Aloha! @AnnekeLoes: Aah meid toch,wat verdrietig allemaal Veel succes en sterkte voor morgen en je kunt bij ons altijd je verhaal kwijt! Wij zijn er allemaal voor je.. @MamaC: Fijn dat de gesprekjes zo zijn meegevallen,weer een last van je schouders af! Jammer dat je zo'n gevoel hebt dat het deze ronde weer "game over" is. Balen trouwens zeg,een boete. M'n vader kreeg er pas ook eentje voor hetzelfde. Die arme man heeft echt nog nooit een boete gehad en dan maakt hij 1 klein foutje (want bij hem MOET het echt een vergissing geweest zijn) en gelijk een prent van 160 euro ofzo in de brievenbus. En dat nog wel in f*cking Wateringen ofzo geloof ik,waar hij 2 keer per jaar bij familie komt. @Neeltje: Lekker knetteren hoor meid! Hihi..gekkerd! Nog maar 3 nachtjes slapen meis en dan eindelijk de 3D echo! Joehoe! @fafa: Ook alweer bijna 24 weken zwanger,wat gaat dat ontzettend hard zeg! Heb je nog een nieuwe buikfoto? Ik ben benieuwd! @Hier: Ach ja,dat overwerken en vrijwillig de hele dag shoppen doe ik met liefde voor hem hoor. Voor dat shoppen horen zijn ouders eigenlijk 25 euro per uur te betalen maar dan krijg ik mijn uurloon en de rest gaat naar de stichting. Ik vind dat zo belachelijk dus uit protest doe ik het lekker voor niks! Vals he.. Vandaag hadden m'n schoonzus en broer de tweede echo en ze konden nu al duidelijk het geslacht zien! (ze is pas 15 weken) Ik word peettante van een meisje!! Echt helemaal geweldig! M'n broer smste net nog dat ze ook al een naam hebben..ooooh ik ben echt nieuwsgierig!
@Fioontje: Haha,wil je ruilen? Ik zou mijn darmen met liefde eens even lekker op vakantie willen sturen.. Pfff,ik kan onderhand met m'n bord eten op de wc gaan zitten..gaat in 1 moeite door bij mij! @Neeltje: Wow!!! Wat is je buik weer gegroeid zeg! Echt helemaal geweldig om te zien!
hi meiden, Zo weer alles bijgelezen en ga weer uit mijn hoofd op iedereen reageren (moet mijn luie hersenen blijven trainen he ) MamaC fijn dat alle gesprekken zo mee vielen. Hopelijk kan je snel je rust vinden. En wat ontzettend balen zeg een bekeuring. Ik vind het ook altijd zo zonde van mijn geld. Dan denk ik ohhhh daar had ik echt wel een mooie broek voor kunnen kopen. Pluis hoe gaat het met Vlinder? Doe haar maar de groetjes en wens haar maar veel sterkte met alles. Neeltje mooie buik hoor meid. Hihi hoe je de pufclub omschrijft. Ik heb bij Ryan zwangerschapsyoga gedaan en vond dat heel ontspannend. Wil dat nu weer gaan doen. Wow DD wat is minimuts een knapperd heerlijk hoor dat jullie een uur naar jullie mutsie hebben kunnen kijken. Hihi grappig dat we weer dezelfde datum naar de VK moeten. Vandaag had jij echo ik naar de VK en volgens mij hadden we de vorige keer ook al op dezelfde datum onze afspraak even uit mijn hoofd 5 oktober. AnnekeL heel veel sterkte morgen bij de Gyn.
hey meiden @neeltje wauw wat een buikje heb jij al zeg wel een mooi buikje hoor...en die chocolade ken ik niet......?? @mama fijn dat de gesprekken goed zijn gegaan hoor....ik volg even je gesprek niet meer...denk je nou wel zelf aan innesteling of toch niet??? oeps is al erg laat namelijk @dd te gek meid dat je een super echo hebt gehad!!!! voor niks druk gemaakt! @annekeloes..oei ik ben zo benieuwd wat ze in zh zeggen!! misschien is wel alles oke!!! succes morgen....hoe laat moet je daar zijn??? @hier ik kruip mijn bedje in op werk..hopelij blijft het gewoon bij een slaapdienst...maar zal wel weer nachtdienst worden ;(
@Pluis: gefeliciteerd met je nichtje Leuk! en lol @ met bord eten op de wc. Shake hands, hier ook: erwtensoep erin, en bijna dezelfde erwtensoep eruit, hahaha ow en buikfoto komt eraan @MC: owwwww... balen van die boete! Zo zonde van het geld altijd toch je best gaan doen om een nog braver meisje te worden @Neel: wow! inderdaad weer flink gegroeid... ik denk bij Driekes altijd aan zo'n hele grote blonde boerenzoon, en aan het formaat van je buik te zien wordt het dat ook!
Ow al drie keer een heel verhaal getypt en toen viel hij de laatste keer uit accu leeg morgen reageer ik wel. Ik heb er de kracht niet meer voor sorry! Weltrusten meiden en sorry morgen ben ik vrij dus kan ik volop reageren!!
Ben thuis heb er de ziekte in opeens oranje roze verlies daarna bruin!! Stomme ongi ben het even helmaal helemaal zat!!!!!!!
@ Neel: Aahhh, mooie foto!! @ Pluis: Ik vind het echt heel lief van je, dat je dat voor niks doet, dat shoppen! Volgens mij vind je het zelf ook superleuk om te doen, en voor de cliënten is het natuurlijk ook heel leuk. Wat superleuk dat je peettante wordt van een meisje!! Gefeliciteerd hoor! En dat ze dat met 15 weken al met zekerheid konden zeggen joh @ Isra: Netjes hoor, uit je hoofd reageren Ja, de bekeuring is 166 euro Daar had ik wel wat anders mee willen kopen idd! @ sasje: Nee, ik denk juist niet aan een innesteling nu Geeft niet, misschien was ik zelf ook wel erg onduidelijk. Maar ik had dat juist neer gezet voor het geval jullie misschien zouden reageren dat het een innesteling zou kunnen zijn. Vandaar! Hoe is het gegaan op je werk? @ fafa: Hahah, Driekes, de grote blonde boerenzoon (met krullen?) en dan zo'n tuinbroek en schoenen met stalen neuzen. En een hooivork in z'n rechterhand.. Ik heb je geweldige plaatje wat uitgebreid, ik kan me er helemaal in vinden, haha! @ wjb: Geniet van je vrije dagje vandaag! @ MoL: Is je ongi al echt helemaal doorgezet? Nee toch he! *dikke knuf*
Goedemorgen! Meiden, nog een keer proberen. @ smoelenboek wow wat leuk zeg en gek dat je toch altijd een ander beeld denkt te hebben van iemand anders. Maar wat een knappe meiden allemaal! Moest alleen van vriend lief een andere foto geven hij vond deze lelijk. En bedankt hè schat!! Mc wat rot dat je ongi er al komt!! En wat lekker dat je gesprekken goed gingen en zo begripvol was weer een last minder! @dd wat fijn van de echo en wow leuk die echo! Nu lekker genieten @ Neeltje leuk die buik hoor ben helemaal jaloers! @ pluis ik zou dat ook doen uit opstand je werk een beetje met de eer strijken! Jij doet het toch!! You go girl!! @ anneke Loes heel veel succes lieverd hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid! @mol dikke knuff voor jou en Misschien is het wel een goed teken zo vroeg! @handbalster vind het wel een goed idee van jehet buiken boek!! @ iedereen ik weet het even niet meer sorry @ hier ben nu op dag 6 van de provera en net als de vorige keer erg last van witte vloed lijkt af en toe of ik broek plas ( neel moet met je mee naar puf cursus hihi). Maar goed het is voor een goed doel zit ook onder de pukkels leuk hoor. En meiden weet iemand hoe het zit met clomid? Iedereen moet altijd met 50 mg beginnen en ik met 100 mg zal het dan echt zo slecht bij mij zijn word er een beetje onzeker van!! Nou meiden genoeg geklaagd moet gaan douchen ik heb zo een functioneringsgesprek daarna ben ik er weer hoor
@ hier: Wow, ik geloof dat ik nog nooit zo zeker ben geweest dat ik een ronde niet zwanger ben. Gek is dat. Maar elke ronde leer ik m'n lijf weer beter kennen natuurlijk (al ben ik daar zo onderhand ook wel klaar mee ) M'n opgeblazen buik is alweer foetsie, heb dus alweer bruinverlies gehad, heb een ongi-gevoel, borsten zijn alweer aan het 'inzakken' (fijn) en merkte dat gisteravond de zin in seks weer een beetje om de hoek kwam kijken.. Daaag, ronde 13! Pff, nou.. laat dan maar komen, die stomme ongi! Mag ik nog een dag uitzoeken? Vrijdag zou wel het beste uitkomen namelijk! Dan kan ik het ziekenhuis weer bellen en kunnen we door!
@ wjb: Haha, wat gemeen van je vriend zeg, dat hij die foto lelijk vindt! Zeg maar tegen hem dat ik dat niet vind Vervelend dat je last hebt van de Provera! Ik kan je helaas niet verder helpen over Clomid. Maar zie het als iets positiefs: als ze gelijk aan 100 beginnen, dan is de kans wel groter dat je eitje mooi gegroeid is toch! Veel succes @ functioneringsgesprek!
@Pluis; Dat is inderdaad belachelijk! Dan zou ik ook uit protest gaan shoppen zonder dat bedrag te laten betalen! @Smurfen chocolade; is chocolade.. En zit knetterspul in.. En als je dat genoeg eet.. Knettert het kei hard (ze hebben het bij de Jamin ) @MamaC; wat fijn dat de gesprekken goed zijn gegaan! Geeft toch meer rust, of niet? @Sasje; en, is het een slaapdienst gebleven? @Isra; Yoga leek me ook wel wat, maar dat geven ze hier in de buurt niet.. @MoL; Geen sorry zeggen meid.. Dikke knuff voor jou! @Driekes; whahaha wie weet! Moet ik maar snel een tuinbroek en een geruite blouse gaan halen! @WJB: Je bent welkom op de club hoor! Over Clomid.. Dat ken ik niet, dus ik kan je niet helpen helaas.. @hier; na de zoveelste keer uit bed om naar de wc te gaan, besloten om maar uit bed te gaan..
Heej meiden ongi is doorgezet heb echt buikpijn..Het feit dat ik ongi ben geworden vind ik niet erg, maar wel het feit dat het al op dag 21 is...Dat kan toch niet normaal zijn slechts 3 weken?! @Mamac: Vervelend meis die bekeuring!! Is idd een hoop geld..!! Goed dat je stage gesprek zo top ging meis, knap van je!! Bednakt trouwens dat je me gisteravond even moed hebt in gesproken aan de tel!! @Neeltje: Mooie buikfoto meis, leuk om te zien!! Vervelend hoor zo vaak plassen vreselijk als je dan steeds je bed uit moet, vind ik altijd zo koud!! Hier ook al sinds 8 uur wakker!! @Wjb: Ik kan je ook niet verder helpen over de clomid, maar zoals maamc zegt hoe meer je slikt hoe eerder een rijp eitje?! Veel succes zo met je functioneringsgesprek!!!
Nou baal ik echt dat hier geen Jamin in de buurt zit. Volgens mij zit er zelfs geen meer in Den Bosch...balen! IK WIL OOK KNETTEREN (andere opties misschien?)
Ohw mamac 1 voordeel dat ik nu ongi ben lig ik niet ongi bij de gyn in de beugels hihi..!! Dan hoeft de jonge mannelijke stagair niet te schrikken (hihi weet je nog geintjes van de meeting) hahaha
@DD: Fijn dat alles goed was bij de gyn meis en wat leuk dat je zo lang van het hartje hebt mogen genieten, ben blij voor je!!