Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zoooo foto uploaden duurde ff haha, neel fijn dat jullie weer op t goede spoor zitten :D

mama, ik hoef bij de vk nooit op de weegschaal :D
    heb na lars tijdje sonja bakker gedaan, dan is t wel handig als je een weegschaal hebt, maar 57 kg is voor mij al heeeeeel lang geleden haha. toen ik trouwde was ik rond de 65 en dat zou ik graag weer willen als beeb geboren is, maar dan heb ik nog wel wat kilootjes extra te gaan :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@mama oh ik had niet in de gaten dat je gisteren naar fafa ging :) fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!!

@fioon wat een mooi bescheiden buikje!!

@hier wat buikpijn..of het nou zenuwen zijn of eitje die groeit...??

@meeting lijkt me leuk..... als beetje centraal is dan ;) of jullie moeten allemaal naar het zonnige zuiden komen :)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Mooi buikie meid!! Heel bescheiden, maar lees dat je deze zwangerschap ook niet zo heel veel bent aangekomen nog. 65 is een mooi gewicht hoor! Lijkt me wel lastig om er echt hard aan te gaan werken. Weet je al hoe je dat wil gaan doen? Werkze vandaag iig!

@ sasje: Ja, dat was nog de geplande meeting in Delft, maar ik ben de enige die uiteindelijk is gegaan ;) Jij moet vandaag ook weer naar het ZH toch? Veel succes!! Ik hoop echt dat er iets gegroeid is!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Sasje: Succes weer bij het ziekenhuis,ik duim!

@Neeltje: Lieverd,je komt meteen een heel stuk opgetogener over! Wat ben ik blij voor jou/jullie dat het weer wat beter gaat allemaal! :)

@Fioon: Mooie buik hoor en ook een heel erg leuk jurkje!! :D

@MamaC: Wat een geweldig filmpje,je zag de kleine echt goed bewegen! Ik stuur je ff een pb ;)

@Hier: Vandaag had ik een vroege dienst maar ik blijf nu tot 13.15 uur om bij de zieke te blijven. (Vrouwtje dat geopereerd is,gaat het nog steeds niet zo goed mee) Om 13.15 uur word ik afgelost en dan ga ik richting het ziekenhuis want T. heeft weer een bijspuiting en ik had beloofd om mee te gaan.

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Even snel een fototje, straks reageer ik op iedereen!

Bekijk bijlage 138920

Mijn buikie vandaag!

Liefs,
    DD

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel meiden...ik moet idd vanmiddag naar het zh om 14.40 uur... spannend!!!

@dd jij ook al een bescheiden buikje hoor ;)wel mooi!!

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Mooie buik !!

@Pluis; Ik ben ook een stuk vrolijker! Zit weer beter in mijn velletje!
    Bijspuiting bij T.? Ivm zijn epilepsie??

@DD; Jeetje jij hebt ook al zo'n mooie buik !!

@Buiken; Ik miste mijn buik echt niet.. Maar nu ik jullie foto's zie.. ;)
    (Toch wacht ik nog een paar jaartjes hoor! :p)

@Hier; Mick heeft gister om 23.30 zijn laatste fles gehad en lekker geslapen tot half 7..
    Daarna leek het alsof ie weer ging slapen, maar helaas! Dus zijn we lekker gaan wandelen.. Heerlijk weer!
    Nu ligt de kleine man wel lekker te slapen ;)
    Vanavond krijgt hij nogmaals zijn fles om 23.30.. En de 2 dagen erna om 23.15.. En uiteindelijk is het de bedoeling dat ie om 23.00 de laatste krijgt en dan blijft slapen tot half 7.. Maar dat zien we dan wel weer!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Succes nog even met de zieke vrouw, wat sneu dat het nog steeds niet helemaal goed gaat! Wat voor bijspuiting is het van T.?

@ DD: Ook al zo'n mooie bescheiden buik zeg! Toppie hoor, geniet er nog even van!

@ sasje: Spannend, ik zal voor je duimen om 14:40!

@ Neel: Ben blij dat je je een stuk beter voelt meis! Ennuh, was je niet alweer begonnen met klussen voor een tweede dan? ;) Haha, je mag zo weer onderaan het NOD-lijstje van mij hoor :D Nee hoor, wacht daar inderdaad nog maar even mee en geniet lekker van Mick!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Gisteren had ik helaas weer een mindere dag en heb ik me weer misselijk gevoeld.. Maar goed, kleine nasleep nog, dat gaat goedkomen. Vandaag gaat het wel redelijk tot nu toe. Vandaag hard nodig om flink bij te tanken van het weekend! Was een erg vol en druk weekend (maar wel leuke dingen) en nu moet het huishouden ook nog gedaan worden. Maar ik voel me wel een stuk vrolijker en lekkerder, dat was even een tijdje geleden ;) En ik geniet zo! Het begint nu echt wat rooskleuriger te worden :D

P.S. Ik hou al vanaf het begin af aan een uitgebreide weblog bij over ons Feutje. Mochten jullie het leuk vinden: voor het linkje + wachtwoord deel ik weer gratis PB'tjes uit ;)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oke, dat neem ik toch nog even terug, want ik heb de site zojuist gesloopt.. Ooops! :D (en aaargh!) Jullie houden 'm nog ff van me tegoed hoor!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh mama haha als die het doet mag je me pben!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee, kijk es wat ik hier onder het stof vandaan heb gehaald: :D

Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s:
    Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986)

Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa)

Zwanger:
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie

Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2
    fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    Vlinder3 (uitgerekend: 8 augustus 2011) Spruitje

handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011)
    Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011)
    miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011)
    wjb (uitgerekend: 27 september 2011)
    MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) BabyC

NOD:
    Datumloos: AnnekeLoes, sasje24, Pluis, xVlindertje

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden tot straks...ga nu richting zh

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier net terug van het zh..mijn gyn moest al lachen en vroeg al op de strippenkaart bijna vol was :) eitje was nu 13.9 mm volgens haar groeit deze vanaf 13 mm elke dag 2 mm..ik moet woensdag weer terug voor een meting om te kijken hoe groot die dan is. ze achtte de kans groot dat ik donderdag dan weer terug moet voor een samenlevingstest... mocht het dan deze ronde niet raak zijn dan wordt er de volgende ronde met clomid gestart zodat er op kort termijn een goed eitje groeit. ze wilde deze cyclus niet afbreken omdat er wel een eitje groeit maar dus pas heel laat en dat vond ze zonde maar deze niet te gebruiken zeg maar! dus we moeten afwachten tot woensdag....hopelijk pas vrijdag de samenlevingstest want is voor mij anders een heel gedoe donderdag :( en zeker als deze later op de dag pas kan plaatsvinden dan moeten we of om 6 uur al aan de bak s morgens ( en lees ik dus om 5 uur s morgens gaan spoelen) of vriendlief moet zich dus vrij nemen hiervoor :(

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Pfft, die eitjes van jou nemen wel hun tijd zeg! Wel fijn dat ze deze cyclus nu niet wil afbreken hoor, tis toch weer een kansje. Ik hoop voor je dat het allemaal goed uit gaat komen met de samenlevingstest! Lijkt me ook heel irritant dat je dan de wekker moet gaan zetten om te gaan klussen :$ (waarom kunnen jullie trouwens niet de avond van tevoren klussen? Dat is toch meestal gebruikelijk?)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    er mag geloof ik maar max 10 uur tussen zitten, tussen test en de sex zeg maar...dus als ik pas donderdag middag terecht kan haal ik dat niet om het s avonds te doen..de vorige keer was ook op het randje met de tijd..en ik ben niet van plan om bijv om 2 uur nachts te gaan klussen :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ooh oke.. Niet om 2uur 's nachts? :p Haha, nee snap ik! Nou, hopen maar dat het allemaal goed uitkomt straks en dat je op vrijdag mag!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja we wachten maar weer af ;(

20. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Sasje; bij ons deden ze de samenlevingstest standaard 's morgens vroeg (rond half 8/ 8 uur), dan kun je gewoon de avond daarvoor klussen. Kun je dat niet vragen? Hoop voor je dat je met spoelen net zoveel succes hebt als ik!!

@ MamaC; fijn dat je nu wat meer kan gaan genieten! Dat wordt de komende weken alleen maar meer als je buik meer gaat groeien!!

@Fioon/DD; mooie buikfoto's! Zo leuk om het verschil te zien.

@ Neel; fijn dat je wat meer rust kan vinden en kan genieten van kleine Mick!!

@Fafa; zag een superlieve foto op facebook! Wat een droppie is Liesje!

@ Pluis; Hoop dat je niet ongi wordt en niet aan de clomid hoeft!!!

@hier; wat een lekker weertje hé! Gisteren lekker in de tuin bezig geweest. Verder voel ik baby regelmatig; dat is echt geweldig!!! Enne... fulltime werken sucks al je zwanger bent

Deel Deze Pagina