Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ baby-blog: Hij doet het weer!!! Ik deel gratis PB'tjes uit met het linkje + wachtwoord voor de geinteresseerden ;)

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha nou mama, fitte fioon,das nog ff afwachten, dan moet deze beeb wel net zo makkelijk zijn als lars, anders kan ik staks lopen op de wallen haha

@babyblog, kom maar op :D

@pluis, jammer dat deze ronde weer voorbij is, maar iig mooie korte ronde en hopelijk doet de clomid zijn werk.

@hier, geen nieuws, vanmiddag gewerkt, nu lekker 2 dagen vrij

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ mamaC : kom maar op met die babyblog :)

@Hier : Denk dat eitje nog moet springen; vanmiddag rond 16.00 ovu-testje gedaan : met als resultaat een Knaller :D

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@MamaC: Ik wil ook een pbtje!! :D Leuk dat je aan de kids hebt verteld dat je zwanger bent en ook wel verstandig om het touwtje springen over te slaan nu.

@XVlindertje: 1 woord: KLUSSEN!!!!! :D Over het bloed prikken: ze gaan prikken op TSH,T4 (?), FSH, LH, Oestradiol & Prolactine.
    Verder moet ik nog 1 keer getest worden op Chlamydia.

@Sasje: Lekker gewerkt?

@Fioontje: Geniet van je vrije daagjes!

@Neeltje: Aaah,die arme Mick (en arme mama). Beterschap!

@Hier: Helderrood bloedverlies heeft min of meer doorgezet maar het stelt nog niet veel voor,misschien morgen dan..
    Ik tel vandaag in ieder geval wel als CD1 en begin donderdag (mits m'n menstruatie in de tussentijd aanhoudt/doorzet) met de Clomid.
    Verder, vandaag late dienst gehad en morgen weer. Donderdag ben ik een dagje vrij en dan vrijdag,zaterdag en zondag alledrie weer een late dienst.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

even snel een berichtje van mij want moet gaan werken nu...p;luis wat heb jij veel late dienst zeg :( dat zou mijn mannetje hier thuis niet blij van worden......

@mama je mag mij ook pben :)

@hier nu gaan werken, straks ook weer naar het zh.....dus weet niet of k tussendoor nog kan komen

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Even een berichtje van hier. Ik denk dat ik vandaag naar het zh kan, sinds vanochtend al pijnlijke harde buiken met best wel wat regelmaat erin. Sta nu echt op het punt om in janken uit te barsten...pfff dit is echt k*t!
    Ik hou ze nu even goed in de gaten, maar aangezien de tussentijd een minuut of 5 is...denk dat ik zo toch even moet gaan bellen met de vk!

Liefs,
    DD

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Geniet van je vrije dagen!

@ xVlindertje: Jeej, een knaller, top! Lekker klussen :D

@ Pluis: De dag dat het rode bloedverlies begint is inderdaad meestal dag 1. En ach, misschien ook maar beter dat het niet zoveel is toch? Veel late diensten heb je weer zeg.. Succes ermee!!

@ sasje: Werkze en succes in het ziekenhuis straks!

@ DD: Oohh meis wat spannend!!! Ik hoop dat het vals alarm is hoor, want dit meisje moet nog even! Heel veel succes ermee, en hou je ons op de hoogte (voor zover mogelijk)??

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Vanmorgen weer bij de VK geweest en het hartje nog even gehoord :D Mijn bloeddruk is alleen echt veel te laag (nog lager dan vorige keer!). Beetje jammer verhaal ook dat het met het bloedprikken niet goed is gegaan, ik moet nog een keer (en dat was al zo'n hel..). Pfft! Ik ben in gewicht nog niet aangekomen, het voelt wel zo, maar alles is gewoon wat anders verdeeld :p

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen meiden!

@Sasje: Veel succes vandaag in het ziekenhuis!! *duim*

@MamaC: Oei meiske toch,een veel te lage bloeddruk kan nooit goed voor je zijn. Kunnen ze daar nog iets aan doen? *knuffel*

@Duveldraakje: Jeetje meid,wat spannend en eng tegelijk! Heel veel succes vandaag en sterkte met de pijn. Hou je ons op de hoogte als dat kan?

@Late diensten: Ik werk veel liever laat dan vroeg,beetje uitslapen (wat al bijna 2 weken niet is gelukt,ben steeds zo vroeg wakker;)) en ik hoef s'avonds niet zo vroeg m'n bed in. Voor m'n vriend maakt het niet uit,die werkt zelf ook onregelmatig.

@Hier: Het heeft niet doorgezet dus óf het wordt weer zo'n belachelijke menstruatie met 10 druppels bloed óf er is iets anders.. Ik wacht vandaag maar eventjes af. Ik was gisteren trouwens helemaal vergeten te vertellen dat m'n schoonzusje in het ziekenhuis ligt. Ze was op controle geweest en ze vermoeden zwangerschapsvergiftiging omdat ze hele dikke benen had en een veel te hoge bloeddruk. Vandaag krijgt ze de uitslag en als het goed is/meevalt mag ze weer naar huis. De arts had gezegd dat het hoofdje in principe groot genoeg is om het kindje te laten komen als het echt dringend nodig is dus het is even spannend hier!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Wat ontzettend spannend van je schoonzusje! Hoop maar voor haar dat alles goed gaat! Spannende tijd!

En wat betreft de lage bloeddruk, tja, don't know. Ze zei zelf steeds dat mijn lichaam dan vanzelf wel behoefte moet krijgen aan hartige dingen.. Nou ja, eerst m'n eetlust maar eens terugkrijgen ;) Gisteravond wel weer moeten spugen helaas, getsie..

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Jakkes,van al dat gespuug wordt je ook niet vrolijk.:( Ik hoop voor je dat het nu toch heel snel beter zag gaan want dit is niet leuk meer! Ik heb net je blog bekeken,ziet er leuk uit allemaal! Ik kan alleen de geluidsopname niet beluisteren..jammer. :)

Ow ja,ik moest erg lachen om de straatnaam die bij de echo-foto's staat. Is het ook een K....? :D

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Oh, wel vreemd dat je het geluidje niet kan horen, ik zal er nog ff een linkje bijplaatsen waarmee het misschien wel moet lukken!

En haha @ straatnaam: Nee, het is een gepensioneerde radioloog met een echo-apparaat in z'n huis :D

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

pff wat lees ik nou....dd jij gaat het nog spannend maken meid!!! maar het is wel te vroeg voor jullie meid hoor om al te komen ...

@mama ik kijk straks even op de site...

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    leuke site mama, ik kon geluid ook niet afluisteren, maar verder heeel leuk gedaan. vervelend dat je bloeddruk zo laag is, zou zo ook niet weten wat je kan doen om hem hoger te krijgen

DD, plat liggen benen bij elkaar, meisje moet nog even blijven zitten waar ze zit hoor

pluis, sterkte voor schoonzus, hoop dat t meevalt

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ geluidje op site: Vreemd, snap er niks van.. Laadt ie wel een klein playertje? En als jullie op het linkje klikken die ik in de post heb geplaatst, lukt het dan wel?

@ bloeddruk: Volgens mijn paps hoef ik me niet zoveel zorgen te maken, lage bloeddruk schijnt normaal te zijn in het begin, komt wel weer goed. VK zei dat ik veel hartige dingen moest eten, m'n lichaam zal er vanzelf naar vragen. Maar ja, moet ik er wel trek in hebben ;)

@ hier: Zojuist ziekgemeld op mijn werk :$ Ik hou daar echt niet van, maar ik voel me gewoon echt niet goed. Ik moet echt een beetje aan mezelf denken (en aan feutje), want op normale kracht verdergaan is gewoon geen optie momenteel. Laat die betere tijden maar gauw komen!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

hier weer terug vanuit het zh....morgenvroeg idd terug voor samenlevingstest :) kan gelukkig wel al om half terecht dus geen gedoe vannacht maar gewoon vanavond vanaf 10 uur klussen :)
    ze heeft me wel al het recept mee gegeven voor de clomid maar ze hoopt me niet meer te zien natuurlijk :)
    anders vanaf 3 clomid slikken tot dag 7 en dan vanaf dag 10 ongeveer weer naar het zh voor metingen...
    mocht morgen de samenlevingstest niet goed zijn, dus werkt het spoelen niet zeg maar dan wordt er overgestapt op iui.... even afwachten op morgen dus :)

jeeej er zit vaart in!!!!

@mama balen dat het niet gaat...weten ze op het werk wel dat je zwanger bent?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tuurlijk weten ze het..anders zet je het ook niet hyves/facebook ;)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Och DD ik ben heel benieuwd hoe het gaat meid, het is natuurlijk nog echt wel te vroeg voor mini muts om te komen. Sterkte en dikke knuffels!

Pluis hè het is wel te hopen dat die ongi nu doorzet en je niet weer met zo'n mega lange cyclus komt te lopen. Maar dit zal toch eigenlijk niet mogen/kunnen met clomid (weet er eigenlijk geen bal van, sorry) of........?!

Mamac wat vervelend meid dat je bloeddruk zo laag is had ik ook last van maarja was in het begin dan ook net zo beroerd als jou! En ik wil natuurlijk ook wel het linkje ontvangen!

Pluis oei ook wel even schrikken zeg van je schoonzus, hoe is het nu met haar?

Hier alles goed, hoe meer ik aan het eind van mijn zwangerschap kom hoe beter ik me ga voelen! Ik doe het nu ook echt rustiger aan, het geeft me toch wel erg veel rust dat ik met Studio Klik tijdelijk ben gestopt. Ik kan me er nu ook echt aan toe geven! Vrijdag mijn laatste werkdag opbhet reisbureau en dan 16 weken lang genieten van alleen maar mijn lieve gezinnetje en alle mensen die me lief zijn!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe zal het met dd gaan???

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Jeej, eitje is dus mooi doorgegroeid en gaat springen! En je gaat dus deze ronde al wel spoelen? Spannend, ik ben benieuwd wat de samenlevingstest morgen zal zeggen. Maar fijn dat er idd weer vaart in zit!
    En mijn baas wist als eerste dat ik zwanger was ;) Maar ik heb dan ook een goede band met haar en ze wist dat we bezig waren. Gelukkig heeft ze alle begrip (ze is nu voor mij aan het werk, schaam schaam)!

@ Isra: Wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen, dat is een goed teken! Nog heel even, vrijdag kan je helemaal los met genieten ;) (en ik ga je ook even het linkje PBen!)

@ DD: Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het gaat! Toch wel een spannend bericht van vanmorgen..

Deel Deze Pagina