charlottes angels deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door AnnekeLoes, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oja.. @ NOD-lijst: Ik had mezelf maar even op rood gezet, weet nog niet wanneer mijn volgende NOD is.. Maar dat horen jullie wel weer!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Als ik dan toch aan het spammen ben.. Hoe is het met Corine? Heb je nog getest meis?
    En ik ben ook benieuwd naar xVlindertje! Fijne verjaardag gehad meis? En hoe gaat het nu met je? Inmiddels al ongesteld..?

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    He bah MamaC, ik had toch een beetje hoop voor je, maar mn duimen gaan draaien voor deze ronde!

Het was wel raar om mn zus te zien. Was vooral nerveus en tijdens het gesprek voelde ik wel wat woede opborrelen, maar gelukkig zakte dat later weer weg. Ze deed ook net alsof ze bepaalde dingen niet had gedaan of gezegd en daar kan ik heel slecht tegen, dus ik was bijna uitgevallen. Vooral omdat ze over mijn beste vriendin begon en daar moet ze vanaf blijven.

Maar goed, ik ben weer kalm en vanavond kan ik het er lekker uitspuien tegen mn beste vriendin en haar vriend!

Liefs,
    DD

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Lief dat je blijft duimen hoor!

Kan me voorstellen dat het toch raar was om haar te zien. Vind het knap dat je niet bent uitgevallen en toch rustig bent gebleven. Je moet vanavond inderdaad maar even lekker je verhaal doen bij hen inderdaad, dat zal wel opluchten! Maar mag natuurlijk ook bij ons ;)

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dat doe ik ook nog wel, maar vanavond even nog niet, ben anders bang dat ik gekickt wordt door mn taalgebruik! Brrrrr ben zo pisnijdig op dr, maar goed, komt allemaal goed!

Toch lief dat je t aanbiedt!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Niet zo gek hoor meis, al die woede. Maar als het je helpt om een keer lekker te schelden of schreeuwen, dan moet je dat echt doen (anders mail je maar ;). Anders blijf je er echt mee rondlopen hoor! Dat kan echt vreselijk zijn.. En als je een goede manier hebt om het te uiten, moet je daar vooral gebruik van maken!

Ik heb zelf nooit een goede manier gevonden om mijn woede te kunnen uiten, als ik die heb. En dat is echt verschrikkelijk, kan ik je zeggen.. Dus soms moet je je gewoon even lekker laten gaan! ;)

7. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey meiden!!

Ik heb eindelijk weekend joepieeeee!!!! Gister laaste avond dienst gehad daarna bij mijn schoonouders thuis opgepast en nu lekker thuis!! :D:D

@handbalster: Super balen meis weer ongi ook al had je het verwacht..Is en blijft toch weer een domper!! Knuf voor jou!!

@Neetje: Meis ik vond het super om te lezen dat het zo leuk was bij de echo!! Lijkt mij zo bijzonder om te zien, ben blij voor je!! Kon niet stoppen met glimlachen toen ik je verhaal las!! Vooral heel grappig dat de kleine allemaal fratsen uithaalden in je buik hihi!!

@ DD: Goed van je dat je met je zus hebt gesproken heel erg knap van je dat je rustig bent gebleven meis!! Kan me heel goed voorstellen dat het heel vreemd is om iemand na 4 jaar weer te zien!! Lekker shoarma eten straks, eet smakelijk alvast!!

@Mamac: Balen meid toch ongi geworden zat er idd al aan te komen, maar het blijft goed balen!! We gaan gewoon weer lekker verder naar de volgende ronde voor mij ronde 13 en bij jou 14 en dan lekker bij de volgende meeting een dikke buik dat wordt ons streven ;) (hoop met alle nog niet zwangere meiden, zou heeeeeel leuk zijn)!!

@Pluis: Meis had je verhaal gelezen maar ben het vergeten hoe is het meis?? Alles goed op het werk?

@ Corine: Leuk dat je me hebt gevonden op hyves meis!! Hoe is het met je lijf voel je nog allemaal gekke dingen? Nog getest?

@Wjb, xvlinder, sasje, fafa, isra,fioon en ukkepukkie hoe is het met jullie meiden?? Heb alles gelezen, maar niet onthouden excuus!!

Meiden zit nu op dag 4 van ongi en het is alweer een stuk minder nog 2 dagen denk ik en dan gaan we weer aan de klus!! :D

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie felicitaties voor m'n verjaardag :D
    Heb een leuke dag gehad ; ondanks dat ik het niet vierde gisteren..
    Dat komt eind van de maand. Heb gisteren workshop taartmaken gedaan.. * foto volgt nog *

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh dat herken ik maar al te goed. Ik liet/laat altijd alles over mee heen gaan (was vroeger ook erg stil en durfde bijna niks, mede dankzij mijn familie) het gaat nu wel wat beter maar nog zijn er bepaalde dingen waar ik heel veel moeite mee heb.

Effe iets anders, maar ik heb echt het idee dat ik Mini-muts2 af en toe voel...heel vreemd. Zou da nu al kunnen?

Liefs,
    DD

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Mol: Het was 4 maanden ipv 4 jaar, maar goed!
    Oh en alweer bijna aan de klus, spannend!

@xVlindertje: Ben heel benieuwd naar je TAART (heb dr eigenlijk wel zin in!

11. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Xvlinder: Ben het helemaal vergeten maar beter laat dan nooit nog van harte gefeliciteerd!! Goed dat de workshop taarten maken zo leuk was!! Ben benieuwd naar de foto's!!

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    mamaC : Balen dat je weer ongi bent geworden :x en er weer best veel last van hebt ! Hopelijk kan die afspraak in het ziekenhuis wel doorgaan tegen die tijd .. :$

Hier nog geen ongi helaas.. dus ben benieuwd of het nog komt & zowieso maandag bij de HA melden :)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: Heerlijk dat je weekend hebt! Ga je nog wat leuks doen? Fijn dat je ongi alweer bijna over is, lekker hoor! Trouwens, ik hoop stiekem dat de volgende meeting wel eerder is, hihi! Als we nu zwanger zouden zijn, hebben we pas over een hele tijd een dikke buik :p Maar ik hoop het ook voor ons hoor, dat het gauw zo mag zijn!

@ xVlindertje: Mooi dat je een leuke dag hebt gehad gisteren, benieuwd naar je taartfoto :D

@ DD: Dat herken ik ook weer hoor, ik ben altijd de stille en rustige geweest in het gezin (samen met m'n vader, die was ook zo..). Stilletjes woede opkroppen in een hoekje, en dat jaaaren meeslepen :( Kl*te he? Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig ook iets assertiever ben, en iets meer voor mezelf opkom hier en daar (al mag het van mij nog stukken meer!!!)

Geen idee of je minimuts2 al zou kunnen voelen eigenlijk.. Geen verstand van helaas!

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
  15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    achteraf kan ik me idd wel herinneren dat neel t zelf al wist, maar t lekker voor zich hield. was er eigenlijk vergeten bij te vragen of je dat dan ook zo mooi kan zien. ik wil t nie weten maar van een vriendin kreeg ik een gewone echo-foto te zien, en ze wees t wel aan, maar ik kon geen piemeltje ontdekken :D hij zat er toch echt.

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Aaarggh!!! Waarom mag het nou nog niet? Ronde 14 alweer! :x Damn..

Sorry hoor.. eigenlijk baal ik best wel! Had ook stiekem gehoopt dat ik gelijk al uit kon kijken naar de HSG, maar dat zit er dus nog even niet in. Pff.. :(

17. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Gezellige drukte hier!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Sorry hoor, liet me weer even gaan net..

@ xVlindertje: Waaauuw, een echte xVlindertje-taart :D

19. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Mamac: Geeft niet je mag je ook gewoon laten gaan het is ook
    :x:x:x niet leuk!!! Kan me voorstellen dat je baalt dat de hsg niet sneller kan!!
    En by the way wij meeten elkaar natuurlijk sowieso al snel bij jou!!!

@xvlinder: Mooie taart hmmm heb je nog een stukje over hihi :D

@DD: Ohw ik dacht 4 jaar sorry :):) Had niet goed gelezen misschien toch eens aan een brilletje gaan denken hihi ;)

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    MamaC : Ik vind niet zo gek dat je hier erg van baalt... ronde 14 is niet niks meid ! En dan laat de HSG ook nog even op zich wachten ; maar gelukkig zijn wij er hier voor je & kun je lekker je hart luchten ! Je weet me te vinden he ;)

Deel Deze Pagina