charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Ik vind dat ook een leuke foto van jou! Maar nooit meer je haar zo kort laten knippen als je laatst hebt gedaan he! ;)

@ Neel: Moet zeggen dat de tijd voor mij soms heel langzaam lijkt te gaan.. ;) Ik ga jou ook het smoelenboek sturen! Wat onwijs balen dat de nieuwe huurders zeuren over de vloer.. Moeten ze het dan niet gewoon zelf oplossen? Of de huurbaas oid? Raar dat jullie dat moeten doen! :(

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Neel: He wat vervelend. Dus donderdag de vloer eruit slopen en wanneer kan manlief dan geopereerd worden?
    Btw wel fijn dat je zo goed hebt geslapen!

Liefs,
    DD

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Waar moest jouw ventje ook alweer aan geopereerd worden..? Ik ben het even kwijt, we hebben hier zoveel mannen gehad die operaties moesten of nog moeten.. :)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier opeens ongi geworden :) waar moet ik nou vanuit gaan?? gewoon van de 27 dgn? of toch 59 dgn?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Huuuh sasje, echt? Nu wel echt overtuigd? Mjah, ik weet het niet.. Het lijkt inderdaad wel een beetje alsof je een cyclus over hebt geslagen.. :( Vreemd hoor!

Ach, nu kan je iig weer vanaf dag 1 gaan tellen! Dat is misschien een troost.. ;)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik weet het niet hoor..gisteren had ik wel echt buikpijn..maaar zulke buikpijn had ik nog nooit gehad...dus ergens had ik toch nog beetje hoop!!!! ook vanmorgen al 2 keer naar wc geweest en niks te zien dus dacht weet je wat ik ga nog maar ff testjes halen dan test ik morgen vroeg nog maar keertje..en ik ga net naar wc hier en opeens bloed :( nou ik denk dat die 3 dgn bruinverlies met 21 dgn mijn ''ongi'' is geweest..en nu dus weer 27 dgn..... dus tel nu maar over nieuw! en ga maar temp. en ovu testen gebruiken misschien dt ik vandaaruit mijn ei kan vaststellen! en ik heb nu maar gewoon aantal dgn van 34 genomen..beetje gemiddelde! of mijn cyclus wordt wat korter??? maar dat zou eigenlijk niet kunnen toch?

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou nu gewoon 28 dagen aanhouden. Misschien een idee om ovu-testjes te gaan gebruiken zodat je precies weet wanneer je ei is?

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ik denk idd dat je het beste je normale cyclus aan kan houden nu. En slim als je ovutestjes gaat gebruiken. Misschien dat jij zelfs beter kan temperaturen dan ovutestjes? Wel balen hoor, dat je nu weer ongi bent!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Gaat het weer een beetje..?

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha dd tegelijk gepost dus zie mijn antwoord!!

@corine leuk dat je me toevoegd meid......wel aub niet over zp praten via hyves :) neem aan dat dat voor jou ook zo geldt!
    en wat leuk om de gezichten van iedereen te zien whahaha je hebt dan toch een heel anders beeld haha
    tenminste had niet echt van iemand een beeld..dacht alleen dat fafa een buitenlandsmeisje zou zijn...en dan zie je heel iemand anders :)

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @dd, maak je geen zorgen meis, mijn man vroeg aan vk waarom we nu pas over 4 weken weer hoeven te komen en zij zei dat we nu de meest kritieke periode gehad hebben, als er nu iets mis gaat ga je vloeien, dus dan trek je zelf wel aan de bel was haar antwoord. dus daar hou ik me maar aan vast.
    ik voel nu allemaal dingen die ik bij lars nooit gevoeld heb, en toen had ik nooit hoofdpijn en nu regelmatig. iedere zwangerschap is anders. en ik zat ook in de wachtkamer van de vk te stressen van als alles maar goed is ! is heeeeel normaal, en t komt allemaal goed !

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden ik ben weer terug van het weekendje weg ! :D
    Echt heerlijk gehad ; met sauna, whirlpool en sunshower in ons eigen huisje :p
    Ik heb het een en ander al terug gelezen, ga zo even reageren.

MamaC : Wil je mij het smoelenboek ook mailen ;)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Ooww, wat heerlijk :D Lekker genoten dus!
    Ik ga je mailen!

14. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goedemiddag allemaal!!

@fafa: Heej meis was leuk gisteren!! Wij waren tot een uurtje of 18:00 gebleven. Jammer dat je hebt verloren met de online tantrixwedstrijd, gewoon next time winnen!!! ;)

@mamac: Bedankt voor het smoelenboek echt super leuk om de gezichten achter de forumnamen te zien :D:D Had me sommigen echt heel anders voorgesteld hihi!! Ohw en wil jij mijn nod dag op 8 november zetten op de lijst?? Kan eerder of later komen (hoop later lig ik tenminste niet ongi met mijn benen in de beugel bij de gyn hihihihi)

@fioon: Gefeliciteerd met jullie oorkonde bij het bockbierfestival!! Kan me voorstellen dat het super leuk is om te winnen!!

@Isra: Leuk om de bijnaam voor jullie baby'tje te weten!! En ook super leuk dat we straks bij jou de kleine mogen bewonderen!! Vind het echt super om bij de meiden hier op kraamvisite te komen die dat leuk vinden!! :)

@DD: Heej meis wat rot dat je, je zo druk maakt om morgen..Zou de angste graag voor je willen wegnemen, maar zoals fioon en mamac al zeggen niet 1 zwangerschap is hetzelfde..Komt morgen echt wel goed meissie!! Vanaf morgen kun je lekker genieten!! Fijn trouwens voor je dat er een vriendin meegaat met je, kan die je tenminste steunen!! *knuf*

@Neeltje: Meis wat balen dat je vriend nu morgen niet geopereerd kan worden doordat die vloer er nu uit moet..!! Hoe lang gaat het dan duren voor hij weer onder het mes kan?

@Sasje: Balen meid van je ongi..Ik zou als ik jou was idd ook je normale cyclus aanhouden. Dat is trouwens altijd zoiets stoms heb ik nou ook altijd dan koop ik een test of ben van plan om er 1 te kopen en prompt wordt ik ongi..

@xvlinder: Ik ben zooooo jaloers op jou!! Klinkt als een lekker weekendje weg!! Heerlijk eigen sauna en wihrlpool dat wil ik OOK!! hihi Was het leuk??

@Hier: Vannochtend naar zk geweest om vriend zijn kwakkie in te leveren..Maandag de uitslag!!

15. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag mc wat leuk een boek als je nou
    je email even pb zal ik vanaaf even
    een foto naar je toe sturen en mag ik
    hem ook zien ??

Dag meiden wat leuk dat het leuk was
    en fafa jammer van de tantrix wedstrijd

Dag andere meiden !!! Hoe is het nu??

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Leuk dat smoelenboek :D Nu heb ik bij sommige meiden inderdaad een gezicht erbij die ik nog niet had gezien !

MoL : Jaa was een geweldig weekendje ! Hoe is het met jou meis ?
    Spannend maandag uitslag van het 'kwakkie' van je vriend..

fafa : Al gebeld meis over die rekening van 1500 euro ? :$ Wat een gek gedoe zeg !

DD : Iedere zwangerschap is anders zeggen ze, ik zou me niet zoveel zorgen maken meid ! * Al is dat natuurlijk altijd makkelijker gezegt dan gedaan * :)

Pluis : Wat fijn om in iedergeval even wat van je te horen :)

Neeltje : Pfff dat is even flink balen ! Nu kan je vriend niet geopereerd worden omdat vloer er uit moet :( Kan die wel snel terecht voor een nieuwe operatie ?

Hier : Terug van een heerlijk weekendje weg ! Heerlijk ontspannen... en nog geen ongi. Inmiddels vandaag alweer op dag 54.. :x Nog geen testje gedaan, maar voel ook vrij weinig. Al heb ik vandaag wel wat last & een gek/raar gevoel in m'n buik. Ik weet dat hoeft niet altijd wat te betekenen, maargoed ik wacht nog eventjes af.. Misschien donderdag een testje wagen ; want dan ben ik jarig. Zou wel een superleuk verjaardagscadeautje zijn :p

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend x lindertje dat zou wel idd een mooi kado zijn!!

18. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim voor je xvlindertje!

@ dd hoop voor je dat het snel morgen is die onzekerheid is
    niks dikke knuff van mij en voel je niet bezwaard om te klagen
    nergens voor nodig mag hier! En is idd zo wat mc zegt volgens
    mij neemt je hcg af kijk maar naar moeders voor moeders
    kan je het ook alleen maar in het begin doen plus dat niet
    elke test hetzelfde felheid streepje geeft!

@ fafa ben ook wel erg benieuwd hoe het met de rekening
    afloopt ?

@ sasje misschien was je bm slijmvlies niet dik genoeg
    de vorige ronde dan wordt je ook niet echt erg ongi maar
    ja ben geen arts hoor?

19. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL