charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou je maakt me wel nieuwsgierig mamaC.

Super leuk zeg dat smoelenboek, echt leuk gedaan. Wat ben jij toch heerlijk creatief.

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden ik ga de bank op met manlief..

GTST & Popstars kijken :D

Fijne avond Angels :)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Haha, ik weet het nog steeds niet.. Maar ik begin me zelfs af te vragen of het wel zo is, dat ik wat leuks te vertellen had.. :p Gaat goed met dat geheugen he!

@ xVlindertje: Fijne avond meis!

4. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Meiden,
    Lang lang geleden hebben we eens een tijdje vragenrondje gehad. Weten jullie nog?
    Nou ben ik komende woensdag alweer 9 jaar samen met mijn lief, dus mijn vraag aan jullie allemaal is:
    Hoe lang ga jij al met je vriend/ man?
    Kussies

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Wauw, mooie tijd al hoor, 9 jaar! Wat leuk! Gaan jullie nog wat leuks doen woensdag?

Antwoord op de vraag @ vragenrondje: Hier 4 jaar en uhm.. bijna 2 maanden :)

6. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ja de vriend van mijn zusje is jarig, dus we gaan op verjaardagsvisite haha. Komend weekend willen we nog wel wat leuks gaan doen...

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; :$:$ Dat is wel erg veel geld! Ik zou ook klagen!

@DD; lekker relaxen vanavond en morgen genieten van Minimuts 2!!

@MamaC; ik wilde dat ik een kwart zo creatief was als jij.. Nu ben ik ook wel creatief, op z'n tijd.. ;)

@Hier; Verf voor Driekes is binnen! Woehoee! Kan manlief mooi verven :D

@vragen rondje; 4 maart 2005 kregen we 'officieel verkering'.. 4 maart 2010 zijn we getrouwd.. :)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ach, verjaardagsvisite kan ook leuk zijn, maar is natuurlijk niet helemaal om jullie jubileum te vieren ;) Ben benieuwd wat jullie gaan doen!

9. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Heb je nog leuke suggesties? 8)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    *stuurt Neel een stukje creativiteit* ;)

Wat leuk! Is het de babyverfkleur (wat een woord..) van het geslacht van Driekes, of is het iets neutraals? Ben wel benieuwd welke kleur het is! :D

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @vragen rondje: Op 16 juni 2004 kregen we verkering en op 9 januari 2009 zijn we getrouwd. Dus nu bijna 6,5 jaar samen!

@Neel: Jeeeeeeeeeej lekker mannetje laten verven! Kan jij als de meubels staan lekker gaan fröbelen!

@handbalster: Ah tijd voor een feestje woensdag! En in het weekend lekker genieten met zn 2-en!

@all: Ik ga lekker bankhangen nu. Kom me straks nog wel ff melden!

Kus,
    DD

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ik ga Grey's Anatomy kijken!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik hoopte stiekem dat jullie al een leuk idee hadden, dat wij de volgende keer wat inspiratie hebben, hahaha! ;)

Even denken.. mja, meeste dingen zijn gauw standaard. Geen idee waar jullie van houden verder ;)
    - Strandwandeling (oke, niet in Zwolle dan natuurlijk :p)
    - Boswandeling
    - Uit eten
    - Bioscoop
    - Dierentuin
    - Dagje naar een leuke stad
    - Sauna
    - Abseilen vanaf de Euromast
    - Paintballen / lasergamen / karten
    - Wijnproeverij
    - Leuk museum bezoeken
    - Weekendje weg
    - Enz..

Nah ja, er zit vast wel wat tussen toch?

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ meiden die gaan bankhangen: Veel plezier :p

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    20 december zijn we 8 jaar samen, 22 december wonen we 8 jaar samen HIHI. Hij vroeg of ik wilde blijven slapen en ben nooit meer weggegaan. Af en toe zegt hij nu wel is met een gekke bek "ik vraag of je 1 nachtje blijft slapen en bent niet meer weg te krijgen" iets hardnekkige logee :D

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Serieus? Wat een grappig verhaal joh, zo snel al gaan samenwonen!! :D

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha leuk dit, wij zijn 17 jaar samen waarvan 11 getrouwd.

zou vanalles reageren, maar moet eerst kladblok erbij. dus eerst maar grey's kijken en dan kom ik misschien nog even spieken

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja grappig he. Hij had al een eigen huis, dus t'ja dan kan het snel gaan HIHI. Op een gegeven moment vroeg mijn moeder ook ergens in januari, kom je nog een keertje thuis slapen. Toen antwoorde ik nou ik denk het eigenlijk niet. Dus toen vond me moeder het wel tijd worden om hem een keer te ontmoeten. Ze zei ook echt. Leuk dat je al samenwoont met die jongen, maar wil nu eigenlijk wel is weten wie het is. Dus toen ook maar voorgesteld aan paps en mams.

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Wel logisch hoor, dat ze daar naar vroeg ;) Nou ja, leuke manier om het huis uit te gaan toch! Gelijk lekker samen, geen spanningen gehad van tevoren, of twijfels. Gewoon meteen gedaan, haha! Leuk hoor!

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou idd en we hadden beide zoiets als het toch niet blijkt te klikken dan ga ik gewoon weer. Maar hij had ook al een keer eerder samen gewoond en ik ook een langere relatie achter de rug. Dus we hadden ook zoiets we kunnen wel eerst een jaar een lat relatie aangaan en dan gaan samenwonen, maar je leert elkaar uiteindelijk pas echt goed kennen als je samenwoont, dus waarom maar niet gelijk dan, dan weet je ook maar gelijk of het klikt ja of te nee. HAHA beetje omgekeerde wereld bij ons.

En idd logisch dat mijn mams wel wilde weten waar ik huisde, dat zal ik ook wel bij mijn kinderen hebben tegen die tijd.

Deel Deze Pagina