wacht maar tot je je kraampakket uitpakt, daar zitten ook dingen in dat je denkt wat moet ik hier nou weer mee .... maar dat moederinstinkt, dat zit in de placenta denk ik, dat komt iig met de geboorte mee komt allemaal goed meis (en die oh my god momenten kennen we allemaal hoor, ik heb t nog haha) voor de rest, kom straks nog ff kijken, ga nu op verjaardag
Tuurlijk wordt ik niet boos, mocht het deze of volgende ronde nog niet zo zijn ! Maar ik hoop zooooo dat je gelijk hebt Haha wie weet zeg je morgen : Yess ik kan het allemaal aan, laat maar komen die bevalling ect !
Nou idd, je schrikt je een hoedje Dat mooie onderbroekje wat daarin zit, maar die ohhhhhhh zo lekker zit En dan nog maar niet te praten over die surfplanken, waarvan je denkt die ga ik echt niet gebruiken hoor, maar je uiteindelijk niet zonder kan.....
@ fioon: Ik ben heel benieuwd wat er allemaal voor nieuwe, enge dingen inzitten Maar moet je zeggen dat ik dat gevoel af en toe al heb bij Prenatal, als ik daar bij alle kraamspullen kijk Veel plezier @ de verjaardag! @ xVlindertje: Ik hoop het ook echt voor je meis!! En toch ben ik stiekem errug blij dat ik morgen nog niet hoef te bevallen! @ Isra: Hahaha, ik moet gelijk weer aan dat verhaal denken wat je vertelde bij Neel toen, dat je je stringetjes had ingepakt naar het ZH *lol* En daar passen die surfplanken ook niet in, haha! Sowieso: waar moet je die nou in kwijt, als je niet zulke grote onderbroeken hebt Ik ga het allemaal uitvinden tegen die tijd
mamaC ja hoor het komt helemaal goed. Dit keer heb ik geen stringetjes ingepakt , maar lekkere boxers, waar die surfplanken inpassen. En in dat mooie uitziende onderbroekje wat je in je kraampakket krijgt passen ze ook prima.
Hey meiden, @MC: meis, wat anderen al zeggen wat betreft "moederinstinct": komt helemaal goed! het is gewoon een kwestie van trial and error: ik persoonlijk doe elke keer maar wat en zo leer ik vanzelf wat voor mij en voor Liesje wel en niet werkt. @Kraampakket: ik heb de helft uit die doos niet eens gebruikt, geloof ik. Die surfplanken wel, die heb je wel echt nodig inderdaad, hahaha, maar dat broekje was ik volledig vergeten... heb ik daar iets aan gemist? @xVlinder: ik duim voor je dat het deze ronde raak is... gogogo zaadjes! @sasje: klusze! En succes in het zkh morgen. @Pluis; hmmm, weer zo'n wazige ongi? Erg lastig inderdaad om dan te bepalen wanneer je met de clomid moet gaan beginnen, en of het uberhaupt dan wel telt als ongi. En hoe gaat het met schoonzus? @DD: ow, meis toch, dat is schrikken! In ieder geval gelukkig geen beginnende bevalling, maar wel heel rot, zo vaak harde buiken. Intussen alweer wat rustiger of nog steeds zo heftig? En een dwarsligger? oei... hoop dat dat betekent dat ze bezig is om te draaien, en niet besluit zo te blijven liggen :/ @Isra: ow, lekker dat je nu zometeen aan je verlof kan beginnen! Even al je aandacht naar jezelf, je gezinnetje en de nieuwe uitbreiding daarvan! En jij hebt nu ook al bijna meldingsplicht en nog even @Angeldate: meiden, dankjulliewel voor de cadeautjes! En inderdaad leuk om elkaars mannen eens te zien Vond het zo cool: J. zat echt helemaal vertederd naar Liesje te kijken... volgens mij heeft ie echt enorme zin om pappa te worden Oh en ik moest van Lies doorgeven dat ze helemaal in luv is na de romantische actie van Mick
ik had bij lars ook alleen maar strings, vk vroeg thuis, toen ik naar zh moest of ik een gewone slip had waar die surfplank in kon, had ik niet, dus dacht R dan maar mijn boxers haha. is trouwens aan te raden hoor, want die plasgoot is prima geschikt voor dat kraamverband. @fafa, aktie van mick ?? heb ik wat gemist ?? hebben we over 25 jaar een angel-wedding ??
Hey meiden, @XVlindertje: Nog geklust vanavond? Veel succes en geduld gewenst op het wachtbankje meis! @Sasje: Spannend hoor,ik ben benieuwd of het spoelen heeft geholpen. Veel succes morgen! @fafa: Mooi dat je blij bent met de cadeautjes! Ik vroeg me ook al af wat je bedoelde met de romantische actie van Mick.. Vertel! @MamaC: Oei,begint de paniek toe te slaan meid? Hopelijk denk je er morgen idd weer heel anders over,dit hoort er vast allemaal bij! Groot gelijk dat je je eens ziekgemeld hebt op je werk,je moet echt aan jezelf denken! @Duveldraakje: Gelukkig is het weer een beetje rustig,dat was wel even schrikken zeg! Hopelijk vind je een goede oplossing zodat je nu echt je rust kunt nemen,echt doen he meid! @Fioon: Hoe was de verjaardag? Volgens mij heb jij wel een grote vrienden/kennissenkring he,je hebt best vaak een verjaardag. Gezellig hoor! @Hier: Menstruatie heeft goed doorgezet dus ik begin morgen met de Clomid. M'n vriend moet weer (!!) een potje inleveren dus dat doen we morgen gelijk als ik naar het ziekenhuis moet om bloed te laten prikken. Daar zijn we dan allemaal meteen vanaf! Pffff,vandaag echt een belachelijk drukke dienst gehad. Ik was om 23.40 uur pas thuis en normaal om 22.30 uur. Het was echt niet te geloven,alles ging mis en dan kwam er ook nog eens onverwachts 4 man visite voor een jarige client terwijl ze hadden gezegd dat ze niet zouden komen. Daar hebben we gewoon echt geen tijd voor bij ons. Ik heb werkelijk waar geen seconde gezeten,moest continu heen en weer rennen. Dat vrouwtje dat pas geopereerd is laat alles lopen dus die kunnen we 3 á 4 keer op 1 avond douchen en omkleden omdat ze van top tot teen onder de ontlasting en urine zit. We hadden friet en taart gegeten dus diegene die dwangmatig overgeeft ging helemaal los dus de dweil heeft ook overuren gemaakt vandaag Ooooooooooooow,af en toe he.. Sorry voor het geklaag hoor,moest het ff kwijt!
goedemorgen. @pluis nou klinkt als een te gekke dienst balen zeg... @hier nou gisterenavond geklust pff wat een lucht kwam van onderuit haha sorry hoor...dus weet niet of dat dan een goed teken of slecht is haha bleh...... maar ja en nu lekker stinkend naar het zh bah bah die dokter kan zijn dag ook niet meer stuk dadelijk
Goeie morgen! @MamaC: Wat een ontzettend leuke site! Ziet er mooi uit. Chapeau! Voel je je vandaag wel beter? @Pluis: Ah wat een kl*te dienst zeg. Heeft de ongi ondertussen wel doorgezet of is het nog steeds bagger? Oh ik lees t nu! Nou we gaan voor deze ronde meid! Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen. @Sasje: Suc-6 in het zh vandaag! @fafa: Ik hoop echt dat we Liesje snel (nou rond juni/juli ongeveer) in het echt mogen bewonderen! Ben zo benieuwd. Enne de cadeaumand heeft onze lieve MamaC helemaal in elkaar gezet, dus de credits mogen zeker haar kant op! @Isra: Ah lekker verlof, geniet ervan en zeker nog van de laatste weekjes dat je alleen je kleine jochie nog hebt! Begin je t nu trouwens niet ontzettend spannend te vinden? @Fioon: Helaas kan ik de boxers van mijn man niet aan (die draagt ze namelijk niet), dus hier gewoon lekkere grote slips inslaan! Bij jou schiet het nu ook lekker op he! @kraampakket: Yups ik heb nu ook weer een hoop van die dingen liggen waarvan je denkt, nou da zal ik nie nodig hebben! Maar je gebruikt serieus bijna alles! Ligt er ook aan of je thuis of in het ZH bevalt. @hier: Nou buikie is nog errug gevoelig! Heb ook geen supernacht gehad. Ik dacht dat ik wel als een blok in slaap zou vallen, maar uiteindelijk sliep ik pas om 00:30 om om 03:45 wakker te worden doordat Anouk een nachtmerrie had. Daarna dacht ik nog lekker tot 7:00 te kunnen slapen, maar nee, Anouk begon dus om 6:45 heel hard te roepen! (Zo'n 15 min. extra slaap was wel heel fijn geweest) Manlief is gister wel lief geweest, deed ook alles voor me, maar nu gaan we weer op dezelfde voet verder. Denk dat ik m vanavond er maar even op aanspreek, hij heeft blijkbaar niet echt in de gaten dat ik echt rustig aan moet doen! Ach ja, komt goed! Vanmiddag gaat Nouk weer naar school en kan ik even rusten, scheelt een hoop. Liefs, DD
Goeiemorgen! @ fafa: Haha, J. heeft zeker zin om papa te worden En gelukkig maar ook, ben blij toe! Ik las laatst ergens een stukje over vaders die je er aan de haren bij moest trekken (afspraken bij VK en echo's), maar daar kan ik me gelukkig geen voorstelling bij maken @ Romantische actie van Mick: Ik had voor Liesje een roos meegenomen namens Mick Wie weet hebben we over 25 jaar dus een wedding @ Pluis: Eindelijk heeft je ongi doorgezet! Waarom moet T. nou alweeeer een potje inleveren dan? Arme jongen.. Wat vervelend dat alles misging op je werk en dat je pas zo laat thuis was. Vandaag weer even lekker uitslapen toch? Had je nou vandaag vrij? Tis iig schitterend weer @ sasje: He gatsie, dat dat zo stonk, haha! Lekker genant in het ZH ook Maareh: hoe is het gegaan?? @ DD: Thanks voor 't compliment over de site! En ga jij vanmiddag inderdaad maar even lekker rusten als Anouk naar school gaat hoor, goed aan jezelf denken! @ hier: Vannacht weer 11 uur geslapen! Blijkbaar had ik het echt ff nodig weer. Wel leuk: Ik voel nu echt zo duidelijk m'n baarmoeder zitten Vind het alleen een beetje eng om eraan te zitten, krijg dan soms ook weer een flink ongi-gevoel (en angst dat ik feutje helemaal door elkaar schud ) Vandaag wel weer wat nuchterder hoor, over het hele moederschap en bevallen Had ik ook wel verwacht, was gister gewoon even een momentje van 'Waaah'! Hoort erbij Vandaag ga ik heeeerlijk rustig aan doen, moet alleen vanavond weer lang naar school. Hopelijk blijft de misselijkheid een beetje weg.
ik ben erg emotioneel...... geen goede uitslag gekregen vanmorgen,dus ben vanuit zh in tranen naar mijn zus gegaan en net half uur met mijn moeder gebeld vandaar dat ik nu pas reageer. er was helemaal geen zaad meer te bekennen...waar deze blijft weet niemand.......!!! zuurgraad was nu wel in orde gelukkig! ook is mijn eitje gesprongen..maar helaas dus weer 1 ronde weg gegooid als er geen zaad is volgende week do moet ik bloedprikken en dan gaan we de volgende cyclus starten met iui. hoe en wat verder weet ik nog niet......vriendlief staat ook niet meer achter me dus dat wordt ook nog een heel groot probleem...want als hij dit niet wilt is onze relatie ook over en uit want ik wil dat dat hij voor mij bepaald dat ik kinderloos door het leven zal gaan!! dus sorry maar moet ff tot me zelf komen
@ sasje: Jeetje meis, wat een naar verhaal Op zich heel fijn dat je zuurgraad nu in orde was en dat het eitje gesprongen is, maar echt vreemd dat er dan niet een zaadje te vinden was.. En je vriend is wel echt klaargekomen? Misschien beetje rare gedachte, maar daar ga je dan bijna aan denken. Wat naar dat je vriend nu niet meer achter je staat.. Hoe komt dat? Heeft hij geen zin in het hele gedoe om zo zwanger te worden, of wil hij eigenlijk helemaal geen kids? Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat jullie een beetje kunnen praten hierover, want het zou natuurlijk echt niet tof zijn als jullie hierdoor uit elkaar zouden gaan! Dikke knuffel voor jou!!
hey mama, hij is wel klaar gekomen dat vroeg de arts idd ook al ja..maar dit weet ik 100 procent zeker..hoe dit dan komt is niet duidelijk vriendlief heeft altijd meteen gezegd dat als het op de normale manier niet gaat dan houdt het op...voor hem hoeft dit allemaal niet.....maar waarom hij nu opeens gaat steigeren weet ik niet...denk het onbekende maar hopelijk komt alles goed.
@MamaC; Hoe reageerde de kinderen op stage op de baby in je buik?? Enne, ik wil graag de babyblog link! Goed dat je je hebt ziek gemeld; jullie staan op 1 he! En jij slaapt wel erg veel! Wil je Mick een keertje 'lenen' ? @Fioon; Geniet van je vrije dag! @Pluis; Drukke werkweek! Rustig aan doen he? Lekker in de tuin met de clienten Wat spannend voor je schoonzus en broer! Hoe is het nu met ze?? En moet T. nu al weer een potje inleveren? Jezus.. ! Hoe is het eigenlijk met Vlinder3? @Isra; Lekker genieten meid, het weer zit iig mee! Nog even geduld en je hebt weer de momenten met je man terug @DD; Meid ik schrik van je berichtje.. Hoe is het??? Als ik iets voor je kan doen, je weet me te vinden! @fafa; Mick had 'm graag zelf gegeven.. Maar! Ik heb 'm beloofd dat ie de volgende keer mee mag en dat we dan ook gaan ongeacht wat er gebeurd! Fijn dat Liesje het kon waarderen @Sasje; Ohh meid wat ontzettend kl*te! *knuff* Zou een gesprek met je vriend iets uit kunnen wijzen, waarom hij zo doet? Ik vind het zo sneu voor je meid @Mama instinct; Het gaat vanzelf.. Ik dacht ook dat ik het NOOIT zou leren, maar dat gaat zo snel.. Over die babyuitzet.. Ik heb zelfs nu nog dingen in de kast waarvan ik denk die heb ik gekocht voor.. ?? Hmm.. Wat is dit? Komt allemaal goed @Kraampakket; Dat netbroekje? Het ziet er niet uit, maar dat ding zat heerlijk !! @Mick; Geen klachten voor ons menneke ! Zijn verkoudheid is een stuk minder, het slijm komt ook los.. Vanmiddag gaan we met Mick z'n mattie en mama naar het park, wilde we eigenlijk eerder doen, maar met die verkoudheid vond ik dat maar niks, eens kijken hoe hij reageerd op gras @L & ik; Het gaat de goede kant op.. Merk dat het elke dag beter gaat.. @hier; Vandaag met Mick de intake gehad voor het KDV.. De 15e heeft ie een proefochtend zodat ze kunnen wennen aan elkaar.. Ben benieuwd! Gisteren ben ik naar de film geweest met een vriendin, zo fijn! Sorry als ik iemand vergeten ben!
@ sasje: Zal dan idd wel angst voor het onbekende zijn.. Nou, hoop echt dat jullie er samen uitkomen hoor! @ Neel: Mick een keertje lenen lijkt me heel erg leuk! Maar dat hoeft niet omdat ik nu zoveel slaap, haha, ik heb de slaap hard nodig Wel jammer dat je zo ver woont hoor, zou het supergaaf vinden om een keer een dagje 'baby-feeling' op te doen Gelukkig gaat het beter met Mick, en met jullie twee! Hoeveel dagen in de week gaat Mick straks naar het KDV? Wij gaan van het weekend ook inschrijven, dat moet echt nu al! Oh gezelig, welke film heb je gezien gister?
@ Pluis : Ja gisteravond nog geklust, dus hopelijk nu een keer geluk hebben Spannend meid, vandaag met de Clomid beginnen.. Of al ingenomen ? Ik deed het voor het slapen.. Balen dat het ook zo druk op je werk was.. Vandaag vrij gehad of.. ? @ DD : Doe je rustig aan meid ! * De nijntje-trainer nog niet echt een succes bij Nouk ? @ Sasje : Wat balen dat de uitslag negatief was.. Hopelijk kun je een goed gesprek hebben met je vriend & kunnen jullie er samen voor gaan ! @ Neeltje : Wat fijn dat het de goede kant op gaat met jou & L. Hoe vond Mick het gras ? @ MamaC : Hoe is het vandaag met de misselijkheid gegaan ? @ Hier : Ow mannnn wat had ik gisteren een pijnlijke rechterlies ; ik denk echt dat dat de eisprong is geweest. Gisteravond dus nog geklust met manlief. Dus vanaf nu echt op het wachtbankje.. Ik hoop zoooo dat ik zwanger mag worden deze ronde..