charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ meeting: Ik vond het heel gezellig vandaag! Ik heb eerst met fafa lekker thee gedronken, geluncht en gekletst, en later kwam MoL ook nog aanschuiven, en daar ben ik ook nog even mee gebleven. Jammer dat het weer zo slecht was dat we niet even lekker over het strand konden lopen, maar hebben lekker binnen gezeten, onder de warme terrasdingen :D Meiden, superleuk om jullie nu eens in real life gezien te hebben!

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dd was gezellig gister! Altijd leuk om iedereen van me vrienden
    weer te zien! Gebeurt meestal wel 1 keer per maand maar
    wij moeten nogal wat reizen. Wel lekker gedanst! Hoe was
    de herdenkingsdienst ? Zit je niet mee hè nou dikke knuffel
    van mij!

Pluis hoe gaat het eigenlijk met je katjes? En wat lief
    dat je de laptop mag lenen moest eigenlijk niet morgen maar
    overmorgen want je moet hub aan de klus! Wel toevallig precies
    vandaag dan je ei!

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught

Er knaagt nu echt iets aan me...;)
    Heel fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. De volgende meeting MOET iedereen er gewoon bij zijn! (inclusief mezelf)

Liefs,
    DD

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha! Mee eens! Zou super zijn natuurlijk als dat lukt! :)

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hello!

@Pluis; wat fijn iets van je te horen! En lief dat je de laptop van je mams mag lenen!

@Meeting; Ik heb vanmiddag de hele tijd zitten denken aan jullie.. 'Zal ik alsnog nu aanrijden?' De volgende keer ben ik er zeker bij, tenzij ik beval of net bevallen ben ;) (Maar dan zijn jullie welkom om Driekes te bewonderen!)
    Vanaf 30 nov. verlof, dus alle tijd! Nieuwe datum prikken? :D

6. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey Meiden!!

De meeting was inderdaad super leuk!! Ik herkende Mamac gelijk aan haar haren en ook fafa heb ik voor het eerst in real life gezien!! Vond het echt super leuk om jullie te zien en gezellie samen te kletsen!! Moest zo lachen we hadden het uitgebreid over alles mbt zwanger zijn en worden je zag af en toe dat mensen half aan het mee luisteren waren hihihi!!! Die snapten er volgens mij geen bal van hahahahaha!!! Veder vond ik je cadeautje heel lief mamac echt super lief!! Fafa ben je nog redelijk snel thuis gekomen??

Andere meiden volgende keer moeten jullie echt mee hoor, ik wil jullie ook in real-life zien!!! Knuf

7. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ohw en fafa haar buik is trouwens super mooi meiden!!!

8. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Neeltje: Lief dat je aan ons gedacht hebt!! En het zou idd leuk zijn als we straks de kleine mogen komen bewonderen!! Hihi alle charlottes angels in de huiskamer hihi!!

Ik zeg idd een nieuwe datum prikken!!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahah ja idd, af en toe waren we wel iets te enthousiast aan het praten over: afscheiding, NOD, klussen, zin in seks, zaad.. ;) Het is zo'n gewoonte voor me geworden dat ik het ook helemaal niet doorhad dat mensen af en toe misschien een beetje raar achterom keken..

Ach, lekker belangrijk!! :p Het was supergezellig!

Enneh, ik zat er serieus vanmiddag al aan te denken: volgende date @ Neel's new place? :D :D Misschien een idee om dat dan begin januari te doen, want december is ook altijd een wat lastige maand. Maar daar gaan we zeker weer over mailen! (Ik neem aan dat ik weer mag beginnen met een startmailtje? :D)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jaa idd! Heel mooi hoor! :)

11. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hihi ik zeg we gaan weer mailen voor een date !! Voel je je trouwens al wat beter?? Ik lig nu trouwens ook lekker met de laptop in bed!! :D;)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, gaat gelukkig weer wat beter, thanks! :) Ik kreeg op een gegeven moment toch weer een beetje trek, dus heb nog wel wat gegeten. En net even lekker gedoucht: ik was zo warm van die terrasverwarmers daar, en thuis kreeg ik het daardoor helemaal koud! Haha! En nu ook lekker weer in bed met de laptop ;)

13. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ja het leek idd wel of we voor een open haard zaten hihi!!
    Vond het trouwens wel een super leuk tentje!!

Ik ga even bridget jones kijken op rtl4 helemaal leuk hihi

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, was een heel gezellig tentje he! Vond ik ook :)
    Maar wel fijn om even de koude wind weer op je gezicht te hebben daarna :p

Oh leuk, Bridget Jones! Enjoy!

15. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

ik vond de meeting ook supergezellig! Heel leuk om elkaar eens live te spreken... enneh, lekker interessant dat die mensen om ons heen onze gespekken raar vonden, hoor hahaha
    En vanaf eind januari kunnen we inderdaad een kraamvisitetour gaan doen: elke maand ergens anders in Nederland! ;)

@MoL: dank voor het compliment over mn buikje :) en ja hoor, was een uurtje later thuis. Moest om 6 uur een (online) tantrixwedstrijd spelen... helaas verloren :( Hebben jullie nog lang gezeten?

ow en @dd: ja, halloweenfeestje was supercool... jij bent ook van de spelletjes, toch? Heb je ooit weerwolven van wakkerdam gespeeld? Ik zal wel een nerd zijn, maar ik vind dat echt geweldig om te spelen :)

16. fafa

fafa Niet meer actief

nog even reageren op wat berichtjes:

@DD: voortand kwijt?!? dat is goed kl*te, ziet er ongetwijfeld niet echt charmant uit nee :s En rot dat je daar nu nog zo lang mee moet lopen :(
    en hoe was de herdenkingsdienst?

@AnnekeLoes: hmmm... dus je weet nog steeds niks zeker? Ik zou inderdaad over een paar dagen nog een echte zwangerschapstest doen. En als ie niet lichter wordt dan die ene donkere, naar de HA!

@Pluis: oebie is ook ontstaan uit een potje seks 2 dagen voor ei, dus als je vrijdag nog geknikkerd hebt kan het nog best voor deze ronde! ;)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Jaa, ik ben ook wel voor een kraamvisite-tour, hoe gaaf! Gezellig met z'n allen op kraamvisite :)
    Jammer dat je die tantrix-wedstrijd hebt verloren! :( Wij hebben trouwens nog tot een uurtje of 6 gezeten volgens mij, toch MoL?

@ hier: Ik heb een Angels smoelenboek gemaakt van alle meiden waar ik een foto van heb (via Hyves of Facebook). Hij is echt superleuk geworden! :D Was weer even een leuke bezigheid!

18. fafa

fafa Niet meer actief

smoelenboek? wil ik zien!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie

Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    4 november: handbalster
    5 november: MamaCharlotte
    6 november: Corine26, xVlindertje
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: wjb

Hadden we het vanmiddag al over, de baby-bijnamen @ roze lijstje :) Leukleukleuk!

Is dit trouwens het meest recente lijstje verder? Volgens mij staan er een hoop meiden niet op nu!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik mail je! :D

Deel Deze Pagina