charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo dat is ook al een tijd zeg. Mag ik vragen hoe oud je bent?? Want op het smoelenboek zie je er echt jong uit.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie

Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011)
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    4 november: handbalster, Corine26
    5 november: MamaCharlotte
    6 november: xVlindertje
    8 november: miracle of love
    11 november: Ukkepukkie, wjb
    Datumloos: pluis81

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zo,wjb op 11 november gezet en mezelf nog even op datumloos.. Het is iedere ronde weer een gok:D

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    MamaC logisch dat jullie graag een plekje voor jullie samen wilde. En super dat het naar 3 jaar nog steeds zo goed bevalt.
    Ieuw een treinwc is echt vies ja. Al ben je niet misselijk wordt je het daar wel.
    Goed dat je voor jezelf hebt besloten om te stoppen met deze stage. Hopelijk ga je je eigen hierdoor beter voelen.

Pluis dat is ook is leuk zeg shoppen voor een ander en niet op geld hoeven te kijken.

5. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo nog even snel vanaf tel!

Thanks pluis!

En voor het geval ik jullie morgenochtend niet typ !
    Succes MC met je gesprekken!
    En jij bij je echo Dd!
    En fafa natuurlijk met het bellen !

Weltrusten nu echt

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Isra: Ja,echt heerlijk is dat! Ik heb in 1 winkel ruim 700 euro uitgegeven en die mensen kregen gewoon dollartekens in hun ogen (eigen winkel)..haha!

@MamaC: Heel veel succes voor morgen lieverd! Zeg alles wat er op je hart ligt en laat je niet onder tafel l*llen! We horen het wel.

@Hier: Bedtijd voor mij. Morgen gaat om 05.45 uur de wekker weer;)

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen meiden!

@Isra: Ik heb een soortgelijk verhaal! Alleen een tikkie erger...:)

Mijn toenmalige vriend is op 9 juni 2004 vertrokken (we woonde samen in mijn huis) en mijn man woonde destijds schuin boven mij. Hij was mijn steun en toeverlaat, hij had alles geprobeerd om mijn ex en mij bij elkaar te houden. Maar toen mijn ex weg was zaten we bijna dagelijks bij elkaar en een week naderhand leidde dat samenzijn tot een hele innige zoen, was compleet niet de bedoeling, maar het overkwam ons. Een paar dagen later zat ik al meer in zijn huis dan thuis en op een gegeven moment hadden mijn katten besloten om ook maar mee te gaan. Dus dankzij mijn katten woonden we ook best wel snel samen, volgens mij binnen 2 weken. Maar ik wil wel heel duidelijk vermelden dat ik NIET ben vreemdgegaan.

@MamaC: Ah balen dat je zondag zo misselijk was op zo'n vieze trein-wc, blegh!

@Pluis: Jeeeeeeej Pluis is Back!

@de rest: Geheugen is ff niet meer aanwezig!

@hier: Zenuwen zijn hier in volle gang. Ben vannacht wel 30 keer wakker geworden en had er vanmorgen dus best veel moeite mee.
    Om 10:00 ga ik naar een vriendin en daarna naar Eindhoven. Om 13:15 moet ik er zijn...Dus ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Thanks!!

@ Pluis: Heee, daar is ze weer! :D Lekker dat je weer kan internetten! Wat leuk, zo'n personal-shopper-dagje! Ik geloof ook wel dat jij dat wel kan :) Werkze vandaag! En ik ga je het smoelenboek mailen :) Dank je wel ook voor de succeswens voor vandaag!

@ wjb: Jij ook dank je wel voor de succeswens! Jij hebt ook weer mail ;)

@ Isra: Jaa, samenwonen is echt geweldig :D Lekker je ding doen en lekker samen zijn!

@ DD: Haha, jij hebt ook wel een heel mooi verhaal hoor, over het samenwonen! Geweldig! Zo leren we toch weer iets van elkaar he! ;) Ennuh, ik geloof het meteen, dat je niet bent vreemdgegaan. Dat dacht ik ook niet hoor, toen ik je verhaal las :p Heel veel succes vandaag lieverd! Het komt vast goed!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Slecht geslapen, toch wel veel spanning voor vandaag! Ik moet er ongeveer 12 uur zijn, en dan ben ik nog wel bij de lessen van 's middags. Dan heb ik na schooltijd de gesprekken. Dan moet ik om 18:00 in Leiden zijn voor gesprek daar. En dan heb ik om 19:00 ook weer een gesprek over een enorm grote opdracht waar ik een akte voor moet halen (krijgen te horen of we door mogen gaan met deze opzet). SUPERspannend allemaal!

Maareh, dan weten jullie dat ik vanavond pas weer online ben.. Jullie horen het allemaal wel! Dan heb ik hopelijk wat meer rust in m'n kont.. :p

Fijne dag allemaal!

10. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Spannend!!! Ik lees vanmiddag weer bij, maar het zit vast goed meid!!

11. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    3e keer tijpen. Fijn laptop in de maak! Moet nu via tel en die is traag klein en gooit me er elke keer af. Kan dus bijna niks lezen van jullie. Hopelijk gaat alles oké met jullie? Hier minder. Het oude bloed komt weer sinds 4 dagen beetjes niet veel. Rare buikgevoel ook sinds gister. En vanmorgen weer knal test zwangerschaps kan pas volgende week bij huisarts terecht. Nu gaat ze me terug bellen vandaag wil verwijzing gyn. Wil nu weten waar pijn en bloed vandaan komt en hoe kan die knal test die moet toch verminderen? Vaag. Tot snel hopelijk dames. X

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Jeetje, je zou toch echt zeggen dat je nog hartstikke zwanger bent! Ik duim voor je! Hopelijk kan je gauw terecht en kunnen ze je wijzer maken!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @DD veel succes vandaag

@mama ook voor jou veel succes vandaag kom op he meid!!

@annekeloes hmm blijft vaag je zou idd denk ik onderhand nog wel gewoon zwanger zijn hoor!!spannend!!! wordt je niet gek van die onzekerheid?

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ik word er inderdaad knetter van!! Wil nu wel duidelijkheid. Waars zit helemaal niet goed, laat dan ook maar weghalen kunnen zè verder

15. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik meld me ook weer eens een keer *schaam*
    Sorry hiervoor. Ik wil iedere keer wel reageren, maar me hoofd wil niet. Ben zo onzeker geworden over alles, af en toe weet ik het gewoon even niet meer!!

@DD: Heel veel succes vandaag bij de echo. Hopelijk kunnen ze jou op je gemak stellen en kun je straks lekker genieten!! Laat je even een foto van de echo achter hier...kan ik even lekker mee zwijmelen;)

@MC: Jij ook heel veel succes vandaag. Drukke dag zo voor je zeg!! Snap best dat je zenuwachtig ben, maar straks kan je dit lekker achter je laten en hopelijk krijg je dan snel voor jezelf wat rust.

@Pluis: Jeeeeehhh welkom back;). Wat fijn dat je de laptop van je moeder mag hebben. Ik zou me ook echt geen raad weten zonder internet. Is voor mij ook vaak even een ontspanning!!
    Zozo lekker geshopt...hihi, heerlijk hor. Zeker als je niet naar het geld hoeft om te kijken.

@Annekeloes: Wat raar meis. En snap je onzekerheid!! Vervelend dat je pas volgende week bij de huisarts terecht kan, zeker na zo'n knaltest als vanmorgen. Hopelijk weet je gauw meer. *knuf*

@Isra: Moest wel lachen om jou verhaal van samenwonen. Echt super leuk!!

@Fioon: Wij hadden elkaar al op hyves:D...dus ik ben het niet!!

@Fafa: Vriendjes met de wc...he wat vervelend!! Hopelijk is het snel over.

@Xvlindertje: Fijn dat je zo genoten heb van het weekendje weg!! Daar knapt een mens echt van op.

@vraag: Wij hebben op 16-11 wat gekregen. Bijna 8 jaar dus. En wonen nu 6,5jaar samen!!! Tijd vliegt voorbij.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @annekeloes..dat hoeft toch niet...het is wel vaker dat vrouwen de hele zwangerschap door bloedden hoor!! tenminste ik heb dat wel eens gehoord van een meid wat ik via via ken...en ze heeft een gezond dochtertje gekregen hoor!

17. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier:
    Ik weet niet wat ik moet denken!! Nog 3 dagen en dan kan ik testen. Had vanmorgen al een test gedaan van kruidvat (niet 2v5) met een + en er kwam een hele dunne pennenstreep te staan. Ben helemaal niet bekend met deze testen, dus word er weer helemaal onzeker van. Ik had deze nog liggen! Maar ik koop van de week gewoon weer de 2v5. Vind ik fijner testen.

Gister ziek naar huis gegaan van me werk. Kreeg ineens heel erg last van darmen! Dus flink aan de diarree (op me werk) en bijna flauwgevallen en flinke hoofdpijn. Ow wat voelde ik me beroerd zeg. Ben lekker naar huis gegaan en lekker warm in me bedje gaan liggen! Vannacht nog een paar keer er uit geweest en vandaag blijf ik lekker een dagje thuis.
    Het vervelende is dat ik me dan ook weer schuldig ga voelen tengenover me collega's. Maar ja hun hebben ook al gezegd, ziek is ziek....is natuurlijk ook zo, maar toch blijft het moeilijk.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @corine je kunt dan toch niet gaan werken als je je zo voelt???? daar heeft niemand wat aan!! oei spannend van de test hoor...wanneer wil je 2v5 gaan doen???

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Verf; een neutrale kleur! Zand kleur, maar dan iets donkerder!

@Isra; Als het goed zit, is het goed.. toch!

@fafa; Zo'n last van je darmen joh? Ik heb het tegenover gestelde :(

@Pluis; Fijn dat je zo goed hebt kunnen winkelen voor een client! Ik vind het zelf ook belangrijk dat ze er leuk en netjes bijlopen! Enne.. Salaris? Dat is een belediging wat we krijgen in de zorg! ;)

@DD; have fun at Fontys!!

@MamaC; Succes!!

@Annekeloes; Wat naar die onzekerheid.. *knuff*

@Corine; hopeljk zijn het goede tekenen! *duim*

@Hier; dadelijk weer naar de flat om schoonvaders te helpen.. De gordijnen er af halen etc.. Blegh ben blij als dat klaar is en we hier in het nieuwe huis verder kunnen 'hobby-en' !

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja zorg slecht betaald...ergens ben ik het wel ermee eens..maar ergens ook weer niet hoor!!! want eigenlijk valt het wel mee vindt ik persoonlijk......

Deel Deze Pagina