroerd, niet alleen koppijn maar ook die vieze bloedsmaak blegh.

Liefs,
    DD

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey lieve meiden ik weet dat we het niet meer zouden doen, maar ik wil toch even sorry zeggen, omdat ik de laatste 2 weken niet meer zo vaak hier ben te vinden. Ik heb het echt bizar druk op het werk en als ik thuis kom dan gaat de trein ook maar door...Als ik dan eindelijk even op zwp kan komen heb ik ook niet altijd de tijd om op iedereen te reageren dus wil daarvoor even sorry zeggen!! Ik lees alles door, maar heb soms haast geen tijd om te reageren...!!

Morgen moet ik weer om 5 uur op dan 1 dag vrij daarna 3 keer laat en dan eindelijk weekend voor mij!!! :D:D:D

Nou nu even naar een aantal van jullie:

@fafa: Wat belachelijk dat jullie 1500 euro moeten betalen ik vind het echt schandalig. Kan je ze niet de koude douche geven bij radar (programma bij de avro) ?? Vind het echt schandelijk!!

@DD: :$:$ Jeetje ben je gewoon een tand kwijt!! Wat vreselijk k*t!! Kunnen ze daar uiteindelijk nog wat mee?? Snap dat je, je nu zwaar naar voelt doe maar lekker rustig aan!!

@Mamac: Goed meis dat je nu eindelijk een beslissing hebt genomen betreffende je stage als jij je er goed bij voelt is dit de beste keus!! Lijkt mij trouwens ook super gek om in je oude huis te komen en dan te zien dat alles veranderd is!!

@Annekeloes: Ik kan je niet helpen met je vraag meis, misschien maandag even de gyn bellen??

@Sasje: Succes op het werk!!

@WJB: Ben je al naar de verjaardag geweest?? Was het leuk??

Ohw meiden ik ben morgen om half 4 vrij probeer wat eerder van mij werk weg te gaan en dan zien we elkaar eindelijk!!!! :D:D

Nog even iets geks hou er eigenlijk niet van klachtjes op te schrijven, want wil niet zeuren of later aan mezelf moeten toegeven dat mijn lichaam gek heeft gedaan, maar ga het toch even doen.

Ik heb nu al zeker 4 dagen zo'n last van mijn boobs vooral aan de zijkant ze zitten me in de weg!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff ik weet het ook niet meer hoor..mijn borsten blijven ook zo gevoelig..of je tepels het doet zelfs pijn als ik op mijn buik lig in bed:( op mijn werk vroegen al 2 collega's wat zie je er toch anders uit..je bent ook zo vrolijk...zwanger????? pfff zal het dan toch??????

6. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Sasje: Ik hoop het voor je meis!!! Spannend!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik geloof er zelf niet meer in hoor...dan had ik toch allang posi moeten testen.....

8. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ja ik weet het ook niet meis...Zou graag het antwoord voor je hebben...Mag ik wel stiekem duimen voor je??

9. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Mamac: Vond het zo gezellie net aan de tel. vond het zo grappig om je stem te horen hihi (sorry had het al gesmst, maar vind het gewoon leuk) hihi

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat grappig meiden dat jullie met elkaar bellen enz....een echte band hebben jullie dus met elkaar!!!

stiekum mag je duimen ;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben ook weg dames tot morgen..ga kienen :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zoo, hier is het eten ook weer naar binnen. Beetje laat, maar ons hele dagprogramma is wat verschoven doordat we zo laat wakker waren ;)

@ DD: Huh, wat bizar joh, dat je je tand kwijt bent door een ontsteking!! Welke tand is het? Ja vies is dat he, zo'n bloedsmaak, bah! Had ik ook bij m'n verstandskies.. Sterkte ermee!

@ MoL: Ja, was supergezellig he! Vond het ook heel grappig om je stem eens te horen! Heb je er een beetje geluid bij he :) Haha! Heb je lekker gegeten?

Je moet trouwens geen sorry zeggen hoor, dat je het zo druk hebt! Kan jij ook niks aan doen, je werkt hard en je doet daarnaast ook veel leuke dingen. Leuk dat je er nu iig weer even bent! Heb je trouwens vaker last van je boobs na je eitje? Spannend hoor! En een beetje klachtjes bijhouden kan geen kwaad hoor. Je kunt ook klachtjes hebben als je niet zwanger bent, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er dan niet zijn!

@ sasje: Pff.. Ik zou het ook niet weten :( Heb je nog wel getest? Eet smakelijk! (neem aan dat je met 'kienen' 'eten' bedoelt? Ik weet het echt niet, haha)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb trouwens nog een vraagje @ de andere nog-niet-zwangere dames!

Slikken jullie nou elke dag braaf foliumzuurpilletjes? Ik wel, maar zo onderhand begint het zo zinloos te voelen. Daarnaast is het reteduur! Maar ja, je weet nooit wanneer je zwanger raakt he.. Maar ben wel benieuwd, doen jullie dat dus ook nog steeds?

14. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames ben nu onderweg naar verjaardag rijden nu op
    de afsluitdijk dus het schiet op!

Maar mc volgens mij weet het niet zeker is kienen een
    soort bingo haha denk niet dat de balletjes lekker smaken
    haha maar misschien kan je een worst winnen hihi

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahaha, serieus? *schaamt zich* Ik dacht dat het misschien iets Limburgs was ofzo, erg he? Ze hebben in die dialecten soms van die woorden :p

Veel plezier @ verjaardag!

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wel maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wel is een keertje
    vergeet:( maar die van de Kruidvat eigen merk is niet zo heel
    duur hoor en doe je heel lang mee! Ik geloof dat ze iets van. 2 of
    3 euro zijn er zitten er denk ik zo een 150 in en je hoeft
    er maar 1 per dag. Maar voor mij voelt het ook wel is zinloos hoor!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik weet het denk ik al, ik denk dat ik in de war was met 'kanen'! Haha!

Maar dat spel (heb even gegoogled), nog nooooit van gehoord :p

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb @ foliumpillen: Ja, ik heb dan ook wel belachelijk dure pillen hoor, dat is ook waar. Maar dat is omdat ik het fijn vind om ook gelijk wat extra vitamines te slikken, dus ik heb van die multi-mama-pillen ;) Serieus zulke [--------] grote pillen, elke dag door m'n strot krijgen :p Maar ik ben er al helemaal aan gewend hoor, haha!

19. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha geeft niks ik snap het over die dialecten hoor lig soms
    ook helemaal dubbel kom uit Amsterdam en als je soms hier
    in Groningen de uitspraken lig je of helemaal dubbel of je snapt
    er geen snars van! En thanks voor vanaaf doe je iedereen wel
    de groeten morgen en have fun

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fun gaat zeker lukken! :D We zijn maar met z'n 3tjes morgen, maar zal de meiden de groetjes doen (als ik het onthou.. :)) Misschien lezen ze het zelf nog wel! Kunnen ze me helpen herinneren ;)

Deel Deze Pagina