@mamac: Wil jij mij in de NOD lijst zetten voor 26 november?? Ik hou gewoon 25 dagen aan en dan zie ik het wel!! Bedankt alvast liefie!!
Oke GOEIE MORGEN! @MamaC: Damn balen van die bekeuring... Hoe zijn trouwens de gesprekken geweest of heb je dat al verteld? @MoL: Ah meid wat ontzettend balen dat je nu al ongi bent en wat raar na 3 weken. @wjb:Nu ben ik ook wel heel benieuwd naar jou! MamaC heb je t smoelenboek al ge-update? @Neel: Helaas zal je dat wel heel veel gaan krijgen nu PLASSEN! @de rest: Ehm...Sowwy! @hier: De babysite is weer up to date! Dus checken! Ik zit trouwens met een dilemma. Iedereen wil graag weten wat onze mini-muts2 wordt (inclusief wijzelf) alleen mijn ouders willen het dus absoluut niet weten. Ik ben niet van plan om het verborgen te houden, maar de vorige keer was mijn vader echt teleurgesteld dat hij het wist. Kweet niet goed hoe ik dat moet aanpakken! Hebben jullie tips? Liefs, DD
@ Neel: Ja, geeft ook een goed gevoel dat 't nu afgerond is hoor! En trouwens, dat knetterspul had ik vroeger altijd in Timon & Pumba-ijsjes dacht ik. En je had ook een zakje met poeder waar je iets van een lolly in kon dopen, en dat knetterde ook. Dan had je daarna kauwgom over ofzo. Ken je dat ook? @ MoL: Wat ontzettend jammer meis! En dag 21, wel raar ja! Misschien toch een idee om je eitje eens op te gaan sporen? Dan kan je iets meer uitgaan van je LF! Ik vind dat persoonlijk wel fijn, want bij mij wil het ook nog eens verschillen. Misschien is jouw eitje deze ronde gewoon supervroeg geweest! Dikke knuffel voor jou! Ik ga de NOD-lijst even veranderen voor je. Ennuh, idd beter dat je niet ongi bij de gyn ligt, hahah! Gelukkig maar @ DD: Moet iemand de knetters opsturen naar je? Haha! Ik ga idd al verteld hoe de gesprekken waren gegaan Het ging goed gelukkig, ze waren begripvol! Moeilijk dilemma trouwens.. Is het onmogelijk dat iedereen het voor zich houdt?
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2 Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011) NOD: 4 november: handbalster, Corine26 5 november: MamaCharlotte 6 november: xVlindertje 11 november: Ukkepukkie, wjb 26 november: miracle of love Datumloos: Pluis81
hmm hoe mijn slaapdienst is gegaan....redelijk wel zeker 10 keer mijn bed uitgemoeten maar tussen door toch nog geslapen!! @miracle wat balen van je ongoi meid...ik had laatst ook na 21 dgn!!!
@Sasje24: Ik zie idd dat je ook 21 dagen hebt gehad een hele geruststelling dat het daarna gewoon weer 27 dagen bij jou was.. Hoop ik ook maar op, want 21 dagen is echt te kort voor een eisprong!!
meiden ik kom even klagen hor...sorry, maar snap er niets meer van! -Vannacht flink buikpijn gehad. Veel gerommel in me buik met plopjes!! -Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis en in de wachtkamer moest ik bijna overgeven (zenuwen??) -Kortademig -Al een paar dagen niet lekker en licht misselijk -Van de week op me werk bijna flauw gevallen -Veel steekjes (niet echt krampen) in me buik (voornamelijk links) -Veel dorst -Ontstoken tandvlees -Droge ogen (heb lenzen) Vanmorgen met me stomme kop een testje gedaan en bleef wit. Terug gekomen van het ziekenhuis, ging ik nog eens kijken en weer een licht streepje. Ik weet dat je na de afleestijd niet meer mag kijken en dat dat niet geldig is, maar begin toch te twijfelen. Bij de vorige rondes die ik wit testen, bleven ze uren/dagen ook spierwit en geen streepje te bekennen!! Houd me lichaam me voor de gek of wat is dat toch?? Wie kan mij helpen.....word weer zo onzeker. Ik probeer constant tegen mezelf te zeggen, wacht nou maar gewoon af....maar kan het niet los laten. *klaagmodus uit*
@DD; ik kwam ze net ook tegen bij de Plus! Misschien dat ze ze bij jullie ook in de supermarkt hebben?? Hmm.. Lastig! Ik zou naar hem toe dan echt met hij/zij praten en tegen de rest zeggen dat je ouders het niet willen weten en of zij dit willen respecteren door het niet te vermelden..? @MamaC; Jaaa die lolly's! Timon & Pumba ijsjes ken ik niet.. Maar die lolly's wel! Ik ga zo weer knetteren @Sasje; wat naar dat je toch zoveel je bed uit hebt gemoeten.. @Corine; ik denk dat niemand je kan helpen.. Denk dat je 'geduldig' af moet wachten.. *duim*
@Corine: Meis hoe moeilijke het ook is je zal toch moeten afwachten het is niet anders meis..Je klachtjes klinken best veelbelovend, maar het kan net zo goed iets heel anders zijn, misschien teveen stress te voorduren gehad na de laatste tijd. Doe rustig aan meis!! @Sasje: Volgens het zkh is een normale regelmatige cyclus tussen de 25 en 30 dagen. Nu klopt het dat 21 dagen nog precies zou kunnen, maar eigenlijk zit er dan een te korte fase tussen je eitje en nod waardoor het bijna niet mogelijk is om een innesteling te laten plaatsvinden. @Neel: How is life??
Even een lang ego-verhaal: (jullie mogen er ook gerust overheen lezen, maar ik vind het wel fijn om hier even te "oefenen" wat ik ook tegen hen ga zeggen ) ik had vanochtend iemand aan de lijn van de algemene financiele administratie van het Erasmus. Die bleef maar herhalen dat "het nieuwe systeem sinds 2005 nou eenmaal zo werkt": dat houdt in: ze kijken niet meer per patient wat ze nou daadwerkelijk gedaan hebben, maar ze werken met standaard - gemiddelde - tarieven. Voor mij hebben ze blijkbaar een "erfelijkheidsonderzoek met diagnosestelling" gedaan en een "complex ?) advies gegeven" En dat kost dus gemiddeld per persoon 1500 euro. Dat dat bij mij niet meer dan een uurtje werk was doet dan niet ter zake. :x Dus nou ben ik gewoonweg de lul omdat zij met gemiddelden werken. Had ik dat moeten weten ofzo? Ik ga het er nog op gooien dat ik simpelweg met een verzoek om informatie naar hen toe ben gekomen ("bestaan er prenatale testen voor die-en-die ziekte, zo nee, zijn er laboratoria die de genen testen die daarvoor verantwoordelijk zijn, en zo ja, wie doen dat en wat kost dat?") en niet voor een verzoek om onderzoek en al helemaal niet om advies! Als ik de getallen had gekregen die ze me had gegeven had ik daar prima mn eigen conclusies uit willen en kunnen trekken. En die diagnosestelling ga ik ook aanvechten: ik ben zélf met de naam van een ziekte gekomen en omdat het medisch dossier van mn broertje vernietigd is kon zij dat niet checken. Dus hoezo heeft ze dan een diagnose gesteld??? Maar dat moest ik allemaal met de administratief medewerkster van de betreffende afdeling bespreken, en die is er alleen op dinsdagen... pfff Het voelt een beetje alsof je ergens een kopje koffie bestelt, en vervolgens een driegangendiner in je maag gesplitst krijgt en daar een gepeperde rekening voor ontvangt.
@fafa; Nahja, dus omdat jij informatie wilde, moet jij 1500 betalen? Erg vreemd! Ook raar dat zij zegt een 'diagnose' gesteld te hebben, waar van jij zelf de 'naam' hebt genoemd! Dinsdag bellen en echt voet bij stuk houden! Misschien een tip om je rechtbijstand eens te bellen en te informeren of dit wel mag?
Idd fafa wat neeltje zegt voet bij stuk houden! dit is belachelijk zo wil ik ook wel geld verdienen zou desnoods Kassa of iets in die richting er op af sturen dit kan toch niet zomaar! liefs en sterkte morgen!
Rustig hier zeg en ben wel erg benieuwd hoe het met anneke loes is? @corine duim voor je en zou idd overmorgen nog een test doen ik geloof dat dd oook eerst een witte test had!
Ja ik weet het ook niet. Zeker omdat ik dit de vorige ronde ook al had!! Heb heel internet al afgestruind....maar de een zegt kan ook indrooglijntje zijn. Terwijl ik in andere rondes al me testjes wit bleven na het testen...geen streepje te zien!! Me buik doet raar...geen ongipijn, maar plopjes en leeg gevoel (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen), ook erg last van me rug!! Maak mezelf weer helemaal gek, terwijl ik voorgenomen had om dit niet te doen *zucht*
Was net al helemaal in paniek!! Dacht even dat ik vanmorgen me laatste kv 2v5 test had gebruikt. Maar tot mijn verbazing vind ik er nog 3....morgen dus weer een testje of vrijdag??
@DD: Wat een super gave foto's *zwijmel,zwijmel*. Nu lekker genieten meis. Dit moet je een heerlijk gevoel geven en alle onzekerheid wegnemen! @Neeltje: Wow, echt al een dik buikje!! Je draagt het mooi naar voren. Daar mag je heel trots op zijn hor. @Annekeloes: Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? @MamaC: Oeps....een boete!! 166euro, daar had je een hoop ovu en zwangerschapstesten voor kunnen halen. Was dit je eerste boete? Netjes hor. @knetteren: Ja dat ken ik ook nog wel. Dat haalde ik vroeger ook wel eens. En dan lekker voor onder de les op school....vonden de leraren vaak niet zo leuk....hihi
Corine ik snap helemaal wat je bedoelt met gek maken! in begin van de cyclus ben je rustig en denk nou ik zie het wel tot dat je steeds dichter bij je nod komt! sterkte ermee liefs en ik zou idd vrijdag of zaterdag nog maar is een keer testen!