Hihi ja is ook zo nou meiden bij deze groetjes en have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!!
Nou ben ik wel benieuwd, wjb.. Welke dingen zou jij niet doen? Haha! Zooo goed ken ik je nog niet Oke.. grapje hoor. Flauw. We gaan het gezellig maken iig!
Hoi Mamac, Echt hele heftige krampen heb ik niet gehad iets buikpijn heb ik soms wel vaker........ Vandaag vanuit niks ook opeens weer bruine afscheiding.....ik heb ook last van mijn()().......net ovutest gedaan had geen zwangerschapstest meer maar ovutest was weer vet posi dus denk dat zwangerschapstest dat ook zal zijn........tja soms twijfel ik ook ze kon het echt niet goed zien en heeft erg lang zitten zoeken enz..... ook het teken van niks was moeilijk te zien.......ik ga ff weekje wachten ofzo en dan nogmaals testen.Huisarts belt me vrijdag en dan leg ik verhaal wel uit misschien wil ze wel bloed prikken want heb nu misschien ook kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap..... liefs
Ik slik de van etos merk geloof ik, is idd niet duur heb er geloof ik ook 150 voor 3/4 euro......vergeet ze ook nog wel eens..........aangezien er nog niks?? is zal het wel niet kwaad kunnen.... Slik ze al 10 maanden die krengen bah bah dacht dat ik van pilletje af was
@annekeloes. misschien een halve miskraam ? kennis van ons had ook een miskraam gehad maar bleef zwangerschapsklachten houden (misselijk, zere boobs dat soort dingen) dus toch nog eens getest, bleek ze toch zwanger. gyn heeft later ook bevestigd dat het in eerste instantie een tweeling was waarvan 1 vruchtje het dus niet gehaald heeft. had even geen zin alles te lezen, doe ik morgen wel even, gister was ik zooooooooo moe, was om 18.05 thuis van werk, lag om 18.10 te slapen op bank, werd om 18.45 wakker van mannen die thuis kwamen, gegeten, lars op bed, gtst gekeken en halfverwege de voice weer in slaap gevallen .... vandaag lekker heeeeel rustig aan gedaan en de visite is net weg, dus nu lekker slapen. @meetingmeiden, heeeeeel veel plezier !! we lezen wel wat we gemist hebben
Goedemorgen! @ AnnekeLoes: Ja, het klinkt ook wel echt alsof er nog iets zit.. Wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ik vind het iig zo lijken, als ik je verhalen lees. Ik denk trouwens niet aan een BBZ, want volgens mij zouden je tests dan veel lichter moeten zijn (toch?), maar hier heb ik ook weinig verstand van.. Thanks voor de sterkte-wens m.b.t. m'n stage! @ date: Nee, helaas konden er uiteindelijk maar heel weinig meiden komen. Maar goed, ook met z'n 3en gaan we het gezellig maken hoor! @ fioon: Haha, lekker veel geslapen dus, je lichaam zal het wel nodig hebben! Thanks @ plezier, gaat zeker lukken!
@ hier: Onrustig geslapen doordat ik veel aan school + stage moest denken.. Veel schoolopdrachten zijn ook gelinkt met stage, dus ik zat in m'n slaap te malen hoe ik dat nu dan moest gaan oplossen.. Nou ja, even wakker worden, relativeren en dan gezellig naar Scheveningen! Oooh, ik kom er nu achter dat ik nog een uurtje langer had kunnen slapen.. Wat stom van me zeg! Nooit bij stilgestaan!
Goeie morgen! @MamaC: Heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Hopelijk vind je nu ook wat rust. @Fioon: Oh die vermoeidheid is zooooooo herkenbaar. @wjb: Was het een gezellige verjaardag? @fafa: En hoe was je Halloweenfeest? @Annekeloes: Ik zou idd toch even een halve miskraam in gedachten houden. Misschien was/ben je gewoon nog niet zover dat ze iets duidelijk kunnen zien op de echo. Ik blijf hoop houden dat het toch goed zit meid! @hier: Gister de hele avond op de bank rondgebracht, voelde me zo ontzettend k*t. Maar ja, komt goed. Ow btw het is 1 van mn 4 voortanden, je ziet het dus heel erg goed als ik lach, daar baal ik wel zo erg van. Bah bah bah, maar ja hopelijk kan ik iets van een implantaat krijgen of zo. Alleen denk ik dat dat pas na de zwangerschap zal worden. (Bij Anouk had ik trouwens ook een ontsteking, maar dan in mn ondergebit en een maand na haar geboorte ben ik ook 2 kiezen kwijt geraakt.) Blijkbaar heb ik een ontzettend slecht gebit wat tijdens de zwangerschap nog erger verslechterd. Erg fijn, ben benieuwd wanneer ik een kunstgebit ga krijgen, ik hoop dat ik het nog wel een paar jaar kan rekken aangezien ik nu nog niet eens 30 ben... Soooooooo dat was mijn klaagmomentje! Om 11 uur de herdenkingsmis van mn schoonzus, wordt weer lekker zwaar om daar weer te zijn, maar het komt goed. Meiden heel veel plezier vanmiddag en de volgende keer ben ik er echt bij! Dikke knuf, DD
@ DD: Ahh meissie! Waarom voelde je je zo k*t gisteravond? En idd balen dat het een voortand is ja! Maar daar kunnen ze echt wel wat moois mee hoor, met al die techniek van tegenwoordig. Heel veel sterkte @ herkendingsdienst! Hele dikke knuffel voor jou!
goedemorgen dames, @mama whahaha ik heb wel moeten lachen net toen ik aan het terug lezen was zeg...nee kienen is niet eten..idd een soort bingo!! en kanen is idd eten!! maar dat zeggen wij hier eigenlijk niet zo heel vaak nee niet meer getest.....weet ook niet of ik dat moet doen..heb trouwens ook geen testen meer allleen nog 1 ovu testje..maar daar kun je toch niet mee testen? of waarom heb je dat gedaan annekeloes?? @annekeloes huh wat balen meid....nog steeds die onzekerheid!!! en nu dan??? @dd veel sterkte vandaag!! @de meetingmeiden veel plezier vandaag..en waai niet weg aan de zee....pff hier regen regen regen hopelijk hebben jullie wat beter weer!
Joehoeeeeee!! Jawel,ik leef nog! Ik had gisteren op het werk echt geen tijd om even te komen kijken hier maar nu is het (nog) lekker rustig dus kan het wel eventjes. Ik hoop alleen dat jullie begrijpen dat ik nu niet overal op ga reageren want dan zit ik hier vanavond om 22.00 uur nog! @AnnekeLoes: Huh? Wat vaag allemaal meid.. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt want dit is echt frustrerend! @Duveldraakje: Hoe was de herdenking? Balen van je tand zeg..jakkes! Hopelijk kunnen ze er iets moois van maken. Wist je trouwens dat je ook een soort beugeltje met een stift-tand (nep-tand ofzo..weet het niet precies) kunt krijgen. Dat kan toch prima samen met je zwangerschap? @MamaC: Fijn dat jullie een besluit hebben genomen,hopelijk kun je snel starten met alles! @Meetingmeiden: Ik ben heel benieuwd hoe het was dus graag een uitgebreid verslag hier vanavond! @Hier: Deze ronde zal wel niks worden want als ik minder/nauwelijks op het forum zit,ben ik er ook veeel minder mee bezig. Ik heb dus mijn eisprong ook niet echt in de gaten gehouden en als ik dit bericht verstuurd heb,ga ik eens kijken op welke dag ik eigenlijk zit..erg he Nou,we mogen tijdelijk de laptop van m'n moeder lenen dus vanaf morgen zal ik waarschijnlijk weer meer online zijn!
Oeps..volgens de banner heb ik vandaag m'n eisprong! Haha! We hebben geloof ik vrijdag nog geklust maar ik weet het niet eens meer eerlijk gezegd.
@ sasje: Gelukkig heb je er om kunnen lachen! Haha! @ Pluis: Jeej, een berichtje van Pluis Jammer dat het deze ronde niks zal worden voor jullie waarschijnlijk.. Maar voor jezelf wel rustig(er) denk ik, dat je er wat minder mee bezig bent.