charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Geweldig dat smoeleboek!! Erg leuk om er nu een foto bij te hebben. Alleen die foto van mij hahaha......

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Is een leuke foto vind ik.... :)

Hoe is het met je meis ?

3. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @xvlinder: Wat fijn dat je weekend zo leuk was!! Wat hebben jullie zoal gedaan?? Spannend om donerdag te testen zou toch wel het leukste verjaardags cadeau ooit zijn!! Hier alles goed spannend idd de uitslag maandag ben benieuwd en dan woensdag naar de gyn!! Moet wel zeggen dat ik er stiekem wel naar uit kijk. Ik heb graag duidelijkheid e die gaan we vast binnenkort krijgen!! :)

@ukkepukkie: Ik vind je foto ook heel leuk hoor!! Mijn pic is ook van 3 jaar geleden heb nu lang blond haar hihi!! Hoe is het verder met jou??

@wjb: Leuk dat we nu ook jou foto te zien krijgen!! Hoe gaat het met het strijken?? Is altijd een heeeel vervelend klusje!!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik vind de fotos van iedereen erg leuk hoor!!! vindt het al erg lief van mama dat ik er ook stond zeg....;)

5. fafa

fafa Niet meer actief

ow, lieve DD: niet te veel stressen. Wat iedereen al roept: iedere zwangerschap is anders, dat hoor ik van zoveel mensen die zwanger zijn van de tweede. Dus daar moet je niet teveel aan ophangen. En als je geen buikpijn of bloedverlies hebt zal het echt gewoon wel goed zitten!

@xVlinder: klinkt als een heel relaxed weekend :) (moest wel even googelen wat een sunshower was ;))

@sasje: ja, ik zou ook 21 en 27 aanhouden. En met zo'n rare cycli inderdaad maar aan de testjes of aan de temp. (ennehhh... hoe kom je erbij dat ik een buitenlands meisje zou zijn? hahaha)

@Neel: balen van die vloer... en erg vervelende timing zo :/ wat voor vloer is het? Veel werk om eruit te halen?

@MoL: spannend, maandag uitslag test... hoop dat alles okee wordt bevonden.

@rekening: bedenk ik me vandaag naturlijk om 13.00: "sh*t! had vanochtend moeten bellen" nu zijn ze dus alweer dicht. Voor morgen even een alarmpje in mn telefoon zetten.

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @manlief; Hij moet zijn verstandskiezen laten verwijderen. Maar van een gewone verdoving wordt hij zo ziek, dat ze het nu onder narcose wilden gaan doen. Wordt ie ook ziek, maar hoeven ze niet te stoppen omdat hij steeds moet spugen..

@Sasje; Wat vreemd! Je zou idd haast denken dat je een cycles hebt overgeslagen.

@vlindertje; Fijn weekend gehad?? Zou super zijn als je donderdag een posi test hebt! :D

@MoL; Wat spannend, ik ga duimen maandag!

@Fafa; rekening? Huh.. Heb ik iets gemist? Verder alles ok?

@Kamertje; door het gedoe met de vloer e.d. zijn we nog niet aan het kamertje begonnen.. Hopelijk kan dat dit weekend gebeuren! Want ik wil nu onderhand wel gaan rommelen en inrichten!

@Vloer; Het is een laminaat vloer. Ben net even gaan kijken, en het is er al bijna uit. Morgen alles naar beneden en de opslag en dan nog wat kleine dingen uit de flat halen. (gordijnen etc..) Het schiet dus op!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fafa ik kwam erbij door je naam.....???? of waar heb je die vandaan geleid???

8. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @fafa: Ja morgen wel bellen hoor 1500 euro is echt belachelijk veel geld!! Gewoon niet normaal!! Gelijk je tel zetten voor morgen.

@Neeltje: Wat rot dat je vriend zo slecht tegen de verdoving kan zeg, super rot lijkt me dat!! Hoeveel verstandkiezen moeten er getrokken worden?? Fijn dat de vloer er iig bijna uit is!!

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag!

@fafa: Morgen echt bellen meid!

@Neel: Ah bah verstandskiezen en wat erg dat gewone verdoving niet werkt. Hopelijk kunnen ze snel een nieuwe planning maken.

@wjb: Oh herkenbaar nergens zin in hebben!

@hier: Meiden wat zijn jullie toch lief! Het gaat gelukkig alweer een stuk beter. Had vanochtend echt een heel moeilijk moment. Vanavond ga ik lekker relaxen en hopelijk kan ik er dan morgen met frisse moed tegenaan!

Liefs,
    DD

10. fafa

fafa Niet meer actief

@Neel: ik kreeg een rekening van 1500 euro van het Erasmus (waar ik navraag had gedaan of er prenatale testen bestaan voor die stofwisselingsziekte waar mn broertje aan is overleden, en waarvan ik 2/3 kans heb om drager te zijn). Voor een gesprekje van een half uur, wat opzoekwerk en het opvragen van een medisch dossier vind ik dat nogal prijzig. Dus ik ga even klagen daar.

En mooi dat de vloer al opschiet. Maar wat klote dat manlief zo slecht tegen verdoving kan. Ik dacht dat ze tegenwoordig verschillende mixjes hadden voor als je ziek werd van de staandaard meuk. Of heeft ie van andere ook last?

@sasje: fafa komt van "Eva"... zo noemde een van mn oppaskindjes me altijd. Waar die die eerste F vandaan haalde weet ik ook niet, maar ik vond het wel schattig klinken :) Maar ben dus gewoon een uit de klei (nou ja... brabantse zandgronden) getrokken kaaskop ;)

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught

Wahahahahahahahahahahaha, oh hier moet ik echt even hartelijk om lachen! Uit de klei getrokken...:D:D:D en da nog kaaskop erin verwerken....hihihihihihihihihihihhi GEWELDIG!

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Wezen bowlen, ritje met een treintje gemaakt, uiteten geweest, gezwommen.Vertoeven in onze prive sauna, whirlpool & sunshower. Heerlijk weekendje gehad dus ! ;)
    Dat lijkt me nou echt een geweldig verjaardagscadeau ! :p

Spannend meis ! Snap dat je er naar uit kijkt, hopelijk krijg je duidelijkheid.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi kletskousen,

Moest weer heel wat bijlezen zeg, maar reageren doe ik even uit mijn hoofd.

DD iedere zwangerschap is anders hoor. Ik snap je onzekerheid maar denk echt niet dat het nodig is. Deze zwangerschap is ook zoveel anders dan bij Ryan. Bij Ryan was ik heel moe, niet misselijk, geen hoofdpijn. Nu heel misselijk geweest tot spugen toe, niet moe en regelmatig hoofpijn. Morgen heb je een echo toch??

Fafa leuk hoe je aan je bijnaam komt. Die van mij komt van Isabelle en Ray, van mij de 1ste 2 en van Ray ook.

MamaC ik ben ook heel nieuwsgierig naar het smoelenboek, stuur je me ook een mailtje :D

Neeltje wat vervelend van die vloer, helemaal balen dat hierdoor de operatie moet worden afgezegd.

Ik reageer even uit mijn hoofd, dus als ik dingen door elkaar haal of verkeerde namen gebruik, sorry.

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    fafa : Maar ik kan je vertellen ; hij is heerlijk ! ;)

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Zo meiden,
    Charlotte's Angels zijn aardig actief!!!

@DD; veel plezier!! morgen bij de echo

@Vlindertje; balen dat je cyclus weer zo lang duurt zeg! En het klonk zeker als een lekker weekendje genieten. Hoe oud word je?

@ Sasje; rare cylussen hoor. ik hoop voor jou dat je vanaf nu gewoon wat kortere hebt! heb je sneller weer een nieuwe kans..

@MOL; MMM gaat dus nu bij jullie ook echt beginnen. Hoop voor je dat het snel tot een zwangerschap zal leiden!

@Isra; hey meis, 15 weken alweer! lekker van je zwangerschap aan 't genieten

@ smoelenboek; heb hem nog niet gezien, maar we zouden er een dikke buiken afdeling bij moeten maken voor onze zwangeren haha

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa flink balen hier ! :x
    Ik wordt alweer 26.. :$

@ smoelenboek : Ik vind het een geweldig idee van handbalster ! :D
    Ik stem voor.. :)

17. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Haha grappig,
    Lees ik de reactie van vlinder..... oh ff snel kijken welk gezicht erbij hoort!!
    Erg leuk

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: Ik heb je NOD in de lijst gezet, ik zal hem hierna even posten :) Ik hoop ook echt niet voor de dat je ongi bent bij de gyn, lijkt me niet heel prettig! Jaa, spannend nu he, voor je vriend! Hij zal van de week wel wat nerveuzer worden :p

@ wjb: Ik zal je even PB'en! Leuk dat je een foto wil sturen :)
    Hoe is het met jou?

@ xVlindertje: Had natuurlijk al even met je gemaild, maar ik duim voor je dat je donderdag een mooi verjaardagskado hebt met 2 streepjes ;)

@ Uk: Ik vind het ook een leuke foto van jou hoor!

@ fafa: Haha, vergeten te bellen :p Nou ja, morgen weer een kans!

@ Neel: Ooh, zn verstandskiezen.. Volgens mij had je dat nog niet verteld, dus ligt het niet aan mijn slechte geheugen :) Wat sneu dat ie daar zo ziek van wordt zeg, bah! Hopelijk kunnen jullie gauw aan het babykamertje beginnen!

@ DD: Gelukkig gaat het al wat beter met je meis! Komt morgen helemaal goed, laat je het ons gauw weten?

@ Isra: Je krijgt een mailtje van me!

@ handbalster: Wat een leuk idee, ook een buikfoto-smoelenboek :p Haha, kom maar op met die foto's, meiden!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even wat aanpassingen:
    - Isra's baby-bijnaam erbij
    - Corine verplaatst naar 4 november
    - MoL op het lijstje gezet op 8 november
    - michele uit het lijstje gehaald.. (sorry, maar die is er nooit meer)

Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie

Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    4 november: handbalster, Corine26
    5 november: MamaCharlotte
    6 november: xVlindertje
    8 november: miracle of love
    11 november: Ukkepukkie
    Datumloos: wjb

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Oke, ik zweer jullie toch echt dat ik wat leuks te vertellen had! Maar ik ben het even helemaal kwijt.. Nou ja, zal het ook niet zo boeiend geweest zijn ;)

Het zal volgende week ook wel lekker druk zijn hier, is echt een drukke NOD-week!

Deel Deze Pagina