charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    goodevening leedies

@neel, mooi buikie hoor, kan nie wachten tot die van mij er ook zo uit ziet, weet nu al wel dat ik daar niet zo lang op hoef te wachten als bij lars, want ik begin al te groeien :)
    @driekes als boerenzoon, zoiets als rintje ritsma, maar dan met dat haar wat ie vroeger had :D

@MoL, knufff meis, t zegt natuurlijk niks, maar ik zag dat je gemiddeld op 25 dagen zit, ik was de laatste ronde voor ik zwanger werd ook 4 dagen te vroeg ongi. dat was welliswaar op dag 24, maar je weet maar nooit

@wjb, nou van je vriend moet je t maar hebben ....
    hoe was je funtioneringsgesprke ??

@fafa, jeej wat een verhaal zeg, ik zou ook zeggen, hou je poot stijf, zijn ze nou helemaal van de p** gerukt ! zo kan ik ook rijk worden !

@annekeloes en handbalster :x :( shit meiden

@dd, hier heel makkelijk, iedereen die wil weten wat t word moet geduld hebben tot juni, want ik wil het niet weten ! en als je het zelf wel perse wil weten, lekker voor je houden. kan niemand zijn mond voorbij praten.

@knetterspul, mijn vader had van de zomer ijsjes met knetter gekocht voor lars, vond ie helemaal niks, dat gebubbel in zijn mond haha

@hier, vanmorgen lars ingeschreven op de basisschool. was erg leuk, kregen een uitgebreide rondleiding door de hele school, alle klassen langs, en lars werd overal erg bij betrokken. verder niet veel gedaan, paar boodschappies en verder lekker spelletejs met lars

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg fioontje lars ingeschreven gaat super snel he die tijd helemaal als er eenmaal op zitten!

Wat betreft funtionerings gesprek ik funtioneer weer goed! hihi nee ze waren heel tevreden over mij en ook over me collega (we zijn maar met zijn 2 en) was super lief ze vond me een warm persoon vond ik best lief om te horen!

meiden ik ga naar me bed weltrusten!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    OMG!! Ik had net echt een MEGA-lang verhaal getypt,naar iedereen een heel stuk.. Druk ik per ongeluk op een verkeerde toets: alles weg!:(

Nu hou ik het dus wat korter,sorry hoor..

@AnnekeLoes: Sterkte meid en een hele dikke knuffel voor jou!

@MiracleOfLove: He jakkes,altijd die kut ongesteldheid! Ik kan me voorstellen dat je eventjes helemaal hebt gehad.. Rustig aan lieverd en voor jou ook een dikke knuffel!

@Handbalster: Neeee:x Wat balen zeg! Hopelijk verschaffen de uitslagen van alle onderzoeken jullie wat meer duidelijkheid en kun je echt doelgericht aan de slag. Knuffel!

@fafa: Jeeeej,wat een gekken joh! Dat kan toch niet? Je hebt toch alleen maar vrijblijvend om informatie gevraagd? Het daadwerkelijke onderzoek is niet eens uitgevoerd!:(

@Neeltje: Hebben jullie eigenlijk al een naam voor Driekes? Hopelijk zitten jullie een beetje op 1 lijn wat dat betreft,dat maakt het misschien ietsje makkelijker. Veel plezier morgen met de 3D-echo,misschien ligt Driekes wel te knetteren!:D

@Sasje: Poeh poeh,10 keer opstaan in 1 slaapdienst.. Vermoeiend hoor meid. Vannacht weer dienst?

@XVlindertje: Ik duim voor een heeeel mooi verjaardagscadeau voor jou voor morgen! Nog leuke plannen?

@Corine: Ik kan je er ook niet mee helpen lieverd..sorry. Ik snap niet eens iets van mijn eigen lijf dus laat staan van dat van een ander. Hopelijk weet je snel meer,ik zou nog even wachten met testen.

@Duveldraakje: Is er nog plaats op die roze wolk?? Lijkt me gezellig daar!:D Geniet er maar van hoor meissie,je hebt het verdiend!

@MamaC: Succes voor morgen en laat ons snel weten wat er allemaal gezegd is! Ik ben benieuwd en duim voor goed nieuws!:)

@wjb: Ik vond je smoelenboek-foto juist best leuk hoor meid! Ik vroeg nog aan m'n vriend wie hij er het leukst uit vond zien (na mij natuurlijk..haha:D) en hij wees jou aan. Hij houd van lang haar!:)

@Isra: Aaah,zo schattig he die kleine baby'tjes! Wat lief dat je zoveel kusjes op je buik kreeg van Ryan,echt een dotje volgens mij! Nog een half jaartje en je hebt je volgende prinsje of prinsesje in je armen.

@Fioontje: Leuk dat de rondleiding op de basisschool zo goed is bevallen! Het is natuurlijk heel belangrijk voor Lars dat hij zich daar lekker op z'n gemakje voelt. Hoe gaat het trouwens met het plakken bij Lars? Is hij al een beetje gewend aan de grote pleisters op z'n oog?

@Iedereen die ik ben vergeten: Sorry hoor..

@Hier: Vanmiddag lekkere appelflappen gebakken. Ik had alleen een beetje veel van alles dus had 16 grote appelflappen! Ik ben dus al langs mijn schoonvader en ouders gesjeesd om ze te trakteren..:)
    Morgen nog een late dienst en dan ben ik 4 dagen vrij,echt lekker!

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oooh lekker appelflappen :)
    plakken gaat heel goed, hij vind t helemaal niet erg, en asl we hem eraf halen mag ie ze op een groot vel karton plakken. word dus heel kunstwerk :D

wjb, altijd fijn te horen dat ze blij met je zijn

5. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,
    Ben net terug van een verjaardag, nog even snel reageren...

@all: dank voor de steunbetuigingen, ik hou jullie wel op de hoogte van mn rekeningverhaal :)

@xVlinder: heel veel plezier morgen op je verjaardag, en succes met testen *duimt heel hard voor posi-test*

@DD: tsja... ik persoonlijk zou zeggen "pech voor je, pa, ik ga me niet in bochten wringen om het níét te vertellen." Het is jullie kind, jullie keuze, en daar heeft hij weinig over te vertellen. Maar dat is mijn mening, en iedereen in mijn omgeving zou dat ook snappen... maar ik weet niet hoe "voorzichtig" jij daar mee om moet gaan.

@Pluis: mmmmm, lekker appelflappen. En er is zeker nog plaats op de Angels-roze wolk hoor. Jullie moeten er allemaal zo snel mogelijk bij komen zitten!

@fioon: fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij die school. Is het een gewone openbare of een christelijke of montessori of iets anders "speciaals"?

@wjb: leuk compliment, dat je een warm persoon bent :) Zo kom je hier ook wel over inderdaad (hahaha, gaan we straks een Angels functioneringsgespreksrondje houden ;))

@Isra: heerlijk he, zo'n kleintje in je armen houden? Ik snap dat je er dan zelf ook weer helemaal zin in krijgt.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@xVlindertje: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Neel: Heel veel plezier bij de 3-D echo!

@Pluis: Lekker appelflappen!

@MamaC: Tuurlijk mag je een baalmoment hebben, heel logisch. Hopelijk krijg je vandaag een goede uitslag waar je iets mee kan!

@Fioon: Oeh je herinnert me aan iets, moet Anouk nu toch ook echt in gaan schrijven. Straks eens even bellen.

@wjb: Das altijd fijn om te horen in een functioneringsgesprek.

@hier: Gisteravond met Anouk op gezeten. Ze was rond half 10 wakker geworden met kiespijn, jeetje wat is dat zielig zeg. Uiteindelijk lag ze er rond 22:45 weer in en heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen. Vandaag even de tandarts bellen en overleggen wat we het beste kunnen doen. Hopelijk krijgt ze er nu niet veel last meer van.

Liefs,
    DD

7. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lang zal ze leven lang Zal ze leven gefeliciteerd x vlindertje
    en al getest???

Pluis wat lief van je vriend werd er helemaal rood van stom hè!
    Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje rare ogen heb op
    die foto ik lijk wel scheel!

Nou moet werken dames!! Tot vanmiddag

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou om 11:50 mag ik met ons meisje naar de tandarts, ben zelf al zenuwachtig...maar dat mag ik natuurlijk niet aan Anouk laten merken! Pffff, wat een drama! Hopelijk kunnen ze iets voor haar doen!

Liefs,
    DD

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, ik ga straks even reageren. Eerst even een ego-berichtje:

Heel slecht geslapen vannacht en vanmorgen niet vooruit te branden! Ik werd ineens ontzettend zenuwachtig! Dus ben meteen maar gaan bellen..

Ik heb gewoon een eisprong!!! Progesteronwaarde was goed, 53,2 ofzo! Verder heb ik ook geen anti-stoffen voor chlamydia, dus dat heb ik ook nooit gehad, ook wel fijn om te weten.

Ik ben echt superopgelucht en krijg ook weer een beetje vertrouwen in m'n lichaam en vooral het herkennen van m'n lichaam! Wel balen dat ik dan toch weer ongesteld ga worden, maar dan pakken we maar gelijk door voor het volgende onderzoek, de HSG.

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh wat ontzettend fijn! Pffff dat lijkt me idd een megaopluchting. Oh ik ben echt heel blij voor je. Nu op naar de HSG en dan een beebje! Ehm maar weet je zeker dat je ongi wordt? Heeft het al doorgezet?

Dikke, dikke knuf,
    DD

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hier ook eerst even een ego-berichtje:

Vanmorgen getest en er was (zoals ik misschien wel verwacht had) niks te zien :( Dus geen onverwachts verjaardagscadeau...
    Ik ben die cyclussen nu echt een beetje zat aan het worden :x Dus heb gelijk naar de dokter gebeld & ik kan maandagmiddag al komen :D Dus ben benieuwd wat hij voor me kan betekenen.

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Yeeesss wat een goed nieuws ! Ik ben zo blij voor je..
    En wat DD zegt.. is het wel ongi ? ;)

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ah meid wat balen, maar hopelijk heb je wel een hele fijne verjaardag.
    Ik hoop dat de HA toch echt wel iets voor je kan doen!

Knuf!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje & DD: Dank jullie wel voor de lieve reacties!!
    Echt een ontzettende opluchting! Je gaat toch twijfelen aan je lichaam..

En wat betreft de ongi: Nee, die is nog niet doorgezet. Maar heb ik wel vaker gehad, dat het bruinverlies dan weer even weg is. En alle klachtjes wijzen er gewoon op dat m'n progesteron iig weer erg gedaald is, zo lijkt het. Dus ik ben er heilig van overtuigd dat het door zal zetten. Ik zet mijn gok op zaterdag! Ben benieuwd ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama....eigenlijk is het de bedoeling dat ik 8 uur slaap op het werk. ik ben er puur voor alleen noodgevallen. nu is het de laatste maanden zo dat wij sinds kort een nieuwe bewoonster hebben..ze zij slaapt maar heel kort..meestal was ze rond 3 uur wakker en dan sliep ze niet meer..ging dan rond dwalen..rommelen enz enz dus wij sliepen ook niet meer..dus 8 uur betaald van de nacht ipv 4 uur betaald. nu werk ik voor mijn slaapdienst al 8 uur...en dan dus 8 uur van de nacht ..en s morgens nog eens 2 uur.dus kortom een veel te lange dag werken :( je was ko als je thuis was! maar nu sinds dinsdag krijgt ze medicijnen en dat ging al redelijk..dus ben benieuwd!

oh wat fijn dat je bloed oke was!!!!! nu op naar volgende onderzoek!

@vlindertje oh balen meid :( als ik jou was zou ik gewoon tegen ha zeggen dat je al 1 jaar bezig bent zodat je ook wordt doorgestuurd naar zh..of wil je dit nog niet?

@ wjb...ik heb van haar helemaal geen foto in het boekje?????

@dd zwijmel maar lekker verder meid!!!!!!

@hier ongi weer bijna over..dus kan weer bijna aan de klus ;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    btw ...vlindertje van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Drukke baan dan, die slaapdienst!

@ smoelenboek: Ik heb inmiddels een nieuwe versie met wjb's foto. Vandaar dat die er bij jou nog niet opstond ;)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh krijg ik die ook??? ;) hahaha

j drukke baan ja.....pff maar nu is het hopelijk snel weer normaal zeg.....

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Dankjewel ! :D

Nee ik ga bij de dokter gewoon eerlijk zijn, maargoed zijn ook al 9 maanden bezig. Dus hopelijk kan die al wat voor me doen..

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik hoop voor jou van wel...tegen mij zei hij van nee je moet eerst 1 jaar bezig zijn voordat ik je doorstuur voor verdere onderzoeken..en ik zit op 8 mnd,....

Deel Deze Pagina