Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    geeft niks pluis...ik herken het helemaal je verhaal :)!!! het is me wat met ons werk he...zoveel zorgen om je clienten :) en dan zijn ze niet eens van je zelf zeg maar...haha maar ow wee als er iemand aan ze komt :) tenminste zo beleef ik dat wel hoor!!

ik weet niet wat het vervolg plan gaat worden...voorheen heeft ze wel eens benoemd hormonen...maar we zullen zien! mijn gevoel zegt dat ik maandag nog een keertje moet komen voor metingen of er dan nog niks is gegroeid :(

2. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@pluis: fijn dat alles goed is gegaan met die client, operaties zijn toch altijd spannend. Zeker met mensen met wat onvoorspelbaar gedrag.

@DD: nou ja zeg, wat ontzettend lullig van je man om jou zo de schuld te geven van Anouks buien! Ik denk dat jij het al vervelend genoeg vindt dat ze zo reageert op jouw gesteldheid, zonder dat hij daar nog eens even commentaar op moet gaan leveren. En iedereen heeft toch wel eens betere en slechtere dagen... sorry for being human. Alsof je een knop hebt die je om kan zetten om je goed te voelen, en dat dan maar zou moeten doen.

@Neel: jeetje zeg, dat andere voeding zoveel uitmaakt?! Dacht altijd dat al dat spul ongeveer hetzelfde was. :) En hoe was dat Ria Blommen? Vast heel moeilijk, om hem te laten huilen, of niet? Dat huiltje van Liesje snijdt me in ieder geval altijd door mn ziel.

@sasje: geen eitje gegroeid? ow, dat is balen! Je zit nu niet aan de follikelstimulerende hormonen toch? Of wel?

@MC: ja, 12 weken oud en al helemaal een compleet mensje! (okee, nog niet helemaal functionerend, maar qua uiterlijk in ieder geval al zo'n beetje "klaar") Blijft bizar. En de "gevaarlijke" 12 weken bijna voorbij, woehoe!

@hier: zoals al gepost op fb... we zijn toch aan de fopspeen. Meisje kreeg steeds meer zuigbehoefte en de afgelopen dagen hing ze wel 12 uur per dag aan mn tiet. - want telkens meteen huilen als ik haar in dr bedje legde, en het enige wat haar kalmeerde was de borst.
    Ik hou heel veel van Lies, en ik heb er veel voor over, maar ik ben gekke henkie niet! ;) En vooralsnog drinkt ze nog gewoon goed, en gaat ze lekker slapen met een speen, dus de borstvoedingsmaffia kan de pot op!

en nog even een fotootje spammen:
    Kleine meid is zo sterk, hier tilt ze haar hoofdje al mooi op :)
    Bekijk bijlage 138060

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Wat naar meis, dat je zo slecht in je vel zit en dat je vent er ook nog eens heel k*t op reageert.. :( Wel lekker dat je het vooruitzicht hebt dat Nouk vanaf volgende week lekker naar de PSZ kan!

@ Blije Doos: Nou, dat is inderdaad een beetje jammer, die inhoud.. Haha, ik heb 'm ook besteld, maar ja, tis toch gratis ;)

@ Pluis: Wat goed dat je zo bezig bent geweest met de client, vond ze vast ook wel fijn. Succes vandaag met je LD, en geniet van je 3 vrije daagjes daarna, lekker!

@ fafa: Ahh, wat een lieve foto! En terecht dat je je tiet even rust geeft hoor, haha! Gelukkig doet ze het goed met de speen!

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    DD lastige situatie maar beetje onreeel van je man dat hij jou de schuld geeft. door de hormonen is mijn lontje ook wat korter als normaal, en logisch dat lars daar ook op reageerd, maar als R thuis is, gaat hij ff wat met lars doen. nu scheelt t dat we lars ook goed uit kunnen leggen dat mama een beetje moe is door de baby en dat hij asjeblieft ff goed moet luisteren, maar t blijft moeilijk, want je wil niet meteen boos worden als ze niet luisteren, maar door die fijne hormonen doe je het wel...
    iig sterkte ermee, en ik zou toch even man op stoel binden en duidelijk maken dat hij het zo voor jou onnodig zwaar maakt. je wilt toch straks een beetje leuk terug kunnen kijken op je zwangerschap. dikke knuf voor jou !

Pluis, mijn vader is vooral goed in winnen, die heeft bij de postcode loterij regelmatig kaartjes voor t een of ander. en aangezien broer en schoonzus nu naast ze wonen hebben die de kaartjes ook. kunnen we dus lekker samen haha. en opa past wel op de kids :D

Fafa, mooi meisje hoor, en pittig dat ze haar hoofie al zo goed optilt. en lol@ BV maffia, je eigen gevoel is meestal t beste. en ergens, s-zusje gebruikte tepelhoedjes omdat t anders niet lukte, daar maakte kleine meid ook geen probleem van.

Sasje, spannend dan maandag, zou dan gewoon ff vragen wat t plan is

Hier, vandaag weer bloed wezen prikken, en t was er retedruk, waren 15 wachtenden voor me .... weg planning haha.
    nouja, wat vandaag niet lukt maken we morgen wel af haha

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

Alles bij gelezen, maar even geen puf om op iedereen te reageren.

Had vandaag ook wel een off day. Ik slaap s'nachts erg slecht doordat ik zoveel vocht vast hou en hierdoor ontzettende pijn in mijn armen en handen heb. Dus vandaag liep ik erbij al een zombie, dus toch maar even tegen mijn principe in, Ryan bij mijn schoonmamsie gebracht. Ik vind het nu zo moeilijk om Ryan extra weg te moeten brengen omdat dit de laatste weekjes samen is en er straks voor hem ook zoveel veranderd..... En de tijd met hem alleen nooit meer terug komt. Maar ik moest vandaag echt even aan mezelf denken. Maar hij had het natuurlijk helemaal leuk bij opa en oma gehad. Hij is met opa bomen wezen planten en dat is natuurlijk helemaal leuk! En R. had hem vervolgens bij zijn ouders vandaan mee genomen en dan komt hij naar binnen gerend en zegt, mam ik heb je zoooooooooo gemist ~smelt~

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Sorry meiden, ook ik heb vanavond even geen zin om op iedereen te gaan reageren.

Morgen om 14.00 moet ik voor follikelmeting ; ik laat jullie morgen weten hoe dit was & reageer ik weer op jullie.

Ik heb toch besloten om aan de gyn te vragen of ik, mocht deze ronde op niks uitlopen, nog 1 maal mag proberen met alleen Clomid en eventueel daarna pas HSG te ondergaan. * Sorry ik ben gewoon een schijterd ! :$

Maargoed probeer positief te blijven, en hopelijk is er gewoon geen volgende ronde meer nodig ! :)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje + sasje: Allebei veel succes in het ziekenhuis vandaag!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@ isra oh dan zou ik ook smelten..en lijkt me ook een lastige keuze!!!

@ fafa wat een mooie meid hoor :)

@ hier dadelijk weer naar het zh....vindt het nu toch wel spannend hoor :)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Heb je het vandaag nog erg druk, doordat je gister zolang moest wachten?

@ Isra: Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! En wat is Ryan toch een lieverd zeg, kan me voorstellen dat je dan even wegsmelt ;) En leuk dat hij ook zulke leuke dingen doet bij opa en oma toch! Heel begrijpelijk dat je dan ook even aan jezelf denkt!

@ xVlindertje: Groot gelijk hoor meid, dat je nog eventjes wil wachten met de HSG. Die keuze is echt aan jou! Hoe is het gegaan in het ZH?

@ sasje: Logisch dat je het spannend vindt hoor! Ik hoop dat je maandag niet terughoeft en dat het eitje lekker gegroeid is!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Oeps, gisteravond toch weer een pilletje genomen, het ging weer bijna mis met mijn fruithapje en avondeten.. Nu gaat het wel weer.

En jeeej: we hebben vanavond weer een echo :D Ben heeeel benieuwd!

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    He, vanavond weer een echo :D Onverwachts of... ?
    Ahh zo af en toe een pilletje ; als het echt even niet gaat geeft toch niet.. :)

Ik ben nog niet geweest voor fm.. Om 14.00 heb ik een afspraak.
    Ben zo benieuwd ! :$

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Ja, vriendlief had vanmorgen gebeld om een afspraak te maken voor een echo, en we konden vanavond nog terecht :D

Spannend meis! Ik ben ook heel benieuwd! Welke CD zit je vandaag ook alweer, 17 ofzo?

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haha dat is nog eens goed geregeld ;)

Vandaag zit ik op cyclusdag 14.. :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben alweer terug van het zh....er is eitje gegroeid naar 11 mm...dit is eigenlijk nog veel te klein dus....na lang nadenken toch besloten om maandag nog een keertje te komen meeten dus weer afwachten...niet doorgegroeid dan krijg ik hormonen...

@vlindertje alvast succes meid!!

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Sas : Ik heb je net al gesproken.. ;) maar hopelijk is er maandag verbetering & anders aan de hormonen.

@ Hier : Nou bij de gyn net geweest. Er zit nu rechts een eitje van 14 mm (op cyclusdag 14) ; Hij vertelde dat eitje 2 mm per dag groeit, dus dat hij verwacht dat ie maandag zal springen. Dus voor maandag huiswerk meegekregen :p

Ook kreeg ik al naproxen mee, wat ik in moet nemen als ik de HSG gepland heb. Ik heb met m'n gyn overlegd, en hij vind het prima dat ik hierna nog een ronde met alleen Clomid probeer en daarna de HSG pas wil plannen :D

Meiden gaan jullie duimen voor me !? :)

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Jammer zeg, dat ie nog steeds niet wil doorgroeien! Maar terecht dat je dan eindelijk hormonen krijgt hoor, stimuleer die groei maar lekker met pilletjes!

@ xVlindertje: Oh, voor dag 14 is dat al een hele mooie grootte, dus de Clomid doet goed zijn werk, toppie! Naproxen had ik inderdaad ook toen (tipje: zorg dat je geen lege maag hebt met innemen, en goed bij drinken!). Fijn dat je de HSG nog even een ronde mocht uitstellen hoor!

Ik duim voor jullie allebei hoor, meiden!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vlinder ik heb je ook al gesproken :)

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Thnx voor de tip meid ! Ga die zeker onthouden.. ;)
    Hoop zo dat het deze ronde gewoon raak is ! Gyn zei dat met deze eisprong en zaad van manlief de kans 25% per keer is.. (iemand die niet in de mmm kan hiermee gewoon zwanger worden, met de uitslagen van ons gezien zeg maar.. )
    Als de beste man gelijk heeft, en hij springt maandag.. is het weer op dag 17 :) We zullen zien !

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend vlinder...ik duim voor je :)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Dat is echt een grote kans hoor! Gemiddeld is de kans volgens mij 15% per ronde dacht ik.. (want tja, de natuur blijft de natuur)! Spannend hoor! Ik ben benieuwd of het gaat lukken! :D

@ hier: Zo om 20:00 de echo :D Vind het wel weer spannend! Maar ook heel leuk!

Deel Deze Pagina