charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @MamaC: Goed dat je met je ma gepraat hebt, ook al is het nu nog niet echt opgelost. Wel fijn dat de spulletjes er nog zijn en een paar katten.

@Anneke, MoL & Pluis: Wanneer gaan we testen?

@Neel: Oeh lekker uit eten, goed dat jullie het even gevierd hebben. Nog 6 dagen en je hebt de sleutel. Zit je nu trouwens in de ziektewet?

@de rest: Ehm ik moet echt weer mn kladblokje erbij gaan pakken, dan kan ik echt op iedereen antwoorden.

@Hier: Jippie (not) dochterlief was weer belachelijk vroeg wakker en was weer lekker alleen maar aan t roepen. Ik hoop echt dat ze weer een beetje kan gaan uitslapen...pffff ben ik echt niet van dr gewend.
    Dus een vroeg ochtendje. Ga straks even naar de Helftheuvel (winkelcentrum in Den Bosch) en hopelijk kan ik dan slagen voor nieuwe laarzen. Ze hebben daar ook een Miss Etam met zwangerschapskleding, dus ga daar ook even neuzen. Kan lekker helemaal alleen dus alle tijd!

Liefs,
    DD

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goedemorgen meiden!! :):)

Duveldraakje ik kan voorlopig nog niet testen is dan te vroeg voor mijn nod..;) Balen dat dochter lief zo vroeg wakker was en dat op de zaterdag ochtend... Daar zou ik echt aan moeten wennen mocht het ooit zover zijn dat ik niet meer kan uitlsapen tot 11:00 ..:D

Veel plezier met winkelen hoop dat je slaagt voor je laarzen..niets leukers dan schoenen kopen!!

3. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Mamac je hebt pb terug

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi lieve meiden!

@ fioon: Fijn dat het gesprek bij de VK leuk was! En dinsdag dus al echo, leuk! :D

@ Neel: Ja, ben ook blij dat ze zich er zelf wel bewust van is. Behalve op het moment toen ze zo onwijs doordraaide, toen had iedereen het gedaan :p Maar goed, dat is ook wel 'normaal' voor iemand die zo overspannen is.. Wat leuk dat jullie uit eten zijn gegaan, wat hebben jullie gegeten?

@ Pluis: Ben je nog steeds boelkloedig? ;) Al een testje gewaagd? Succes met werken, hopelijk gaat de dag een beetje snel!

@ fafa: Fijn dat alles goed gaat met oebie (en met jou ook? ;)) En je voelt haar dus ook al lekker bewegen! Lijkt me zo geweldig :) Vind het trouwens wel grappig dat we het allemaal over 'haar' hebben (en niet over 'hem') :D Hoe raar zou het ineens zijn als het een jongetje blijkt straks!

@ DD: Balen dat je zo vroeg wakker was door Anoukje! Geniet lekker van je shopdagje, heerlijk!

@ Mol: Thanks meis, ik ga je ook weer ff terug PB'en :D

@ onthouden: Ben ik ook heeel slecht in, maar ik hou (sinds die goede tip van Isra) er steeds een kladblokje naast en dan typ ik ook alle antwoorden gelijk. Daarna kopiëren en plakken in een nieuwe reactie ;)

@ berichten: Ik ben echt bijna 1000 berichten omlaag gegaan.. *schaamt zich voor verslaving afgelopen maand* :D

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Nog steeds lichte vlagen van menstruatiekrampjes. Verder helemaal geen cycluspijn, ik wist serieus niet meer hoe dat voelde!! :$ Ik vind het toch wel weer spannend worden. Maar heb geen zin in een teleurstelling, dus 'probeer' een beetje nuchter te blijven..

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes....super lief!!

Nou ik weet het dus allemaal even niet meer. Donderdag had ik dus een licht streepje!! Stond helemaal te springen van blijdschap, me vriend ook.
    Maar toch had ik zo iets van ja "laat die test eerst maar eens wat duidelijker worden".
    Ik vanmorgen dus weer een test gedaan, maar hij word helemaal niet duidelijker......wat nu??
    Ik ben zo bang dat het weer fout gaat of is gegaan!!
    Kan het ook zijn dat ik gewoon nog in een te vroeg stadium van testen zit, aangezien ik dus niet weet wanneer mijn NOD is?
    Ow ik voel me echt k*t.

Hoe was dat bij jou DD? Jij hebt toch ook heel lang moeten wachten voordat je echt een duidelijke positieve test in handen had?

Sorry meiden, maar voel me eigen ineens weer zo klein worden.

Liefs

7. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik altijd k2v5. Ik heb hier nooit problemen mee gehad en heb daar nooit valse uitslagen mee gehad.
    Dus ik vermoed dat er toch daadwerkelijk iets zit of heeft gezeten!!
    Mannetje heeft nog steeds fototoestel in zijn bus liggen....vergeten er uit te halen, dus kan helaas geen foto plaatsen.

8. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het word wel weer spannend zeg. Zijn weer een hoop meiden die mogen of bijna mogen testen!!
    MC, MoL, Pluis en Anneke.........ik wil jullie op roze zien. *duim duim*

9. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey Corine,

jeetje meis ik begrijp heel heel goed dat je, je super k*t voelt..
    Als ik jou was dan zou ik maandag gewoon de dokter bellen om bloed te prikken, dan leg je de situatie gewoon uit. Dan hoef je niet te zenuwen met die gekke testen die niet duidelijker worden, maar dan heb je meteen duidelijkheid. Wat de uitslag dan ook mag zijn al gun ik het je met alle alle liefde dat het raak is meis!! Doe rustig aan, *digi kunf* mol

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ik kwam net via een site iets tegen waarvan ik denk ; zou ik dat misschien ook niet hebben ? :)

Bij een te hoog prolactine zie je allelei cyclusstoornissen: onregelmatig, korte luteale fase, afwezig. De hoge prolactine stoort de rijping van je ei.

Toch misschien maar bezoekje aan de dokter brengen ? ;)

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

@fafa; wat fijn dat alles in orde is met Oebie!

@Corine; heh meid.. snap dat je je onzeker voelt!! Blijf positief he? Misschien idd een bloedtest vragen?

@MamaC; En ik weet zeker dat je toch stiekemt denkt... ;) En dat mag ook!

@DD; Weer een kort nachtje gehad dus? Jammer :( Hopelijk blijft ze morgen wat langer slapen! Nog geslaagd met winkelen?

@Pluis; fijn gewerkt meid?

@Ziektewet; ik zat al in de zieketewet ivm mijn bekken. Maar werkte wel 6 uur p.d. boventallig. Komende week eerst maar eens 4 uur p.d. proberen..

12. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hoi Meiden,

Heb jullie gevonden (via de handige link vanuit de mail:), ToP!)
    Ik ga is even bijlezen......

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeeej, het forum is weer online! Waar we tegenwoordig wel allemaal niet op moeten wachten he, meiden ;) Maar ik heb braaf huiswerk zitten maken hoor, de hele dag :p

@ Corine: Wat balen dat ie nog niet echt duidelijker is geworden meis! Maar ik lees altijd dat het in het begin nog erg kan schommelen, misschien dat dat bij jou het geval is? Misschien morgen of overmorgen een CB proberen? Die geeft wel gelijk duidelijk aan of je zwanger bent iig.. Ik hoop het heel erg voor je! Thanks voor het duimen trouwens meis :)

@ xVlindertje: Oohh meis, laat je niet al te gek maken door internet hoor!! Als je internet afgaat heb je er zo 500 ziektes bij.. Maar begrijp dat je er misschien een beetje angstig van wordt. Je kan het uiteraard even voorleggen aan de dokter. Je twijfelde laatst ook al om daar even naartoe te gaan met die vage cyclus, wel/geen eisprong enzo. Misschien is dit dan iets om het echt door te zetten?

@ Neel: Tuurlijk denk ik.. :) Maar ik vrees ook.. Het is zo dubbel en gekmakend! Hoe is het verder met jou vandaag?

@ Uk: Hoest met jou meis??

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    pluis, misschien ken je het beter onder herpes circine

zie foto

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Iehh, naar plaatje hoor!

Meiden, hoe is het trouwens met Isra?? Die heeft ons hier nog niet gevonden volgens mij... Hopelijk gaat alles goed!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh.. *dingdong* Slaat zichzelf even wakker..

Isra was natuurlijk even op vakantie!!! :)

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Effe snel want ik heb bezoek. Ben geslaagd voor laarzen en heb aardig wat geld uitgegeven!

Morgen reageer ik weer op iedereen!

Liefs,
    DD

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fijn DD! Lekker shopdaggie gehad dus! Veel plezier met je bezoek!

19. Ukkepukkie

Lekker bezig!!!:D Heerlijk he?!!

20. Ukkepukkie

MC: Hier gaat alles goed, veel leuke dingen aant doen.. Gaat de tijd sneller :)

Hoe is het met jou?? Pffff huiswerk maken, dat je dat kunt! Ik kon dat echt nooit! Dat is denk ook de reden dat ik maar snel ben gaan werken;)

Deel Deze Pagina