Fafa ja ik vond het een heerlijk broekje, komt misschien ook wel doordat ik een KS heb gehad en hierdoor geen druk op mijn wond had. Fioontje ja als niemand je verteld dat geen stringetjes moet meenemen naar het ziekenhuis, hoe moet je dat dan weten ~smile~ DD ja begin het nu wel heel spannend te vinden. Ik ben nog wel heel neutraal wat betreft de bevalling. Volgende week hebben we een intake bij de Gyn en zij gaat bepalen of ik gewoon mag gaan bevallen of dat het een KS wordt. Dus ben ook nog niet heel erg bezig met de bevalling, dat komt denk ik pas volgende week als ik weet hoe en wat. En heb jij vandaag nog wat kunnen rusten toen Noukie op school was, want je hebt ook niet echt een fijne nacht achter de rug. Heb je nog een goed gesprek met je man kunnen hebben. MamaC heerlijk hoor dat je zolang hebt kunnen slapen. En fijn dat je vandaag alweer een heel stuk nuchterder bent, ach af en toe kan het je soms even bevliegen. Sasje och lieverd wat een hele vervelende uitslag zeg. Neeltje fijn om te horen dat het tussen jullie de goede kant op gaat. En heerlijk dat Mick het nu zo goed doet, hoe vond hij het vandaag? Vlindertje ik hoop het ook zo dat het deze ronde mag lukken voor jullie. Nou aan het klussen heeft het iig niet gelegen.
@MamaC; Je bent altijd welkom! @Vlindertje; Nou.. De paraplu vond 'ie leuker dan het gras! Ik duim dat dit de laatste keer op het wachtbankje is!! @Mick; Hij vond het heeerlijk buiten! Alleen gras vind ie niet bijzonder hehe.. Hij is zo lekker vrolijk, geweldig!
Kijk eens hoe lekker 'ie ligt te slapen! Hij kruipt altijd een stukje boven de dekens uit, zelfs met slaapzak! Mooi menneke he
@sasje, jeeej dat is allemaal nogal wat, beetje vreeemde reaktie van je vriend, na 3 maanden mmm ineens niet meer willen .... geloof heus dat t voor een man ook niet makkelijk is als t niet lukt, maar een paar keer je spul inleveren weegt niet op tegen wat wij vrouwen doorstaan. nouja ik hoop iig dat jullie er samen uitkomen. @pluis, beetje bijgekomen van dienst van gister ? misschien een domme vraag, maar waarom gebruiken jullie voor die client die net geopereerd is geen luiers dan ? dat scheelt een hoop schoonmaken. mijn moeder heeft voor de nacht ook van die tena slips. overdag is ze altijd wel optijd, maar asl ze niet goed wakker is gaat t nog wel eens mis. dan is t voor mijn vader makkelijker als ze zon luier aan heeft, dan hoeft ie niet midden in de nacht bed te verschonen en hoe is t met je schoonzus ???? @dd, jaaa hier schiet t ook lekker op, loop maar 2 weekies achter je aan vanmiddag nog beetje bijgekomen ? @neel, hoe was t in t park, vond mick t wat in t gras ?? @xvlinder, duim voor je @isra, tjaaa, eigenlijk dom dat ze dat niet even vermelden, je word doodgegooid met lijstjes wat er in je vluchtkoffer moet, maar dat kraamverband niet in een string past zetten ze er niet bij ..... @hier, vanmorgen beetje huishouden gedaan, vanmiddag lekker van de zon genoten. morgenavond naar gooise vrouwen, zaterdag even naar prenatal en ikea, zondag zo min mogelijk doen
Goeie morgen! @Neel: Ah wat heb je toch een mooi menneke! @Sasje: Hoe gaat t vandaag? Heb je nog kunnen praten met je vriend? Hopelijk is het idd een tijdelijk iets en gaat hij toch met jou voor een kleine! @xVlinder: Ga hard voor je duimen meid! @Isra: Ah jij weet dus niet of je wel normaal kan/mag bevallen. Spannend! Ik hoor het denk ik de 12e of het wel of niet kan, maar aangezien ze nu met dr hoofd bij mn ribben ligt...twijfelgevalletje! @Fioon: Gek eigenlijk dat we zo kort op elkaar zitten! Voor hetzelfde geld bevallen we op dezelfde dag! Oh en jij hebt een lekker weekend voor de boeg! Veel plezier! @Pluis: Bijna weekend meid! Doe het rustig aan he! @broekje: Ik heb m alleen in het Zh aangehad, maar het beviel me prima! Het ziet er echt niet uit, maar je hebt zo geen last van (in het geval KS) het litteken! @Neel: Oh wat fijn dat het nu weer goed gaat tussen jou en L! Das echt wel een opluchting. Nu allemaal nog van die stomme verkoudheid afkomen! @hier: Gister helaas niet meer gerust. Ik lag op de bank en na 15 minuten had ik het echt gehad. Kon mn draai niet vinden! Maar goed! Met manlief niet meer gepraat, die heeft t nu zo druk op zn werk dat ik m van het weekend wel even lastig val met mijn dingen! Vannacht was t weer raak met Anouk. Volgens mij heeft ze last van nachtmerries. Ze zegt niet waarom ze wakker is, maar ik hoorde haar echt gillen voordat ze ging huilen. Das zo sneu! Maar goed, wel vervelend voor mij want ik kan er dus uit! Vanochtend is manlief er gelukkig uit gegaan en heeft mij nog even 20 minuten laten liggen. Heb nog steeds het gevoel alsof ik maar half wakker ben... Maar dat komt goed, dadelijk even lekker naar buiten als de zon tenminste doorbreekt en misschien dat Anouk vanmiddag wel een middagdutje kan/wil doen! Zo niet dan zien we wel wat we gaan doen. Liefs, DD
hey meiden, vandaag gaat het nog niet veel beter dan gisteren.....als ik er over moet praten alleen maar huilen huilen...... stomme vriend ook!!! als hij nou eens niet zo raar ging doen dan was er niks aan d ehand nee ik heb niet meer met hem gesproken hierover..heeft toch even geen zin! zondag gaan we naar schoonfamilie toe die ook een kleine hebben via iui dus hopelijk kunnen zij hem over halen en ik ga dadelijk nog zijn moeder bellen om te kijken of zij nog met hem kan praten hierover...ik snap echt niet waarom hij zon besluit kan nemen om dan maar nooit kinderen te nemen.... als hij net zon grote wens heeft dan ik dan zal die nooit zoiets zeggen @neeltje wat een knapperd hoor
@ xVlindertje: Dan heb je duidelijk een eisprong gehad, wat kan dat pijnlijk zijn he? Goed dat je nog geklust hebt! Nu afwachten en duimen @ Isra: Vandaag je laatste werkdagje meis! Nu echt verlof, jippie! @ Neel: Leuk dat Mick het buiten zo lekker vond en dat ie zo vrolijk is! Superfoto ook, zo schattig met dat speentje ernaast ook Wees maar lekker trots op dat mooie ventje hoor! @ Pluis: Hoe is 't met je? Ik ben ook wel benieuwd hoe het met je schoonzus gaat! @ fioon: Ah, lekker weekendje voor de boeg dus Geniet ervan! @ DD: Heb je nog een middagdutje kunnen doen? En zijn de harde buiken nu wel een beetje weg? Hoop het voor je! @ sasje: Wat naar voor je meis.. Erg jammer ook dat hij er niet over wil/kan praten! Ik zal voor je duimen dat hij gewoon echt angstig is en uiteindelijk toch wel zal bijdraaien, omdat zijn wens net zo groot is! @ hier: Helaas gaat het weer niet lekker met de misselijkheid.. Pff! Gelukkig hoef ik vandaag verder niks en dit weekend ook niet (al moet ik nog wel een hoop doen aan school enzo). Zusje komt vanavond even langs, dat is wel gezellig!
hi, Zo mijn verlof is begonnen meiden. 16 weken lang thuis bij mijn lieve gezinnetje. DD misschien is Anouk s'nachts ook wel met de gezinsverandering bezig en ze hierdoor een nachtmerrie krijgt. Het is voor haar natuurlijk ook heel spannend. Ryan werd afgelopen nacht ook huilend wakker, dus ben even bij hem gekropen en hem lekker over zijn bolletje geaaid en tegen hem gezegd ook al is de baby er hij altijd mama's lieve kleine knulletje zou blijven en toen zei hij zelf weer, ik ga slapen ga jij maar naar je eigen bed. En verder geen last meer gehad. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Sasje och meid toch. Hopelijk kan de familie hem het zetje geven die hij op dit moment nodig heeft. MamaC vervelend zeg dat je je vandaag weer minder voelt. Hoop dat het snel over is.
Hallo! @Neeltje: Wat een mooie foto van Mick,echt zo schattig! Fijn dat jullie hebben genoten van het lekkere weer! @Sasje: Aaach meissie toch,dat is echt niet leuk zeg.. Heeft je vriend ook verteld waarom hij dit niet wil doen? Heeft hij er geen zin in,is het teveel gedoe of..?? Ik hoop echt voor je dat je schoonfamilie hem een beetje enthousiaster kan maken! @MamaC: Balen dat je weer zo misselijk bent maar gelukkig hoef je de komende dagen even niets.. Was het nog gezellig met je zusje? @Isra: Jeeeej,eindelijk verlof! Geniet lekker van je laatste zwangere weekjes meid,voor je het weet zijn jullie met z'n viertjes! @Duveldraakje: Wat sneu dat Anouk zo slecht slaapt en last heeft van nachtmerries,het arme meiske.. Wat Isra zegt zou best weleens kunnen,of denk je zelf dat het iets anders is? Succes ermee! @Fioontje: Geniet van je weekend!! Hoe gaat het trouwens met de ogen van Lars en het plakken? (ik dacht er opeens aan) @XVlindertje: Spannend meid!!! Gelukkig hebben jullie nog geklust,ik duim voor je! @Hier: Gisteren naar het ziekenhuis geweest,dat is allemaal geregeld. Bij de eerstvolgende afspraak krijgen we alle uitslagen. Vrijdag 1 April heb ik de eerste follikelmeting,ik ben benieuwd! Ik geloof trouwens dat mijn lijf (nu al) niet echt lekker reageert op de Clomid. Gisteren in het ziekenhuis kreeg ik opeens MEGA buikpijn,ik wist niet meer hoe ik moest zitten. Het was zo erg dat de prikzuster kwam vragen of het wel goed ging en ik moest gelijk meekomen en op een bed gaan liggen. De pijn heeft nog een aantal uur aangehouden,het was echt een hel!! Vandaag werd ik een poosje na het innemen van de Clomid echt kotsmisselijk,niet normaal. Volgens de gyneacoloog ( daar heb ik het gisteren nog aan gevraagd) kan het eigenlijk niet van de Clomid zijn omdat ik toen nog maar 1 tablet genomen had maar waar zou het dan van moeten zijn?? Vreemd allemaal hoor.. Vandaag late dienst gehad,morgen en overmorgen ook nog! (Sorry weer voor het lange @hier-verhaal )
goedemorgen meiden, tja ik denk dat eht hier bij vriendlief even moet bezinken.... hij heeft daar wt meer tijd voor nodig....en hopelijk komt het dan wel goed @pluis oei meid dat klinkt niet goed hoor.... wel spannend eerste metingen he...het gaat nu ook lopen bij jou!! @mama balen dat je weer zo misselijk bent meid! knuff voor jou!
Goedemorgen Angels, Ik kom weer ff buurten. Ik kreeg net een mail dat bij sensitest de ovulatietesten in de aanbieding zijn. Heb me maar snel afgemeld voor die nieuwsbrief! @ DD: RUSTIG AAN DOEN!!!! (duidelijk ) @Sasje; Pff vervelend hoor. Kan het niet zijn dat er toch wat zaadjes doorgezwommen zijn naar je baarmoeder, zodat ze daardoor niet te zien waren? Succes met vriendlief. @Isra; heerlijk verlof. Nog maar 4 weekies.... tijd vliegt! @ Pluis; wat raar dat je je zo k. voelt. Hopelijk niet van de Clomid. Nu maar snel zwanger worden hé!!!!! @ Vlindertje; hoest op het wachtbankje meid? Dat zijn echt de zwaarste dagen van zwanger worden. Hoop zo voor je dat we snel weer wat roze tegenkomen hier! @ hier; gisteren weer bij mijn nieuwste neefje geweest; wat een droppie! Tot nu toe allemaal neefjes, dus ben erg benieuwd wat het bij ons gaat worden. Helaas pas 7 april 20 weken echo... geduld geduld. Gisteravond echt last van mijn buik/ banden en last van maagzuur bleh. Vandaag maar even op standje slow. SWel balen trouwens dat ik de hele week heb gewerkt terwijl het super lekker weer was en nu ben ik vrij en is het hardstikke bewolkt..
@ Isra: Heerlijk, 16 weken verlof! Volgens mij gaat dat echt supersnel voorbij, dus geniet maar lekker @ Pluis: Jeetje, wat naar dat je zoveel buikpijn had en misselijk was.. Ook vreemd idd als dat al meteen van de Clomid komt, ik hoop het niet voor je hoor! Krijgen jullie 1 april dan ook weer de uitslagen van het bloed en zaad? Succes weer met je late dienst! @ sasje: Ik hoop dat je vriend bijdraait hoor! @ handbalster: Haha, die mail van Sensitest had ik ook gehad Hoe gaat het met de moeheid verder? Inmiddels dus ook wat andere klachtjes erbij gekomen lees ik, je blijft bezig, haha! Ik ben ook heel benieuwd wat het gaat worden voor jullie! Laat je het ons wel weten? Geniet van je weekend! @ hier: Wat jammer dat het nu ineens regenachtig is zeg! Ik mis de zon nu al J. en ik pakken zo even de auto naar de Babydump, even smullen en genieten daar Ben benieuwd! Ik wil trouwens dit weekend weer ff een buikfoto maken, volgens mij zit er wel duidelijk verschil in!
zooo wij zijn weer terug van weggeweest, gisteravond naar gooise vrouwen geweest, was leuk, vanmorgen al vroeg naar overkant, naar prenatal, babydump en ikea geweest, goed geslaagd. @mamaC, had jij ook die bon ingevuld voor de kadodoos van babydump ? vond m leuk, allemaal bruikbare dingen en niet 100.000 folders en overjarige tijdschriften. ben van prenatal bon kwijt, dus die kon ik niet ophalen, bummer, maar nouja dan niet,tenzij ze hem opsturen .... @sensitest, ja haha die kreeg ik ook, heb me ook afgemeld @pluis, ja gaat goed, hij vind t niet erg, en de vorige keer was hij goed vooruit gegaan, 6 april moeten we weer voor controle hoest verder hier, rustig volgens mij, iedereen lekker weekend vieren haha
Hallo meiden, @Sasje: Ik hoop voor je dat je vriend nog bijdraait,mannen hebben nu eenmaal meer tijd nodig om dingen te verwerken.. @MamaC: Hoe was Babydump,nog wat gekocht? Ik ben wel benieuwd naar je buikfoto hoor,kom maar op! @handbalster: Wat jammer dat je 7 April pas mag komen voor de 20-weken echo,laat hoor! Ach,je hebt dan wel iets leuks om naar uit te kijken @fioontje: Wat heb je allemaal gekocht? (sorry,ben nieuwsgierig) @Hier: Vanmiddag voor m'n late dienst ben ik ff naar de stad geweest,ik had echt nieuwe bovenkleding nodig! Gelukkig hadden ze wel wat leuke dingen bij de H&M dus ik ben goed geslaagd! Verder niks bijzonders vandaag,gewerkt.. Morgen weer een late. Ow ja,vandaag ben ik niet misselijk/ziek geweest na het innemen van de Clomid. Fijn!
Goeiemorgen meiden, Hebben jullie erg in de klok gehad Vandaag wordt een leuke dag : ik heb een babyshower voor me zusje georganiseerd Ze weet echt helemaal van niks, alleen de tijd dat ze bij mn ma thuis moet zijn ze denkt dat we ergens naartoe gaan Ben zo benieuwd wat ze ervan gaat vinden !! Gisteren cupcakes, koekjes in vorm van fles & speen gebakken. De hele boel versierd... Ik ga als ik vanavond nog tijd heb, nog op jullie reageren meiden !
@ fioon: Oh, kadodoos van Babydump heb ik gemist, jammer! Kan ik die nog ergens via internet aanvragen? Van de rest van mijn gratis babydoos-aanvragen heb ik nog niks gehoord, maar dat komt misschien omdat ik nog maar net zwanger ben @ Pluis: Gelukkig ben je gisteren niet meer ziek geweest van de Clomid. Misschien was het dan toch iets anders? Hoe voel je je vandaag? Lekker dat je gisteren nog hebt kunnen shoppen! Af en toe zo heerlijk om te doen @ xVlindertje: Wat lief dat je een babyshower voor je zusje hebt georganiseerd! Hoe ver is ze nu eigenlijk? Ik ben heel benieuwd wat ze ervan vindt! @ hier: Gisteren weer veeel te veel gekocht Na Babydump ook nog 2x naar Ikea geweest..! Ik heb het allemaal op mijn babyblog geplaatst, mochten jullie nieuwsgierig zijn Ik was ook wel helemaal gesloopt gisteren, maar ik heb me toch een partij zitten vreten de hele dag (ondanks de misselijkheid die er nog wel is), whaha! Misschien een soort inhaalslag Verder hebben we vanmorgen weer zo onwijs duidelijk het hartje gehoord! Wauw, wat is dat toch gaaf, kan er de hele dag wel naar luisteren. Ons feutje was ontzettend druk op dat moment. Hij zat precies onder het apparaatje en je hoorde ook onwijs goed dat hij af en toe met een beentje of armpje zwaaide (we werden er bijna doof van, je schrikt je naar ineens, zo'n zwaai ) en dan zat het hartje weer net even op een andere plek. Zo gaaf dat het zo dichtbij is dan! Nog even en dan kan ik 'm ook voelen
goedemorgen meiden, hier gisteren reunie gehad vanuit basisschool en daarna nog even p stap...maar was 3 uur nieuwe tijd al thuis...vond er niks aan had er ook niet echt zin om leuk te gaan doen maar net schoonmoeder gebelt die heeft gisteren met vriendlief gebeld...en ze zegt het komt wel goed.....hij draait bij oh ik ben nu zo gelukkig he!!!!!
@mamac, ik had een catalogus gekregen van babydump en daar zat een bon in dei je in moet vullen en dan bij de kassa afgeven, dan krijg je die doos mee, weet nit of je hem ook online kan aanvragen, denk t wel. leuk he, angelsound, moet wel zeggen, toen ik t eenmaal voelde gebruikte ik m een stuk minder, is nu al zeker 10 weken geleden, ook omdat R de beeb toen ook kon voelen @pluis, bij prenatal alleen dingen voor schone zus haha, bij babydump 1e kleertjes voor beeb en bij ikea een kastje voor de babykamer, nieuwe kussens voor in bed, mobile voor boven wieg/bedje. krukje voor in keuken, douchematje. nog wat kleine dingetjes, vind t altijd net een snoepwinkel haha. @sasje, was t niet gezellig of zat je gewoon niet lekker in je vel ? @zwangeren/net bevallen, wanneer voelde jullie je beeb voor t eerst ? ik lars met 18 weken en deze beeb al met 12.