charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Lekker gezwommen? Alvast heel veel plezier met je echo meis! Jullie hebben lang moeten wachten, dus jullie hebben het echt helemaal verdiend! En sowieso fijne dag morgen, allemaal leuke dingen!
    Trouwens, lol @ niet klussen als Driekes wakker is, dat je dat kan.. Ik kan me zo voorstellen dat Driekes toch wel wakker wordt, als jullie bezig zijn :p

@ fioon: Haha, gelukkig maar! Wordt mijn naam soms als spam beschouwd? Misschien het woord 'angels'?

@ Isra: Heb je lekker rustig weekend voor de boeg? Jij werkt ook veel zeg!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Gezellig avondje gehad met vriendin, lekker uit eten geweest! Ik had me van tevoren helemaal opgetut alsof ik weer 16 was en een avondje los ging :D Ik vond het heerlijk, haha! M'n oude uitgaanstruitjes en -jurkjes onder het stof vandaan gehaald, vet leuk om die weer eens aan te trekken (jammer dat voor de meeste truitjes mijn t**ten veel te groot zijn geworden :p).

Ik was half 10 alweer thuis. Toen heb ik echt nog een uur op de bank zitten twijfelen om nog de stad in te gaan (met wie dan ook, iemand die ook zin had), want daar had ik echt nog zin in! Maar inmiddels is het alweer redelijk laat, dus kan het niet meer maken om nu nog iemand te bellen.. Had gewoon even zin om een avondje lekker te gaan stappen, dat doe ik nooit meer! Ik voel me zo'n oma soms.. (al voelt dat ook heeerlijk hoor, lekker in bed of op de bank :D) Misschien morgen, als ik dan niet ongi ben!

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @fafa, ben vanmiddag gelijk gegaan haha. kraammand gemaakt, helemaal leuk. tis zon mooi popje, zo lief, zo klein, zooooo mooi :D ze lijkt een beetje op lars toen ie net geboren was... ooooh 4no g een goed half jaar en dan zijn we zelf weer aan de beurt .... tis maar goed dat ik al zwanger ben, anders had je mijn eierstokken kunnen horen rammelen :D

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden, even een berichtje vanaf mn telefoon (ik kan eindelijk berichten plaatsen met mn eigen tel. nu). @Fioon: Gefeliciteerd met je nichtje! Leuk hoor! @Neeltje: Fijne dag morgen en vooral veel plezier met de 3D echo. @fafa: Haha! Bij ons zijn het altijd de schoonouders die dan bellen. Leuk dat Liselot(te) nog op je lijstje staat! @MamaC: Jammer dat je niet meer kon gaan stappen,hopelijk morgen! Zijn jouw t**ten de laatste tijd zo gegroeid dan? Hormonen of late groeispurt? @Hier: Wij liggen hier lekker al in bed! Morgen vroeg op want de kever moet naar de keuring.. Mn vriend spreekt dan weer zo'n belachelijk vroege tijd af :( Nou welterusten!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

@neeltje veel plezier vandaag meid!!!

@mama wilde je vriendin niet meer op stap dan? jammer dat je dan al zo vroeg thuis bent zeg :(

@fioon oh wahahah begrijp precies wat je bedoeld.....

@hier ik ga nu even snel werken ben er straks nog even...

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen lieve schatten! @sasje: Werk ze meid! @de rest: Fijne dag vandaag!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ook goeiemorgen van mij :D

@ Pluis: Is de kever al goedgekeurd? Balen dat je zo vroeg op moest, maar nu heb je lekker 4 daagjes vrij!
    Ik heb nooit echt een groeispurt gehad helaas (ben maar klein), dus ook geen groeispurt voor de boobs helaas! :p Het is in m'n cyclus gewoon erg verschillend. Als ik weer ongesteld geworden ben, kan ik prima m'n 75B'tjes aan (die ik ook had toen ik 16 was overigens :p), maar na m'n ei wel minstens 80B, maf he?

@ sasje: Vriendin moest vanmorgen weer vroeg werken, vandaar dat het niet zo laat is geworden. Jij werkze!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Nog niet ongesteld, maar ik verwacht hem morgen. Vanmorgen nog wel een testje gedaan, geen idee waarom. Mja, omdat ik het leuk vind om te testen, denk ik :D Die was negatief, eigenlijk precies wat ik had verwacht. Maar toch fijn om weer eens te zien dat ze ook gewoon wit kunnen blijven :p (we bekijken het maar even positief, want tuurlijk baal ik wel dat het deze ronde weer niks wordt..)

9. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Sasje lekker gewerkt ?
    Neeltje heel veel kijkplezier bij de 3 D echo!
    Mc balen zeg een witte test we willen op die roze wolk!!
    Pluis en hoe is het met de kever afgelopen?
    Geniet lekker van je lange weekend
    fioon gefeliciteerd met je nichtje!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dames,

ik ben er nu heel even moet om 12 uur weer weg hebben beleidsdag..ben er morgen pas weer..want vanavon uit eten met de collega's.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Jaa, en jij moet ook op die roze wolk! :)

@ sasje: Leuk, gezellig met je collega's uit eten! Veel plezier alvast!

@ hier: Weer onverwacht aan het werk vandaag, omdat er weer iemand ziek is. Ik ben er dus vanavond weer! :D

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje lekker hoor uit eten! Veel plezier!
    Werkse Mc!!
    Sorry dd vergeet helemaal op je meisje te reageren!!
    Wat goed van haar zeg kan ik nog wat van leren!
    Hoe gaat het nu??
    Dag roske hoe gaat het nu met je?? En is het een beetje uit
    te houden bij je?
    Dag lux weer even aan het mee lezen hier? Hoe gaat het met je

veel liefs

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hi Angels!

Even een ego berichtje van een heel trotse mama 2 be! :D
    De echo was super gaaf! In het begin werkte Driekes mooi mee, hele mooie foto! Lijkt op zijn papa, zit niks van mama bij! :D
    Na de mooie fotoshoot had Driekes er geen zin meer in.. Handjes voor de ogen.. Ik heb staan springen en doen.. Maar helaas.. Moest recht op gaan zitten; draait Driekes zn rug naar ons toe! (Dus ook al de streken van zn vader :p)
    En.. Driekes stak ook even zn duimpje op! :D
    Maar het was echt een super ervaring, zo gigantisch mooi!!!
    Ook ligt ie mooi op schema met gewicht; 1300 gr!
    Groei was iets moeilijker te meten, omdat ie niet echt mee wilde werken ;) Maar zag er goed uit!

Vanavond even de foto's naar opa brengen, dan kan die ze inscannen en kan ik ze hier plaatsen.
    Nu snel naar mn vriendinnetje, lekker uit eten, shoppen en natuurlijk even de dvd van Driekes kijken :D

Liefs!

(toch nog een lang verhaal geworden, sorry!)

14. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Neeltje leuk hoor! Ook de streken van papa hihi hij/ zij
    vond het ieder geval toppie!! Geniet er lekker van zo !

Liefs

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie

Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    4 november: handbalster, Corine26
    5 november: MamaCharlotte
    6 november: xVlindertje
    11 november: Ukkepukkie, wjb
    26 november: miracle of love
    5 december: handbalster
    Datumloos: Pluis81

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @neel, kon je ook het geslacht zien of wil je het niet weten ?

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag!

@Neel: Gaaf he zo'n echo en wel grappig dat hij/zij nu al zulke streken uithaalt! Super ben heel benieuwd naar de foto's!

@Fioon: Ik geef effe antwoord op je vraag, ze weten al wat het wordt, maar houden het verborgen voor de buitenwereld! (Hoop dat je t goed vind Neel)

@mijn meisje: Nou ik denk dat heel wat mensen er wat van kunnen leren. Je moet mij niet zo in een stoel zetten hoor! Ik ben echt doodsbang voor de tandarts. Daarom vind ik het al helemaal knap van dr!

@Pluis: Hoest met de kever?

@MamaC: Ik blijf duimen, ze maken overuren, maar ik ga stug door! Een nega test wil niks zeggen!

@hier: Vandaag voor het eerst mijn zus weer gezien in 4 maanden. Wat was dat vreemd zeg...pffff ik zag er zo tegenop, maar gelukkig had een vriendin van haar het lef om onverwacht hier langs te komen en erbij te blijven. Zij wilde haar ook even spreken over alles wat er gebeurt is. Nu heb ik nog niet alles kunnen zeggen, maar dat heeft ook tijd nodig. We zullen zien hoe het gaat lopen!
    Vanavond krijgen we eters en manlief wil zelfgemaakte shoarma (vind ie blijkbaar lekkerder dan van de shoarmaboer) dus we gaan straks lekker bakken enzo!

Liefs,
    DD

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) Driekes

fafa (uitgerekend: 23 februari 2011) oebie
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie
    Duveldraakje22 (uitgerekend: 27 mei 2011) Minimuts2
    Fioon (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    tricia82 (uitgerekend: 27 juni 2011)

NOD:
    4 november: handbalster, Corine26
    5 november: MamaCharlotte
    6 november: xVlindertje
    11 november: Ukkepukkie, wjb
    26 november: miracle of love
    Datumloos: Pluis81

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Helaas weer ongesteld geworden vandaag. Het zat er natuurlijk al flink aan te komen.. Ik ben dus eerder van m'n werk weggegaan weer, ik voel me weer erg ziek..

Ik ben meteen het ziekenhuis gaan bellen voor de HSG. Ze hebben geprobeerd een afspraak te plannen. Helaas kan ik deze cyclus niet meer terecht.. Dus zijn we door gaan rekenen voor mijn volgende cyclus. Heel lastig, want het kan zo variëren! En het schijnt dus dat de röntgenfoto niet gemaakt kan worden als ik nog ongesteld ben! En het moet wel voor m’n eisprong.. Jeetje, dat zijn bij mij 3 dagen ofzo.. :( Ik heb nu wel een afspraak staan, voor 6 december. Maar omdat dat misschien te vroeg is, moet het toch verplaatst worden. Ik heb met ze afgesproken dat ik ze terugbel als ik weet wanneer mijn eisprong is, omdat de tijd daartussen altijd ongeveer hetzelfde is. Dan valt het beter te plannen. En dan maar keihard duimen dat er dan wel plek is!!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Sorry, dat was even mijn ego-berichtje, maar wilde het erg graag even kwijt aan jullie!

@ wjb: Wie is lux? :p Hoe gaat het met jou?

@ Neeltje: Wat super dat de echo zo leuk was! :D Ik heb zitten stralen bij je verhaal, lijkt me echt een topervaring, zoiets! Ben heel benieuwd naar de foto's! Geniet van je dagje verder!

@ handbalster: Ahhh, wat balen meis, ook al had je het wel een beetje verwacht.. Ik baal gezellig met je mee hoor! Dikke knuf! Wat is bij jullie nu de volgende stap? (Trouwens, met mijn korte cycli haal ik je nog eens in, haha! :p Ik probeer er maar even wat grappigs van te maken ;))

@ DD: Lief dat je geduimd hebt hoor meis! Het is niet meer nodig nu (nou ja, voor de aankomende ronde dan maar!) Wat gek dat je je zus weer hebt gezien zeg.. Was het erg moeilijk voor je? Of voel je gewoon erg veel woede? Hebben jullie nog wel de gelegenheid om dingen uit te praten? Eet smakelijk alvast straks!

Deel Deze Pagina