zo weinig mogelijk vorig weekend was zo hectisch, wij gaan lekker zo veel mogelijk niksen @dd, 11 weken is wel heeeel vroeg om je beeb te voelen, dacht bij een tweede ergens tussen de 14 en 16 weken.
@ xVlindertje: Dank je wel lieverd!! Dikke knuffel terug hoor! @ weekend: Ik moet morgen weer werken (wel in plaats van maandag), dus weekend wordt iets verschoven! Morgenavond bij m'n mams eten en misschien toch nog even de stad in daarna (flinke borrel maar denk ik!) En jij? @ DD: Misschien voel je gewoon wat plopjes oid in je baarmoeder? @ hier: Jeetje, echt even flink gejankt gewoon! Had ook even m'n mams aan de lijn, maar die vraagt gewoon echt niet hoe het met ons gaat ofzo.. Zusje en ik schamen ons voor d'r gedrag af en toe. Mijn beide ouders waren vorige week ook totaal vergeten dat we naar het ziekenhuis gingen. Vind ik echt erg jammer en ben er best een beetje boos om!
mamaC ik werk 16 uur op het reisbureau en daarnaast heb ik natuurlijk ook nog Studio Klik. Morgen lekker een daagje niksen en zondag voor een bruidspaar een album maken, dat vind ik erg leuk om te doen. Neeltje super meid dat je zon mooie echo hebt gehad. En wat een lekker eigenwijs moppie is driekes al zeg. Balen meid dat je ongesteld bent geworden en ook balen dat je zo laat terecht kan voor de HSG. Hopelijk kan die afspraak gewoon blijven staan. DD ik voelde Purkie zo rond de 14 weken, maar heb eerder wel eens mijn twijfels gehad. Dus misschien is het mutsie wel geweest. Xvlindertje wat een mooie taart heb je weer gemaakt meid. Bij de april mamas zit er ook een mama die regelmatig zelf een taart maakt, nou de mooiste (en lekkerste) taarten komen voorbij. mamaC niet leuk dat je moeder jullie afspraak in het ziekenhuis vergeten is of er iig niet naar gevraagd heeft. En ook jammer dat ze geen enkele interesse in je toont. Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, we mogen 7 december om 10 uur sochtends.
@ Isra: Ja, drukke tante ben jij hoor, met je reisbureau en fotobedrijfje! Maar kan me voorstellen dat dat ook ontzettend leuk kan zijn, lekker met foto's aan de slag Wat leuk dat je nu al kan uitkijken naar je 20weken-echo! Ik weet niet of ik het al eens gevraagd had, maar willen jullie het geslacht weten?
mamaC volgens mij had jij of iemand anders er al een keer na gevraagd had, maar weet eigenlijk niet of ik er al antwoord op had gegeven. Maar we willen niet weten wat het wordt, we laten ons na de bevalling verrassen.
@DD; wat fijn dat je toch een start hebt kunnen maken met het uitpraten van je zus.. Hopelijk heeft het een positief effect! @MamaC; heh bah nee.. Toch weer die verrekte duivels! *knuff* Wat naar dat je ouders niet echt interesse lijken te tonen in jullie.. Groot gelijk dat je boos wordt daarom, dat mag ook! Een heeeeele dikke knuffel voor jou!! @MoL; bij jou duurt de ongie ook niet erg lang, wel? Fijn hoor! @Vlindertje; Taart maken, wat leuk! Heb ik ook een keertje gedaan! Doe je dat vaker? Hij is wel erg mooi! @3D echo; Jep, het geslacht was te zien, wel raar om dat in 3D te zien hoor @Isra; 7 december, dat is al bijna (positief blijven he ) @Hier; na het winkelen even bij mijn broertje op bezoek geweest; hij is gisteren gevallen met zijn fiets en had een gat in zijn voorhoofd.. Pf, wat een jaap was dat! Vind het echt sneu voor hem.. Nu lekker op de bank lamballen..
Dag mc wat balen zeg! Die stomme ongi!! En dan ook nog hsg onderzoek later! Dikke knuff oja en lux die leest hier heel vaak mee de laatste tijd wat minder! Ze heeft ook wel is gereageerd een tijd terug was op het zelfde moment dat ik kwam reageren maar lees al vanaf het begin mee nog met Pasen en een bevrucht ei hoe was die titel ook al weer? En vanmiddag zag ik 5 mensen mee lezen hier, waaronder lux en roske vandaar! Dd dikke knuff voor jou want het is niet niks om zo tegenover je zus te staan! Vind het heel knap dat je de eer aan jezelf houdt! En rustig hebt gehouden! Neeltje ben benieuwd naar de foto? Fafa nog info ingewonnen mbt rekening? @ hier met mij tja denk nog steeds dat het erger bij me mis is dan ik had gedacht waarom geeft hij me anders een hogere dosis ??? En zegt er bij dat ik niks hoef te verwachten ( wat natuurlijk logisch is) anders alleen maar een teleurstelling! Xvlindertje mooi hoor! Lekker wanneer is de meeting bij jou binnen de 3 maanden? Hihi sorry meiden ben weer een zeef weet alleen nog dat mol vroeg hoe het ging nou lees boven. Weltrusten meiden
hoi meiden, hier weer bij gyn geweest. Nog onduidelijk of bbm miskraam of gewone miskraam is. Buikpijn is zo goed als over. Bloedverlies blijft beetje. Volgende week weer bloed controle en echo.houden me goed in de gaten.verwerking is nu ook aan de gang merk ik.hopelijk alles goed met jullie. X
Anneke Loes heel veel sterkte met het verwerken! Maar hadden ze nou een dood vruchtje gezien op de echo? Of helemaal niets? Het blijft vreemd wel beter dat het bloeden en je buikpijn over is! Dikke knuf
goedemorgen dames. @mama wat balen van je ongi zeg..en jammer dat je nu weer zolang moet wachten op onderzoek @ neel wat fijn dat je echo zou leuk was zeg!! @voor de rest weet ik eigenlijk niet meer wat ik heb gelezen.....schaam schaam schaam!
Goedemorgen allemaal! @ Neel: Dank je wel meissie, dikke knuf terug hoor! Wat sneu voor je broertje zeg! @ wjb: Jij ook dikke knuf terug! Lux.. kan het me niet meer herinneren, gaat niet echt een belletje rinkelen. Erg he? Maar zo zijn er meer hoor, die wel eens langs zijn geweest en daarna nooit meer. Kan het niet meer onthouden Maar je kan hier echt overal gevolgd worden he, haha! Vervelend dat je zo sterk denkt dat er iets mis is met je! Ik denk, als dat echt zo was, dat de dokter dat wel had gezegd hoor meis! En hij kan het toch nog nergens op baseren verder? Niet teveel zorgen hoor! @ AnnekeLoes: Wat vervelend dat het nog steeds onzeker is! Echt zo balen! Hoe gaat het met jou verder, en hoe zijn jullie er nu onder? Sterkte! @ sasje: Ook goedemorgen! Ja, balen he! Hoe is het met jou?
@ hier: Ik moet zo weer werken. Verder vanavond bij m'n mams eten dus. Ben zelf niet van plan om te gaan beginnen over mezelf ofzo, ik ben gewoon benieuwd of ze er nog naar vraagt.. Maar het houdt me wel bezig hoor. Vorige week was ik zelf over het ZH begonnen: "We zijn gister nog in het ziekenhuis geweest he!" Antwoord: "Ohja.. ben ik helemaal vergeten.." ... *einde gesprek* Ik ben er denk ik vanavond weer meiden! Fijne zaterdag!
Werkse mc en sterkte vanaaf met je moeder!! Je hebt gelijk dat je er niet zelf over begint zou ik ook niet doen persoonlijk. Maar je moet niet vergeten dat wij wel gemeend interesse hebben maar ja begrijp ook wel dat we niet je ouders zijn. Waarschijnlijk doen ze het ook niet met opzet en is je moeder erg met haar zelf bezig( in de knoop) maar dat weet ik natuurlijk niet? En dat betekent ook niet voor jou dat het daarom minder kwetsend is. Iedergeval dikke knuff en hoop voor je een leuke begripvolle avond!
@ wjb: Dank je wel lieverd! Ik ben ook superblij dat ik hier lekker m'n ei kwijt kan, en dat doe ik dan ook graag Jullie zijn allemaal zo lief voor me! Mijn ouders zijn inderdaad beiden ontzettend met zichzelf bezig, maar daardoor hebben zusje en ik het gevoel dat we niet meer echt ouders hebben. We zien ze heel weinig, ze hebben nooit tijd (of mijn mams zegt gewoon dat ze depri is..). Dus ze zullen het ook niet bewust doen, maar ik vind het wel heel naar dat ze ons af en toe gewoon lijken te vergeten. We gaan het merken vanavond! Nu aan het werk! Kijken of er in de winkel wat te beleven valt, met dit vieze weer!
@AnnekeLoes; wat naar dat er nog geen duidelijkheid is over hoe en wat.. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Neem de tijd voor de verwerking, het is niet niks... *knuff* @MamaC; hopelijk toont je moeder vandaag meer interesse in je.. (en je mag me altijd smsen om je af te reageren hoor!) Werkze meid! @Hier; Vanmorgen wakker geworden met flinke misselijkheid.. Na een uurtje trok het gelukkig weg.. Dadelijk werken tot 21.00uur.. Tot vanavond meiden!