@Vlindertje: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Jammer van je test. Hopelijk kan de huisarts je maandag meer vertellen!! Wens je een fijne verjaardag....geniet ervan. @MamaC: JOEHOE..............YESYESYES, ben zo blij voor je!! Wat een opluchting zeg. En wanneer nu verdere onderzoeken??
@Pluis: mmmm....appelflappen!!! Heb je er nog een paar, dan kom ik zo even bij je op de koffie hor....
Goedemiddag! @XVlindertje: GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van! Balen van de negatieve test meid maar wel weer fijn dat je maandag al terecht kunt bij de huisarts! @MamaC: Jeeeeej! Dat is goed nieuws! Wat een opluchting idd om te weten dat je gewoon een eisprong hebt,dat deel functioneert in ieder geval! Nu op naar de HSG,spannend! @Corine: Hoe gaat het met jou meid? Nog geen testdrang gehad vanmorgen? Ik heb zeker nog een paar appelflappen over,komt u maar hoor! @Duveldraakje: Ach wat sneu voor je meisje dat ze zo'n kiespijn heeft Hopelijk kan de tandarts haar meteen helpen en dan nog hopen dat ze daar geen angst voor de tandarts aan overhoud.. @Sasje: Dat klinken als heftige diensten zeg..pff! Hopelijk slaat de medicatie aan bij jullie nieuwe bewoonster zodat jullie weer wat meer uurtjes kunnen slapen! Ben ik ff blij dat wij een centrale nachtdienst hebben.. @fafa: Gezellig gehad op de verjaardag? Hoe gaat het met het kiezen van de naam voor oebie? Staat Liselot(te) nog steeds in jullie lijstje?? @Fioontje: Wat leuk,een oog-plakker-kunstwerk! @Hier: Zo,eindelijk weer eens lekker uit kunnen slapen! Vandaag een late dienst dus ik hoef rond 15.15 uur pas te vertrekken.
Heey! Effe een update over mn meisje, dr kiesje is eruit. Ik ben zo mega trots op dr. Soooo wat deed zij het goed. De verdoving ging echt heel erg goed, ze hield haar mondje supergoed open en wees ook aan waar het pijn deed. Het trekken was even iets minder, maar uiteindelijk was ze ontzettend stoer! Ik ben echt heel erg trots op dr. Ze ligt nu even op bed en ik ga ook effe plat, ben kei kapot. Liefs, DD
@Duveldraakje: Wat knap van Anouk zeg! Daar kun je met recht heel trots op zijn! Geniet van je dutje lieverd. @Hier: Ik ga mezelf nu maar eens naar de douche slepen want dat heb ik nog steeds niet gedaan en ik moet over anderhalf uur weg! Is er vanavond nog iemand? Iedere keer als ik online ben is het hier zo stil.. Tot vanavond of anders tot morgen!
Mama c wat een opluchting dat het goed was zeg nou doen moeten we maar snel bij de roze wolk aanschuiven idd iedereen die er nog niet op zit! Hihi sasje je wordt nieuwschierig hè!! Xvlindertje balen meid dat het niet zo is ik had trouwens ook gewoon gezegd tegen de dokter dat ik driekwart jaar bezig was! En hij heeft mij wel doorgestuurd hoor maar is per dokter verschillend hij vond mijn lange cyclussen niet gewoon! En anders vraag je toch gewoon een verwijzing dat je eerst wil weten wat er met je lichaam gebeurt dan zeg je daar gelijk dat je voor een kindje bezig bent. Pluis had hè niet de appelflappen bij ons kunnen brengen lekker!
@sasje en xVlinder: ik denk dat het ook wel uitmaakt wat voor cycli je hebt. Als je (net als sasje) gewoon cycli hebt van normale lengte zal een dokter eerder zeggen dat je nog even moet wachten omdat de kans dat je gewoon vruchtbaar bent dan groot is. Maar met een cyclus van 60 en nu ook alweer bijna 60 (toch?) lijkt het me een ander verhaal. @MC: wow, dat is een flinke progesteronwaarde dat lijkt me een heeeele duidelijke eisprong. Meis, dan is het hopelijk gewoon een kwestie van tijd dat ook jij zwanger raakt. Eerst nog even die hsg... kijken of dat allemaal okee is (en natuurlijk als bonus daarmee extra kans ) @DD: achgut, arme Anouk. Maar wat heeft ze zich dapper gedragen! @Pluis: ja, liselot(te) (weet trouwens nog niet welke variant ik het mooist vind) staat bij mij iig nog wel heel hoog op de lijst. Weet alleen niet hoe het intussen bij mn wederhelft staat, dat wil ook nog wel eens veranderen. @hier: vanochtend wilden we even een potje ehhhh "onfunctioneel klussen" . Begint eerst oebie als een idioot te bewegen ("goeiemorgen oebie!") Ben je je opeens wel erg bewust dat je aan het seksen bent met je kind tussen je in. Vervolgens belt 2 minuten later mn moeder op ("hallo, stoor ik?" "nou ja, ach...") Fijn... zakt de zin toch aardig, als je halve (toekomstige) familie je komt lastigvallen
ow en even een farmville-vraagje aan MC tussendoor; zo'n combine, kost dat nou ook 3 fuel per veldje? of bespaar je daar ook brandstof mee?
haaaaai @fafa, het is een christelijke school maar daar hebben we hem niet om gekozen, hij staat gewoon goed bekend hier, en hij staat bijna in de achtertuin @DD, ach, arme noukie, wat een stoere griet zeg ! kan ik nog wat van leren ...... @mamaC, fijn om te weten dat dat iig goed zit ! al weer een zorg minder ! @xvlinder, gefeliciteerd met je verjaardag meis, gezellige dag ! en wb dokter, ik moest 6 weken wachten voor ik bij de gyn terecht kon, dus dan ben je ook al bijna 2 rondes verder toch... @fafa, lol @ vrijpartij, sommige mensen hebben die gave.... mijn baas heeft wel eens gebeld toen we net bezig waren, nou dan is de zin ook wel een beete weg... @hier .... IK BEN TANTE GEWORDEN, VANNACHT OM 3 UUR IS MIJN PRACHTIGE NICHTJE TATUM GEBOREN !!!!!!!!
Zo, nou moet ik echt even gaan reageren, anders loop ik straks ontzettend achter Meiden, ik ben echt zo opgelucht! M'n dag kan echt niet meer stuk! Laat die stomme ongi ook maar gauw komen, dan bel ik ze meteen weer voor de HSG! @ fioon: Wat leuk dat je Lars hebt ingeschreven @ basisschool! Ik zie dat ook vaak, dat ouders dan zo'n rondleiding krijgen Met een klein kindje erbij! @ wjb: Top dat je goed functioneert, altijd fijn om te horen. Ik geloof ook meteen dat jij een warm persoon bent Leuk compliment! @ Pluis: Balen he, dat je hele verhaal dan weg is! Pff.. Maar je hebt alsnog een mooi lang verhaal gemaakt hoor! Lief dat je geduimd hebt voor me, het heeft geholpen Wat heerlijk, appelflappen! Succes met je laatste dienst! Daarna kan je heerlijk genieten van je vrije daagjes! @ roze wolk: Daar moeten we gewoon met z'n allen op komen zitten, lijkt me heel gezellig! @ xVlindertje: Ik had je al ge-PB't en met je gemsnt, dus had al op je gereageerd, hihi! Heb je een lekker verjaardagje? @ Corine: Ik mag het ZH weer bellen als ik ongesteld ben geworden, dus ik gok dat ik tussen nu en 2 weken een HSG krijg Hoe voel jij je vandaag meis? Ben je alweer een beetje beter? Nog niet ongesteld geworden? @ DD: Wat goed van je meisje zeg! Daar mag je zeker trots op zijn! Nu even lekker samen uitrusten @ fafa: Nou he, 53,2 ofzo! Ik dacht ook: Wow! En idd, ik zie die HSG vooral ook als een extra hulpje voor de kans Ik moest echt ontzettend lachen om je verhaal, hahaha! Mijn moeder heeft overigens ook een soort extra zintuig voor dat soort dingen.. Heel vervelend @ combine: Dat vroeg ik me ook al af! Ik ben er nog niet helemaal uit, moet ik je eerlijk zeggen. Ik zou namelijk ook niet weten hoe ik hier achter moet komen! Er komt zo gruwelijk veel tekst in beeld als je dat ding gebruikt, ik kan het er niet uit halen @ fioon: Gefeliciteeeerd! Wat een leuk nieuws
dat jullie je gsm opnemen als jullie bezig zijn zeg...pech gehad wjahaha ze bellen maar wat later terug!
@ sasje: Nou, soms is het de huistelefoon.. En ik kan ook niet door met seksen als ik op de achtergrond steeds een telefoon hoor overgaan.. Ik heb mijn mobiel meestal ook wel op stil staan, maar dan zie je ook zo'n lichtje aan en uitgaan, whaha! Op sommige momenten kan je er niet aan ontkomen gewoon..
whahaa tja ik neem dan nooit op...vriendlief ook niet gelukkig...... mama stuur je me nog een keertje je boek?
Hello! @3D echo; deze is morgen.. 11.00uur! @DD; tandpijn bij Anouk? Ohjeej.. toch geen gaatje ofzo? Lees net dat ze het kei goed heeft gedaan, wat goed van d'r! @MamaC; wat fijn dat je nu de zekerheid hebt dat je wel een eisprong hebt! Jippie! @Vlindertje; Gefeliciteerd met je verjaardag! Wel erg naar dat je een nega test had @Sasje; klusze! @Pluis; werkze meid! @fafa; whaha fijn is dat! Vooral je moeder die belt :/ Ik vind het niet prettig om te klussen als Driekes wakker is, voelt toch wel ongemakkelijk! @Fioon; Gefeliciteerd Tante Fioon!!! @Buik; ik ben erachter gekomen.. Dat mn buik nu prima functioneerd als tafeltje.. Koekje erop.. Beker erop.. @hier; vanavond weer zwemmen, heerlijk! Morgen een dagje vrij, 's morgens 3D echo, dan luncen met manlief en 's middags met een vriendin winkelen en uit eten. Wordt een goede dag!
pas maar op neel, lars trapte alle ongewenste zooi zo weer van mijn buik af @hotmail, ik heb je gelijk in veilige lijst gezet, komt ie teminste ook niet in de verkeerde map
Hi vrouwtjes Vandaag weer een daagje gewerkt, morgen nog een daagje en dan weer WEEKEND joehoe. Fioon wat leuk Lars ingeschreven op de kleuterschool. Hij mag idd al bijna, spannend hoor! Pluis je zou niet even bij mij langskomen om zon heerlijke appelflap te brengen. Oh jammie krijg er gelijk zin in. DD wat sneu dat je kleine meisje zon kiespijn heeft gehad. Vandaag nog last van gehad. MamaC wat fijn zeg dat je toch een eisprong hebt. Xvlindertje gefeliciteerd met je verjaardag meid. En wat balen voor je dat je geen mooie test als cadeau had vanmorgen. DD ach ik lees dat dr kiesje al getrokken is. En wat was ze stoer ze, knap hoor. Fioon gefeliciteerd met je nichtje.
@Neel: hahaha, stiekem seksen als driekes slaapt? Ik geloof niet dat me dat lukt. Krijg namelijk bij het minste of geringste beetje opwinding al onwijs harde buiken... dus als oebie al slaapt schrikt ze zich daarvan een ongeluk en is meteen wakker @fioon: gefeliciteerd met je nichtje! wanneer mag je haar gaan bewonderen?