charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Leuk dat je zoveel leuke dingen doet hoor! :D Vanavond nog wilde plannen?

Hier ook alles goed hoor. Er gaan al weer lekker veel gekmakende gedachtes door m'n hoofd. Als ik die toch eens kon uitzetten ging de tijd misschien ook wat sneller ;)

En huiswerk.. tja! Forum deed 't niet he :p Haha! Ik ben er ook echt heel slecht in, motivatie is echt 0.. Ben ook echt uren bezig geweest en bijna niet verder gekomen, whaha!

P.S. Wat een super-charmante foto van jou @ Hyves :D ;)

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier (even klaagmodus hoor): Jeetje mina, wat een krampjes! Geen 'normale' buikpijntjes die ik altijd heb, maar echt pijnsteken vlak onder m'n heup en in m'n onderrug. Weet me soms echt geen houding. En af en toe een vlaag zeurderige menstruatie-achtige pijn..

Denk je dat je alle 'neppe zwangerschapskwaaltjes' al eens gehad hebt..

3. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Welke foto? Die met mn liefste hoofd? haha:p
    Balen dat je nog niet echt verder bent gekomen..
    Ik kon best goed leren, maar deed er gewoon geen f*ck aan.
    Nee vanavond geen wilde plannen, morgen vroeg op.

4. Ukkepukkie

Je weet maar nooit... SPANNEND!!
    Weet je al wanneer je gaat testen?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Jaa, die foto :D Moet je morgen werken? Balen, vroeg opstaan @ zondag is bout..

Ik dacht gisteren dat ik vanmorgen wilde gaan testen. Maar had er vanmorgen geen zin in. En nu denk ik dat ik morgenochtend wil testen. Maar ik denk dat ik er morgenochtend ook geen zin in heb.. Wil gewoon even geen teleurstelling! Stomme teleurstellingen! Uit het raam ermee! *doet alsof ze heel nuchter is*

6. Ukkepukkie

Tja erg he?! :D
    Nee schat ik werk nooit op zondag ;) Werk in de kinderopvang he..
    Nou ben benieuwd wanneer je nou gaat testen.... Spannend! Maar wie zegt dat er een teleurstelling komt............... Je weet het niet!

@ Hier: Ben echt heel erg, maar er is zo'n site en dan kun je precies bereken wanneer je hoeveel weken zwanger bent. Dus ik kijken hoever ik ben als het deze ronde raak zal zijn.. Op mijn verjaardag precies 8 weken, met kerst 10 weken met oud&nieuw precies 11 weken. Natuurlijk hoop ik elke ronde weer dat het raak zou zijn, maar nu hoop ik het wel héél erg (wist niet dat het nog erger kon;)) Wilde het met 8 weken aan naaste familie vertellen (verjaardag) rond de 10 aan vrienden en daarna aan de rest die het dan nog niet weet... Zou dus allemaal super zijn! :)
    Okee, ik ga nu veels te snel... Maar vond het zo leuk dat dit eruit kwam, ow wat ben ik toch weer erg bezig!!!!!!! :)

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, fijn dat jij en je moeder weer wat dichter bij elkaar zijn gekomen. je moeder is tohc hoe dan ook belangrijk, zeker als je binnenkort misschien zelf mama gaat worden

@dd, lekker, sjoppen, vooral als je kan slagen :)

@corine, heb je kwaaltjes of dat niet ? anders misschien toch een ander merk test ?

@roske, is dat ringworm ?

@echo, ik denk het wel, want ik dacht dat ze het hartje met 6 weken nog niet kunnen horen maar wel zien.

@hier, vandaag vanalles gedaan, boodschappen, keuken gesopt, alles gewassen, zie alleen nu op tegen de berg opvouwen en strijken. nou heeft t meeste lekker aan de lijn gewappert, dus dat hoeft niet gestreken maar pfff wat ligt er een stapel :(
    naja, das voor morgen. nu lekker met mannetje en poes op de bank :D

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Haha sorry, kan het allemaal niet zo erg onthouden.. :) Maar waarom moet je dan wel zo vroeg op?
    Ik vind het wel grappig dat je zover vooruit denkt. Zou inderdaad super zijn als het zo was he! Ik ken dat gevoel hoor, dat je elke keer denkt dat je niet nog meer kon wensen dat je zwanger wordt.. Maar toch kan het steeds weer :)

@ fioon: Ja! Zou het zo top vinden als ze oma zou worden (en zij zelf ook natuurlijk)! Ze blijft er ook maar over praten.. "Als ik oma word, dan dit.. dan dat.." enz.. :p
    Wat ben jij druk geweest vandaag zeg! Denk je nog wel een beetje om jezelf? Ga maar lekker een beetje bankhangen :) Geniet ervan!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, ik duik lekker het bedje in met een heerlijke alcoholische versnapering.. ;) Tot morgen meiden!!

10. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ff snel;

mamac nou heb het deze maand echt te pakken heb soms maar deze maand na mijn ei echt erg, soms moet ik gewoon ff bed in om bij t slapen.......

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@fafa: Thnx voor het compliment:D Ik heb toevallig een goed geheugen dus dan lukt het aardig om alles te onthouden. Als het niet lukt kun je ook nog het topic nogmaals openen en daar terug lezen. (iets makkelijker als kladbok:)) Fijn dat alles goed is met Oebie! Idd grappig dat je steeds 'haar' zegt,de meeste mensen zeggen juist vaak 'hij'.

@XVlindertje: Aah meis,maak je nog niet teveel zorgen. Je hebt wel gelijk dat je naar de huisarts wil gaan hoor maar wie weet is dat het niet. Zoals MamaC al zei: als je aan het Google'en slaat wordt je helemáál gek! Ik duim iig voor je dat er niets (ernstigs) aan de hand is.

@MamaC: Toch wel goed dat zp er af en toe uit ligt he. Anders moet je volgens mij de spinnenwebben van je studieboeken afhalen.:p:D Vaag van die klachtjes meid,ik zou het ook niet weten;) Ik zal voor je duimen!

@Fioontje: Lekker aan het bankhangen of lig je al in bed? Hoe is het met jullie kitten? (Draakie ofzo toch?:))

@Corine: Ooow,wat een onzekerheid allemaal meid:( Hopelijk weet je heel snel meer want dit moet echt slopend voor je zijn! Mijn duimen maken overuren voor jou!

@Anneke: Nog steeds zo moe meid? Misschien goed nieuws? Ik hoop het voor je!:)

@Ukkepukkie: Welke site is dat dan waar je op kunt zoeken? Lijkt me ook wel geinig om te kijken,ben dus net zo erg hoor meid..:D

@Neeltje: Ik zie dat je binnenkort een 3D-echo laat maken,super gaaf joh! Volgende week weer aan het werk meis? Denk je wel een beetje aan jezelf en Driekes? Echt doen he!!:)

@Duveldraakje: Leuk dat je geslaagd bent in de stad. Wat heb je allemaal gekocht? Vertel vertel!!:D

@Miracle: Hoe gaat ie nu? Nog ziekjes? Ik heb toch wel wat hoop voor je voor deze ronde meid. *duim*:)

@Roske: Aha,zoiets heb ik idd weleens eerder gezien. (Niet in het echt maar op internet ofzo) Jakkes,hopelijk ben je er snel vanaf:(
    Hoe gaat het met de verbouwing e.d.? Nu wel al iets opgeschoten of heeft je man nog altijd geen tijd gehad?

@Hier: Ik ben vanmorgen op m'n werk echt misselijk geworden van een broodje eiersalade en een glas appelsap. Gatver! Aan de ene kant denk ik dan dat het een goed teken is maar het kan ook toeval/pech (tsja hoe wil je het noemen) zijn..;) In ieder geval nog niet ongesteld hier en ook geen bruinverlies. Ik ben vanmiddag toen ik naar huis reed nog snel langs de Kruidvat gesjeest en heb nu de testjes wel in huis. Ik twijfel alleen heel erg.. Zal ik er 1 doen of wacht ik gewoon want ik hou mezelf toch voor de gek???

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    op welke dag zit je nu ? ik zie dat je langste 33 dagen is, dan zou ik op dag 34 testen :) (ik kon me inhouden, kweenie hoe t met jou zit :))

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, doe maar een testje.... :)
    Duim, duim, duim, duim.

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

Nou meiden,net twee testjes gedaan (2voor5) want bij de eerste twijfelde ik of ik er niet een druppel te weinig op had gedaan.
    Op allebei de testen een licht tweede streepje. Zou het??
    Ik ben nu echt op van de zenuwen,weet niet wat ik ervan moet denken. Ik krijg het niet op de foto maar met het blote oog is het goed te zien. Wat denken jullie? Ooooooooooooooooooooow;);)

p.s. zit op dag 35.

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooooooooooooooooooooooh meid wat spannend!!!!!!!!!!
    Morgen weer een nieuw testje doen hoor.
    Ik ga keihard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dan wordt ik suikertante hihiihiihhi DUIM DUIM DUIM DUIM
    Kwamen ze binnen de 5 minuten en zijn ze roze??

Je klachtjes klinken goed en wat ik gisteren merkte aan je....Hmmmmm;)

Als hij morgen posi is....Ik wil het wel weten hoor.
    Ik moet werken maar dan kom je maar ff langs ofzo. :D:D
    Ik weet niet wat het is maar heb er een goed gevoel bij....

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey,ze kwamen om en nabij de 5 minuten..ietsjes later hoor.
    De streepjes zijn wel roze.
    M'n vriend zegt dat hij niets ziet.

p.s. Jouw mannetje is z'n jas vergeten gisteren.:)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Oooh haha echt???? Deus....

Mannen hebben niet zo'n kijk op streepjes. :)
    Nee meis test morgen nog een keertje.

Pff zit op msn met S..... die snapt er echt de ballen niet van hoor ahahhahahaha.

@ alle andere meiden hier. KNUFFEL

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha,die S. Wat is het toch een portret:D
    Zou ik echt morgen al een testje kunnen doen?
    Is het niet beter om 2 dagen te wachten?

Oooooow,ik wou dat ik 'm op de foto kreeg.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Over 2 dagen kan ook maar morgen en overmorgen kan ook . :)

Hihi

Ooh echt een S..... antwoord: 'gewoon leuke dingen blijven doen'.....;)
    Ach ik kan het haar niet kwalijk nemen....

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zie wel.:) Ik weet niet hoe druk het straks is om bij de Kruidvat te komen.. Het is zo'n mooi weer dus volgens mij kun je alweer over de koppen lopen.
    Wat merkte je trouwens gisteren aan me dan?
    Nu word ik nieuwsgierig!:D

Deel Deze Pagina