charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: En ik vond al dat ik snel ging samenwonen.. Hihi! Wij hadden het er na een jaar over, en binnen een paar maandjes hadden we een huisje! Maar bij ons was het ook makkelijker, hij woonde ontzettend ver weg en was eigenlijk alleen maar bij ons thuis. We wilden gewoon dolgraag een plekje voor ons samen, zonder rondlopende zusjes en ouders ;) En dat bevalt nog steeds (na bijna 3 jaar) helemaal prima! We gaan natuurlijk niet voor niks trouwen, hihi!

2. fafa

fafa Niet meer actief

lol@MC's vergeten verhaal... hoop dat het de eerste tekenen van zwangerschapsdementie zijn! :p

@vraag: wij hebben elkaar 19 juli 2001 ontmoet, dus nu alweer ruim 9 jaar.

@Isra: wow, jullie hebben er geen gras over laten groeien, hahaha. Cool. Ik "mocht" pas na 7 jaar bij vriendlief intrekken (bang voor veranderingen... goh, waar heb ik dat eerder gehoord? ;))

3. fafa

fafa Niet meer actief

ow en eventjes klaagmodus aan: ik kom net voor de vierde keer vandaag van de wc. Ik was geen gram aangekomen tussen de derde en vijfde maand... ik snap waarom, als alles meteen "doorflusht" :/

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Jullie zijn ook alweer lang samen zeg, pfoeh! :)

Balen dat je vandaag even 'vriendjes' bent met de wc.. Heb je hier meer last van gehad afgelopen maandjes? Wel wat overhouden voor oebie hoor!

Misschien een stomme vraag hoor, maar in je banner staat: 'AT verschoven', wat betekent dat?

Oh, over wc'tjes gesproken.. Gênant verhaal hoor! Gisteravond in de trein terug toch zo misselijk geweest.. Begon al een beetje aan het eind van de date. Maar het was zo erg dat ik tussen Hillegom en Haarlem in het trein-wc'tje heb doorgebracht.. :( Volgens mij bestaat er bijna geen ergere plek om misselijk te zijn dan een trein-wc'tje.. Zooo vies!

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    even vraagje, heeft een van jullie mij uitgenodigd op hyves ? heb een uitnodiging die ik niet thuis kan brengen :D

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahah! Smoelenboek erbij!!! ;)

Misschien Corine? Die was vanmorgen volgens mij druk om anderen uit te nodigen :p

7. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: ja, mijn darmen slaan altijd op hol van hormonale veranderingen. Was ook per definitie 'vriendjes met de wc' (ik jat even je prachtige eufemisme ;)) als ik ongi was. Dus nu ook alweer sinds het begin... soms wat erger en soms wat minder.

Maarehhh... als jij ook last had was de keuken bij toff misschien niet zo ehhhh hygiënisch?

En inderdaad, wat een drama om ziek te worden in de trein. Dan zou ik me echt driedubbel zielig voelen :( Nu wel alweer helemaal beter?

ow en AT betekent "a terme" oftewel "uitgerekende datum" :)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Dat klinkt wel bekend. Ik ben ook wel eens aan de 'race' als ik ongesteld ben geworden.. Ach, het zal er idd wel bijhoren, zolang het maar niet te heftig wordt! Lijkt me niet goed..

Ik zat gister ook al te denken aan de keuken van Toff.. Maar gisterochtend was ik ook al erg misselijk. Alleen had ik dat in 1e instantie geschoven op mogelijke meeting-zenuwen ;) Ach, vandaag was het over gelukkig!

Ah, thanks. Weer een nieuwe afkorting geleerd ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    so wat een geklets hier ;)

@ corine heeft mij idd ook uitgenodigt voor hyves..

@isra wat een grappig verhaal zeg!!

@mama wanneer gaan jullie trouwen? :)

@hier al 7.5 jaar samen

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    We zijn pas sinds augustus verloofd, dus de trouwdatum houden we nog even spannend! Maar zouden het leuk vinden als het in augustus 2011 zou lukken, dan kennen we elkaar 5 jaar :)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei.....dat gaat toch moeilijk worden lijkt me ;) als je nu zwanger zou zijn ben je dan uitgeteld :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Haha, ja, ongeveer wel he! Maar goed, dat trouwen kunnen we plannen, zwanger worden niet. Dus die bruiloft kan zo uitgesteld worden hoor. Ik zal er niet van wakker liggen als we pas het jaar daarna zouden trouwen ergens. Ik denk niet dat hij voor die tijd wegloopt ofzo ;)

13. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Wat leuk een vragenrondje.. Ik kende mn mannetje al een tijd.. Maar op 1 april 2002 kregen we wat. Dus zijn nu 8,5jaar samen.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whahaha mama dat zou wat zijn!!!!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, nou he! :p

Meiden, ik ga lekker onder de dekens kruipen met een filmpje! Morgen spannende dag: 3 gesprekken waarin ik even ga vertellen dat ik niet doorga met deze stage.. Wat een feest! Zie er best tegenop. Maar het is voor m'n eigen rust.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga ook zo slapen morgen weer slaapdienst, dus kan wel uitslapen morgen!

@dd veel succes morgen meid en hopelijk kun je goed slapen vannacht!

@mama ook jij veel succes!!!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    I'm baaaaaaack!:D

Zo ladies,ik heb zojuist de laptop van m'n moeder meegenomen (mijn ouders vinden altijd alles best) dus ik kan weer lekker internetten!
    Ik ben zo blij.. Internetten is echt mijn manier om te ontspannen en dat heb ik ontzettend gemist!

@MamaC: Wat vervelend dat je zo misselijk was in de trein:( Is het misschien een zwangerschapskwaaltje? Je weet maar nooit:)
    Mag ik ook een mailtje met het smoelenboek?? Leuk leuk! Ik ben wel erg benieuwd welke foto je van mij gepakt hebt..hihi!

@Duveldraakje: Aaah meissie toch..wat balen dat je momenteel zo onzeker bent. Je zou de haren uit je hoofd trekken van de spanning.
    Lieverd,morgen heb jij weer een date met Minimuts2 en die wordt hartstikke leuk! Succes alvast!

@XVlindertje: Dat klinkt idd als een heerlijk weekendje weg! Lekker bijgekomen?

@Sasje: Zoiets heb ik ook een keer gehad meid,zo'n rare ongesteldheid tussendoor. Ik heb het als twee rondes geteld toen.

@Neeltje: Balen van die vloer zeg..pfff! Zo blijf je aan het werk. Heeft je man al een nieuwe datum gekregen voor de ingreep? Mijn vriend moet ook al jaaaren z'n verstandskies eruit laten halen maar hij is na de eerste keer zo ziek geweest dat hij nu niet meer durft. Hij is een paar jaar geleden zelfs een keer weggerend uit de stoel bij de kaakchirurg;)

@Isra: Zozo,dat is idd snel..na 2 dagen al samenwonen.:D Ach,het heeft goed uitgepakt en dat is het allerbelangrijkst!

@fafa: Jammer dat je de online tantrix wedstrijd verloren hebt. Binnenkort weer? Wanneer ging je ook alweer naar het tantrix-weekend? Over 2 weken toch?

@AnnekeLoes: Hoe is het met je meid? Trek je het nog een beetje met al die onzekerheden?

@Miracle: Spannend hoor,voor donderdag! Succes alvast. Idd fijn dat je weet dat je,zonodig,hulp krijgt bij het zwanger worden.. Blijven aanmodderen is tijdverspilling en ook nog eens enorm frustrerend. Ik vind het sowieso maar raar dat je een jaar moet wachten eer ze je doorsturen. Dat is voor mensen die echt niet zonder hulp zwanger worden toch een weggegooid jaar?;)

@wjb: Met de kittens gaat het goed,ze zijn lekker ondeugend maar ook heel erg lief en grappig. Hoe gaat het met die van jou?

@Vragenrondje: Wij zijn nu ruim 6 jaar samen,het is tussendoor wel ff uitgeweest helaas maar dat tellen we maar niet mee. Kleinigheidje blijf je houden,toch?:D

@De rest: Ben ik iemand vergeten? Ik weet het niet meer..

@Hier: Vandaag een dagje vrij geweest. Ik moest kleding gaan kopen voor een client (bewoner van m'n werk) en heb echt heel veel geld uitgegeven. Iets meer als 900 euro! Ach ja,hij bulkt van het geld en we vinden het belangrijk dat hij er altijd hip bij loopt.
    Morgen weer een vroege dienst..jakkes!!

18. fafa

fafa Niet meer actief

jaaaaaaaa pluis is terug, gezellig :)

dus jij kan straks nog eens een careermove gaan maken als personal shopper? :D

ow en binnenkort geen wedstrijd meer... was knock-out systeem, dus ik lig er alweer uit :/

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hmmm...klinkt goed:D
    Dat zal in ieder geval beter betalen! De salarissen in de gehandicaptenzorg zijn echt belachelijk laag.

Ow..een knock-out systeem. Jammer:(

20. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

EVen snel hoor man lief zit me weer op te jagen dat ik naar bed moet(.hihi letterlijk en figuurlijk jagen).

Zo pluis ik wou dat ik dat is in een keer voor me zelf kan uitgeven in een keer maar zoals mijn vriend zegt ik heb geen gat in mijn hand maar ik heb geen eens handen!
    De katjes maken het bij mij ook goed zijn niet bij me weg te slaan! en kunnen ook leuk spelen!

Mc you´ve got mail!
    en gelukkig voel je je beter!

vragen rondje ik ga 9/9/2010 2 jaar met mijn vriend nu!

er wordt iemand echt ongeduldig nu dus ga nu echt weltrusten lieve meiden !

oh ja kan iemand mijn nod op 11 november zetten maar is wel met provera! en op jen haar verjaardag!

Deel Deze Pagina