Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend mama veel plezier :)

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

@Sasje: Ik hoop echt dat je maandag een mooi eitje hebt!

@xVlinder: Fijn dat je gyn zo meedenkt, ik hoop alleen echt dat je geen Clomid of HSG meer nodig hebt!

@MamaC: En hoe was de echo? Ben wel heel benieuwd!

@hier: Vandaag bij de vk geweest. Heb nu staalpillen (jippie not), maar ja hopelijk slaan ze wel aan! Toen ze wilde voelen hoe mn kleine meid nu ligt kreeg ze dit niet voor elkaar door de harde buiken. Mijn buik staat sowieso al strak nu, maar omdat ik dus ook continu harde buiken heb moet ik het echt rustig aan doen. Dus dan doen we dat maar! Maar ze dacht wel dat ze idd in stuit ligt, dit was dan op de gok!
    1 april ga ik voor de laatste keer naar de vk, dan 4 april een groeiecho en 12 april naar de gyn. Ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen!

Morgen ga ik met mn meisje lekker cakejes bakken! Gister hebben we koekjes gemaakt en madam heeft de smaak te pakken, vooral het versieren ervan! Heb nu dus eindelijk iets gevonden wat niet heel veel inspanning nodig heeft, maar wel heel erg leuk is om te doen! Jeeeeeeeeej for us!

Liefs,
    DD

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    Isra, aaaah, smelt, dan weet je weer waar je t allemaal voor doet :D

Mama, tja ach, huishouden loopt nie weg helaas, je weet wel he, to do lijstje .... maar ik maak me niet druk haha. Ik heb vandaag een deel gedaan, maar kon niet alles doen, moest ook werken, dus kan t kaarsie niet helemaal opbranden. ach morgen weer een dag, ik stoor me er niet aan haha
    enne hoe was je echo ???

vlinder, mooi dat je evt nog een maandje zelf mag proberen, maarja tis ook jou lijf, dus als jij die hsg (nog) niet wilt is dat je goed recht. nouja we duimen allemaal dat ie neit nodig is.

sasje, balen dat t nog niet erg gegroeid is.

nou hier weinig te melden, vanmorgen vanalles in huis gedaan, vanmiddag gewerkt, en nu sterren dansen op t ijs kijken. van t weekend ook geen spannende plannen, gewoon genieten van mooi weer hoop ik

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    dd fijn dat je wat leuks gevonden hebt om te doen zodat je weer een beetje lol hebt met je meisje, dan wegen de laatste loodjes toch wat minder zwaar :)

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Effe gauw voordat ik het bedje induik:

De echo was echt geweldig!!! :D Wat hebben we genoten! Kindje is zelfs al 4 dagen groter volgens meting, nu 6cm. Heerlijk beweeglijk (leek wel de hik te hebben) en we hebben een hele mooie dvd gekocht zodat we alles lekker terug kunnen kijken! *zwijmel* We gaan de dvd morgen proberen te renderen en dan willen we het filmpje op youtube zetten (wel prive hoor), kan ik het ook met jullie delen :)

Welterusten!

6. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

xVlindertje: Hoe wast gister bij de gyn??

7. Ukkepukkie

Ow lees ut nu...
    Jullie zijn dus druk vant weekend?! ;) haha!!
    Wel fijn dat dat je de volgende ronde nog een x alleen clomid mag.. Maar hopelijk is dat niet meer nodig!!
    Ik duim voor je!!!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ DD: Ik hoop voor je dat de staalpillen een beetje zullen aanslaan meid! Nog steeds van die harde buiken? Naar hoor! Leuk dat jullie vandaag even samen wat leuks gaan doen weer, lekker bakken! Geniet er maar van :)

@ fioon: Helaas dat het huishouden niet wegloopt inderdaad :D Zou wel fijn zijn, als ie het soms gewoon op zou geven als je niks doet ;) Geniet lekker van het mooie weer dit weekend!

@ Uk: Alles goed met je?

@ hier: Weer (nog steeds) helemaal in de wolken! Paar weken geleden had ik J. een Angelsounds cadeau gedaan. We hadden 'm al paar keer eerder geprobeerd, maar vanmorgen is het gelukt hoor!!! Hebben een prachtig megasnel hartje gehoord van ons kleintje, geweldig echt! :D

Allemaal fijn weekend, geniet van het mooie weer!

9. Ukkepukkie

Ha Meid!
    Wat gaaf een Angelsound!! Ik zat ook erg te twijfelen om er één aan te schaffen.. Super dat jullie vanmorgen het hartje hebben gehoord zeg!!!!

Hier alles top! Gister weer naar Babypark geweest en alles besteld:D:D
    Kamertje, Wagen, Box!:) Helemaal blij! Half mei word ut bezorgd!!
    Jullie al flink aant shoppen??

10. Ukkepukkie

MC: Wie zijn er trouwens al allemaal op de hoogte van je zwangerschap??
    Vandaag precies 12 weken zie ik!!:)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mama fijn dat de echo zo mooi was!!! ben benieuwd naar het filmpje :)

@uk wat vor wagen en kamertje hebben jullie gekocht???

@hier niet veel bijzonders doen vandaag..vanavond hebben we we een feest van werk vriend..en daar heb ik enorme zin in......niet dus :(

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Superleuk dat jullie alles nu besteld hebben :D Wij hebben in de afgelopen weken al wel een paar kleertjes enzo geshopt, maar nog niet het 'grotere' werk. Maar dat komt gauw, vermoed ik zo ;) Eerst moet het extra muurtje hier komen, dan kunnen we het kamertje gaan inrichten! Helemaal zin in!

En jaa, 12 weken :D Jeej! Kindje was volgens de echo al 4 dagen groter, maar ach, dat kan elke keer weer verschillen, dus laat mn banner maar gewoon staan denk. Verder weet iedereen het hier wel. Tenminste, familie en goede vrienden dan. Ik heb het nog niet op Hyves/Facebook naar buiten gebracht, begint nu toch wel erg te kriebelen om het de wereld in te gaan gooien hoor.. ;) En bij jullie weet iedereen het ook al he? Zag dat jij het ook al op Hyves had gezet, paar weken terug? Leuk om al die reacties dan te zien :)

@ sasje: Hopelijk is het feest vanavond een beetje leuk.. Maar als aanhang is dat idd nooit zo geweldig! Succes ermee ;)

13. Ukkepukkie

Ha Sasje!
    Lkr toch een dagje niet veel bijzonders doen?! En meestal als je geen zin hebt in een feestje ist juist gezellig! ;)

Ik zou ff foto's uploaden van het kamertje en de wagen...
    Bekijk bijlage 138468

14. Ukkepukkie

15. Ukkepukkie

Ik had het bij 11 weken ofso idd op Hyves gezet.. Kon het niet maar laten om het leuke nieuwd de wereld in te gooien :D En idd heeeeel veel reactie's! Knal ut gewoon op Hyves, super leuk die reactie's hoor!! :)
    Ik heb ook echt zin om het kamertje in te gaan richten, door al dat shoppen word het allemaal nog meer echt en komt het steeds dichterbij...! Wanneer word ut muurtje geplaatst?

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Mooie spullen hoor, ik vind witte meubeltjes heel gaaf in een babykamer (gaan wij ook doen, hihi :p)! En terecht dat je het nieuws niet meer voor je kon houden! Kost mij ook moeite ;)

Shoppen voor je beeb is zo heerlijk idd, ik kan ook niet wachten om compleet los te gaan :D Maar elke keer vind ik het nog een beetje te vroeg. Maar goed, nu zijn we ook weer een mijlpaal voorbij, ik heb echt zin om die Prenatal in te rennen, whaha!

Muurtje weet ik nog niet, ik verwacht dat dat nog wel voor de meivakantie zal gebeuren. We spreken J.'s oom vanmiddag weer, dan gaan we een weekend plannen wanneer hij gaat bouwen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een leuk kamertje uk en ook een leuke wagen :)

@feest nou das het leuke we hebben een feest van de vrouw van de baas...alleen kent mijn vriend haar ook helemaal niet :( en zijn wij ook de enige van het bedrijf die komen :(

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@ MamaC: JEEEEEEEEEEEEEEJ de 12 weken zijn een feit! Ben trouwens heel benieuwd naar BabyC. Lekker gaan genieten meid en als jij het de wereld in wil gooien, DOEN zou ik zeggen ;)

@Sasje: Hopelijk is het toch nog een leuk feestje dan vanavond!

@Uk: Wauw mooie spulletjes hoor!

@hier: De cakejes zitten in de oven, nu dus wachten (daar is Anouk zoooooooo goed in...Stuiter stuiter). Dadelijk als ze afgekoeld zijn lekker versieren en dan zal papa ondertussen ook wel thuis zijn. Dus dan gaan we GENIETEN!

Harde buiken heb ik idd nog erg veel, maar sinds gister heb ik ook echt het idee of madam de hele dag aan t bewegen is. Ik voel dr nu eigenlijk net zo als ik Anouk voelde (op mn blaas na dan, die terroriseert ze momenteel), maar zolang ik haar goed voel is het goed. Dan maak ik me ook absoluut niet druk!

Iedereen een heel fijn weekend!

liefs,
    DD

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Ik heb het net de 'wereld' ingegooid, het staat op FB, Twitter en Hyves..... ;) Toch wel spannend, haha, benieuwd naar alle reacties!

Ik ga nu gauw douchen, we hebben ineens zware behoefte om naar Prenatal te gaan hier.. We gaan even wat vieren :D Genieten!!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    youhoe mama!!!!! leuk leuk leuk ik zal ff gaan reageren :)

Deel Deze Pagina