Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat een opluchting meis, heel erg goed om te horen! Kon ook bijna niet anders met je klachtjes he, hihi! En, hard zitten huilen bij het zien van het hartje? ;) Benieuwd naar de foto's!

(Combinatietest hier trouwens niet gedaan, aangezien deze niet vergoed werd en we niet binnen de risicogroep vielen)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh vlindertje wat fijn dat alles goed was meid!!!
    die combinatietest....tja als ik nu zwanger zou zijn zou ik heb niet doen, kost best een hoop geld geloof ik...( 150 euro ofzo) mijn zus heeft deze wel afgelopen woensdag laten doen maar meer voor de zekerheid....

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @MamaC: Ik ben jaloers op je! Zo'n mooie toeter zonder striae, je zou mijn buik nu moeten zien joh (en nee die laat ik niet zien ;))

@wjb: Heeft iemand nog iets van haar gehoord?

@Fioon: Ja maar Elin is een meisje he! En joh dat komt vanzelf, het is al super dat ze het zo goed doet!

@fafa: Ik heb de laatste voeding kunstvoeding laten geven, de andere waren wel allemaal bv, maar op de een of andere manier bleek het veel minder te zijn dan ik dacht. Beide flesjes waren maar 90 ml. Ze heeft het hier wel op gedaan en ik heb haar zaterdag een voeding extra gegeven. Dit kwam meer omdat ze om 12 uur een poepbroek had en ik haar niet de hele nacht zo wilde laten liggen en toen moest en zou madammeke drinken!

@hier: Zometeen komt de fysio voor Evi, dus ben er weer ff weg van!

Liefs,
    DD

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    xvlinder, geweldig meis, van harte !
    wij hebben geen combi-test laten doen, bij lars was ik al te laat en bij elin vond ik t niet nodig, als er echt iets heel erg mis is zien ze dat op de 20 weken echo wel, ik vind de uitslag te vaag, kans van een op zoveel dat, ja en dan, dan weet je dat de kans bestaat, maar ik zou t dan evengoed houden.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @dd, ja weet ook wel dat ik lars en elin niet kan en moet vergelijken, maar tis altijd even puzzelen, bij lars verving het fruit een fles zeg maar, bij elin dus niet. ach, je probeert wat he :D moet morgen weer naar cb, dus had t ook daar kunnen vragen, maar ben erg van uitproberen in het weekend, omdat we dan niet tijdgebonden zijn. dan kan ik iig proberen haar schema om lars zijn schooltijden heen te breien. tot nu toe lukt me dat aardig :D
    hoe vond evi de kv ?

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@XVlindertje: Jeeeeeeeeej,gefeliciteerd meid!! Nu kan het échte genieten gaan beginnen! Wonderbaarlijk om zo'n klein frummeltje te zien toch en het gaat zoooooooooooooo snel..:)
    Wij hebben er bewust voor gekozen om geen combinatie-test te laten doen. Mijn gynaecoloog vertelde dat,stel dat er een verhoogde kans uitkomt,je een vruchtwaterpunctie moet laten doen om uitsluitsel te krijgen en die punctie is niet zonder risico..sterker nog: je kunt er een miskraam van krijgen terwijl het kindje misschien gewoon kerngezond blijkt. Ik zou sowieso het kindje houden en T. vond dat risico gelukkig ook te groot dus vandaar..

@MamaC: Wooooooow,wat een MEGA-buik meis!! Ik liet 'm aan T. zien en hij zij: Soweeeeeeej,dat is pas een pens!! Lijkt wel of ie er zo op geplakt is,hihi :D Trouwens wel supermooi hoor,zonder striae!

@Duveldraakje: Vreselijk he,de hele dag op hakken terwijl je er helemaal niet prettig op loopt. Ik ken dat probleem,vind hakken erg mooi en vrouwelijk maar geef mij maar lekkere ballerina's,Uggs of platte laarzen!

@wjb: Hoe is het vandaag meid? Ik ben benieuwd!

@Sasje: Gelukkig is 1 follikel al wat gegroeid meis,dat geeft weer wat hoop! Wat een gedoe trouwens op je werk,wij hebben dat ook weleens en het is zooooo irritant als er geen personeel te vinden is..pff!

@fafa: Hoe gaat het daar? Binnenkort nog Tantrix-activiteit?

@De rest: Hoe gaat het met jullie?

@Hier: T. is nog steeds ziek,het is echt vervelend! Hij moest vanmorgen bloed laten prikken in het ziekenhuis en omdat er geen bacteriele infectie is gevonden (het is een virale infectie) krijgt hij geen antiobiotica dus is het gewoon uitzieken..;) Volgens de dokter kan dat nog wel een week duren,balen dus. Ik heb vandaag met m'n moeder even flink wat boodschappen ingeslagen voor de verbouwing: schoonmaakspullen & allerlei drinken,koffie en koekies enz.

Trouwens nog iets heel leuks: Ons kleintje gaat zo tekeer dat we,als ik lig,van alles zien bewegen. Af en toe komt er gewoon een hele bobbel omhoog,zooo geweldig!! :D

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Haha, nu toch wel benieuwd naar je buik hoor ;) Maar vervelend, wil het niet helemaal wegtrekken nog? Hoe is het gegaan met de fysio?

@ Pluis: Haha, moest wel erg lachen om T.'s reactie! Wat naar dat ie nog steeds ziek is zeg, bah! Ow, superleuk he, als de kleine zo actief is :D Altijd genieten, het blijft zoiets bijzonders!

@ hier: Tot nu toe een heerlijk relaxed dagje gehad. Kleine dingetjes opgeruimd, 3 wassen gedraaid en opgehangen en Expeditie Robinson gekeken via RTLgemist. Vind het wel prima, zo'n dagje! Merk dat ik er wel meer van geniet nu ik me besef dat elk rustig dagje de laatste kan zijn.. ;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff hier weer enorme hoofdpijn dus reageer ff verder niet....sorry meiden!

iemand zin in potje wordfeud??.....vlindertje we zijn fout begonnen geloof ik haha :)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Gefeliciteerd met je aanstaand nichtje!!

@MamaC; Hopelijk doen ze iets! Ik weet hoe k*t het is.. Ik had het bijna 3 weken.. Of langer.. Het was iig echt niet leuk..

@Vlindertje; Jaaaaaa suuuper!! Oh meid wat heerlijk!! Nu lekker genieten!! Wij hebben geen combinatie test laten doen.. We waren aan het twijfelen maar de VK zei dat we totaal niet in de risicogroep zaten. En we ons alleen maar druk zouden maken als er bv 1:1000 uit zou komen. Dat in combinatie met de kans op een miskraam, heeft ons doen besluiten om het niet te doen.

@Pluis; Wat balen dat T. zo ziek is.. Hebben jullie vorige week wel een leuke dag gehad??

@Mick; Mick zit sinds vandaag in het winkelwagentje i.p.v. met de maxi cosi in het winkelwagentje. Ventje keek vanmorgen zijn ogen uit, kletsen, zijn hoofdje schudden, tong uitsteken en natuurlijk; mama's boodschappen briefje proberen te pakken.. :D
    Ik vond het zo super om hem zo te zien! Verder doet hij het kei goed!

@Hier; Ik heb keeeeeelpijn.. Ik krijg zelfs de pil niet weg.. Alsof m'n keel dicht geknepen wordt.. Blegh..
    Verder alles prima hier!

10. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden had hier mijn meldplicht!

Ik had vanmorgen 2 keer een heel bericht getypt en daarna was hij weg toen heb ik het opgegeven.

Jeeeeej vlindertje goed zeg en hier ook geen combitest gedaan hoor om dezelfde reden wat pluis zegt. Nu lekker genieten meis!

Sasje ook sterkte met je hoofdpijn! En hopelijk zijn het twee goede follikels.

Neeltje sterkte met je keelpijn hier hetzelfde en had een hele beroerde nacht niet geslapen ben er maar uit gegaan en heb alvast de vaatwasser uitgeruimd en even met de poesjes gespeeld.

Mc oeh spannend hoor ben benieuwd wanneer het doorzet.

Pluis beterschap met je mannetje

hier de hele dag in zkh gezeten aan het ctg ik voelde hem niet zoveel. Nou moet ik morgen om 7 uur komen dan krijg ik een pilletje en wordt ik ingeleidt maar dat kan ook nog een paar dagen duren moet in iedergeval blijven. Mijn placenta was aan het verkalken.
    En nu wordt ik net een beetje ziek zal je net zien hè maar ja ook een blaasontsteking en een schimmel dus hup aan de antibiotica en een pil voor de schimmel getsie. Maar ja dan weten jullie waarom ik er niet zoveel ben. Zal wel even stiekem een berichtje schrijven via tel in het zkh. Dag lieve meiden.

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Sorry meid,ik was je helemaal vergeten te feliciteren met je aanstaande peettante-schap,bij deze dus: Proficiat!!

@wjb: Oei,wat spannend meis..ik ga voor je duimen dat je heeeeeel snel met je kleine mannetje in je armen ligt!

@Neeltje: Wat leuk dat Mick al in het winkelwagentje kan zitten,lijkt me zo'n schattig gezicht! Beterschap met je keelpijn,dat kan echt vervelend zijn.. We hebben vorige week wel een leuke dag gehad,het was gezellig en T. kon het redelijk uithouden met al z'n pillen

@MamaC: We blijven zeker genieten,het gaat al zo snel allemaal..:$

@Hier: Niets bijzonders te melden eerlijk gezegd,lekker aan het hangen.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Vervelende hormonen die toch steeds voor die hoofdpijn zorgen, niet leuk! Wordfeud ken ik niet, hoor er steeds meer mensen over! Is het een soort scrabble? En waarom is het zo verslavend eigenlijk?

@ Neel: He bah, keelpijn kan zo naar zijn! Sterkte ermee!
    Prachtig van Mick trouwens, lijkt me ook echt genieten :D

@ wjb: Jeetje, spannend hoor! Als het een beetje meezit ben je dus morgen waarschijnlijk aan het bevallen? Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten in het ZH in ieder geval! Hou je ons op de hoogte? Hoop dat je af en toe even wat kan laten weten via je telefoon :) (Heb jij trouwens iemand die je kan smsen van hier? Of wil je dat liever niet? Mocht het niet werken met het internet..)

@ Pluis: Nou, het gaat zeker snel! Ik ervaar het zelf ook zo! Aan de ene kant lijkt het een eeuwigheid geleden dat ik positief testte, aan de andere kant.. damn, nog maar 5 daagjes tot m'n due-date! :) En jij gaat ook keihard he, pff! Voor je het weet is het zover!

@ hier: Haha, J. is helemaal onrustig en heeft wat nesteldrang vanavond :D Hij is sinds ie uit z'n werk kwam aan het huishouden geslagen: boodschappen, koken, stofzuigen, vuilnis, kattenbak, bed verschonen en afwassen. Hij zit nu gelukkig even rustig op de bank :)

13. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mc hier ook zo een mannetje terwijl die dat nog geen een keer heeft laten merken maar nu wel haha. Ik stuur je even pb met mijn tel nummer dan heb je die iedergeval als je dan jou nummer even sms t als je dat wil hoor ( of iemand anders)

Knuff

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Thanks meis! Ik stuur je even een sms ;) Enige is dat ik dan natuurlijk niet net moet liggen puffen op het moment dat jij nieuws hebt, haha! Maar dat komt vast goed :D

15. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zat ik ook net te denken maar dat komt idd goed zien we dan wel weer hè!

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    spannend wjb, ga ik miss toch nog gelijk krijgen met 28 :D iig veel succes :D

17. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja dat is ook zo fioontje haha en wat zei je van mc ook al weer?

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb fioon staan bij 30 september of 3 oktober!

Bij deze ook meteen weer m'n meldplicht, nog steeds een dikke pens helaas :p

Gisteravond een rare ervaring gehad: feutje was ZO wild in m'n buik dat ik verging van de pijn. Wist niet waar ik het hebben moest en heb het hele huis rondgelopen in een kromme houding, maar hij bleef maar gaan. Niet draaien, maar zo erg schoppen en uitrekken, zo druk heb ik hem nog nooit meegemaakt. Het was alsof ie m'n blaas en darmen helemaal fijn kneep en zelf ook nog wel even de vliezen zou gaan breken ofzo. En van het ene op het andere moment was het weer voorbij, na een kwartier ofzo. Sindsdien wel constant aanhoudende menstruatiekrampen, maar die heb ik al wel meer gehad afgelopen weken.
    Kreeg vanmorgen ineens de kriebels; zou het allemaal wel goed zijn met hem? Heb hem nu nog niet echt overtuigd gevoeld ook, dus maar even in de gaten houden.. Toch raar, ze zeggen altijd dat je moet bellen als je minder leven voelt, maar ik maak me nu zorgen om juist heel veel leven ineens :)

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@MamaC: Ik las toevallig net een stukje van iemand die even helemaal gek werd van de pijn omdat het kindje zoooo extreem druk was,een dag later is ze bevallen..;):D

20. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen angels,

hier even vanuit het zkh. Nou nog niks aan de hand hoor.

Pfff wat maak je het spannend mc en als je hem niet voelt wel bellen hoor. Of als je het niet vertouwd natuurlijk.

Nou ik zal zo nog wel even wat laten horen straks.

Deel Deze Pagina