@ VK: Alles was weer helemaal perfect! Bloeddruk nog steeds heel mooi laag en kindje ligt goed laag en vast. Ze zei dat het hoofdje al bijna geboren is, haha! Heb nog even gevraagd naar het beleid met toucheren/strippen, was benieuwd. Toucheren doen ze echt alleen als er aanleiding voor is, en anders vanaf 41+3 (!) eventueel in combinatie met strippen. Maar hoop toch dat ik niet zolang hoef te wachten hoor
fijn dat alles goed was mama! nou hopelijk hoef je niet nog 2 weken te wachten!! @vlinder mooie echo meid!
@MamaC; Fijn dat alles goed was! @Sasje; Succes in het ziekenhuis! @Vlindertje; Whaaaa een mini- xvlindertje !! Gaaaf!! Bevat je het al helemaal of is het nog onwerkelijk?
Dag meiden, Dank jullie wel allemaal nu nog erg duf. Meer van die phetedone prik denk ik. Met Jace gaat alles goed was alleen erg misselijk en een beetje koud. En goh fioontje je had het wel goed hè!! Mc stuur je wel even een fotootje je mag hem dan op zp zetten als je wil mij lukt het niet ( balen). En kom op hè misschien heeft sasje wel gelijk en zit jij ook voor het weekend met je beeb. Super echo foto xvlindertje. Sasje hoe was het bij de gyn?? Liefs
@ xVlindertje: Mooie echo meis Leuk idee he, dat dat jullie baby'tje is! @ Neel: Voel je je alweer wat beter meid? @ sasje: Good luck weer meis! @ hier: Ontzettende krampen tijdens mijn harde buiken.. Spannend! Even in de gaten houden of het erger wordt, maar het is de hele dag al redelijk aan de rommel. Het wordt er alleen niet minder op! Pfoeh!
hey meiden ik ben ook weer terug vanuit het zh..... ik snap er ff niks meer van eergisteren zat dus links er 1 van 11 mm en rechts van 9 mm. nu vandaag zat er links niks meer....en rechts was 13 mm..... vaag of niet dan?? nu vrijdag weer terug.....dus we zullen zien...wordt wel weer een wat langere cyclus zo @mama oh je maakt het spannend hoor!!! @wjb wat een mooi mannetje hoor!
Wat maf, sasje! Een eitje dat verstoppertje speelt? Nou ja, gelukkig is die andere wel weer iets gegroeid! @ hier: Ik heb J. net gebeld of hij naar huis wil komen.. Het wordt echt erger en ik vind het een beetje eng om nu alleen te zijn. Daarnaast komen de krampen toch ook wel erg dicht op elkaar!
ja idd maf...nou ja het zal wel goed zijn misschien vrijdag weer anders om oh mama jij maakt het spannend zeg!!
@xVlindertje: Ah wat mooi meid! Nu lekker genieten he! @wjb: Je hebt een prachtig mannetje! @sasje: Das idd wel vaag...hmmm hopelijk weet je vrijdag meer! @mamac: Meid ik hoop voor je dat je aan de gang bent! De vk had niet getoucheerd of zo he! Als de krampen heviger, pijnlijker en sneller op elkaar komen dan hoop en duim ik voor je dat het doorzet! Suc-6 je kan het! Liefs, DD
Joepieee weer een Angel Baby!!! @WJB: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Ga lekker genieten van de komende tijd en doe rustig aan, laat je maar lekker in de watten leggen!! @Mamac: Lieverd ik denk dat je bent begonnen kijkende naar je laatste berichten (ik hoop het iig), ben blij dat ik je vandaag nog even zwanger aan de telefoon heb gehad . @Alle andere lieve Angels: Ik denk dat jullie het allemaal snappen, maar kom me toch even verontschuldigen dat ik er nu zo weinig ben..Het is gewoon zoooooo hectisch die eerste weken de hele dag staat in het teken van de kleine man. Ben blij als ik op een dag kan douchen en even tv kan kijken dus zwp zit er even niet in, sorry!! Wil jullie allemaal wel even een dikke digi knuffel geven en laten weten dat ik jullie echt niet vergeet
Ik heb mama ook nog gesmst uurtje geleden maar geen reactie...dus denk dat brgonnen is oh ik hoop het zo!!!
Ik hoop het ook sasje!!! Zooo spannend straks waarschijnlijk weer een baby erbij!! Ohw en jij ook nog van harte meis begreep dat je binnenkort tante wordt!!
Hier ook een sms gestuurd, maar nog steeds geen reactie! Ik ben zo benieuwd! Enne MoL geen verontschuldigingen. Heel begrijpelijk, ik heb nu soms nog tijd te kort! Liefs, DD
@sasje, vaaag zeg, nouja hopelijk is eitje wat er dan nu nog wel zit een goeie. @mol, we hebben het al vaker gezegd, ik denk ongeveer tegen iedere "verse" mama, wij lopen niet weg @wjb, wat een knapperd @mama, oooh spannend, meis, mocht je dit nog lezen, succes, maar misschien heb je je kleintje al wel gewoon in je armen. @hier, drukke dag haha, schoolfotograaf was er vandaag, dus lars en elin samen op de foto, toen boodschappen gedaan, daarna naar mijn ouders geskeelerd (ong 5 km) en vanaaf gedanst. hoop dat ik morgen nog akn lopen haha
Ik kom ook nog even spieken (tussen de toernooiorganisatiestress (aaaaargh!) in) Ik denk stiekem ook dat MC al aan de gang is... spannend!
MamaC is bevallen!!!! Vanavond om kwart voor 10 van Melle. Ze maken het goed! Bij deze nogmaals gefeliciteerd! Liefs, DD
Ik wilde het geboorte nieuws ook net posten hihi.. Lieve Mamac: Bij deze nogmaals van harte gefeliciteerd mamac met de geboorte van jullie zoon!! Ik ben blij dat jullie het goedmaken en kan niet wachten op een foto!! Rust lekker uit lieverd dat heb je verdient en ga vooral heel erg genieten van je kraamtijd samen met Job en Melle