goedemorgen meiden, @pluis lekker om ook ff te relaxen he! hoe gaat het met je man? alweer aan de betere hand? @wjb sow meid jij maakt het spannend!!! ik hoop dat het nu niet meer te lang voor je gaat duren....ik pb je mijn nummer ook wel even voor het geval dat @mama jaaaaajjjjjjj doe maar mooi morgen bevallen dan komt mijn datum helemaal goed!! en als je je zorgen maakt dan gewoon bellen hoor!! @neeltje wat leuk dat mick al in het karretje heeeft kunnen zitten leuke fotos hoor! @Hier ben naar bed gegaan met enorme hoofdpijn en ben er ook weer mee opgestaan...pfff!! nou ja als dat dan betekent dat er een follikel gaat groeien dan kom maar op met de hoofdpijn
@ Pluis: Nou, ik hou me aanbevolen hoor, laat maar komen vandaag of morgen @ wjb: Had voor je gehoopt dat het vannacht lekker begonnen was, zodat je daar nu niet hoefde te liggen! Ben benieuwd of ze je gaan inleiden vandaag! Spannend hoor meis! Duim voor je! @ sasje: Hoop ook voor je dat die hoofdpijn gewoon lekker betekent dat er weer wat groeit! @ hier: Ik wilde het nog even aankijken tot half 11 ofzo, aangezien hij ook niet wakker is geworden van mijn ontbijt en de warme douche (meestal wordt ie dan actief ) maar meneer heeft me gelukkig weer uit de spanning gehaald.. Hij heeft z'n moeder alweer lekker uitgerekt en de Angelsound liet horen dat zijn hartje ook nog mooi (en snel) klopt (stiekem is het dan toch wel relaxed om zo'n apparaatje te hebben hoor!) *fjiew*
oh fijn mama!!! ja lijkt me echt heel fijn dat je zelf thuis kan luisteren!! ik ga ook zeker zon ding halen mocht ik zwanger zijn!
Is goed sasje. Hier vanmorgen wel een pilletje gehad en wel iets meer harde buiken maar niet echt dat ik zeg jeeeeej het begint. Lig nu weer aan het ctg en net stonden ze allemaal rond mijn bed want zijn hartje ging erg naar beneden tijdens een harde buik. Nu wel weer alles goed maar dat moet hij niet te vaak doen. Mc idd wel handig die angelsound. Straks een nieuwe update liefs
als je toch al in het ziekenhuis bent valt dat wel mee hoor sasje, teminste, dat vond ik, ik had zoiets van als ze het niet meer vertrouwen grijpen ze wel in. bij ons in het zkh kunnen ze bij de zusterpost meekijken op de ctg, dus als er ook maar wat veranderde kwam er een kijken @hier, net met elin naar cb geweest, 6050 gram en 62 cm. prikjes gehad en ze heeft alleen even gebruld toen ze erin gingen, maar voor we de spreekkamer uit waren lachte ze al weer
Ja idd en nou ben ik ook best rusig hoor je schrikt op het moment allleen als ze met z'n 5 en om je bed staan maar alles goed nu. Begin het nu ook iets meer te voelen hè begint meer te trekken nu dus de pilletjes beginnen te werken. Wat goed van elin fioontje.
@ fioon: Flinke meid geworden, die Elin Mooi dat ze d'r prikjes weer heeft gehad! @ wjb: Wat heb je dan precies voor pilletjes gehad nu? Weet niet of ik er nou overheen heb gelezen of dat je het verteld hebt.. Kom je de tijd wel een beetje door daar en is je vriend lekker bij je ook? @ sasje: Werkze meis!
@WJB; Zet 'm op meid ! @MamaC: Fijn dat je de kleine toch gevoeld hebt! @Fioon; Mooi gewicht en lengte van Elin! @Hier; Heeft de griep me te pakken? Vanmorgen zo misselijk.. Toch gaan werken, maar om half 11 door mijn leidinggevende naar huis 'gestuurd'.. Heb van kwart over 11 tot half 3 geslapen.. De misselijkheid is weg, maar voel me nog steeds niet top..
Pilletjes om de baarmoederhals weker te maken. En de weeën op te wekken vroeger kreeg je gel en nu een pilletje teminste eerst een kwart pilletje en dan elke 4 uur een kwartje ga zo de 3 de innemen.
@ Neel: Vervelend! Doe maar rustig aan meis! @ wjb: Oke, dus toch! Ik dacht inderdaad ook dat dat met gel ging, zo'n tamponnetje ofzo. Nou, toi toi toi he, is het nog een beetje uit te houden?
Hoe is het nu, wjb?? Ik ben benieuwd @ xVlindertje: Haha, dat dacht je.. Zal je zien dat je bij de volgende echo weer een andere termijn hoort, hihi! Meestal doen ze met een week of 9 de echte termijn-echo, pas dan is het ook echt goed te zeggen. Nou ja, komt wel goed, je hebt nu iig een mooie richtlijn! @ hier: Verveling, moeheid en veel harde buiken die niet zoveel doen. *zucht* Wat is het spannend zeg! Pff!