Hallo! Sorry dames maar ik moet gewoon werken vandaag dus ik ben om 13.45 uur vertrokken. Nu is het eventjes rustig dus kan ik hier snel een kijkje komen nemen. Ik ga overmorgen nog een test doen want ik heb er nu geen meer in huis dus die haal ik morgen wel. Ik wil liever wel met ochtendurine testen dus lijkt het me beter om dan te wachten tot dinsdag,denken jullie ook niet? @Isra: Fijne vakantie meid! Geniet er van en rust maar lekker uit! @wjb: Ja,alles wat na 4 september is aangepast is weg dus ook je foto. Balen he! Spannend meid,binnenkort bloedprikken.. @XVlindertje: Je bent helemaal geen zeurpiet meid,ik snap je heel goed. Bestaat de kans dat je 'm al gemist hebt? Bij sommige mensen is de LH piek heel erg kort en dan kan het zijn dat je na een paar uur al geen positieve test meer hebt. Lieverd,ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt! @Roske: Ahaaa ringworm..dat ken ik wel. Vervelend zeg! Gelukkig trekken er al 2 weg. @Neeltje: :Leuk weekend gehad? Moet je morgen weer werken? Rustig aan doen he en als je die 4 uurtjes niet trekt moet je wel aan de bel trekken meid..
@pluis, spannnuuuuuund. enne, heb je al foto gemaakt en op pc gezet, want op mijn toestel leken ze ook allemaal mislukt, maar dat viel best mee. @dd, nou, vouwen en strijken moet nog, vandaag lekker van zon genoten, violen in tuin gemikt, en een lekkere lange wandeling door de duinen gemaakt. @corine, wat onwijs PIEP zeg, en je hebt er niks aan, dat weet ik, maar je had een streep, dus het kan wel, nu alleen nog wat pattex slikken naast de foliumzuur, en dan komt t helemaal goed @wjb, t was roske met de ringworm, niet ik @hier, nou lekker veel buiten geweest dus vandaag, en dan ga ik me nu maar op de was storten
Hier schaam schaam schaam , volgens mij plaats ik hier alleen maar ego berichten. Ik lees wel alles maar heb echt te druk om echt elke dag een paar keer te reageren sorrij dat lukt niet. Vandaar mijn kort bondige antwoorden en reacties sorrij Ff snel weer; Hier moe, pijnlijke ()() en tepels, eislijmerige afscheiding en huil om rare dingen dingen van vroeger die ik dacht al verwerkt te hebben.......... zou het dan toch????? Ik denk alweer aan volgende maand want heb er niet zoveel hoop in....... liefs
Hoi meiden, @ Pluis: Wat onwijs spannend meis!!! Nou, dinsdag nog eens testen! Ik duim voor je dat ze dan donkerder zijn hoor! En dan kan je er vast wel een goede foto van maken, want ik tuur graag met je mee @ DD: Hoe was het in de Efteling met het mooie weer? Thanks voor het duimen! @ Corine: Meis, nogmaals heel veel sterkte Echt ontzettend balen! Denk aan je! @ Isra: Ik denk dat ik helemaal in de war was, dacht dat je al weg was! Maar alsnog hele fijne vakantie, geniet ervan!! @ wjb: Succes met alle onderzoekjes meis! @ xVlindertje: Je bent geen zeurpiet hoor meis, echt niet! Ben je toch nog even blijven doortesten dus? Hopelijk heb je gauw meer zekerheid!
En nu even een ego-berichtje.. Voor mijn eigen rust was het beter dat ik hier even niet was en ging reageren vandaag. Ik heb echt een hele rare bui en heb mezelf heel erg in de weg gezeten vandaag. Ik stond echt chaggo op, maar was af en toe ook heel erg druk. Ik heb ook voor het eerst meegemaakt wat echte moodswings zijn, omg.. niet te zuinig ook! Het ene moment heb ik echt zin om m'n kop door de muur te rammen en word ik mega-agressief (die kant ken ik niet van mezelf) en het andere moment loop ik rare sprongen en melige geluiden te maken en lach ik me dood. Meest extreme moment tot nu toe was vanavond onder het eten. Toen kreeg ik ineens echt gruwelijk de slappe lach om niks en kreeg geen eten meer naar binnen. Ik kwam werkelijk niet meer bij! Ben een rondje door het huis gelopen en toen ik terug kwam zitten barstte ik serieus in tranen uit.. Maar waarom? Wtf gebeurt er met me? Waar sleuren die stomme hormonen me allemaal naartoe? Pff, dat deze dag maar gauw over mag zijn! Ik ben er echt klaar mee.
Corine; wat balen zeg alweer........... ik snap dat je je zwaar **** voelt maar ook voor jou hopen we op een wondertje die blijft plakken!!! Pluis; spannend zeg!! een streep is een streep ook al is ie licht idd over 2 dagen nog een testje wagen en dan duimen!!
oh vage shit zeg, heb je dit ooit eerder gehad???Anders misschien goed teken??? Als nou niks blijkt dan zou ik misschien keertje naar huisarts gaan met al je klachten
Nee, nooit eerder gehad.. Ik ben eerlijk gezegd totaal niet zo extreem/expressief van mezelf. Ik denk zelf niet aan een kwaaltje, maar gewoon aan wat slingerende hormonen, kan gebeuren. Daarnaast heb ik elke maand wel een nieuw nep-kwaaltje, van kwaaltjes durf ik al niet meer uit te gaan. En daar ga ik niet voor naar de HA, daar kan die arme vent ook niks mee Lees dat jij ook wel wat last had van emoties vandaag. Zal er wel een beetje bijhoren.. Sterkte ermee!
Nog lang niet als mijn nod datum is en die heb ik ruim berekend en berekend op mijn denkend eitje. jij?
@Pluis: welja meid... doe maar rustig aan hoor, jij kan de komende 12 weken nog positief testen, dus dinsdag is prima dan is die lijn gewoon flink duidelijker! weer een roze angel... ik weet het zeker
girls... ik zoek een mooie meisjesnaam (jongensnaam hebben we al vóór de conceptie, maar ik denk nog steeds dat we daar (deze keer) niks aan hebben ) we willen een klassieke, beetje sjieke naam - maar dan weer niet te kak - die niet met een E mag beginnen en niet in de top 10 staat... niet al te veel eisen lijkt me. Maar moeilijk... pfffff help me!
@MamaC: Meid toch..wat raar allemaal! De hormonen nemen echt een loopje met je momenteel he. Hopelijk voel je je morgen beter! @AnnekeLoes: Die kwaaltjes klinken toch wel positief meis,ik duim hard voor je! @Fioontje: Dat is af en toe wel lekker toch,de traantjes eens flink laten lopen! Voor de rest alles goed? @fafa: Ik hoop dat je gelijk hebt hoor maar we zullen het dinsdag zien. Ik blijf altijd relaxed Meisjesnamen: -Isabelle -Juliette (beetje te kak misschien?) -Fleur -Annabel -Annemijn -Carlijn -Desireé -Florien -Kathelijne -Liselot(te) -Madelief -Rozemarijn -Tessa -Veronique @Hier: Ik ben wel benieuwd voor dinsdag hoor! Ik blijf rustig maar vind het ook wel spannend natuurlijk. Morgen eerst teamvergadering en daarna late dienst. Pff..ik heb niet veel zin eigenlijk.
@ fafa: Mooie meisjesnaam: Charlotte? Haha, zou wel vreemd zijn he, doe maar niet Pff, lastig! Ik zal er eens over nadenken! @ Pluis: Hoe voel jij je vandaag? Hou je het nog vol tot morgen? Succes met je teamvergadering en met werken! @ hier: Nou, mijn testje van vanmorgen was omo-wit-achtig helaas.. Ik heb echt vreselijk slecht geslapen door ongi-buikpijn en dacht echt dat ik al ongi was geworden. Maar was nog niet zo. Misschien komt het in de loop van de dag wel.. Tot straks dames!
Goeie morgen! @Pluis: Wel spannend hoor! Wanneer wil je nog eens gaan testen? @MamaC: Jij moet vandaag toch naar de gyn? Suc-6 enne een omo-test wil niks zeggen, je zit nog 1 dag voor je NOD... @fafa: Ik kan je helaas niet helpen. Zit met hetzelfde euvel. Jongensnaam hebben we al voordat we begonnen, begin nu alleen te twijfelen, en een meidennaam...we hebben een leuke in gedachten, maar ook weer twijfel. Moeilijk. Bij Anouk was t gewoon makkelijk. @Annekeloes: Wanneer is jou NOD? En wil je ervoor, op of erna testen? @hier: Pffff, dagje efteling gister was uitputtend, voor ons alledrie eigenlijk. Maar het was weer erg leuk. En lekker weer natuurlijk. Gisteravond kregen we nog onverwachts bezoek en hebben we gezellig filmpje gekeken. Straks om 11:00 komt er iemand van Moeders voor moeders. Zat te twijfelen of ik zou meedoen, maar uiteindelijk besloten om het toch te doen. Straks dus de allerlaatste test en op de een of andere manier ben ik zo bang dat ie negatief is...raar eigenlijk omdat we het hartje van mini-muts 2 al hebben gezien. Maar goed, nog 2 uurtjes! Liefs, DD
@ DD: Thanks voor de suc6-wens meis! Ik vind het echt weer rete-spannend wat er allemaal gaat gebeuren! Jij succes (plezier) met 't bezoekje van MvM, komt helemaal goed meis!