Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Oja, de ctg inderdaad.. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat! Heb je veel last van voorwerk, oefenweeen of voorweeen?
    Haha ja, dat zou wat zijn he, aan de telefoon elkaars weeën opvangen en puffen :p Maar we moeten elkaar hier maar goed op de hoogte houden van de stand van zaken, dat vind ik wel leuk :)

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb eigenlijk niet ergens last van ja ongeduldheid haha. Harde buiken af en toe maar dat heb al een tijdje dus is niks bijzonders. En jij mc al voor tekenen?

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Heb erg veel last van harde buiken, worden ook steeds heftiger en langer. Maar ze doen geen pijn en zijn ook niet regelmatig genoeg/dicht op elkaar zodat er echt wat gebeurt.. ;) Ach ja, zal wel nodig zijn, dat voorwerk.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nou meiden, kan jullie een ding melden, beide bevallingen kwamen als complete verrassing, bij lars was ik smiddags nog aan ctg geweest en alles, maar geen tekenen van een naderende bevalling, en bij elin stond ik op het punt lars naar school te brengen toen de vliezen braken :D maargoed, geen twee bevallingen zijn hetzelfde hihi

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Denk dat je er hoe dan ook wel door verrast wordt, aanloop van voorwerk of niet :D Ik heb alleen het idee dat er geen momenten meer zijn waarop ik het niet verwacht, haha! Moet er zoveel aan denken ;) Daarom gok ik ook op 's nachts. Nu denk ik elke keer als ik 's morgens wakker word: ach, vannacht weer een kans :p (terwijl dat natuurlijk ook nergens op gebaseerd is, het kan ook overdag gebeuren)

6. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi grappig mc ik heb hetzelfde denk dat het bij ook s'nachts gebeurt.

Thanks fioontje denk ook niet dat het te peilen is hoor. Moet ook zeggen dat ik het van jennely niet eens meer echt weet wel dat ik de hele dag voorweeen had om de 5 à 10 min en dat ik daar om 6 uur s'ochtends wakker van werd en uiteindelijk begon het echte werk om 10 uur s'avonds ben zelfs daarvoor met weeën nog op visite geweest. Maat moet zeggen was toen een stuk jonger ( en waarschijnlijk naifer)

Weltrusten meiden.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb bijgelezen maar ben aan het werk ;)
    kruip mijn bedje in!

8. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

Even snel zp-en tussen mn drukke programma door. Was benieuwd of er al nieuwe Angel-baby's waren, maar nog geen nieuws dus.

Vandaag met pa en ma en Lies uit eten geweest, en ondanks dat ze al vanaf 13.00 uur (!) wakker was, heeft ze zich als een modelbaby gedragen. Lekker een broodkorstje, tomaatje en komkommertje uit het vuistje zitten knabbelen. Supergezellig :)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hierbij voldoe ik weer netjes aan mijn meldplicht hoor (het begint al bijna 'helaas' te worden..) ;)

@ wjb: Hoe is het vandaag meid?? Of is het vannacht al gebeurd? :D

@ sasje: Lekker gewerkt/geslapen meid? Je moet vandaag weer naar het ZH toch? Heel veel succes weer! Hoop dat er weer wat gegroeid is!

@ fafa: Wat heerlijk dat Lies zo leuk heeft meegedaan met uit eten gaan en dat ze ook van alles geproefd heeft :)

@ hier: Vannacht om 4:00 wakker geworden. Moest plassen en had wat krampjes door m'n hele buik. Vervolgens 1,5 uur lang heel netjes elke 5 minuten een harde buik gehad! Ik vond het toch wel erg spannend hoor.. hoewel ik toch het gevoel had dat het niet door zou zetten. En uiteindelijk ook gewoon weer in slaap gevallen om half 6 en nu lijkt het allemaal weer rustig. Toch weer wat voorwerk dan, denk ik..

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Het kan best dat je flink wat last hebt van voorweeen die wel iets doen. Misschien heb je nu al gewoon 1 cm, wie weet. Zou het gewoon vragen bij de VK of ze eens willen kijken!

@fafa: Wat fijn dat Lies het zo goed heeft gedaan! Slaapt ze nu 's nachts wel weer wat beter?

@Fioon: Vanaf 4 maanden mag het toch ook al naar 4 voedingen, tenminste dat zei de arts bij het CB tegen mij!

@hier: Gister heerlijk naar de Efteling geweest (helaas was Nouk niet zo in dr hum). Evi heeft sinds zaterdag dr schema omgegooid. Ze komt voortaan om 6 uur 's morgens....gaap! Maar ach ze doet t goed. Ze had eigenlijk om 10 uur moeten eten, maar madam ligt momenteel in dromenland (oeps iets te hard geroepen), ze lag dus in dromenland! Maar goed ze doet het prima op het moment!

De bruiloft was geweldig! Ik doe alleen voorlopig geen hakken meer aan, mn voeten deden zo'n pijn...maar goed ze zijn nu weer bijgekomen!

Nu ga ik even mn meisje eten geven!

Liefs,
    DD

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik voel me de ene dag mega beroerd & de andere dag lijkt er niks aan de hand te zijn. Vandaag om 14.30 voor 2e echo.. vind het toch best spannend :)

Ik ben nog in de running met morgen :D
    Roept naar feutje : Je kan het , je kan het , je kan het ! :p

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @dd, ja klopt hoor van die 4 voedingen, maar lars ging van 5x 180 naar 4. hij bunkerde ook een half potje fruit weg, elin 3 lepeltjes haha.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben ook weer terug van het werk...pff was voor de verandering weer eens ellende daar!!!
    vanavond stond dienst open en niemand van collega's wilt komen! dus nu teamleider gaan bellen naar collega voor werkopdracht neemt deze gewoon haar telefoon niet meer op....dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

@mama oh spannend meid!!! nog 2 dagen wachten ;)

@dd fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!!

@fafa oh wat een lies dan een lieverd...ze vind dan alles wel gezellig :)

@vlindertje voor jou alvast s6 want ik moet ook om half 3 bij de gyn zijn voor fm! dus we liggen tegelijk ;)

14. fafa

fafa Niet meer actief

@DD: hahaha, ja, het is geen goed feest als je aan het einde je tenen nog voelt ;) En had Evi het ook goed gedaan met de flesjes? Of miste ze een borst?

En Lies slaapt gelukkig weer als vanouds (1x wakker voor een voeding rond 12 uur, als ik zelf nog wakker ben, en 1x rond 5 uur)
    Ik denk dat ze telkens wakker werd van een zere duim :/ Als ze namelijk even half wakker wordt sabbelt ze nog wat op dr duimpie, maar door haar net doorgekomen tand lag ie van de week helemaal aan gort! Arm kind

@xVlinder: veel succes bij de echo vanmiddag! Je gaat gewoon een prachtig embryo'tje zien straks :)

@MC: spannend!!! Ik hoop niet voor je dat je net als Neel een hele week (of was het zelfs meer?) met oefenweeen rond gaat lopen, ga maar gewoon snel bevallen dan ;)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Mooi dat de Efteling en de bruiloft beide leuk waren! Heeft Evi soms weer even een groeimomentje, dat ze haar schema heeft omgegooid?

@ xVlindertje: Spannend, half 3 dus! Ik ga weer aan je denken! :) Het gaat vast helemaal goedkomen!
    Haha jaa, je bent nog in de running idd :D Benieuwd of het gaat lukken morgen ;)

@ sasje: Vervelend dat er weer gedoe is op je werk. Niet echt collegiaal allemaal en dan gewoon niet opnemen. Jij ook om half 3 dus, good luck meis!

@ fafa: Tja, wie weet is al dat voorwerk gewoon nodig. Maar stiekem hoop ik ook dat ie zich gauw meldt hoor, zou het niet heel erg vinden ;)

Nog even wat buikfoto-spam. Nog steeds striae-loos overigens, dat is wel prettig! Alleen mijn navel heeft het zwaar :p

Bekijk bijlage 185685
    Bekijk bijlage 185686

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw echt mama ik heb echt nog nooit zulke dikke buik gezien ;) en nog steeds geen striemen!!! nou super!!!!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben weer terug, nu had ik er 1 links zitten die 11 mm was en rechts zat nog steeds het eitje van 9 mm dus afwachten welke door gaat groeien! woensdag weer terug!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Thnx! Haha, ik heb hier op ZP in het buikfoto-topic wel veel grotere buiken voorbij zien komen hoor ;) Maar ik heb inderdaad ook een grote buik. Komt omdat ik hem heel erg naar voren draag. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben :)

Oeh, spannend, 2 follikels die een wedstrijdje gaan houden ofzo? Ben benieuwd! Maar fijn dat die ene iig weer wat gegroeid is!

@ xVlindertje: Hoe was de echo meis?? Ben heel erg benieuwd!

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden,

Whoeeeiii een goeie echo gehad met een hartactie:D
    Nu wel kunnen meten, en gyn kwam op 6 weken & 2 dagen uit..

We hebben ook 2 mooie foto-tjes meegekregen, zal zo snel mogeljk proberen te scannen.
    Nu over 2 weken nog een keer terug om te kijken of nog steeds alles goed is, boekje over combinatietest meegekregen. Wie van jullie heeft die laten doen !?

Is over 2 weken nog steeds alles goed, dan mag ik naar VK :)

20. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej super meid!

Enne ik heb alleen bij Anouk die combitest laten doen, die was goed en bij Evi hadden we hetzelfde idee en ze kijken meestal toch wel even!

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina