Even snel een reactie.. @MamaC; Succes bij de gyn meid!! @DD; Die test komt helemaal goed! @fafa; moeilijk he.. Een naam vinden? Nu snel aankleden, hond uitlaten, dozen inpakken. Vanmiddag weer controle bij de huisarts ivm benauwdheid en vanavond werken..
Goedemorgen! @MamaC: Succes bij de gyneacoloog meid! @Neeltje: Jij succes bij de huisarts en met werken. Hou je rustig he! @Duveldraakje: Meid,die test knalt er gewoon vanaf zometeen! @Hier: Shitzooi! Ik was tegen 08.00 uur wakker en ik lag meteen te twijfelen of ik misschien al een testje zou gaan doen. Dus,snel aangekleed (niet geplast) en naar het dorp gereden..was de Kruidvat dicht! Ik moest nog even naar de AH en toen ik terug kwam was Kruidvat nog steeds dicht. Balen! Ik heb nu nog steeds niet geplast,zit te twijfelen of ik zo nog even terug ga.. De testjes van gisteren zijn heel licht opgedroogd,precies zoals ze er gisteren uit zagen.
Net even gebeld: ze gaan om 11.00 uur open. Het was hier gisteren één groot gekkenhuis in het dorp en dan ligt de volgende dag alles even stil..haha. Net in de AH ook,allemaal gare mensen met wallen tot aan hun knieen Ik weet niet of ik het nog zo lang op wil houden hoor,dat is toch ook slecht?
Pluis : Zal je net zien, wil je een test kopen : winkel dicht ! Maar het is nog iets meer dan 15 minuten... Kun je het nog zolang ophouden ? Spannend meid !
@XVlindertje: Ja,erg he! Ik,Mevrouw Nuchter, krijg ook eens een ingeving en dan is die stomme winkel dicht! Een kwartiertje kan ik het nog wel ophouden hoor,ik ben het nu al bijna 3 uur aan het ophouden..
DD : Die test van MvM komt helemaal goed Neeltje : Succes vanmiddag bij de huisarts, tis idd wel goed om even te laten controleren & werkse vanmiddag. Fafa : Lastige he namen verzinnen Ik ga eens voor je nadenken.. Hier : Thnx meiden voor jullie lieve antwoorden, ik voelde me echt een beetje een zeikerd ! Maargoed of ik moet eitje idd gemist hebben of hij moet nog steeeds komen.. als ik maar niet weer op een cyclus van 60 dagen afga.. Verder gaat het goed hier, vandaag nog lekker een dagje vrij.. Gisteren naar concert van Kane geweest in het theater ! Was echt een superavondje ! Straks nog even naar de stad toe om nieuwe schoenen te gaan halen voor op m'n werk. Teenslippertjes worden nu wel een beetje koud..
Jaa stap in je auto.. Scheuren richting die testen.. Terug naar huis scheuren en plassen maar!!! Hoop zo dat hij posi is..
Hihi,ik zal nog even moeten wachten want de Kruidvat is misschien 2 minuten rijden. Thnx voor het hopen!
Pluis! Je kan het meid! Ik heb trouwens toen ik mijn test deed.. hihi.. In een potje geplast.. naar school gereden, daarna naar de kruidvat.. Toen naar huis.. en getest.. Zat ongeveer 2,5 uur tussen. En mn plasje deed het nog goed! Dus je kan ook in een potje plassen? Dan ben je de 'druk' kwijt.. Ik wilde dozen inpakken maar nu ga ik eerst het forum in de gaten houden!!
hahaha... pluis, je maakt er wel weer wat spannends van eneehhh.. hoe hou je het vol? 3 uur niet plassen?!
Nou de vrouw van MVM is net geweest en de test knalt idd echt heeeeeeeel erg, zal straks effe een foto plaatsen. Moet zo Noukie ophalen en ben pas laat vanmiddag terug! Jullie houden m dus tegoed! Liefs, DD