Zwanger worden in 2011 & 1e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Voor alle meiden die in 2011 stoppen met de anticonceptie & voor hun 1e kindje gaan ;) Join the club!

2. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hallo Norii

Ik ben 3 januari ook gestopt met de pil en mijn partner en ik gaan ook voor ons eerste kindje.

Lijkt me leuk om onze bevindingen te delen.

Gr Lotte

3. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Heeyy!!
    Wij zijn sinds vorige week echt bezig. Weet niet hoelang m'n cyclus is, eigenlijk nooit i de gaten gehouden, maar ik gok rond de 28 dagen. Had als t goed is gister (of eergister) m'n eisprong. Voelde steken links onderin m'n buik. 5 feb was de eerste dag van ongi, dus zou t rond 5 maart weer moeten worden.
    Nou heb ik sinds gister echt een heeeeel vaag gevoel in m'n onderbuik!! Een soort krampende, spierpijn achtige, zenuwachtig gevoel....
    Zou het zo snel al raak zijn???? I hope so... Ben er ook wel onbewust heel erg mee bezig...
    Het nadeel is alleen dat ik nog 2 weken ofzo moet wachten..
    xxx

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hoi meiden ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen.

Mijn verhaal is als volgt, op 02/02/2011 hebben wij ons zoontje met 21.3 weken zwangerschap verloren. We hebben zelf besloten om de zwangerschap af te laten breken omdat bleek dat ons mannetje geen armpjes en beentjes had. Het was en is echt verschrikkelijk. Nu mag ik een paar maanden niet zwanger worden ivm onderzoeken om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Op 2 maart krijgen we ws de uitslag. Daarna moet ik nog aan mijn knie geopereerd worden, maar we denken dat we rond de zomer er weer voor kunnen gaan. Het duurt nog wel een tijdje maar die tijd hebben we ook wel nodig om te kunnen rouwen.

Ik zou het wel weer prettig vinden om met wat mensen mee te kunnen kletsen die ook bezig zijn een kindje te mogen krijgen.

5. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Wat heftig zeg!!!!
    Hopen dat het strx wel beter gaat!!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hee Meiden!

Leuk dat jullie hebben gereageerd!
    Het is erg verslavend hoor deze site, maar het moet allemaal zo stiekem als niemand het verder nog weet :D

@ Zafira: wat verschrikkelijk joh! Hopen dat je volgende zwangerschap beter mag gaan verlopen.

x Nori

7. Lolala

Lolala Niet meer actief

Hee:) Ik zou ook graag mee willen kletsen!

Ik ben Lola (schuilnaampje) ben namelijk erg bang dat er iemand achter komt dat ik zwanger wil worden(A)
    Afgelopen september ben ik getrouwd, en over 3 maanden ga ik stoppen met de pil..
    Ondanks we nog even moeten wachten ben ik al wel helemaal in de zwangerschaps stemming.. ik kan niet wachten!

Het lijkt me leuk om wat te kletsen met andere meiden over het zwanger worden!

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Same here! :D Ik ben vorige week vrijdag gestopt met de pil, vandaag NOD (als het goed is) dus over 2 dagen aan de klus! Welkom op de pagina & veel succes met klussen strakkies!!

Deel Deze Pagina