@ MamaC : Hahaha ik moet wel om de reactie van Fioon lachen : Help mijn zwangere vrouw is klusser ! Neem je niet teveel hooi op je vork meid ? Hier gaat het allemaal goed, wel wat last rechts onderin mn buik. Af en toe wat steken ; ik zit nu op cyclusdag 12. Straks misschien nog maar even ovu-testje alvast er tegenaan gooien als ik moet plassen * Heb de laatste keer (in april ofso ) toen ik bij de gyn was.. ook op dag 13/14 mn eisprong gehad.. dus zou misschien kunnen *
@handbalster, is dat zon molton met zeil ? die had ik namelijk, en dat beviel prima. ik heb m bij de hema gekocht toen ik zwanger was van lars. nu heeft hij m weer in zijn bed, erg handig als ze eens een ongelukje hebben snachts
@ Uk: Mooi dat alles weer goed was bij de VK! @ sasje: Ik hoop ook niet dat ik overtijd ga lopen.. @ handbalster: Fijn dat bij jou ook alles weer goed was bij de vk! Was je bloeddruk vorige keer niet wat te hoog? Of is ie gewoon goed en niet verder gestegen? Goeie tip van die matrasbeschermer! @ fioon: Haha, dat zei ik serieus ook tegen J. toen ik met dat stomme raampje bezig was "Help, mijn vrouw is klusser!" Ik zou zo een programma kunnen vullen Mooi dat de nacontrole goed was en dat je weer aan de anticonceptie zit. @ xVlindertje: Had je nog een ovutestje gedaan meid?
@ hier: Badkamertje wordt echt supermooi! Wel een beetje jammer dat het vandaag nog steeds geen douchen wordt (afgelopen 2 dagen bij zuslief gedoucht ) maar het resultaat mag er zijn! Het is zelfs mooier geworden dan ik had gehoopt Misschien word ik nog eens een echte klusser, haha! Ik ga vandaag maar eens rustig met sieraden aan de slag. Heb nog wat bestellingen lopen
Ehm.. ik ben me gaan uitleven met tegelgrondverf en daarna tegellak over alle tegels (ook op de grond) Maar.. we hebben ons een klein beetje vergist in de droogtijd ervan, hahah! Er staat wel dat het overschilderbaar is na 24 uur, maar het moet wel echt langer hard worden willen we weer kunnen douchen. Resultaat is wel echt super: alsof we opnieuw betegeld hebben! Hoop echt dat het goed blijft zitten
Het is echt geweldig! Ik had er eerder op moeten komen Er zaten van die vieze oude tegeltjes op de muur, beetje wit/grijs en de voegen waren donkergrijs (lekker ouderwets en heel lelijk). Je kan met die verf ook over de voegen, dus we hebben nu een compleet witte tegelmuur, nice and shiny Foto's van voor/na volgen snel, zal ze zo gelijk even maken (incl. raampje he, zoals ik had beloofd ) Edit: Kijk hier maar Tegellak 1 komponent - Alabastine
View attachment 175175 Een paar verschillende opknap-fasen van het vreselijke raampje.. Laatste is zoals het nu is: je ziet ook een beetje van de tegelverf
De wc, voor en na: View attachment 175196 (Ik maak niet dagelijks een foto van de wc en douche, haha, dus het zijn vrij oude 'voor'-foto's )
@MamaC: Goed bezig hoor! Maareh doe wel een beetje rustig aan he @handbalster: En nog niks? @fioon: Whahahaha ik lig echt op de grond van het lachen van je opmerking! @de rest: Ehm tis weer eens niet blijven hangen! (pfff, hormonen werken helaas nog iets te goed, dat ontzwangeren ook) @hier: Evi doet mee met de baby van de maand verkiezing, willen jullie aub stemmen? Ik weet niet wie van jullie de serie In therapie volgen, maar de aflevering van gister heeft erg veel bij me losgemaakt. Nu loop ik al een maand bij de psycholoog en mag ik vandaag weer, maar pfff om de een of andere reden gaat het vandaag niet echt lekker. (Is ook vervelend voor mn meisjes moet ik zeggen) Maar goed! Nouk gaat vanavond bij een vriendinnetje logeren en ze mag zometeen nog even bij dr nichtje gaan spelen, scheelt wel een hoop! Dan effe iets anders. De oom (hij is de 23e juli 74 jaar geworden) van manlief is op mijn verjaardag opgenomen in het zh met een hartinfarct, nu zijn ze er ook achter dat ie waarschijnlijk tegelijk een beroerte heeft gehad. Het ging eindelijk weer de goeie kant op tot eergister. Hij heeft toen weer een hartinfarct gehad. We zijn hier dus druk met zh bezoeken en ons zorgen maken. Gelukkig is ie wel weer bij met zn hoofd, maar hij lijkt ineens zooo oud! Helaas kunnen we met de meiden niet erg vaak langs omdat ie op de intensive care ligt. Moest t effe kwijt! Liefs, DD
oh dat is geen fijn nieuws DD! heel veel sterkte!! helaas ken ik het programma niet wat je zegt! @handbalster oh spannend meid!
@ DD: Wat naar van die oom zeg Veel sterkte ermee, en ook met je psycholoog-bezoekje! Doe maar een beetje rustig aan verder, neem ook de tijd voor jezelf he! @ handbalster: Oeh, spannend zeg!! Ik las het en mijn hart maakte echt even een sprongetje Plaatsvervangende zenuwen, haha, stom he? Zou het dan nu echt gaan beginnen voor je?
@ MamaC; ik vind je douche/ wc super mooi geworden zeg! Wat knapt dat op zo. @DD; pff wat een nare situatie met je oom. Hopelijk kmapt hij er nog een beetje goed van op. Succes bij de psych @hier; veel harde buiken en ze zijn ook af en toe pijnlijk. Nog geen regelmaat kunnen ontdekken, dus zal wel flinke oefening zijn. Ben benieuwd of het door gaat zetten!